Jos kertoisitte tehostanne, niin paljonko

Anonyymi-ap

Jos umpilaiska olisi 0 ja kaikessa häärääjä 1, niin mikä olisit? Itse vammaiseläkkeellä (minä saan sanoa niin) olisin varmaan puolikas.

Hirmu kivoja nuo täysillä jaksavat ihmispolot. He jopa kesken kahvinjuonnin pyyhkivät pullanmuruja pöydältä

Ei siinä. Mukava kun pitää siiisteydestä, mutta kohtuus kaikessa. Kerran penhousessani läikkyi etanolipohjaista virkisstysjuomaa lattialle ja ihan raivona pyyhin sitä mikrokuiturätilläni pois.

Ystäväni tuumasi, että rauhoituhan hyvä mies. Tuumasin, että pyyhin tällä rätillä, tai sun naamalla, ihan sama. Onneksi ei tullut kolossiaalistien työmiesten vääntöä, vaan pyyhkiminen riitti.

>Simiti<

17

90

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

No varmaan se 0,5 sitten. 😅
      En mäkään aina jaksa touhuta, vaikka mun mielenterveys edellyttää aktivista toimintaa ja jatkuvaa kehitystä, niin kehosta vaan lopouu tehot joskus kesken. Eikä aina vielä aamustakaan halua toimia, mutta sitten mennää pään eikä kehon ehdoilla.

Mun on ollu aina pakko kuunnella päätäni enemmän, kun kehoani. Muuten ei olis tullu vittujakaan koko elämästä, olisin ollu kun linnunpaska kaljussa päässä muuten.

• Anonyymi00001
      UUSI

Taidan olla asteikon toisella laidalla.

Tehon vois määritellä ja miettiä uudelleen,
      koska ei ihmisen anti ole pelkkää fyysistä suoritusta.

Se ettei voi liikkua, suo mahdollisuuden ajatella.

• Anonyymi00002
      UUSI

Mikrokuituliina? Ne on kuin froteepyyhkeet, ei niillä
      kuivu mikään.

Ohuemmalla liinalla toimii paremmin.

• UUSI

Et ole tainnut kokeilla kunnollisia. Ne (kunnolliset) vievät rasvankin sormista, jos ei käytä hanskoja.

• UUSI

Ehkä joku 0,75 nykyään ja ihan oman jaksamisen vuoksi. Kun on kerran palanut loppuun ei sitä toista kertaa halua kokea. Muistan kuitenkin vielä hyvin ajan, jolloin muka vain taivas oli rajana.

• Anonyymi00003
        UUSI

Taidat tarvita oman miehen joka sanoo aamukahvilla älä hössötä vaan nauti ja juo kahvit rauhassa ja mieti mitä tänään tehtäis eli ota iisisti

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Taidat tarvita oman miehen joka sanoo aamukahvilla älä hössötä vaan nauti ja juo kahvit rauhassa ja mieti mitä tänään tehtäis eli ota iisisti

Jos minä löytäisin kumppanin, niin pidän sitä itseisarvona, että mies auttaisi sen sijaan, että sanoisi "älä hössötä".

Kun hommat tehdään yhdessä, niin ne on nopeasti tehty ja jää aikaa kaikkeen muuhun mukavaan. Vaikka nyt siihen lihanpiilotukseen.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jos minä löytäisin kumppanin, niin pidän sitä itseisarvona, että mies auttaisi sen sijaan, että sanoisi "älä hössötä".

Kun hommat tehdään yhdessä, niin ne on nopeasti tehty ja jää aikaa kaikkeen muuhun mukavaan. Vaikka nyt siihen lihanpiilotukseen.

Juuri näin, eikä tarvi hössöttääkkään kun toinen auttaa. Hössötys tulee usein siitä, että joutuu tekee yksin kahden edestä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä ja kivalta mutta kyllä joskus tai aamukahveilla saa ottaa iisisti ei aamukahveilla tarvi ahmia ja kiirehtiä

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä ja kivalta mutta kyllä joskus tai aamukahveilla saa ottaa iisisti ei aamukahveilla tarvi ahmia ja kiirehtiä

Tottakai saa ja pitää ottaa, varsinkin viikonloppuna. Arkisin siihen ei välttämättä ole aikaa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tottakai saa ja pitää ottaa, varsinkin viikonloppuna. Arkisin siihen ei välttämättä ole aikaa.

Ja aamulla etenkin viikonloppuna vapaa päivinä ja lomalla saa syödä viinerin tai munkinkin aamukahvin kanssa no ei aamu pussailutkaan kiellettyjä ole eli ei hössötetä vaan nautitaan aamukahveista

• UUSI

Pidän siisteydestä ja järjestyksestä. Minun on hyvä olla, kun kotona on siistiä ja tavarat omilla paikoillaan. Kaaos ahdistaa.
      Olen ilmeisesti pikkutarkka, kaikkien asioiden hössöttäjä, nr. 1, joka kuormittaa itseään. Välillä aivan turhaan (vähempikin riittäisi). 😊

• Anonyymi00004
      UUSI

0,01 On tämän hetkinen työteho. Raskas vuosi ollut ja vielä jatkuu.
      On sairauksia ja mielen päällä asioita jotka vaatisi selvityksiä jotta mun paranemisprosessi voisi oikeasti alkaa. Tyhjäkäynnillä olen.

• UUSI

Voimia tilanteeseen.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ykkönen olen mutta en sitä viimeisen päälle siistimiseen käytä. Kaikkeen muuhun hössötykseen. Ei mulla paskaastakaan ole, mutta järjestyksessä olisi toivomisen varaa. Harrastan yksin liikuntaa, pesen mattoja, poimin mustikoita ja vadelmia ja tänään olen menossa katsomaan Don Quijote-elokuvaa. Onneksi osaan rentoutuakin, selälläni sohvalla, vaikkapa Nuorta Morsea tuijottaen.

• Anonyymi00007
      UUSI

Näin kesällä sysäyksenomaisesti, ei 0, ei 1.
      Eilen siivosin kylppärin noin klo 22.00 molemmin puolin. Sain herätyksen, et nyt.
      Sitten nukuinkin 7 t 40 min yhtäjaksoisesti. Oliko huono omatunto tekemättömästä?
      En tiedä.
      Vilma
      Samaa sykäysvoimaa tarvitsen pensasaidan leikkuuseen. Juhannuksen jälkeen kasvanut latvus ihan järjettömästi. Sade!

• Anonyymi00009
      UUSI

1 olen häärääjä, niin pysyy elämässä kiinni, on terveellistäkin. Minähän en turhia kuitenkaan häärää, silti siisteys ja järjestys on valttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1703
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe