Sinä pappismies jonka nimimerkin unohdin.

Anonyymi-ap

Ällös välillä unohdan senkin, mitä söin lounaakseni pitkulainen muisti kuitenkin toimii.

Vaikka sinä olet uskossa luja ja minä epäilevä agnostikko emme ole suivaantyneet toisillemme. Minä myönnän, että olet hyvä ihminen.

Se, että onko mies uskosi se oikea on eri asia, mutta agnostikkona haluan rauhaa. En vihaa muita uskontoja kohtaan. Tuskin sinäkään haluat massamurha ristiretkien enää toteutuvan, tai islamin loppusotaa, josta islam kertoo näin.

Tapahtumat ennen loppusotaa ja sen aikanaMerkit: Maailmassa nähdään ensin pieniä ja suuria merkkejä, kuten moraalikatoa ja epäoikeudenmukaisuutta.Mahdi saapuu: Oikeudenmukainen johtaja,

Mahdi, ilmestyy yhdistämään muslimit.Malhama al-Kubra: Syttyy valtava ja verinen loppusota vihollisia vastaan, ja se sijoittuu perimätiedon mukaan Lähi-itään (kuten Syyriaan)

.Jeesuksen paluu: Profeetta Jeesus (Isa) palaa maan päälle.Dajjalin kukistus: Jeesus voittaa valheellisen messiaan, Antikristuksen (Dajjal).

4

75

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Unohdin jo nimimerkinkin. Sori siitä.

>Simiti<

• Tarkoittanet minua?

Raamatun ja al-Qur´ānin kertomukset loppusodasta ovat senaikaisia uskomuksia, joihin harva pappi nykyisin uskoo. Julistuksemme kokonaan painottuu vapauteen ja iloon, ja siihen, ettei saa tehdä pahaa toiselle, vaan hyvää.

Mutta koska ihminen kuitenkin tekee pahaa toiselle, kerromme että sekin on Kristuksen sovintotyön takia anteeksi annettu. Emme nykyisin usko ja opeta, että synti on seksuaalista laatua, vaan ainoastaan silloin, jos seksiä käytetään vahingoittamiseen.

• Anonyymi00002

En minäkään ole kristitty mutta kyllä sitä vaan kummasti kirkonmiestä aina kunnioittaa.

• Anonyymi00003

Palstallahan on yksi seksihullu ateisti pappi. Kertoo aina niitä pimppijuttuja. Voi kuvitella millaista ollut sen rippileireillä :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1324
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1051
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      827
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      759
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      612
    Aihe