Saattaa kuulostaa oudolta mutta vaimollani on identtinen kaksois sisko joka on flirttaillut kanssani koko sen ajan kun olen ollut suhteessa siskoonsa eli vaimooni. Olen yrittänyt vältellä häntä parhaani mukaan. Vaimoni ei ole ikinä antanut panna peppuun. Juhannuksena kuitenkin suvun mökillä jossa oli paljon porukkaa ja juotiin aika railakkaasti jompi kumpi tuli nykäisemään hihasta ja talutti liiterin taakse ja sanoi että nyt saat panna peppuun. Ja niin tehtiin. Ehdotin vaimolle myöhemmin samanaa mutta ei taaskaan sopinut. Kautta rantain yritin kysellä juhannuksesta mutta jokin ei täsmännyt. Eli olen ilmeisesti tuupannut siskoa.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
No kannattaisiko puhua tästä vaimollesi eikä suomi24 keskustelupalstalle? Et taida olla ihan rehellinen nyt. Jos olisit, et hakisi täältä ymmärrystä. Tiesit että kyseessä on sisko. Ja yrität tunnustella että uskooko muut paskaasi. Jos olisit ollut rehellinen itsellesi, olisit kysynyt asiasta heti vaimoltasi.
- Anonyymi00002
Olet kusessa, eikä se auta että yrität rakentaa tuollaista skenariota että olet uhri. Olet todella kusessa itsesi kanssa.
- Anonyymi00003
Jep. Ei erota vaimoaan hänen siskosta. Vaimoa? Että ulkonäön perusteellako vaimon pelkästään tunnistaa. Tämä mies on kyllä niin full of shit selitystensä kanssa, että ei mitään armoa.
- Anonyymi00004
Ootko varma ettei kuitenkin ollut naapurin Reiska?
- Anonyymi00005
Säälikää vaimoa.
Noin vähä-älyistä äijää joutuu ilmeisesti lasten takia kestämään.
Tuskin edes seisoo. - Anonyymi00006
Ompas vaimollasi ilkeä kaksoinsisar!!
Tai sitten tämä oli vain surkea provo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut119717- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545