Tajusin jotain merkittävää AIsta

Anonyymi-ap

Huomasin ettei minua enää huvita katsella netistä aitojen todella täydellisen upeiden naisten kuvia, koska se vaan harmittaa nähdä niin täydellistä kauneutta, kun tietää sen ettei koskaan koko elämän aikana pääse tuollaista naista koskettamaan, tai edes näkemään sitä livenä missään.
AI:n tekemistä kuvista tuollaista harmitusta ei tule, koska ne eivät ole todellisia, ne ovat vain ja ainoastaan tietokoneen näytöllä etkä sitä naista voisi ikinä missään todellisessa maailmassa nähdä tai tavata vaikka mitä tekisit. AI kuvat ja videot sekä tekoälynaiset tulevat olemaan aivan valtava hitti vielä jossain vaiheessa.

129

448

Vastaukset 129

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luultavasti noinkin.

Luin jostain, että tuon AI buumin jälkeen oikeat aidot ihmiset tulevat olemaan erittäin arvostettuja.

Tuskinpa tuo on sukupuolisidonnainen ilmiö. Roboteista on kirjoiteltu paljon. Aikansa kaikelle.

xLiner

• Anonyymi00003

Totta ja en halua edes katsella tekoälyllä tehtyjä naisten kuvia vaan haluan nähdä aitoja oikeita naisten kuvia ja mieluiten 40-55v naisia nuoremmilla on seksikkäitä vartaloita ja kasvot kauniit mutta näkee ne liian nuoriksi tai lapsiksi mutta 40-55v naiset saa syttymään

• Anonyymi00008

AI buumin jälkeen on uusi kivikausi. Kivikaudella aidot ihmiset ovat toki arvostettuja.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

AI buumin jälkeen on uusi kivikausi. Kivikaudella aidot ihmiset ovat toki arvostettuja.

Ihan mahdollista.

xLiner

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Totta ja en halua edes katsella tekoälyllä tehtyjä naisten kuvia vaan haluan nähdä aitoja oikeita naisten kuvia ja mieluiten 40-55v naisia nuoremmilla on seksikkäitä vartaloita ja kasvot kauniit mutta näkee ne liian nuoriksi tai lapsiksi mutta 40-55v naiset saa syttymään

Ei kyllä se pitää olla oikea nainen 60-70 vuotta, siinä vasta makupala.

• Ai vähän kuin että höyrykoneeseen kyllästyttiin äkkiä ja todettiin lihasvoimat paremmiksi, sähköjä kokeiltiin mutta palattiiin luonnollisuuteen ja oli sellainenkin ohimenevä ilmiö kuin netti.

• Anonyymi00049

Onhan siitä jo voimakkaita viitteitä olemassakin. Itse en tosin usko, että tämä tulisi koskemaan kaikkia ihmisiä. Mutta koskeeko mikään ikinä?

• Anonyymi00084
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kannattaa alkaa jo nyt keräilemään niitä kiviä valmiiksi sitä uutta kivikautta varten, olet sitten valmis miljonääri kun kivi on kovaa valuuttaa.

• Ihmisissä typerintä on täydellisyyden tavoittelu ulkonäköä myöden. Niin helvetin typerää ja jonninjoutavaa ajan tuhlaamista ettei mikään muu.

Kauhea vimma tuhota kaikki luonnollinen.

• Anonyymi00011

Ankkahuulet ja takamuksesta naamaan revityt rasvaklöntit. Naamassa halvaus botuliinimyrkytyksen myötä 😅. Kylkiluut poistoon, ozempic hoitaa siitä aiheutuvasta lihansyöjäbakteerista huolimatta kun on käyty ensin ottauttamassa pistokset joltain kehitysmaan puoskarilta. Kun peilistä katsoo itseään, onkin jo ehtinyt muuttua 50 % nukeksi ja 50 % botiksi 🤖. 6/5 👍👌. -💊-.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ankkahuulet ja takamuksesta naamaan revityt rasvaklöntit. Naamassa halvaus botuliinimyrkytyksen myötä 😅. Kylkiluut poistoon, ozempic hoitaa siitä aiheutuvasta lihansyöjäbakteerista huolimatta kun on käyty ensin ottauttamassa pistokset joltain kehitysmaan puoskarilta. Kun peilistä katsoo itseään, onkin jo ehtinyt muuttua 50 % nukeksi ja 50 % botiksi 🤖. 6/5 👍👌. -💊-.

Kurja kauneuskäsitys, kaikki on pistetty paskaksi ja kopioitu lärvi. Miksei ihminen voi tyytyä olemaan kaunis ja riittävän kaunis itsenään.

• Anonyymi00022
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kurja kauneuskäsitys, kaikki on pistetty paskaksi ja kopioitu lärvi. Miksei ihminen voi tyytyä olemaan kaunis ja riittävän kaunis itsenään.

Siksi koska ihminen on laumaeläin. Kopioi muita tai sinut demonisoidaan hulluksi ja vaaralliseksi ja täten karkotetaan kaikista sosiaalisista ympyröistä aina hylkiöksi saakka :). On kivaa ja itseisarvo olla asioista eri mieltä kuin vallitsevat mielipiteet. Edes käänteinen psykologia ei tepsi minuun ;). -💊-.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Siksi koska ihminen on laumaeläin. Kopioi muita tai sinut demonisoidaan hulluksi ja vaaralliseksi ja täten karkotetaan kaikista sosiaalisista ympyröistä aina hylkiöksi saakka :). On kivaa ja itseisarvo olla asioista eri mieltä kuin vallitsevat mielipiteet. Edes käänteinen psykologia ei tepsi minuun ;). -💊-.

Kuule mä tiedän mitä tapahtuu, kun ei ole laumaeläin. 50 vuotta kokemusta. 😵‍💫

• Anonyymi00024
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllä ne kirurgisesti muokatut naiset on aika helvtin kaukana näistä palstanaisista. Kuin yö ja päivä. Se on vaan kateus mikä saa täällä naikkoset huutamaan ja kiroamaan niitä. Kun itse on susiruma niin ei kestä nähdä kauneutta, vaan kiroaa sitä.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä ne kirurgisesti muokatut naiset on aika helvtin kaukana näistä palstanaisista. Kuin yö ja päivä. Se on vaan kateus mikä saa täällä naikkoset huutamaan ja kiroamaan niitä. Kun itse on susiruma niin ei kestä nähdä kauneutta, vaan kiroaa sitä.

Heh, mä olisin mielelläni sysiruma mies, kun pystyn olemaan tyytyväinen itteeni rumana naisenakin. Mulle ulkonäkö ei ole mun arvoni, vaan mun sisin on.

Mä tiedän olevani hyvä ja reilu ihminen, vaikka osaan tintata takaskin. Se on vain seurausta ei vakio.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, mä olisin mielelläni sysiruma mies, kun pystyn olemaan tyytyväinen itteeni rumana naisenakin. Mulle ulkonäkö ei ole mun arvoni, vaan mun sisin on.

Mä tiedän olevani hyvä ja reilu ihminen, vaikka osaan tintata takaskin. Se on vain seurausta ei vakio.

Oon aina ajatellu silleen, että kelpaan sillä ulkonäöllä mikä mulla on, en minä ala muitten takia sitä leikkelemään tai tuunaamaan pakkeliämpäri päässä. Kelpaa tai ei. Ei tule mitään vahinkoa vaikken kelpaa. En mä tarvi ketään kelle en kelpaa, ei ole nääs niitä pakkomielteitä kelvata.

• Anonyymi00025
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Oon aina ajatellu silleen, että kelpaan sillä ulkonäöllä mikä mulla on, en minä ala muitten takia sitä leikkelemään tai tuunaamaan pakkeliämpäri päässä. Kelpaa tai ei. Ei tule mitään vahinkoa vaikken kelpaa. En mä tarvi ketään kelle en kelpaa, ei ole nääs niitä pakkomielteitä kelvata.

Kyse ei ollut nyt sinusta, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, vaan siitä että sinä ja muut palstaakat vihaatte kauniita naisia. Varmaan erityisesti niitä kauniiksi muokattuja naisia koska he ovat saaneet kauneutensa epäreilusti maksamalla siitä. Mutta kaikkein kateellisimpia olette niille luonnonkauniille naisille joiden ei tarvitse tehdä mitään kauneutensa eteen. Aika yllättävää ehkä että usein juuri nuo kaikkein kauniimmat naiset joutuvat nuoruudessaan kiusatuksi muiden tyttöjen taholta, ja ainoastaan poikien kanssa heillä on hyviä ystävyys ja varsinkin muunlaisia suhteita.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyse ei ollut nyt sinusta, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, vaan siitä että sinä ja muut palstaakat vihaatte kauniita naisia. Varmaan erityisesti niitä kauniiksi muokattuja naisia koska he ovat saaneet kauneutensa epäreilusti maksamalla siitä. Mutta kaikkein kateellisimpia olette niille luonnonkauniille naisille joiden ei tarvitse tehdä mitään kauneutensa eteen. Aika yllättävää ehkä että usein juuri nuo kaikkein kauniimmat naiset joutuvat nuoruudessaan kiusatuksi muiden tyttöjen taholta, ja ainoastaan poikien kanssa heillä on hyviä ystävyys ja varsinkin muunlaisia suhteita.

Kyse on silloin minusta, kun sen minuun kohdistat ja korjaan vääriä käsityksiäsi, vitun puupää.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Eli sun teorian mukaan oon ollu kaunis. Kiitos.

• Anonyymi00026
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No täytyy nyt täsmentää vielä, siis kaikkein rumimmat ja kaikkein kauneimmat joutuvat kiusatuiksi, vain ihan eri syistä. Keskiarvoiset ihmiset ovat sellaisen ulkopuolella.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

No täytyy nyt täsmentää vielä, siis kaikkein rumimmat ja kaikkein kauneimmat joutuvat kiusatuiksi, vain ihan eri syistä. Keskiarvoiset ihmiset ovat sellaisen ulkopuolella.

Minua on kiusannu nimenomaan tytöt ja naiset. Ja eniten on ollut hyviä mieskavereita. Että älä kiemurtele, kun ehdit jo paskoa homman.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Minua on kiusannu nimenomaan tytöt ja naiset. Ja eniten on ollut hyviä mieskavereita. Että älä kiemurtele, kun ehdit jo paskoa homman.

Noo muutama poikakin, mutta se loppui lyhyeen, kun kävin päälle. Mä olen sanonu ennenkin, etten kumartele kuvia joten get lost.

• Anonyymi00039
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tiedätkö palstaäijä, että taidat saada päästään himmeitä profiilien tunnistelijoita tmv dissosioimaan entistä enemmän juuri tämän hahmon kohdalla. En ole siis lainkaan vahingoniloinen🤞

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Tiedätkö palstaäijä, että taidat saada päästään himmeitä profiilien tunnistelijoita tmv dissosioimaan entistä enemmän juuri tämän hahmon kohdalla. En ole siis lainkaan vahingoniloinen🤞

Hmm joo. Kyllä niitä piisaa ihan ilman profiilejakin. Avohoito, kun rahat on keskitetty maailman auttamiseen omien sijaan.

• Anonyymi00041
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hmm joo. Kyllä niitä piisaa ihan ilman profiilejakin. Avohoito, kun rahat on keskitetty maailman auttamiseen omien sijaan.

Harmi kun sinunkin kohdallasi se ratkaisu oli avohoito, siis lopulta.

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Harmi kun sinunkin kohdallasi se ratkaisu oli avohoito, siis lopulta.

Nyt ei osunnu, mutta yritys nauratti. 😂

• Oleellista mielestäni ymmärtää että jo se muka täydellisen naisen kuva on vain kuva. Vähän kuin taikurin temppu, jossa näet mitä sinun halutaan näkevän. Ja se AIn versio sitten on omasi, jossa näet mitä haluat nähdä.

Aivoissa kaikki tapahtuu. Oikeiden ihmisten kanssa sitten voi tapahtua se taika, että näet jotakin mitä et edes halunnut nähdä ja sitten kuitenkin ymmärrät pitäväsi siitä.

• Anonyymi00027

Kun se nainen kuvaa videota ja pyörii siinä ympäri niin että näkyy joka suunnasta, niin se ei ole mikään temppu silloin. Se on oikeasti juuri sen näköinen kuin on. Mutta vaikeaa on nykyään tunnistaa onko kyse tekoälyvideosta vai aidosta naisesta, vaatii tietämystä että osaa tunnistaa eron.

• Anonyymi00028

"näet jotakin mitä et edes halunnut nähdä ja sitten kuitenkin ymmärrät pitäväsi siitä"

Ei, tuollaista ei vaan tapahdu. Ei ole ikinä tapahtunut eikä tule koskaan tapahtumaankaan.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Kun se nainen kuvaa videota ja pyörii siinä ympäri niin että näkyy joka suunnasta, niin se ei ole mikään temppu silloin. Se on oikeasti juuri sen näköinen kuin on. Mutta vaikeaa on nykyään tunnistaa onko kyse tekoälyvideosta vai aidosta naisesta, vaatii tietämystä että osaa tunnistaa eron.

Joo. Voit nähdä pinnan ja ns. poseeraukset. Mutta et näe reaktioita ja vuorovaikutusta.

Näissä on tosin varmaan paljon eroja mitä kukakin näkee ja mistä syttyy. Minä en saa still-kuvista oikein mitään irti. Haluan liikettä, ilmeitä ja reaktioita. Ja joskus se voi tarkoittaa että vähemmän on enemmän.

• Anonyymi00028 kirjoitti:

"näet jotakin mitä et edes halunnut nähdä ja sitten kuitenkin ymmärrät pitäväsi siitä"

Ei, tuollaista ei vaan tapahdu. Ei ole ikinä tapahtunut eikä tule koskaan tapahtumaankaan.

En voi tietenkään puhua jonkun toisen puolesta. Mutta et ole törmännyt sellaiseen, että jokin "virhe" lisää ihmisen persoonallisuutta ja kiinnostavuutta? Ja tuollaiseen tekoäly ei ole kovin hyvä.

• Anonyymi00034
        scrg kirjoitti:

En voi tietenkään puhua jonkun toisen puolesta. Mutta et ole törmännyt sellaiseen, että jokin "virhe" lisää ihmisen persoonallisuutta ja kiinnostavuutta? Ja tuollaiseen tekoäly ei ole kovin hyvä.

"että jokin "virhe" lisää ihmisen persoonallisuutta ja kiinnostavuutta?"

En, ainoastaan päinvastoin.

SInulla sitten piisaa niitä kiinnostavia ihmisiä vähän joka puolella, suomi on täynnä enemmän ja vähemmän virheellisiä ihmisiä.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

"että jokin "virhe" lisää ihmisen persoonallisuutta ja kiinnostavuutta?"

En, ainoastaan päinvastoin.

SInulla sitten piisaa niitä kiinnostavia ihmisiä vähän joka puolella, suomi on täynnä enemmän ja vähemmän virheellisiä ihmisiä.

En ole mitenkään kaikkiruokainen ja makuni noudattaa varmaan monissa asioissa varsin tavallisia painotuksia. Mutta liika täydellisyys on tylsää.

Ja sitten vielä kun pelkkä ulkonäkö ei riitä, niin kiinnostavat ovat yhä harvemmassa.

• Anonyymi00002

Aloittajalle: tuo on sinun tunne, sinun sisäinen paine,
      jota halusit kuvailla saitin lukijoille.

Lukijat,
      älkää tunteko painetta muuttua aloittajan toiveiden mukaiseksi.

Saatte toki poimia vaikka kaikkien tuskat,
      mutta olisiko myös niin, että elämän kirjoon kuuluu hyväksyminen.

• Anonyymi00013

Ööö mitenkä ne naiset voisi muuttua tekoälyn tekemiksi tuotteiksi? Lataisiko ne itsensä tietokoneen muistiin ja eläisi siellä vai?

• Anonyymi00029

Siis onko tämä nyt sellaista että mies ei saisi ilmaista mitä hän tuntee? Jos mies kertoo miltä hänestä tuntuu niin siihen tarvitaan varoitustarra päälle ja kielto naisille lukea sitä?

• Anonyymi00004

Nykyään osaavat tehdä isossa maailmassa varsin aidon oloisia videoita, siinä missä toisten suttuiset toistaitoisten taidot näyttää enemmänkin AI-ajan alkuaikojen tasolta, esimerkkinä video Zelenskystä Venäjän trollotehtaan tuottamana propagandana. Ei ihan kasvot pysyny kuvassa. T naiselta

• Anonyymi00005

Mutta menee toki sellaisenaan ns urbaanille junteille läpi, jotka haluaa uskoa Vantasioihin

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta menee toki sellaisenaan ns urbaanille junteille läpi, jotka haluaa uskoa Vantasioihin

Tai Tantasioihin mänttiläistem murteella. Eikö se animaatiopiirrustus ois sama näin höynien kohdalla

• Anonyymi00014

Joo ja se video Netanjahusta kahvilassa.... heti sanottiin että se on AIta, ja oli kysytty tekoälyltä onko video aito vai keinotekoinen, ja tekoäly totesi että se on selvästi AI:lla tehty. Tekoäly itse on paras asiantuntija tuossa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joo ja se video Netanjahusta kahvilassa.... heti sanottiin että se on AIta, ja oli kysytty tekoälyltä onko video aito vai keinotekoinen, ja tekoäly totesi että se on selvästi AI:lla tehty. Tekoäly itse on paras asiantuntija tuossa.

Faktan tarkistus on aivan aliarvostettu hyve tänä päivänä, näinhän se o

• Anonyymi00058
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Faktan tarkistus on aivan aliarvostettu hyve tänä päivänä, näinhän se o

Pätee muuhunkin kuin AI kuvastoon toki, mutta aloitetaan ns siitä kun kerran puheeseen tuli tässä aloituksessa👍

• AI-kuville on ominaista ylivoimakkaat atrapit, psykologinen termi, engl. supernormal stimuli. Jotkut kehon osat ovat joillekin erityisen miellyttäviä. Ylivoimakkaat atrapit ovat luonnollisen suuntaisia, mutta voimakkaampia kuin todelliset. Muutamat pitävät tällaisistakin. Ne ovat tavallisia AI-kuvissa.

Esimerkiksi AI-sisaren tiimalasimuoto on niin ylitodellinen, että lantio on leveämpi kuin kellään todellisella naisella, samoin vyötäro kapeampi kuin kellään todellisella.

Itse en pidä AI-liiottelusta, minusta raja on siinä, mikä mahtuu vielä luonnollisen rajoihin. Naiset ovat kauniita sellaisenaan. 🌹👀

https://www.google.com/search?q=ylivoimakkaat+atrapit&oq=ylivoimakkaat+atrapit&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIJCAEQIRgKGKAB0gEKNjkyNDRqMGoxNagCALACAA&sourceid=chrome&source=chrome.rb&ie=UTF-8

• Anonyymi00015

"Lintuharrastuksessa atrappi on nauhoite, josta soitetaan lintujen laulua houkutellakseen niitä näkyviin."

Olet täysi idioottipelle.

• Anonyymi00017

Mutta niitä on oikeitakin todellisia naisia joilla on ne vastaavat muodot kuin AI naisilla on, ne on kirurgisesti muokattuja naisia, eräskin prosessi maksoi yli 100 000 usd, mutta nainen on tienannut sen summan jo moninkertaisena takaisin. Nyt kun muistaisin sen nimen, intialaistaustainen mutta asuu USAssa, se on aivan täydellinen nainen kaikin tavoin.

Ja mitä enemmän naisella on muotoja omasta takaa, sitä vähemmän se leikkausta tarvitsee, jollekin riittää rasvaimu vyötäröltä ja on täydellinen tiimalasivartalo. Useimmat eivät tosin jätä sitä siihen vaan jatkavat leikkauksia vuodesta toiseen, ikäänkuin harrastuksena.

• Anonyymi00031

"en pidä AI-liiottelusta, minusta raja on siinä, mikä mahtuu vielä luonnollisen rajoihin"

Rajoitat siis naisia tuolla itse henkilökohtaisesti määrittelemälläsi "luonnollisen rajoilla", sinusta on siis ihan ok rajoittaa naisia tässä yhteydessä?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00031 kirjoitti:

"en pidä AI-liiottelusta, minusta raja on siinä, mikä mahtuu vielä luonnollisen rajoihin"

Rajoitat siis naisia tuolla itse henkilökohtaisesti määrittelemälläsi "luonnollisen rajoilla", sinusta on siis ihan ok rajoittaa naisia tässä yhteydessä?

Kai nyt jokainen on täysin oikeutettu rajoittamaan sen mistä itse pitää? Sinäkö sen muka määrität mistä täytyy pitää?
        Jokainen olkoon mitä on, mutta se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi heistä pitää.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kai nyt jokainen on täysin oikeutettu rajoittamaan sen mistä itse pitää? Sinäkö sen muka määrität mistä täytyy pitää?
        Jokainen olkoon mitä on, mutta se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi heistä pitää.

Ahaa, siis kyse oli sinun henkilökohtaisista mielipiteistäsi, eikä muiden rajoittamisesta. No, silloin sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään.

• Anonyymi00060 kirjoitti:

Ahaa, siis kyse oli sinun henkilökohtaisista mielipiteistäsi, eikä muiden rajoittamisesta. No, silloin sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään.

Vastaat 00045:lle, kuin olisin kirjoittanut sen. En ole. Kirjoitan vain ja ainoastaan sinisellä nikillä.

• Anonyymi00006

Mikä on punapää auto? Ferrari Testarossa.

Mutta kun AI ottaa aina jo tiedetyistä asioista ja julkisista tietonsa, niin ei ole mielestäni oikeaa tekoälyä.

Olen yrittänyt tehdä oikeaa tekoälyä, joka keksii itse uusia asioita.

• Anonyymi00046

Teköäly onkin täysin väärä määritelmä. Tekoälyllä ei ole oikeastaan lainkaan älyä.

• Anonyymi00009

Sinun kannattaisi laittaa puhelin/tietokone kiinni ja pitää sitä kiinni, ihan turhaan ruokit naiskuvariippuvuuttasi tyhjänpäiväisellä tuijottamisella.

• Anonyymi00019

No kun en halua katsella näitä naisia mitä suomessa liikkuu, niin katson niitä upeita naisia koneelta. Kuinka tästä nyt sinun asiasi tuli?

• Anonyymi00021

Jos joku mies tykkää katsella kauniita naisia niin kuinka se on sinun ongelmasi?

• Anonyymi00018

oikeasti AI:n pitää olla sellainen joka ei perustu mihinkään algoritmiin, vaan riippumaton sellaisita, jotta olisi oikea, kuin TRNG-jutut

• Anonyymi00020

Portion boysin Jalotiina räpsäisi kuvan jonka taustalla näkyi Esko Eerikäinen ilman filttereitä. Olipa vanhan ja kauhean näköinen. Ihan eri mitä on totuttu näkemään.

Nyt on jo luonnollisuus trendi eli clean girl metodi. Siinä tosin meikataan luonnollisesti. Eikä se rumille sovi.

AI ei mene pois. Päinvastoin. Kun tämän päivän kymmenvuotiaat ovat aikuisia heille on ihan luonnollista ettei ole enää oikeita näyttelijöitä.

Vanhat nyt ovat aina ruikuttaneet kaikesta. Kehitys ei pysähdy sen takia. Voi katsella niitä vanhoja kuvia ja jättää nykyaika nuorille.

• Anonyymi00023

Niinpä, katselkoot vanhukset niitä vanhoja mustavalkoisia valokuvia kuvakansioistaan...

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niinpä, katselkoot vanhukset niitä vanhoja mustavalkoisia valokuvia kuvakansioistaan...

Itseasiassa naiset oli vielä joskus sata vuotta sitten aika hyvännäköisiä, jotain on nyt tapahtunut ja naiset on menneet tasapaksuiksiläskeiksi.

• Mjaa, minä tykkään ihmisessä ihovirheistä, pienistä piirteistä jotka erottaa ihmisen nukesta. Sukupuuttoon kuoleva vanha mäntti, joka ei halua edes meikkiä feikkaamaan ihmisyyttä.

• Anonyymi00043
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mjaa, minä tykkään ihmisessä ihovirheistä, pienistä piirteistä jotka erottaa ihmisen nukesta. Sukupuuttoon kuoleva vanha mäntti, joka ei halua edes meikkiä feikkaamaan ihmisyyttä.

Samaa miehin ja tuonne ylemmäs vähän kirjoitinkin. Minä koen, että isolta osalta ihmisistä on kadonnut sielu. En mahda sille mitään, että minusa nuo "ihmiset" noissa ovat vain ja ainoastaan kamottavan rumia. Minä en näe niissä lnkaan kauneutta (en esim. ole koskaan pitänyt nukeista). Jokaisen oma asia tietysti mistä pitää.

• Anonyymi00044
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mjaa, minä tykkään ihmisessä ihovirheistä, pienistä piirteistä jotka erottaa ihmisen nukesta. Sukupuuttoon kuoleva vanha mäntti, joka ei halua edes meikkiä feikkaamaan ihmisyyttä.

Uskon, että iso osa ihmiskunnasta tulee häviämään. Mielestäni se on väistämätöntä, eikä siihen tarvita mitään skynettejä ja terminaattoreita. Osa ihmiskunnasta tulee yksinkertaisesti häviämään, koska heiltä on kadonnut todellisuudentaju ja tarve toiselle ihmiselle. Heillä on jäljellä pelkkä vietti, joka kohdistuu vaikka sitten epäluonnollisen näköiseen koneeseen. Ehkä tämä hyvinkin on ihan luonnon tapa karsia liian suureksi kasvanut ihmispopulaatio. Kun me pehant emme enää tauteihinkaan kuole, niin iso osa menettää halunsa toiseen ihmiseen ja kuolee pois jatkamatta sukua.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Samaa miehin ja tuonne ylemmäs vähän kirjoitinkin. Minä koen, että isolta osalta ihmisistä on kadonnut sielu. En mahda sille mitään, että minusa nuo "ihmiset" noissa ovat vain ja ainoastaan kamottavan rumia. Minä en näe niissä lnkaan kauneutta (en esim. ole koskaan pitänyt nukeista). Jokaisen oma asia tietysti mistä pitää.

No kerro nyt meille että mikä tässä naisessa on vikana? Poislukien tatuoinnnit käsivarressa.

https://www.youtube.com/watch?v=kJJ_8DgeBKw

• Anonyymi00053
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Uskon, että iso osa ihmiskunnasta tulee häviämään. Mielestäni se on väistämätöntä, eikä siihen tarvita mitään skynettejä ja terminaattoreita. Osa ihmiskunnasta tulee yksinkertaisesti häviämään, koska heiltä on kadonnut todellisuudentaju ja tarve toiselle ihmiselle. Heillä on jäljellä pelkkä vietti, joka kohdistuu vaikka sitten epäluonnollisen näköiseen koneeseen. Ehkä tämä hyvinkin on ihan luonnon tapa karsia liian suureksi kasvanut ihmispopulaatio. Kun me pehant emme enää tauteihinkaan kuole, niin iso osa menettää halunsa toiseen ihmiseen ja kuolee pois jatkamatta sukua.

"io. Kun me pehant emme enää tauteihinkaan kuole, niin iso osa menettää halunsa toiseen ihmiseen ja kuolee pois jatkamatta sukua."

Entäs jos se "toinen ihminen" on vaan niin hiton ruma ettei siihen halua koskea edes pitkällä kepilläkään? Olisiko hieman yksinkertaisempi selitys asiaan. Jos se " toinen ihminen" olisi erittäin viehättävän näköinen ja muotoinen, ei sitä edes harkitsisi sekuntiakaan ja ennenpitkää se "toinen ihminen" olisi raskaana ennekuin edes huomaakaan.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00053 kirjoitti:

"io. Kun me pehant emme enää tauteihinkaan kuole, niin iso osa menettää halunsa toiseen ihmiseen ja kuolee pois jatkamatta sukua."

Entäs jos se "toinen ihminen" on vaan niin hiton ruma ettei siihen halua koskea edes pitkällä kepilläkään? Olisiko hieman yksinkertaisempi selitys asiaan. Jos se " toinen ihminen" olisi erittäin viehättävän näköinen ja muotoinen, ei sitä edes harkitsisi sekuntiakaan ja ennenpitkää se "toinen ihminen" olisi raskaana ennekuin edes huomaakaan.

Niin, siinäpä se juuri onkin "heiltä on kadonnut todellisuudentaju ja tarve toiselle ihmiselle. Heillä on jäljellä pelkkä vietti, joka kohdistuu vaikka sitten epäluonnollisen näköiseen koneeseen." Silloin ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin kuolla pois lisääntymättä. Vaikka se keinokohtu tulis huomenna markkinoille, niin eihän nuo ihmiset silti löytäisi ketään, joka olisi tarpeeksi täydellinen siksi toiseksi vanhemmaksi. Siihen kun kuitenkin tarvitaan se toinenkin sukusolu. Kun henkilön pää on riittävästi vinksahtanut vinnoon, niin ei sellaista kelvollista ole olemassakaan.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Niin, siinäpä se juuri onkin "heiltä on kadonnut todellisuudentaju ja tarve toiselle ihmiselle. Heillä on jäljellä pelkkä vietti, joka kohdistuu vaikka sitten epäluonnollisen näköiseen koneeseen." Silloin ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin kuolla pois lisääntymättä. Vaikka se keinokohtu tulis huomenna markkinoille, niin eihän nuo ihmiset silti löytäisi ketään, joka olisi tarpeeksi täydellinen siksi toiseksi vanhemmaksi. Siihen kun kuitenkin tarvitaan se toinenkin sukusolu. Kun henkilön pää on riittävästi vinksahtanut vinnoon, niin ei sellaista kelvollista ole olemassakaan.

Oletko kuulut geneettisestä manipulaatiosta. Miehet kyllä pystyvät tarvittaessa tekemään vaikka mitä, ihan mitä tarvitaan.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Oletko kuulut geneettisestä manipulaatiosta. Miehet kyllä pystyvät tarvittaessa tekemään vaikka mitä, ihan mitä tarvitaan.

Sehän on hienoa, että sinulla on vankkumaton usko ihmiseen. Uskotko tämän suuren läpimurron ehtivän vielä sinunkin iloksesi, vaikka emme vielä kykene rutiininomaisesti kloonaamaan edes banaanikärpäsiä?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn myös, että mikä se sinun suuri visiosi tuon geenimanipuloinnin suhteen on? Sekö, että sinun ruman naisen kanssa alulle saattamasi lapsi manipuoloidaan geneettisesti kauniiksi? Vai ehkä se, että jossain tulee olemaan geneettisesti manipuloitujen kauniiden lapsimorsiammien hautomalaitos, josta voit tilata omasi?

• Anonyymi00089
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn myös, että mikä se sinun suuri visiosi tuon geenimanipuloinnin suhteen on? Sekö, että sinun ruman naisen kanssa alulle saattamasi lapsi manipuoloidaan geneettisesti kauniiksi? Vai ehkä se, että jossain tulee olemaan geneettisesti manipuloitujen kauniiden lapsimorsiammien hautomalaitos, josta voit tilata omasi?

Ja jos haaveilet toteutustavaksi sen, että sinun ja ruman naisen yhteinen tuotos manipuloidaan geneettisesti, niin pitäisikö sinunkin puoleltasi tuleva genetiikka manipuloida, jotta lopputulos olisi mahdollisimman hyvä? Onko siinä vaiheessa enää mitään järkeä edes tehdä omaa lasta? Eikö ole järkevämpää vain osaa valmis manipuloitu alkio, kun ne kuitenkin ovat kaikki samanlaisia?

• Anonyymi00032

Naisten "täydellisyys" on vain päässäsi.

AI tuhoaa mielikuvituksen, nettinarkomania samoin. Tulevaisuudessa miehet eivät saa oikeaa naista millään eikä mitenkään.

- Sheena

• Anonyymi00033

Eivätkä enää edes halua.

• Anonyymi00036

Sellaista dystopia voisi pitää todennäköisenä, että robotit lasketaan kylille ja visuaalisuudelle heikot miehet yrittävät yhtyä niihin atrapitin riivaamina.

Näkyyhän se vähän tälläkin palstalla. Kaikenlaiset mielikuvitusnaiset vetoavat miehiin parhaiten ja aidot naiset joutuvat kohauttelemaan vaan hartioitaan, kun urhot ohi ryntäilevät.

• Menneisyydessä ja nykyisyydessäkin on varsin tavallista että ei saa millään ja mitenkään. Ja kaikki nuo yritykset ovat juuri niitä, joita naiset inhoavat kun eivät saa olla rauhassa missään.

Vertauskuvallisesti voisi sanoa, että pakastepizza tai säilykehernekeitto ei ole ehkä ihan parasra, mutta vaivaton, saavutettavissa ja houkutteleva, jos vaihtoehto on se, että pitäisi aloittaa herne- tai vehnäpellon raivaamisella.

Sitä en osaa arvioida, miten naiset sopeuttavat käytöstään vallitsevaan tilanteeseen.

• Anonyymi00042
        scrg kirjoitti:

Menneisyydessä ja nykyisyydessäkin on varsin tavallista että ei saa millään ja mitenkään. Ja kaikki nuo yritykset ovat juuri niitä, joita naiset inhoavat kun eivät saa olla rauhassa missään.

Vertauskuvallisesti voisi sanoa, että pakastepizza tai säilykehernekeitto ei ole ehkä ihan parasra, mutta vaivaton, saavutettavissa ja houkutteleva, jos vaihtoehto on se, että pitäisi aloittaa herne- tai vehnäpellon raivaamisella.

Sitä en osaa arvioida, miten naiset sopeuttavat käytöstään vallitsevaan tilanteeseen.

"Sitä en osaa arvioida, miten naiset sopeuttavat käytöstään vallitsevaan tilanteeseen."

Kukaan ei tiedä miten käy. Kohta voi olla joku vietnam II:sen h*lvetti menossa kaduilla länsimaissa kun femakot riehaantuu.

• Anonyymi00042 kirjoitti:

"Sitä en osaa arvioida, miten naiset sopeuttavat käytöstään vallitsevaan tilanteeseen."

Kukaan ei tiedä miten käy. Kohta voi olla joku vietnam II:sen h*lvetti menossa kaduilla länsimaissa kun femakot riehaantuu.

Taitaa femakoista lähteä enemmän ääntä ja puhetta kuin tekoja. Ensin polttivat rintaliivejä ja sitten konesaleja?

• Anonyymi00051
        scrg kirjoitti:

Taitaa femakoista lähteä enemmän ääntä ja puhetta kuin tekoja. Ensin polttivat rintaliivejä ja sitten konesaleja?

Niin, en tiedä mitä ne edes pystyisivät tai osaisivat tehdä, muuta kun huutaa kovaan ääneen. Mutta sekin saattaisi riittää, ihmiset pakenisivat kauhuissaan jo heidät nähdessään, se on kammottava näky. Ja siihen vielä se korviasärkevä kirkuna ja valitus päälle. Kyllä sellainen uhkaisi yhteiskuntarauhaa vakavasti.

• Anonyymi00035

Elämä eletään näytön ulkopuolella. Todelliset ihmiskontaktit ja kokemukset. Ei kyl ole aikaa mihinkään epätodelliseen. Nautin oikeasta elämästä siis käsin kosketeltavasta hajuineen päivineen.

• Anonyymi00037

No hyi 🤧😂

• Anonyymi00038

Hajut ja erilaiset eritteet näyttää olevan hyvin hallussa tuolla kirjoittajalla.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Hajut ja erilaiset eritteet näyttää olevan hyvin hallussa tuolla kirjoittajalla.

No tämäpä aistikas spinnaus palstaäijän tekstistä, hienostunut nainen👍

• Anonyymi00047

AI:n luomat täydelliset ihmiset ovat illuusiota, moni oikea ihminen pyrkii täydellisyyteen joskus jopa pakkomielteisin keinoin. Yritän pitää mieleni avoinna ja suhtaudun ulkonäköön niin, että jokaisella on oikeus tehdä itselleen mitä haluaa ja jos ulkonäkö on tärkeää, niin panostakoon jokainen siihen niin paljon kuin kukin hyväksi kokee.

Samaan aikaan on mielestäni surullista, miten pitkälle ihmiset ovat valmiita menemään täydellistä ulkonäköä tavoitellessaan. Moni pyrkii kohti juurikin sellaista täydellistä ulkonäköä, mitä AI luo. On vaikea ymmärtää miksi. Ymmärrän, että haluaa huolehtia itsestään ja ehostaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta mitä sellaista täydellinen ulkonäkö tuo, jota ei voisi saavuttaa omana itsenään?

Aletheias

• Anonyymi00054

Osaisitko selittää että mikä vika on täydellisyydessä?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Se, että yleensä täydellisyyttä jahdatessaan maali karkaa koko ajan kauemmas. Ihminen sokeutuu herkästi sille, mihin olisi hyvä lopettaa. On lukuisia esimerkkejä siitä, miten joku on käytännössä pilannut kasvonsa täydellisyyttä tavoitellessaan.

Ei ulkonäöstä puhuttaessa ole olemassakaan täydellistä. Aina voi jonkun mielestä olla enemmän sitä tai tätä. Jokaisen pitäisi tuntea olevansa täydellinen omana itsenään, vaikkei ulkoisesti täyttäisikään kauneusihanteita.

Aletheias

• Anonyymi00063
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Sivusta totean vikana olevan se, ettei täydellisyyttä ole oikeasti olemassa. Täydellisyyden maalitolpat siirtyvät koko ajan. Jos katsot tästä hetkestä kymmenen vuoden taakse, niin se mikä silloin oli täydellistä, on aivan erilaista kuin nyt. Kun katselet kymmenen vuoden päästä tämän päivän täydellisenä pidettyä, niin sen hetken täydellisyys on taas jotain aivan muuta. Jos katsot nytkin vaikkapa monia Aasiassa yleisesti käytettäviä ulkonäköfilttereitä, niin niitä käyttävistä moni ei länsimaisen silmiin näytä edes oikein ihmiseltä. Kehon mittasuhteet ovat kuin jollain avaruusolennolla, koska meidän silmät eivät ainakaan vielä ole tottuneet sellaiseen.

• Anonyymi00048

Minä taas olen huomannut, etten enää jaksa oikein katsella mitään tuollaista. Kaikki tuon tyylinen on niin hirveän rumaa ja epäesteettistä. Missään ei ole enää ihmisiä. Mä olen lakannut pitkälti kuuntelemasta uutta musiikkia, katsomasta elokuvia tai sarjoja tai lukemasta tietynlaisia kirjoja. Kaikki on niin tylsää ja kopioitua, varsinkin main stream kama. Kysymys ei ole edes siitä, että "tunnistanko ai-kamaksi". On ihan yhdentekevää onko tekijä ihminen, jos tuotos on tylsä kopio tai uudelleenlämmitys. Jätän katsomatta hittileffan kymmenennen, tasan samanlainen, mutta huonomman, jatko-osan, vaikka sen olisi tehnyt täysin käsityönä kokonaan ihmisistä koostuva tiimi. Ihmisiltä on isolta osin kadonnut mielikuvitus ja luovuus ja sitä sitten yritetään heikosti korvata sillä, että ai tekee kymmenen kökköteosta minuutissa.

Ja juu, se on tullut jäädäkseen työkaluna. Ihan hyvä niin. Toivon vaan, että tuon heikkotasoisen kökkötavaran virta hieman vähenisi tai että tehtäisiin edes muutama prosentti mielenkiintoista, uutta ja laadukastakin. He, jotka tuosta tykkäävät, tykätköön. Hyvä, että heillekin on sisältöä tarjolla.

• Anonyymi00067

No kerro nyt että mikä tässä naisessa on on "niin hirveän rumaa ja epäesteettistä"? Poislukien nuo rumat tatuoinnnit käsivarressa. Mikä tuosta naisesta tekee sinulle niin heikkotasoisen ja inhottavan ja epätykättävän, kerro? Ihan oikeasti haluan tietää.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

No kerro nyt että mikä tässä naisessa on on "niin hirveän rumaa ja epäesteettistä"? Poislukien nuo rumat tatuoinnnit käsivarressa. Mikä tuosta naisesta tekee sinulle niin heikkotasoisen ja inhottavan ja epätykättävän, kerro? Ihan oikeasti haluan tietää.

Hän on minun silmiini ruma ja epäluonnollinen, epämiellyttävä. Tuskin se loukkaa häntä millään tavalla, että hän on minun silmiini ei ihmismäinen.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Hän on minun silmiini ruma ja epäluonnollinen, epämiellyttävä. Tuskin se loukkaa häntä millään tavalla, että hän on minun silmiini ei ihmismäinen.

Jos oikea ihminen näyttäisi tuolta, niin olettaisin hänen olevan joko huono ja epäluonteva näyttelijä tai esittävän tekoälyn tuotosta.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jos oikea ihminen näyttäisi tuolta, niin olettaisin hänen olevan joko huono ja epäluonteva näyttelijä tai esittävän tekoälyn tuotosta.

Siitä voisi saada ihan mielenkiintoisen performanssin, kun oikea ihminen alkaisi esittää tekoälyn tuotosta tai tekoälyn tuotosta, joka yrittää esittää ihmistä.

No mutta siis en edelleenkään en ymmärrä miksi sinua ja kaltaisia loukkaase, että osa muista ihmisistä on herkempiä mm. uncanny valley ilmiölle. Minusta on todella kummalista käyttöstä yrittää pakottaa kaikkia muita olemaan yhtä kritiikittömän innostuvia kuin sinä olet. Mitä se, että minä en pidä jostakin, vie pois sinulta?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Siitä voisi saada ihan mielenkiintoisen performanssin, kun oikea ihminen alkaisi esittää tekoälyn tuotosta tai tekoälyn tuotosta, joka yrittää esittää ihmistä.

No mutta siis en edelleenkään en ymmärrä miksi sinua ja kaltaisia loukkaase, että osa muista ihmisistä on herkempiä mm. uncanny valley ilmiölle. Minusta on todella kummalista käyttöstä yrittää pakottaa kaikkia muita olemaan yhtä kritiikittömän innostuvia kuin sinä olet. Mitä se, että minä en pidä jostakin, vie pois sinulta?

Tuo puheesi on niin täyttä pötyä alusta loppuun asti kun vaan voi mitenkään olla. Tuon videon naista luultiin aidoksi henkilöksi kunnes niiden videoiden tekijä paljasti että kaikki on AI lla luotua, myös tuo juontaja. Kukaan ei edes osannut epäillä sitä. Sinä itse olet se uncanny valley tässä, kukaan ei usko että olisit aito.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Uncanny valley on housuissasi, bitch.

• Anonyymi00050

En halua lohduttaa sua, koska
      puhuisin sulle kuin vammaselle.

Joku pillittää pornokuvista. Nettiaddikti.

• Anonyymi00055

Olisi kiva kuulla ne sanat. Mutta todennäköisesti älyllinen tasosi on sen verran matala ettet edes kykene tuottamaan sellaisia sanoja. Ja sen takia viittaa "vammaiselle puhumiseen" mikä on ehkä vammaisia halventava termi, koska jollain vammaisella voi olla vaikeuksia tuottaa sanoja mutta hän saattaa silti ajatella täysin selkeästi ja järkevästi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olisi kiva kuulla ne sanat. Mutta todennäköisesti älyllinen tasosi on sen verran matala ettet edes kykene tuottamaan sellaisia sanoja. Ja sen takia viittaa "vammaiselle puhumiseen" mikä on ehkä vammaisia halventava termi, koska jollain vammaisella voi olla vaikeuksia tuottaa sanoja mutta hän saattaa silti ajatella täysin selkeästi ja järkevästi.

Ja siis tarkoitan sitä että miksi puhuisit vammaiselle esittäen vajaaälyistä, mitä järkeä siinä olisi? Se olisi vain ja ainoastaan sen vammaisuuden pilkkaamista.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Jos sekoilee pornokuvien ja
        AIn tuottamien naisten persekuvien kanssa
        tuohon tilaan saakka,
        on päässä ja taidoissa vikaa.

Tulee vielä ulisemaan ku sattuu:
        ”nyyh….ei saa täydellistä naista”.

Oletko sä hengissä?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Jos sekoilee pornokuvien ja
        AIn tuottamien naisten persekuvien kanssa
        tuohon tilaan saakka,
        on päässä ja taidoissa vikaa.

Tulee vielä ulisemaan ku sattuu:
        ”nyyh….ei saa täydellistä naista”.

Oletko sä hengissä?

En voi edes sanoa, että saattaa olla 10-15 v jälessä,
        kun ei sen ikäisen pitäis edes ajatella
        naisten pakaroita ja piehtaroida ruinaamassa seksiä ja eritteitä.

Jos ihminen kasvaa ihmiseksi,
        opetellen asioita 1-1200.

Jotain jäi välistä?

Missäs vietit kasvuaikasi?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00061 kirjoitti:

En voi edes sanoa, että saattaa olla 10-15 v jälessä,
        kun ei sen ikäisen pitäis edes ajatella
        naisten pakaroita ja piehtaroida ruinaamassa seksiä ja eritteitä.

Jos ihminen kasvaa ihmiseksi,
        opetellen asioita 1-1200.

Jotain jäi välistä?

Missäs vietit kasvuaikasi?

On hyvin vaikea yrittää ymmärtää tekstiäsi, mutta yritän. "Tuohon tilaan saakka" mihin oikein viittaat tällä tilalla?

Ja käsittääkseni miehet haaveilevat naisista aina yli 90 -vuotiaaksi asti, joten en näkisi siinä mitään erikoista. On se varmaankin vanhan mahon naisen mielestä erikoista, toki niin. Mies ei vaan pysty kasvamaan "ihmiseksi (SIC)" ennenkuin sen elämänaika on täysin lopussa.
        Ja mielestäni tämä on hyvin paljon järkevämpää kuin naisten 45 vuotta kestävä nuoruusaika, ja toiset 45 vuotta kestävä maho-aika, millä en oikein näe tai koe mitään tarkoitusta.

Viittaat tuossa siihen että aloittaja valittaisi jotain liittyen AI:n tuottamiin kuviin, mutta aloittaja käsittääkseni nimenomaan valitti oikeiden naisten kuvien (tai videoiden?) aiheuttamasta tuskasta, kun naiset ovat liian täydellisiä ja aloittaja tietää ettei ikinä voi päästä niitä tapaamaan tai koskettamaan. Mikä tässä on sinulle ongelmana, ymmärtääkseni se on täysin looginen tuska kun tietää ettei koskaan voi saada jotain täydellistä omakseen. Mikä tuossa on sinun mielestäsi nyt niin kovin halveksittavaa?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00071 kirjoitti:

On hyvin vaikea yrittää ymmärtää tekstiäsi, mutta yritän. "Tuohon tilaan saakka" mihin oikein viittaat tällä tilalla?

Ja käsittääkseni miehet haaveilevat naisista aina yli 90 -vuotiaaksi asti, joten en näkisi siinä mitään erikoista. On se varmaankin vanhan mahon naisen mielestä erikoista, toki niin. Mies ei vaan pysty kasvamaan "ihmiseksi (SIC)" ennenkuin sen elämänaika on täysin lopussa.
        Ja mielestäni tämä on hyvin paljon järkevämpää kuin naisten 45 vuotta kestävä nuoruusaika, ja toiset 45 vuotta kestävä maho-aika, millä en oikein näe tai koe mitään tarkoitusta.

Viittaat tuossa siihen että aloittaja valittaisi jotain liittyen AI:n tuottamiin kuviin, mutta aloittaja käsittääkseni nimenomaan valitti oikeiden naisten kuvien (tai videoiden?) aiheuttamasta tuskasta, kun naiset ovat liian täydellisiä ja aloittaja tietää ettei ikinä voi päästä niitä tapaamaan tai koskettamaan. Mikä tässä on sinulle ongelmana, ymmärtääkseni se on täysin looginen tuska kun tietää ettei koskaan voi saada jotain täydellistä omakseen. Mikä tuossa on sinun mielestäsi nyt niin kovin halveksittavaa?

Miehet voivat kyllä haaveilla, mutta tutkimuksen mukaan yli 70-vuotiailla, noin puolella tuon ikäisillä ei muna enää toimi!

• Anonyymi00062

Kaikki AI sisällöt ovat siinä mielessä hassuja, että ne jakavat ihmisiä todella voimakkaasti. Siinä kuka on vastaan ja kuka puolesta, ei ole edes mitään selkeää jakolinjaa sukupuolen, iän, tmv. suhteen, vaan se on täysin riippuvaista siitä sisällöstä. On tosi tavallista, että ihminen on ihan fine tietynlaisen tekoälyn käytön kanssa ja sitten voi vetää tosissaan herneen nenään toisessa. Mä olen esimerkiksi ollut vähän yllättynytkin miten voimakkaasti ai generoitu puhe triggeröi vähän yllättäviäkin ryhmiä (omakohtasena kokemuksena gamerit). Ei tietenkään kaikkia, mutta yllättävän paljon tulee vihapalautetta siitä, ettei käytä omaa puhettaan. Eikä sekään vähennä sitä vihaa, että on selkeästi tuotu esille, että puhe on ai generoitua. Mä en tiedä mikä se juttu on, mutta jotenkin täysin ai sisältö on heistä "hyväksyttävämpää" kuin suojella omaa yksityisyyttään käyttämällä vaikka nyt tekoälyn tuottamaa puhetta. Tuossa yhdistelmässä on jotain mikä triggeröi tiettyä porukkaa todella voimakkaasti. He eivät vain jostain syystä voi hyväksyä sitä, että (nais)ihminen ei tuo itseään siihen heille objektiksi, edes omalla äänellään.

Muutenkin jos mietitään vaikkapa idoleita, niin ei ai tai teknologia ylipäänsä oikein tuota sellaisia todellisia julkkiksia. Tottakai on joitain digitaalisia "julkkiksia", jotka ovat tehneet ihan loppuunmyytyjä "live" esityksiä ja somessa monet ihmiset seuraavat digitaalisia julkkiksia, mutta kuitenkaan tuolta puolelta ei ole tullut yhtään ainoaa oikeaa julkkista, jonka kaikki tai edes, suurin osa ihmisistä tietäisi. Digitaalista julkkista ei kuitenkaan voi oikeasti seurata. Digitaalinen julkkis ei oikeasti koskaan tee mitään, eikä ole oikeasti mistään mitään mieltä. Siitä puuttuu se inhimillinen puoli, jota ihmiset rakastavat rakastaa ja myös vihata. Digitaaliseen julkkikseen ei voi oikein samaistua, eikä digitaaliseen idoliinsa voi oikein koskaan oikeasti vahingossa törmätä jossain. Digitaalisesti luodusta hahmosta puuttuu "tähtipöly" vaikka se olisi ulkoisesti miten täydellinen tahansa (tai ehkä juuri siksi, koska ne ovat täydellisiä). Digitaalisella julkkiksella ei ole oikeaa tarinaa, eikä hänelle ole oikeasti koskaan tapahtunut yhtään mitään. Tuon takia esim. näyttelijöitä on lopulta aika mahdoton täysin korvata digitaalisilla hahmoilla. Itse tavallaan jopa toivon sitä, että samat naamat eivät ikinä esiintyisi missään muualla kuin jossain tietyissä sarjoissa tai elokuvissa jne. Tuo naamakavalkadi on kuitenkin lopulta hiton pieni ja usein nyppii katsella vaikka samaa Scarlet Johanssonia joka hiton elokuvassa. Vaan todennäköisyys, että ne tähdet todella täysin korvattaisiin ai:llä on tosi pieni. Digitaalinen julkkis voi olla aito julkkis vain niin kauan kun ihmiset eivät yleisesti tiedä, ettei kyseessä ole oikea ihminen. Jostain syystä loppupeleissä vain oikea ihminen on aidosti isoja massoja kiinnostava.

• Anonyymi00073

Gamerit vihaa sinua kun esität miestä vaikka oletkin muija.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

En minä ole koskaan esittänyt ketään. A) miksi kuvittelet kyseessä olevan minä ja b) etkö tiennyt myös naisääniä olevan olemassa?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

En tosiaan pistäisi ikinä omaa ääntäni nettiin. Maailma on liian täynnä skitsoja miehiä. En kuitenkaan ikinä suostuisi esittämään miestä, yöks.

• Anonyymi00076

"ja usein nyppii katsella vaikka samaa Scarlet Johanssonia"

Minua ei ole koskaan nyppinyt(mitä lienee tarkoittaa) katsella scarlet johanssonia, katselisin sitä vaikka ihan joka päivä ilman ongelmia, koko ajan. Ja vaikka se yöksi tulisi sänkyyni, sekään ei millään tavoin haittaisi minua minkään vertaa. Ilmeisesti suhtaudumme asioihin hieman eri tavalla, minä avoimen positiivisella tavalla ja sinä negatiivisesti.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Minua ei ole koskaan nyppinyt(mitä lienee tarkoittaa) katsella scarlet johanssonia, katselisin sitä vaikka ihan joka päivä ilman ongelmia, koko ajan. Ja vaikka se yöksi tulisi sänkyyni, sekään ei millään tavoin haittaisi minua minkään vertaa. Ilmeisesti suhtaudumme asioihin hieman eri tavalla, minä avoimen positiivisella tavalla ja sinä negatiivisesti.

Minua, taas nyppii katsella tahansa näyttelijää jatkuvasti eri elokuvissa tai sarjoissa. Katselisin mielumminnkaikki elokuvani ja sarjani niin, ettei niissä olisi ikinä samaa naamaa.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mutta meistä selvästi sinä kuulut heihin, jotka jossain määrin tarvitsevat julkkisen olemassaoloa. Minä taas en kaipaisi heitä, kun en muutenkaan tunnista valtaosaa.

Ja siis jos se lohtuttaa, niin olisi voinut laittaa Johanssonin tilalle kenen tahansa miespuolisenkin näyttelijän nimen. Valkkasinpahan vain sellaisen nimen, jonka tiesin aiheuttavan sopivasti resonointia.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Minua, taas nyppii katsella tahansa näyttelijää jatkuvasti eri elokuvissa tai sarjoissa. Katselisin mielumminnkaikki elokuvani ja sarjani niin, ettei niissä olisi ikinä samaa naamaa.

Lisään ... ymmärrän kuitenkin, ettei tässä maailmassa olosi monille ihmisille riittävästi seurattavaa, jos jokikinen näyttelijän tapainenkin katoaisi heti yhden roolin vedettyään bittitaivaaseen. Julkkisten seuraajat ja markkinamiehet olisivat hätää kärsimässä. 😁

• Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Minä taas haluaisin katsoa kaikki elokuvat ja sarjat niin että niissä pääosaa esittäisi Scarlet Johansson, se ei harmittaisi yhtään, päinvastoin! Itseasiassa saatan tänä yönä nähdä unta tuosta kun mietin tuota ideaa illalla.

Huomaatko millainen ero on positiivisella mielellä ja negatiivisella mielenlaadulla (miehet vs naiset).

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Minä taas haluaisin katsoa kaikki elokuvat ja sarjat niin että niissä pääosaa esittäisi Scarlet Johansson, se ei harmittaisi yhtään, päinvastoin! Itseasiassa saatan tänä yönä nähdä unta tuosta kun mietin tuota ideaa illalla.

Huomaatko millainen ero on positiivisella mielellä ja negatiivisella mielenlaadulla (miehet vs naiset).

Pidät siis tekoälyn kehitystä negatiivisena, asiana, mielenkiintoista. Onko tekoäly sitten mielestäsi naisten tekele, kun tämä on sukupuolikysymys?

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Oletatko muuten ketjun aloittajan olevan nainen kun hän ei halua katsella oikeiden naisten kuvia, vaan pelkkiä tekoälynaisia? En tiedä pitääkö hän Scarlet Johanssonia kertomansa kaltaisena "todella täydellisen upeana naistena", mutta jos pitää, niin hän oletettavasti kieltäytyy katselemasta tätä. Ainakin sen mukaan mitä aloituksessa kirjoitti.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Pidät siis tekoälyn kehitystä negatiivisena, asiana, mielenkiintoista. Onko tekoäly sitten mielestäsi naisten tekele, kun tämä on sukupuolikysymys?

Miksi ihmeessä pitäisin tekoälyn kehitystä negatiivisena asiana?

Tekoäly ei todellakaan ole mikään "naisten tekele", se kun toimii ihan oikeasti.

Se positiivisuus ja negatiivisuus oli se sukupuolikysymys. Johtuu ehkä hormooneista.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Tekoäly ei todellakaan ole mikään "naisten tekele", se kun toimii ihan oikeasti.

Se positiivisuus ja negatiivisuus oli se sukupuolikysymys. Johtuu ehkä hormooneista.

Niinhän juuri annoit ymmärtää. Negatiivista ajattelua, jos ei halua katsella samaa naamaa kaikessa ja toivoo tekoälyn korjaavan tilannetta. Mutta voimmehan toki kuvitella niinkin pitkälle, että voisimme esittää yksilöityjä toiveita. Sinä voisit esittää toiveen Scarlet Johanssonista vaikka jokaisen elokuvan jokaiseen rooliin ja minä taas saisin pyytää jokaisen elokuvan jokaiseen rooliin aina uuden henkilön. 😁

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Minä kun katsos,olen esim. elokuvissa kiinnostunut vain niistä tarinoista. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista kiintymystä yhteenkään näyttelijään. Mielestäni tarinan uskottavuuden ja varsinkin immersion kannalta on kovin haastavaa kun joka toisen elokuvan rooleissa on aina samoja naamoja. Tämä on yksi syy miksi pidän usein pelien tarinankerronnasta enemmän. Niissä harvemmin on saamaa hahmoa ja naamaa hyppimässä täysin eri maailmoista toisiin.

Tieääkseni tämä muuten ei ole mikään yleinen naisten kokemus tai sukupuolikysymys. Moni nainen on kovinkin kiintynyt joihinkin miesnäyttelijöihin ja näkisi heidät mielellään joka elokuvassa.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Niinhän juuri annoit ymmärtää. Negatiivista ajattelua, jos ei halua katsella samaa naamaa kaikessa ja toivoo tekoälyn korjaavan tilannetta. Mutta voimmehan toki kuvitella niinkin pitkälle, että voisimme esittää yksilöityjä toiveita. Sinä voisit esittää toiveen Scarlet Johanssonista vaikka jokaisen elokuvan jokaiseen rooliin ja minä taas saisin pyytää jokaisen elokuvan jokaiseen rooliin aina uuden henkilön. 😁

Ooo, Scarlet Johansson elokuvan jokaisessa roolissa, puhumassa itsensä kanssa! Tuon elokuvan muuten katsoisin moneen kertaan!

Kieltämättä elokuvissa on ongelmana se että ne samat naamat esittävät liian erilaisia rooleja, sellaisia mitkä eivät sovi heille ollenkaan. Pidän enemmän siitä että jokaisella näyttelijällä on se oma genre mitä esittää sujuvasti. Toinen suuri ongelma nykyään on se että iso osa naisnäyttelijöistä on aivan liian ruman näköisiä, niitä ei vaan viitsi katsella, ei kiinnosta sellainen elokuva yhtään missä joku ruma nainen pääosassa. Miksi ihmeessä katsoisin sellaista tuntien ajan?? Ei mitään järkeä.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Ooo, Scarlet Johansson elokuvan jokaisessa roolissa, puhumassa itsensä kanssa! Tuon elokuvan muuten katsoisin moneen kertaan!

Kieltämättä elokuvissa on ongelmana se että ne samat naamat esittävät liian erilaisia rooleja, sellaisia mitkä eivät sovi heille ollenkaan. Pidän enemmän siitä että jokaisella näyttelijällä on se oma genre mitä esittää sujuvasti. Toinen suuri ongelma nykyään on se että iso osa naisnäyttelijöistä on aivan liian ruman näköisiä, niitä ei vaan viitsi katsella, ei kiinnosta sellainen elokuva yhtään missä joku ruma nainen pääosassa. Miksi ihmeessä katsoisin sellaista tuntien ajan?? Ei mitään järkeä.

Minulle on yhdentekevää millainen örkki siellä on pääosassa, kunhan tarina on hyvä.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Minulle on yhdentekevää millainen örkki siellä on pääosassa, kunhan tarina on hyvä.

Ja minä en taas välitä tarinasta, se on jotain roskaa kuitenkin. Visuaalisuus on tärkeintä. Et ole jotenkin tajunnut sitä että elokuva on taidetta, kuvataidetta.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Sinun kannattaisi pysytellä kirjojen lukemisessa. Niitä saa nykyään digitaalisena.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Ja minä en taas välitä tarinasta, se on jotain roskaa kuitenkin. Visuaalisuus on tärkeintä. Et ole jotenkin tajunnut sitä että elokuva on taidetta, kuvataidetta.

Juuri siksi katsonkin elokuvia, koska ne ovat kuvataidetta. Luuletko ettei visuaalinen artisti sitä tiedä? 😂

• Anonyymi00095
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Sinun kannattaisi pysytellä kirjojen lukemisessa. Niitä saa nykyään digitaalisena.

Luen nykyään hyvin vähän kirjoja.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Juuri siksi katsonkin elokuvia, koska ne ovat kuvataidetta. Luuletko ettei visuaalinen artisti sitä tiedä? 😂

Ikävä kyllä niiden visuaalinen kieli on tällä hetkellä vain niin kovin kapeaa. Onneksi on kuitenkin myös indie elokuvia, joita ei ole köyhdytetty niin kauhean muovisiksi ja latteiksi.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Ikävä kyllä niiden visuaalinen kieli on tällä hetkellä vain niin kovin kapeaa. Onneksi on kuitenkin myös indie elokuvia, joita ei ole köyhdytetty niin kauhean muovisiksi ja latteiksi.

Indie puolelta paitsi paras kuvallinen kerronta, niin myös valtaosa hyvistä tarinoista. Siinä olet oikeassa, että valtavirtapuolen tarinat ovat pääosin roskaa.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Vai visuaalinen artisti.. joopa joo. Mitähän seuraavaksi, varmana huomenna olet ydinfyysikko.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Vai visuaalinen artisti.. joopa joo. Mitähän seuraavaksi, varmana huomenna olet ydinfyysikko.

Aina tämä. Ei tule muuttumaan, sillä rakastan työtäni.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Aina tämä. Ei tule muuttumaan, sillä rakastan työtäni.

Sinulla on siitä helppoa että voit vaihtaa titteliä joka päivä, aina kun huvittaa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Sinulla on siitä helppoa että voit vaihtaa titteliä joka päivä, aina kun huvittaa.

En oikein voi. Ydinfyysikkona olisi kovin vaikea tehdä minun duuniani.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Muuta siis kiitos toki siitä, että pidät minua noin monilahjaisena ja osaavana.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00101 kirjoitti:

En oikein voi. Ydinfyysikkona olisi kovin vaikea tehdä minun duuniani.

Ja mitähän se työsi nyt mukamas sisältää?

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Ja mitähän se työsi nyt mukamas sisältää?

Miksi ihmeessä lähtisin antamaan julkisella keskustelupalstalla yksityiskohtia työstäni? sen verran voin sanoa, että olen graafinen suunnittelija ja 2 ja 3D artisti. Tuon enempää en tietojenkalastelyritykseesi vastaa.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Miksi ihmeessä lähtisin antamaan julkisella keskustelupalstalla yksityiskohtia työstäni? sen verran voin sanoa, että olen graafinen suunnittelija ja 2 ja 3D artisti. Tuon enempää en tietojenkalastelyritykseesi vastaa.

Hah ja pah, yhtä tyhjän kanssa tuollainen. Et tietenkään salaisuuteesi vedoten voi kertoa että mitä esimerkiksi olet tehnyt. Ei koska se on niin salaista kaikki...

• Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Hah ja pah, yhtä tyhjän kanssa tuollainen. Et tietenkään salaisuuteesi vedoten voi kertoa että mitä esimerkiksi olet tehnyt. Ei koska se on niin salaista kaikki...

Ei niissä mitään salaista ole. Ihan julkista tavaraa. En kuitenkaan ala missään kaskustelupalstalla henkilöllisyytäni avaamaan. Sinä voit toki kertoa ihan niin paljon itsestäsi kuin halua. Minulla ei ole siihen tarvetta.

• Anonyymi00093

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1356
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      987
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      516
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    Aihe