(Luukas 9:23: "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä joka päivä ja seuratkoon minua.")
(Luukas 14:33: "Yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.")
(Matteus 19:24: "Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.")
(Matteus 5:39: "Älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin."
(Matteus 5:48: "Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.")
Luukas 14:26: "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei vihaa isäänsä ja äitiään, vaimoaan ja lapsiaan... hän ei voi olla minun opetuslapseni."
(Matteus 5:20: "Jos teidän vanhurskautenne ei ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, te ette pääse taivasten valtakuntaan.")
(Markus 10:42-44: "Te tiedätte, että ne, joita pidetään kansojen hallitsijoina, herroina niitä hallitsevat... Nyt älköön olko niin teidän keskuudessanne; vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne.")
(Luukas 16:15: "Mikä ihmisten silmissä on korkeaa, se on Jumalan edessä iljetys.")
(Matteus 11:25: "Minä ylistän sinua, Isä... siitä, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.")
(Matteus 20:16: "Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi.")
(Matteus 7:13-14):
"Menkää ahtaasta portista sisään, sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät. Se portti on ahdas ja tie kapea, joka vie elämään, ja harvat löytävät sen."
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
valtio-kirkko on selvästi leveä tie.
18:36 Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä"
6:19 Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
6:20 Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
6:21 Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
6:22 Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.( mistä mammoan tulee: maailmasta! Herrat ovat 1. kolmiyhteine Jumala Kristuksessa ja 2. saatana ja tämä maailma ja liha)
Missä ei lue eikä koskaan Herra opettanut että automaatiisesti armosta pelastuisi jos vain suullaan tunnustaa ja elää silti maailma leveää himojen ja vlalheiden täyttämää elämää. Herra ei hyvksy kaksois elämään, koska rakkaus ei ol evain yksisuuntainen, vaan usko on elävä suhde Vapahtajaan! Mutta jos oikea käsi selvästi lihan täyttämää synstistä elämää maailmaassa, mutta vasen käsi käy kirkossa ja antaa almuja, ei se kelpaa Herralle! Hän on mustasukkainen Jumala , ja avioliitto on kirkas kuva tästä! Herra ja saatana vihaavat toisiaan ja Jumalan valtakunta ei ole tästä maailmasta, vaikka se toimii täällä.Pakanatkin täyttää käskyn rakasta lähimäisiä, mutta ilman uskoa Herraan se on valhe! Sillä 1. käsky on rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämestä, kaikesta hengestäsi kaikesta sielustasi! Ei armolla voi tehdä avioliitorikosta Herralle maailman kanssa! Armo loppuu jos olet naimissa maailman kanssa ja väität uskovasi, sillä riivaajatkin uskovat!
2:17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
2:18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
2:19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
2:20 Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
2:21 Eikö Aabraham, meidän isämme, tullut vanhurskaaksi teoista, kun vei poikansa Iisakin uhrialttarille?
2:22 Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi;
2:23 ja niin toteutui Raamatun sana: "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi.
2:24 Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.
2:25 Eikö samoin myös portto Raahab tullut vanhurskaaksi teoista, kun hän otti lähettiläät luokseen ja päästi heidät toista tietä pois?
2:26 Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.
Eli ihminen on astia! EI astia joka elää voi olla tyhjä!
Mutta astia täyttää aina itsensä jollakin!
Siunausta!
Eikö Jeesuksen käskyt ja opetukset koske kaikkia eivätkä ne vanhene?
104
167
Vastaukset 104
- Anonyymi00001
Miten se käsky repäistä silmä päästään?
Joutuuko siitä itse herjattavaksi jos ei niin tee.hyvä kun kyselet, sillä Jumalalla oli aina hyvä tahto eikä ne tappo käskytkään olleet koskaan Jumalan tahto ja ole Jumalan antamia, ne keksi Mooses itse. SIlmän repäisy on vartauskuva. Eli jos oma arvointikyky on metsässä, jos hirsi on silmässä, niin ei näe selvästi tai ollenkaan, Jumalan käsky on siten aina ollut tehdä parannus joka on omasta silmästään vikainen ja katsoo kieroon ja näkee kahtena ja vihaa Jumalaa ja tekee pahoja tekoja ja valhetta, tuomitsee väärin, hengellinen sokeus, tahtoo tehdä syntiä.
myös toisen käden leikkamien pois on vertauskuva, lopetta kaksimilisyys, kahden herran palveleminen ja pahan tekeminen Herraa kohtaan, ei minkään käden silmpominen fyysisesti, mutta toki uskonto on ottanut näitä kirjaimellisesti koska kivisydän oli myös hengellisesti sokea eikä ymmärtänyt , sillä ei ollut rakkautta Herran ja siltä puuttui anteeksiantemus lähimäisiä kohtaan.
Jumala on aian ollut armollinen ja käskenyt rakastaa vihollisiakin. ei HERRA koskaan ole ollut edes sotajumala! Herra Sabaot tarkoittaa hengellistä sotajoukkoa,ei voimalla eikä väellä vaan Minun Hengelläni , sanoo Herra Sebaot.
Jumala on fyysistä voimankäyttöä vastaan. Herra sanoo, voittakaa paha hyvällä, älkää voittako pahaa, pahalla.- Anonyymi00002
EsadAaegsrg kirjoitti:
hyvä kun kyselet, sillä Jumalalla oli aina hyvä tahto eikä ne tappo käskytkään olleet koskaan Jumalan tahto ja ole Jumalan antamia, ne keksi Mooses itse. SIlmän repäisy on vartauskuva. Eli jos oma arvointikyky on metsässä, jos hirsi on silmässä, niin ei näe selvästi tai ollenkaan, Jumalan käsky on siten aina ollut tehdä parannus joka on omasta silmästään vikainen ja katsoo kieroon ja näkee kahtena ja vihaa Jumalaa ja tekee pahoja tekoja ja valhetta, tuomitsee väärin, hengellinen sokeus, tahtoo tehdä syntiä.
myös toisen käden leikkamien pois on vertauskuva, lopetta kaksimilisyys, kahden herran palveleminen ja pahan tekeminen Herraa kohtaan, ei minkään käden silmpominen fyysisesti, mutta toki uskonto on ottanut näitä kirjaimellisesti koska kivisydän oli myös hengellisesti sokea eikä ymmärtänyt , sillä ei ollut rakkautta Herran ja siltä puuttui anteeksiantemus lähimäisiä kohtaan.
Jumala on aian ollut armollinen ja käskenyt rakastaa vihollisiakin. ei HERRA koskaan ole ollut edes sotajumala! Herra Sabaot tarkoittaa hengellistä sotajoukkoa,ei voimalla eikä väellä vaan Minun Hengelläni , sanoo Herra Sebaot.
Jumala on fyysistä voimankäyttöä vastaan. Herra sanoo, voittakaa paha hyvällä, älkää voittako pahaa, pahalla.Maailma sitten uskoo täysin väärin kun sen mielestä Israelin tulee tappaa keinoja kaihtamatta.
Pikkusen lipsahtanut Jeesuksen ohjeet
Hyvä onkin muistuttaa miten tulisi elää. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Maailma sitten uskoo täysin väärin kun sen mielestä Israelin tulee tappaa keinoja kaihtamatta.
Hyvä onkin muistuttaa miten tulisi elää."Maailma sitten uskoo täysin väärin kun sen mielestä Israelin tulee tappaa keinoja kaihtamatta."
Ei kukaan tällaista toivo, edes Israelin kannattajat.
Myös heillä on oikeus puolustaa maataan muslimien jatkuvan hyökkäilyn takia.
On outoa, ettei tätä kukaan tuomitse, mitä muslimit tekevät, mutta annas kun Israel vastaa noihin hyökkäyksiin, alkaa älämölö ettei näin saa tehdä ?
Sama on nykyisillä palestiinan kannattajilla, johon pride ym valheellinen toitotus kohdistuu...
Valhe on näiden "totuus" ja se hyväksytään...
Jeesus sanoikin Vuorisaarnassa, että te tulette kaikkien vihattaviksi Hänen nimensä tähden, tämä näkyy lähes kaikkialla. Matt. 5- 7 luvut kokonaan. Anonyymi00002 kirjoitti:
Maailma sitten uskoo täysin väärin kun sen mielestä Israelin tulee tappaa keinoja kaihtamatta.
Hyvä onkin muistuttaa miten tulisi elää.Kyllä, olet täysin oikeassa ja se on suurta babylonin porttoa myös jonka ilmestyrkiajsta profetiasta tunnistaa. Heillä on uskonnollien ja poliittinen uskonto jota saatana ohjaa. Heillä on sotajumala, siksi Paaavali sanoikin:"Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel"
Israel nimike oli Jumalan pelastusken liiton yksi pyhä nimike Kristuksessa , joka annettin patriakka Jaakobille, joka oli tavallienn Jumalan lapsi joka kohtasi Jumaaln ja näki tämän kasvoist kasvoihin ja keräsi siunausta: " Herra en päästä sinua , jollet siunaa minua." ja tämäkin meis joka paini Jaakobin kansa oli ilmestyntyt Kristus, jossa lihassa Jumala aina ilmestyi, jo ennen syntymää Bethelemissä.
Israel nimi siten oli anettu paimentolaisheimolle joka kasvoi jäkeläisiä ja sitten he alkoi luulla että Jumala tarkoitti "Israelin kansalla" pelkkää ihmisperintää. Vaikka tosi Israel ei sodi ja tapa ihmisiiä, se on Kristus ja Henki,sillä Karistan Morsian on myös nimeltään "Uusi Jerusalem" eikä sekää ole kultaa ja kiveä, se kaikkien pelastuneiden Jumalan lasten joukko, jotka ovat kaikista kansoista ja kielistä. Eikä siellä ole yhtään Babylnin sotanorsuja ja ruhtinaita jotka näitä tappo käskyjä antoi, jos sielä oli murhaaja, niin hän oli tehnyt parannuksen todella ja sanut syntinsä anteeksi ! eikä enää koskaan tappanut ketään! Siellä ei ole ketää joka väitti Herraa sotajumalaksi eikä tehnyt siitä parannusta!
tietäisitpä mitä Kristinuskon nimissä on historian saatossa oikein tehty ja väitetty Jeesuksen tahdoksi! Myös Martin Luther oli mukana kun Herran pyhiä valtiokirkko vainosi, kiduttu, polttielävältä ja murhasi, hukutti järviin, tästä syntyi nykyinen Ev.Lut kirkko! rooman voimalla! roomalaiskatolinen kirkko myös mruhasi paljon, he teke bisnestä nykyyn näillä pyhien luilla ja rkansi niistä luukirkkoja joissa pitää hartauksia eisisensä murhamien luiden keskellä! Luterilaien kirkko on kimpassa tämä roomalaisen katolisen kirko nkans ekuneemisesti tiukasti!
tämä poliittienn Sotajumala Kristittyjen siioni on saatanan synagoga, seon suoraan perkeleestä. rukoilen että Herra vetää sieltä ulos ja porukka saa silmä voidetta Pyhältä Hengeltä ja herää unestaan.- Anonyymi00004
EsadAaegsrg kirjoitti:
Kyllä, olet täysin oikeassa ja se on suurta babylonin porttoa myös jonka ilmestyrkiajsta profetiasta tunnistaa. Heillä on uskonnollien ja poliittinen uskonto jota saatana ohjaa. Heillä on sotajumala, siksi Paaavali sanoikin:"Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel"
Israel nimike oli Jumalan pelastusken liiton yksi pyhä nimike Kristuksessa , joka annettin patriakka Jaakobille, joka oli tavallienn Jumalan lapsi joka kohtasi Jumaaln ja näki tämän kasvoist kasvoihin ja keräsi siunausta: " Herra en päästä sinua , jollet siunaa minua." ja tämäkin meis joka paini Jaakobin kansa oli ilmestyntyt Kristus, jossa lihassa Jumala aina ilmestyi, jo ennen syntymää Bethelemissä.
Israel nimi siten oli anettu paimentolaisheimolle joka kasvoi jäkeläisiä ja sitten he alkoi luulla että Jumala tarkoitti "Israelin kansalla" pelkkää ihmisperintää. Vaikka tosi Israel ei sodi ja tapa ihmisiiä, se on Kristus ja Henki,sillä Karistan Morsian on myös nimeltään "Uusi Jerusalem" eikä sekää ole kultaa ja kiveä, se kaikkien pelastuneiden Jumalan lasten joukko, jotka ovat kaikista kansoista ja kielistä. Eikä siellä ole yhtään Babylnin sotanorsuja ja ruhtinaita jotka näitä tappo käskyjä antoi, jos sielä oli murhaaja, niin hän oli tehnyt parannuksen todella ja sanut syntinsä anteeksi ! eikä enää koskaan tappanut ketään! Siellä ei ole ketää joka väitti Herraa sotajumalaksi eikä tehnyt siitä parannusta!
tietäisitpä mitä Kristinuskon nimissä on historian saatossa oikein tehty ja väitetty Jeesuksen tahdoksi! Myös Martin Luther oli mukana kun Herran pyhiä valtiokirkko vainosi, kiduttu, polttielävältä ja murhasi, hukutti järviin, tästä syntyi nykyinen Ev.Lut kirkko! rooman voimalla! roomalaiskatolinen kirkko myös mruhasi paljon, he teke bisnestä nykyyn näillä pyhien luilla ja rkansi niistä luukirkkoja joissa pitää hartauksia eisisensä murhamien luiden keskellä! Luterilaien kirkko on kimpassa tämä roomalaisen katolisen kirko nkans ekuneemisesti tiukasti!
tämä poliittienn Sotajumala Kristittyjen siioni on saatanan synagoga, seon suoraan perkeleestä. rukoilen että Herra vetää sieltä ulos ja porukka saa silmä voidetta Pyhältä Hengeltä ja herää unestaan.Nykypäivän luterilainen Kirkko vaikuttaa siis olevan lähimpänä Jeesuksen opetuksia, kuin koskaan aikaisemmin olemassaolonsa aikana.
Toivottavasti herätysliike ulkomaisten toimijoidensa johdattamana ei saa sitä palaamaan mainitsemasi väkivallan ja julmuuden tielle... siis palaamaan Raamatussa kerrottuihin julmuuksiin ja väkivaltaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nykypäivän luterilainen Kirkko vaikuttaa siis olevan lähimpänä Jeesuksen opetuksia, kuin koskaan aikaisemmin olemassaolonsa aikana.
Toivottavasti herätysliike ulkomaisten toimijoidensa johdattamana ei saa sitä palaamaan mainitsemasi väkivallan ja julmuuden tielle... siis palaamaan Raamatussa kerrottuihin julmuuksiin ja väkivaltaan.Kyllä pitää olla kiero pää, että tuollaista soopaa saa näppiksistään.
Jeesus käski lopettaa synnin tekemisen. Evlut kirkko ei niin tee. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä pitää olla kiero pää, että tuollaista soopaa saa näppiksistään.
Jeesus käski lopettaa synnin tekemisen. Evlut kirkko ei niin tee.Juurihan tuossa aiemmin kirjoitettiin, millaisiin julmuuksin Kirkko on aiemmin syyllistynyt, tänä päivänä Kirkko toimii voimassaolevan lainsäädäntömme mukaisesti ja rikkomukset käsitellään oikeudessa median läsnäollessa.
Syntiähän me ihmisinä teemme aivan jokainen ja yksikään meistä ei ole kelvollinen osoittelemaan toistemme synnillisyyttä.
Vai elätkö itse Raamatussa kerrotulla tavalla synnittömästi kaikessa elämässäsi, etkä pelkästään puheissasi? - Anonyymi00007
EsadAaegsrg kirjoitti:
hyvä kun kyselet, sillä Jumalalla oli aina hyvä tahto eikä ne tappo käskytkään olleet koskaan Jumalan tahto ja ole Jumalan antamia, ne keksi Mooses itse. SIlmän repäisy on vartauskuva. Eli jos oma arvointikyky on metsässä, jos hirsi on silmässä, niin ei näe selvästi tai ollenkaan, Jumalan käsky on siten aina ollut tehdä parannus joka on omasta silmästään vikainen ja katsoo kieroon ja näkee kahtena ja vihaa Jumalaa ja tekee pahoja tekoja ja valhetta, tuomitsee väärin, hengellinen sokeus, tahtoo tehdä syntiä.
Jumala on fyysistä voimankäyttöä vastaan. Herra sanoo, voittakaa paha hyvällä, älkää voittako pahaa, pahalla.Selkeä käsky Raamatussa voidaan siis herätysliikkeessä ohittaa vertauskuvallisena ja hymistellen jatkaa porskuttamista elävässä elämässä synnintekoja kaihtamatta, kunhan huomataan nostaa framille toisten tekemiä syntejä?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Selkeä käsky Raamatussa voidaan siis herätysliikkeessä ohittaa vertauskuvallisena ja hymistellen jatkaa porskuttamista elävässä elämässä synnintekoja kaihtamatta, kunhan huomataan nostaa framille toisten tekemiä syntejä?
Raamattu on Hengen kirja, ei rationaalisen ihmisjärjen teologinen kultturinen ja historiallien teos joka tulkitaan kirjaimellisesti, ei riitä että on lihan silmtä jotka asistii valoa, aivot jotka tietoa käsittelee ja ymmärrystä lukea tekstiä ja ajatella. Ihminen voi olla vaikka kuinka älykäs mutta ei ymmärrä Jumalan Sanaa , koska ei oel Pyhää Henkeä ja tahtoa rakastaa todella Herraa.
se on vain paperia,selluloosaa ja mustetta tai bittejä digitaalisessa raamatussa ym.
tällä logiikala ehtoollisesta valtiorkirkko teki pakanoiden leivän ja viinin syönnin ja juomisen ulkoiseksi laiksi,vaikka ne oli täysin sisäisiä(ette te kuitenkaan syä Jeesusken lihaa ja juo Hänen vertaan, vaika teidän pitäisi, Hämnhän sanoi ettei elämää ole Häneltä, jos ei niin tee) ja kaste ei ollut vain lihan h20 puhtaan pitoa, apostolikin sen sanoi. tämä on erittäin olennaista: " Henki se joka tekee eläväksi, ei liha mitään hyödytä." ennen raamttua tai mitää kirjoituksia jo Abel tuli pelkästään uskosta ja Pyhästä Hengestä vanhurskaaksi, se riittää Jumalalle. Krijoitukset auttaa meitä mutta Jumala puhuu lapsilleen myös muilla tavoin. Ja Herra ei tee mielettömiä eikä opeta vääryyttä lapsillensa,. Eli Me tedämme että olemme Jumalsta ja mitä synti on ja me tiedämme että koko maailma on pahan vallassa ja synti tulee sieltä ja lihasta.
käskyt tiivistyy kahteen suurimpaan käskyyn: 1. rakasta Herra sinun Jumalaasi kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikest voimastasi ja toien yhtä tärkeä 2. rakasta lähimäistä kuten itseäsi ja tarkennsu siitä, kaiken minkä toivoisit muiden tekevän sinulle, tee se heille,
näissä kahdessa käskyssä jo toteutuu kaikki laki ja profeetat. Näin on Herra armossaan opettanut, Ei ole väliä vaikka vain 1% uskoisi tähän, usko ei perustu massoihin, massoihin perustuu epäusko. Todistus tulee Jumalasta , ei ihmisestä. Hän toimii ihmisten kautta paljon, mutta ei Häntä sokea huomaa.
Paljon siunausta, rauhaa, rakkautta, totuutta, viisautta ja iloa: mutta ei niinkuin maailma tahtoo, vaan niin kuin Herra tahtoo.Anonyymi00006 kirjoitti:
Juurihan tuossa aiemmin kirjoitettiin, millaisiin julmuuksin Kirkko on aiemmin syyllistynyt, tänä päivänä Kirkko toimii voimassaolevan lainsäädäntömme mukaisesti ja rikkomukset käsitellään oikeudessa median läsnäollessa.
Syntiähän me ihmisinä teemme aivan jokainen ja yksikään meistä ei ole kelvollinen osoittelemaan toistemme synnillisyyttä.
Vai elätkö itse Raamatussa kerrotulla tavalla synnittömästi kaikessa elämässäsi, etkä pelkästään puheissasi?Kunniaa otatte toinen toisiltanne totisesti. Minä olen sanonut että tahtoisin olla pienin tässä maailmassa, en tahdo kunniaa ihmiseltä. Mitä tuhtinaiden lainsäädäntö auttaa sielua, vaikka se auttaa kyllä lihaa. Kirkko on verelle rakennettu. Mutta ei siinä kaikki, on totta ettei kirkkojen nykyiset toimijat ole suoraan historiallsia hirmutekoja tehneet, mutta 16–22 Jeesus kutsuu fariseuksia sokeiksi oppaiksi, jotka pitävät temppelin kultaa tärkeämpänä kuin itse temppeliä, ja uhrilahjaa tärkeämpänä kuin alttaria. Hän opettaa, että pyhittävä voima tulee temppelistä ja Jumalasta, ei aineellisesta kullasta.
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? >> Jakeen lisätiedot
3:17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette
Miksi näitä kirkkoja rakennettin edes suria määriä ja kotha 2000 vuotta. Koska Vaasin te puhdistatte vain ulkopuolelta ja kirkon teette komeaksi ulkopuolelta kuin valkeaksi kalkittu hauta, mutta sisällä on kuolita luita ja sysän on kiveä , eikä ole Elämää Herrassa. Näillä pyörii miljardi biljoona bisnekset mammonassa koko maailmassavaltio kirkoila ja seurakunnilla, ne on kulttuuri viihdykettä ja turha lihan lohtua,
tämä on ihan selvä vertaus kuva, "kirkko" piti olla uskovan sisällä ja Jeesus kielsi tekemästä aviorikosta maailman kanssa esim. Älkää rakastako maailma ja mitä siinä on ja Jos joku rakastaa maailmaa , ei Isän rakkaus ole hänessä. ja Ette voi pavella kahta herraa,: sekä Jumalaa että mammonaa. mitää näitä ei ole valtio kirkot noteeranneet. Tämä on aivan selvästi se suuri Babylonin portto josta Herra Jonannekselle kertoi ja kertoi myös minulle. en edes jaska luetella kaika kauheutta , joogaa, ekunemiaa rooman kirkon kanssa ja CCC841 , lupaa raksta maailma yhä lujemmin, siunata sodat ja polittiika joka mahdolsita sodan vielä nykyisin, kirkot tukee voimaksti valtiota eli raha kiertää kirkoitla valtioial suuria määriä ja niitä menee sotaan ja sotilas pappeja koulutetaan, Herra Jees tuomitsi voimakkasti mammonan ja veren vuodatuksen, ei neo le synnitön vaan syntinen. mutta saarnaajat ovat ihmisiä ja Herra käskee syntisen lapsensakin saarnata ja nuhdella pahaa: jotta ihmisä herää ja tätyttyy Pyhällä Hengellä ja pelastuu: sitä kutsutaan rakkaudeksi. Miksi me loukannume jos joku yrittäedes käskyjä Herralta pitää? ja synnistä emme loukkantuisi? eikö tämä ole pimeyttä ja vihaa Jumaala kohtaan. Pyhällä Hengellä tarkoitus on hyvä, saada ihmiset murtumaan: 2.Korinttolaiskirje:
7:10 Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman.EsadAaegsrg kirjoitti:
Jumala on fyysistä voimankäyttöä vastaan. Herra sanoo, voittakaa paha hyvällä, älkää voittako pahaa, pahalla.Jumala ei ole ainakaan antanut mahdollisuutta parannuksen tekoon. sillä väärästä teosta pitää surmata.
Toisaalta Luukas oli se, joka oli kuullut tarinoita Jeesuksesta, ja uskonut ne.torre3 kirjoitti:
Jumala ei ole ainakaan antanut mahdollisuutta parannuksen tekoon. sillä väärästä teosta pitää surmata.
Toisaalta Luukas oli se, joka oli kuullut tarinoita Jeesuksesta, ja uskonut ne.Jumala ja Jumala. EI Jumalan mieli muutu dispesaatio armo talouksina se on harha oppi, Herra itsekkin sanoo" Minä Herra en muutu, ettekä te Jaakobin pojat ole kadonneet." Mooseksen laisa oli sekä Jumalan omia antamia vertauskuvia ja käskyjä josia sma hyvä tahto minkä Herra Yeshua toisti ja vahvisti Bethelemissä oeptuksissaan, Jumala on ajan ulkopuolela, ei Hän vanhene. Jos Jumaala olsi kaksimilein semerkitsisi että HÄn olisi valheessa, koska yhden olion sisäinen erimilisyys on ettei selaisen voi mahtua totuutta, Mutt Herra on täynnä vain ja ainoastana totuutta ja rakkautta. ja vaikka Herras on kolminaisuus: Isä, San ja Henki niin he ovat täysi nyksimieliset.
ukoskaanyt että Mooses oli kaksimilinen ja sumautti mm. 3000 Siinailla, "Herran sanalla" eli henget pitää koetella , Poikakin sanaoi : " älkää kaikkia henkiä uskoko, monsta väärää profeetaa lähtenyt maailmaan." jo 10. käskyssä kivitaulusia oli selävsti " älä tapa" ei ole mitää luokajakoa Jumalan moralaisa että patrikkaa tai profeetaa ei koske Jumalan käskyt. Herra sanoi myös toorassa jo:
Hesekiel 33:11 FB38
"Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!"
18:23 "Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
Katumus on olltu aina mahddolista! mutta ihminen otti ohjat omiin käsiinsä, tappokäskyt jakoi mooses ja hänen jälkeensä tuelet vahvisti niitä.
Jumalalla oli aina hyvä tahto. Ihmien on langenntu ja tahtoo tehdä aina pahoja Jumala että lähimäistä että itseään kohtaan,eikä milloinkaan ollut ruhtinaita tai ketää joilla oli Jumalan kskyistä vapaus, Herra pitää kaikki käskynsä ihan itsekin.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota maailma antaa.EsadAaegsrg kirjoitti:
Jumala ja Jumala. EI Jumalan mieli muutu dispesaatio armo talouksina se on harha oppi, Herra itsekkin sanoo" Minä Herra en muutu, ettekä te Jaakobin pojat ole kadonneet." Mooseksen laisa oli sekä Jumalan omia antamia vertauskuvia ja käskyjä josia sma hyvä tahto minkä Herra Yeshua toisti ja vahvisti Bethelemissä oeptuksissaan, Jumala on ajan ulkopuolela, ei Hän vanhene. Jos Jumaala olsi kaksimilein semerkitsisi että HÄn olisi valheessa, koska yhden olion sisäinen erimilisyys on ettei selaisen voi mahtua totuutta, Mutt Herra on täynnä vain ja ainoastana totuutta ja rakkautta. ja vaikka Herras on kolminaisuus: Isä, San ja Henki niin he ovat täysi nyksimieliset.
ukoskaanyt että Mooses oli kaksimilinen ja sumautti mm. 3000 Siinailla, "Herran sanalla" eli henget pitää koetella , Poikakin sanaoi : " älkää kaikkia henkiä uskoko, monsta väärää profeetaa lähtenyt maailmaan." jo 10. käskyssä kivitaulusia oli selävsti " älä tapa" ei ole mitää luokajakoa Jumalan moralaisa että patrikkaa tai profeetaa ei koske Jumalan käskyt. Herra sanoi myös toorassa jo:
"Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!"
18:23 "Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
Katumus on olltu aina mahddolista! mutta ihminen otti ohjat omiin käsiinsä, tappokäskyt jakoi mooses ja hänen jälkeensä tuelet vahvisti niitä.
Jumalalla oli aina hyvä tahto. Ihmien on langenntu ja tahtoo tehdä aina pahoja Jumala että lähimäistä että itseään kohtaan,eikä milloinkaan ollut ruhtinaita tai ketää joilla oli Jumalan kskyistä vapaus, Herra pitää kaikki käskynsä ihan itsekin.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota maailma antaa.Et ymmärtänyt mitä sanoin.
Raamatussa Jumala määrää surmattavaksi ne, jotka tekevät hänen mielestään väärin. On väärin sanoa Jumalalla olevan hyvä tahto.Anonyymi00003 kirjoitti:
"Maailma sitten uskoo täysin väärin kun sen mielestä Israelin tulee tappaa keinoja kaihtamatta."
Ei kukaan tällaista toivo, edes Israelin kannattajat.
Myös heillä on oikeus puolustaa maataan muslimien jatkuvan hyökkäilyn takia.
On outoa, ettei tätä kukaan tuomitse, mitä muslimit tekevät, mutta annas kun Israel vastaa noihin hyökkäyksiin, alkaa älämölö ettei näin saa tehdä ?
Sama on nykyisillä palestiinan kannattajilla, johon pride ym valheellinen toitotus kohdistuu...
Valhe on näiden "totuus" ja se hyväksytään...
Jeesus sanoikin Vuorisaarnassa, että te tulette kaikkien vihattaviksi Hänen nimensä tähden, tämä näkyy lähes kaikkialla. Matt. 5- 7 luvut kokonaan.Mutta olisi se Israelin kansa voinut pysyä omien rajojensa sisällä.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nykypäivän luterilainen Kirkko vaikuttaa siis olevan lähimpänä Jeesuksen opetuksia, kuin koskaan aikaisemmin olemassaolonsa aikana.
Toivottavasti herätysliike ulkomaisten toimijoidensa johdattamana ei saa sitä palaamaan mainitsemasi väkivallan ja julmuuden tielle... siis palaamaan Raamatussa kerrottuihin julmuuksiin ja väkivaltaan.Kyllä , mutta mihin kirkkoa tarvitaan ,jos ateistitkin osaa pitää rakkauden kaksoiskäskyn ja noudattaa lakia eikä tee henkirikoksia? Voimme perustaa uskonnollisen kulttuurisen kerhon ja oveen kirjoitetaan " Jeesus" se voidaan perustaa punaisten lyhtyjen auleelle, eikö siellä pidetään myös maailman rakkauden käskyjä ja lähimäisistä huolta. Mutta jos Käskyt perustuu vain lihalle, niin Jeesus voi olla ihan mitä tahansa , mutta Ketkä ovat syntyneet Hengstä saivat silmävoidetta Herralta ja näkevät pahan heillä on henkien erotus armolahja Heralta, muilla ei sitä ole, ei ateisti tai uskonnollinen henkilö voi tietää mitä synti todella on, kyllä Hän voi tietää mitä on murha tai varkaus tai uskonnolinen rituaali harjoitus tai peritniden vaaliminen, hän voi olla tunettu ja taitava , taiteilija,filosofi, insinööri kirugi tai muu taituri ja hyvin älykäs ja sivistynyt ihminen, mutta Sana rististä on silti hänelle hullutus eikä hän pysty ottaa hengellisä asioita Herrassa vastaan. Hän syö kokojaan hyvän- ja pahan tiedon puun turmeltunutta hedelmää ja synnyttää sitä samaa mitä syö.
"Eden"merkitsee paratiisia syntiinlankeemukessa Mooseksen kirjassa. mutta eikä luonnolliselle ihmiselle koko maailma ole "Eden" eli paratiisi, Jumalan Sana ei opeta tätä.
15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
tässä huomaatte että ei mikää ihmisen keksimä kirkko pidä näitä oppeja, sillä puolustaa omaa isäänsä joka on tästä maailmasta. Minun Isäni ei ole tästä maailmasta. Ei totisesti ole.
ja en minä vihaa yhtäkään sielua joka näissä kirkoissa elossa vielä löytyy, minä rakastan Herrassa heitä ja ketä tahana pakanaa , muslimia ym. minä rukoilen ja toivon että he kääntyvät Herraan, eivät uskonnolisesti ,vaan aidosti rakkaudessa ja totuudessa ja pelastuisivat.
Siunausta, rauhaa, rakkautta,totuutta mutta Herrasta, ei tästä maailmasta- Anonyymi00009
EsadAaegsrg kirjoitti:
Kunniaa otatte toinen toisiltanne totisesti. Minä olen sanonut että tahtoisin olla pienin tässä maailmassa, en tahdo kunniaa ihmiseltä. Mitä tuhtinaiden lainsäädäntö auttaa sielua, vaikka se auttaa kyllä lihaa. Kirkko on verelle rakennettu. Mutta ei siinä kaikki, on totta ettei kirkkojen nykyiset toimijat ole suoraan historiallsia hirmutekoja tehneet, mutta 16–22 Jeesus kutsuu fariseuksia sokeiksi oppaiksi, jotka pitävät temppelin kultaa tärkeämpänä kuin itse temppeliä, ja uhrilahjaa tärkeämpänä kuin alttaria. Hän opettaa, että pyhittävä voima tulee temppelistä ja Jumalasta, ei aineellisesta kullasta.
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? >> Jakeen lisätiedot
3:17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette
Miksi näitä kirkkoja rakennettin edes suria määriä ja kotha 2000 vuotta. Koska Vaasin te puhdistatte vain ulkopuolelta ja kirkon teette komeaksi ulkopuolelta kuin valkeaksi kalkittu hauta, mutta sisällä on kuolita luita ja sysän on kiveä , eikä ole Elämää Herrassa. Näillä pyörii miljardi biljoona bisnekset mammonassa koko maailmassavaltio kirkoila ja seurakunnilla, ne on kulttuuri viihdykettä ja turha lihan lohtua,
tämä on ihan selvä vertaus kuva, "kirkko" piti olla uskovan sisällä ja Jeesus kielsi tekemästä aviorikosta maailman kanssa esim. Älkää rakastako maailma ja mitä siinä on ja Jos joku rakastaa maailmaa , ei Isän rakkaus ole hänessä. ja Ette voi pavella kahta herraa,: sekä Jumalaa että mammonaa. mitää näitä ei ole valtio kirkot noteeranneet. Tämä on aivan selvästi se suuri Babylonin portto josta Herra Jonannekselle kertoi ja kertoi myös minulle. en edes jaska luetella kaika kauheutta , joogaa, ekunemiaa rooman kirkon kanssa ja CCC841 , lupaa raksta maailma yhä lujemmin, siunata sodat ja polittiika joka mahdolsita sodan vielä nykyisin, kirkot tukee voimaksti valtiota eli raha kiertää kirkoitla valtioial suuria määriä ja niitä menee sotaan ja sotilas pappeja koulutetaan, Herra Jees tuomitsi voimakkasti mammonan ja veren vuodatuksen, ei neo le synnitön vaan syntinen. mutta saarnaajat ovat ihmisiä ja Herra käskee syntisen lapsensakin saarnata ja nuhdella pahaa: jotta ihmisä herää ja tätyttyy Pyhällä Hengellä ja pelastuu: sitä kutsutaan rakkaudeksi. Miksi me loukannume jos joku yrittäedes käskyjä Herralta pitää? ja synnistä emme loukkantuisi? eikö tämä ole pimeyttä ja vihaa Jumaala kohtaan. Pyhällä Hengellä tarkoitus on hyvä, saada ihmiset murtumaan: 2.Korinttolaiskirje:
7:10 Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman.Kaikkihan me palstalle kirjoittelevat olemme yhtä paatuneita kuin fariseukset, arvostellessamme toisiamme tuhansia vuosia sitten annetuilla Raamatun sanoilla.
- Anonyymi00010
EsadAaegsrg kirjoitti:
Raamattu on Hengen kirja, ei rationaalisen ihmisjärjen teologinen kultturinen ja historiallien teos joka tulkitaan kirjaimellisesti, ei riitä että on lihan silmtä jotka asistii valoa, aivot jotka tietoa käsittelee ja ymmärrystä lukea tekstiä ja ajatella. Ihminen voi olla vaikka kuinka älykäs mutta ei ymmärrä Jumalan Sanaa , koska ei oel Pyhää Henkeä ja tahtoa rakastaa todella Herraa.
se on vain paperia,selluloosaa ja mustetta tai bittejä digitaalisessa raamatussa ym.
tällä logiikala ehtoollisesta valtiorkirkko teki pakanoiden leivän ja viinin syönnin ja juomisen ulkoiseksi laiksi,vaikka ne oli täysin sisäisiä(ette te kuitenkaan syä Jeesusken lihaa ja juo Hänen vertaan, vaika teidän pitäisi, Hämnhän sanoi ettei elämää ole Häneltä, jos ei niin tee) ja kaste ei ollut vain lihan h20 puhtaan pitoa, apostolikin sen sanoi. tämä on erittäin olennaista: " Henki se joka tekee eläväksi, ei liha mitään hyödytä." ennen raamttua tai mitää kirjoituksia jo Abel tuli pelkästään uskosta ja Pyhästä Hengestä vanhurskaaksi, se riittää Jumalalle. Krijoitukset auttaa meitä mutta Jumala puhuu lapsilleen myös muilla tavoin. Ja Herra ei tee mielettömiä eikä opeta vääryyttä lapsillensa,. Eli Me tedämme että olemme Jumalsta ja mitä synti on ja me tiedämme että koko maailma on pahan vallassa ja synti tulee sieltä ja lihasta.
käskyt tiivistyy kahteen suurimpaan käskyyn: 1. rakasta Herra sinun Jumalaasi kaikesta sydämestäsi, kaikesta sielustasi ja kaikest voimastasi ja toien yhtä tärkeä 2. rakasta lähimäistä kuten itseäsi ja tarkennsu siitä, kaiken minkä toivoisit muiden tekevän sinulle, tee se heille,
näissä kahdessa käskyssä jo toteutuu kaikki laki ja profeetat. Näin on Herra armossaan opettanut, Ei ole väliä vaikka vain 1% uskoisi tähän, usko ei perustu massoihin, massoihin perustuu epäusko. Todistus tulee Jumalasta , ei ihmisestä. Hän toimii ihmisten kautta paljon, mutta ei Häntä sokea huomaa.
Paljon siunausta, rauhaa, rakkautta, totuutta, viisautta ja iloa: mutta ei niinkuin maailma tahtoo, vaan niin kuin Herra tahtoo.Miehillä on jännä tapa puhua ja kirjoittaa todella paljon sanomatta mitään.
Kiitos sinulle ajastasi. - Anonyymi00011
torre3 kirjoitti:
Et ymmärtänyt mitä sanoin.
Raamatussa Jumala määrää surmattavaksi ne, jotka tekevät hänen mielestään väärin. On väärin sanoa Jumalalla olevan hyvä tahto.Lopettaisit tällaisen tulkinnan, koeta ymmärtää, että olet jämähtänyt VL (Vanhan liiton) sääntöihin, jotka ovat monelta osin metafooria ( vertauskuvia ).
On typerää kirjoitella jatkuvasti niistä, ennenkuin saat lisää ymmärrystä, rukous auttaa siihen ja se avaa myös vanhaa testamenttia.
Jeesus aloitti UL ( Uuden liiton ) ja se koskee Hänen seuraajiaan, sekä tätä aikaa.
Tästä voit lukea kaiken tärkeimmän Matt. 5- 7 luvut, eli Vuorisaarna. Anonyymi00006 kirjoitti:
Juurihan tuossa aiemmin kirjoitettiin, millaisiin julmuuksin Kirkko on aiemmin syyllistynyt, tänä päivänä Kirkko toimii voimassaolevan lainsäädäntömme mukaisesti ja rikkomukset käsitellään oikeudessa median läsnäollessa.
Vai elätkö itse Raamatussa kerrotulla tavalla synnittömästi kaikessa elämässäsi, etkä pelkästään puheissasi?synnissä eläminen on eri asia kuin synnin tekeminen lihan heikkoudessa ja jälkimmäisessä kantaa oman ristinsä ja vilpittömästi yrittää rakastaa Herraa, ei vain pidä uskonnollista teatteria. Jumalan laki ei ole ei ole sama kuin maailmasta. Teidän täytyy syntyä uudestaan että voitte nähdä Jumalan valtakunnan, sillä kuka ei sitä näe, ei näe myöskään kaikkea syntiäkään, sellainen elää jatkuvasti synnissä.
2. Korinttilaiskirje 11:14-15 FB38
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
nämä saatana palvelijat ovat sieviä, humanisteja, puhuvat koreita ja posket punoittaa, ovat sivistyneitä ja siistin oloisia , karismaattisia ja uloisesti ystävällisiä eivätkä edes hermostu herkästi, yksikertaisesti se on vain luonnollinen ihminen ulkoa päin siisti mutta temppelissä sisällä on saastaiset henget asumassa ja riehuvat siellä . Eikö luonnollisen ihmisen diagnosoiva lihan psykopaatti ja sosiopaatti voi olla rakastavan oloinen ulkoisesti ja kantaa ristiä kaulassa. En sano etten ole syntiä tehnyt. Pois se! mutta jo tuhansia vuosia sitten Fariseus juutalaisuudessa loi luokkajaoston ja oli mooseksellakin nämä leeviläis papit, eli nämä loi rotkon papiston ja maalikoiden väliin, Jumalan valtakunnassa ei ole kumpiakaan, jokainen Jumalan lapsi on pappi ja veli keskenään ja on vain yksi RABBI(Herra) ja muut veljiä. Ev. lut kirkon tusinan harhaoppeja lisäksi heillä on roomasta keisareilta ja ruhtinailta perityt luokka rakenteet. Herra ei tunne omaksene näitä. Herra vihaa nikolaatien oppeja ja niin vihaan minäkin.totisen totisesti.
Siunaan näitä eksyneitä ja sokeita sieluja, Rakas Isä en vihaa heitä rukoilen että sieltä tulee eksyneitä sileuja ulos ja täyttyy Pyhällä Hengellä.
Jesaja 48:20 (FB38)
Lähtekää Baabelista, paetkaa Kaldeasta; riemuhuudoin ilmoittakaa, kuuluttakaa tämä, viekää tieto siitä maan ääriin asti, sanokaa: "Herra on lunastanut palvelijansa Jaakobin".
Jeremia 50:8 (FB38)
Paetkaa Baabelista, lähtekää pois kaldealaisten maasta, ja käykää kuin johtokauriit lauman edellä.
Jeremia 51:6 (FB38)
Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin. Sillä tämä on Herran koston aika, hän maksaa sille, mitä se on ansainnut.
Jeremia 51:45 (FB38)
Lähde pois sen keskeltä, minun kansani, ja pelastakoon kukin henkensä Herran vihan hehkusta.
2. Korinttilaiskirje 6:17 (FB38)
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
Ilmestyskirja 18:4 (FB38)
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä pitää olla kiero pää, että tuollaista soopaa saa näppiksistään.
Jeesus käski lopettaa synnin tekemisen. Evlut kirkko ei niin tee.EI saatanaa sanottaisi muuten valheen isäksi, jos ei hän valhettelisi.
siitähän suuri Babylonin portto tunnetaan, että huulet käy: "Herra! Herra!" Mutta sydän on kaukana Herrasta.Anonyymi00011 kirjoitti:
Lopettaisit tällaisen tulkinnan, koeta ymmärtää, että olet jämähtänyt VL (Vanhan liiton) sääntöihin, jotka ovat monelta osin metafooria ( vertauskuvia ).
On typerää kirjoitella jatkuvasti niistä, ennenkuin saat lisää ymmärrystä, rukous auttaa siihen ja se avaa myös vanhaa testamenttia.
Jeesus aloitti UL ( Uuden liiton ) ja se koskee Hänen seuraajiaan, sekä tätä aikaa.
Tästä voit lukea kaiken tärkeimmän Matt. 5- 7 luvut, eli Vuorisaarna.Dispensaatio oppia ei Jeesus opettanut, ymmärtkää hyvä ihmiset ettei Jumalla ole maailman ja saatanan kanssa liittoja! eikä Jumala ole jakomieline vaan Aebl ja Abraham pelastui Jeesuskest ja uskosta! rooman sokeat teologit luuli Jumalan valtakuntaa maalliskesi ja polittiseksi ja tahtoi keriä nippuun tooran vanhentuneeksi testamentiski, mutta Herra Jeesus sanoi että kaikki kirjoitusket kertoo Hänestä! EI ole mitää kellokoneiston vanha ja uuta littoa, on kivi sydän(vanha litto babylon ja pakanat) ja uusi syädn ja Henki ja usko, Moosksen laki oli siksi vanhaa liittoa enimmäkseen koska laki ilman uskoa Herraan ei pelastanut ketään! ,koska se ol i sekametelisoppa Jumalan oppia ja Kristusta ja profetiaa, mutta siinä toim iuskonnolein ja polittinen nationalistinen , uskonnolien rituaali ja surmaava miekka joak ei koskaan olltu Jumala ntahto.
mutta tämä on ainoa litto Jumaalla joka on olennainen: Johannes 14:6 (FB38)
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. IANKAIKKINEN EVANKELIUMI EIKÄ KUKAAN KOSKAAN OLE PELASTUNUT KUIN JEESUKSEN KAUTTA. näetkö, Jeesus liitto siitä asti kun ihmisiä oli edes olemassa! mutta olen samaa mieltä että kirjoittaja johon veli vittasit oli sydämeltään kenties vanhaa litttoa. moni on.liian moni ,siksi pitää saarnata.
olet oikeassa silti myös että Jeesus aloitti UL koska Jeesu sanoi: Johannes 8:58 (FB38)
Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut". ja Jeesusta ei ole luotu vaan Hän loi! John 1.1-3!
viimeisellä ehtoolisela Jeesu julsit uuden liiton oeptuslapsille koska nöki heidömn sydämen ja koska sama golgata risti ulottuu ajassa taksepäin(edleen Jeesus ainoa pelastus tie on vain yksi usko ja yksi Karistan morsian, lain avulla ei kukan ole pelastunut ilman uskoa ja rakauta Herraa, Pyhä Henki ei syntyny vast helluntaina ,vaan se tarvitti naian uskoon, se on tooras mainit umonta kertaa!)Anonyymi00010 kirjoitti:
Miehillä on jännä tapa puhua ja kirjoittaa todella paljon sanomatta mitään.
Kiitos sinulle ajastasi.kiitos, Minä olen Kristuksen nainen ja nasiiri ja kuohittu olen myös hengessä, ei ylös nousemuksessa mennä naimaan, eikä miehistytä, siinä naisestutaan ja ollaan kuin enkelit taivaissa, sillä Kristus on Herra eli ainoa tosi mies jota uskovaisten tulee kuunnella. Tituskirje 2:3 (FB38)
niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia""Minä en salli, että nainen opettaa, enkä että hän hallitsee miestä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa" (1. Tim. 2:12)
*huom. ei liity mitenkään naisten alistamiseen.vertauskuvia jos ymmärrätte.
Matteus 11:28 (FB38)
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
siunausta ja rauhaa, mutta ei maailmasta, vain Herrasta.Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikkihan me palstalle kirjoittelevat olemme yhtä paatuneita kuin fariseukset, arvostellessamme toisiamme tuhansia vuosia sitten annetuilla Raamatun sanoilla.
Kyllä, Jumalan edessä kaikki ihmiset ovat tasa vertaiset oli ukossa tai ei. Mutta asia on monikerroksinen ja liha ei ole Henki,eikä pimeys ole valoa.
- Anonyymi00020
EsadAaegsrg kirjoitti:
kiitos, Minä olen Kristuksen nainen ja nasiiri ja kuohittu olen myös hengessä, ei ylös nousemuksessa mennä naimaan, eikä miehistytä, siinä naisestutaan ja ollaan kuin enkelit taivaissa, sillä Kristus on Herra eli ainoa tosi mies jota uskovaisten tulee kuunnella. Tituskirje 2:3 (FB38)
niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia""Minä en salli, että nainen opettaa, enkä että hän hallitsee miestä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa" (1. Tim. 2:12)
*huom. ei liity mitenkään naisten alistamiseen.vertauskuvia jos ymmärrätte.
Matteus 11:28 (FB38)
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
siunausta ja rauhaa, mutta ei maailmasta, vain Herrasta.Raamatun ikiaikaiset sanat ovat arvokkaita-, rakentavia ja rakkauteen ohjaavia, harkitsemattomasti käytettynä niiden merkitys muuttuu lihallisen ihmisen oikkujen työjuhdaksi aiheuttaen ainoastaan pahuutta, epätoivoa ja kurjuutta.
Kiitos maltillisista sanoistasi. - Anonyymi00021
EsadAaegsrg kirjoitti:
Kyllä, Jumalan edessä kaikki ihmiset ovat tasa vertaiset oli ukossa tai ei. Mutta asia on monikerroksinen ja liha ei ole Henki,eikä pimeys ole valoa.
Voiko liha elää ilman henkeä ja voiko olla valoa ilman pimeyttä?
- Anonyymi00022
EsadAaegsrg kirjoitti:
EI saatanaa sanottaisi muuten valheen isäksi, jos ei hän valhettelisi.
siitähän suuri Babylonin portto tunnetaan, että huulet käy: "Herra! Herra!" Mutta sydän on kaukana Herrasta.Onko siis valhetta sanoa meidän kaikkien olevan syntisiä kelvottomuudessamme?
- Anonyymi00023
EsadAaegsrg kirjoitti:
synnissä eläminen on eri asia kuin synnin tekeminen lihan heikkoudessa ja jälkimmäisessä kantaa oman ristinsä ja vilpittömästi yrittää rakastaa Herraa, ei vain pidä uskonnollista teatteria. Jumalan laki ei ole ei ole sama kuin maailmasta. Teidän täytyy syntyä uudestaan että voitte nähdä Jumalan valtakunnan, sillä kuka ei sitä näe, ei näe myöskään kaikkea syntiäkään, sellainen elää jatkuvasti synnissä.
2. Korinttilaiskirje 11:14-15 FB38
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
nämä saatana palvelijat ovat sieviä, humanisteja, puhuvat koreita ja posket punoittaa, ovat sivistyneitä ja siistin oloisia , karismaattisia ja uloisesti ystävällisiä eivätkä edes hermostu herkästi, yksikertaisesti se on vain luonnollinen ihminen ulkoa päin siisti mutta temppelissä sisällä on saastaiset henget asumassa ja riehuvat siellä . Eikö luonnollisen ihmisen diagnosoiva lihan psykopaatti ja sosiopaatti voi olla rakastavan oloinen ulkoisesti ja kantaa ristiä kaulassa. En sano etten ole syntiä tehnyt. Pois se! mutta jo tuhansia vuosia sitten Fariseus juutalaisuudessa loi luokkajaoston ja oli mooseksellakin nämä leeviläis papit, eli nämä loi rotkon papiston ja maalikoiden väliin, Jumalan valtakunnassa ei ole kumpiakaan, jokainen Jumalan lapsi on pappi ja veli keskenään ja on vain yksi RABBI(Herra) ja muut veljiä. Ev. lut kirkon tusinan harhaoppeja lisäksi heillä on roomasta keisareilta ja ruhtinailta perityt luokka rakenteet. Herra ei tunne omaksene näitä. Herra vihaa nikolaatien oppeja ja niin vihaan minäkin.totisen totisesti.
Siunaan näitä eksyneitä ja sokeita sieluja, Rakas Isä en vihaa heitä rukoilen että sieltä tulee eksyneitä sileuja ulos ja täyttyy Pyhällä Hengellä.
Jesaja 48:20 (FB38)
Lähtekää Baabelista, paetkaa Kaldeasta; riemuhuudoin ilmoittakaa, kuuluttakaa tämä, viekää tieto siitä maan ääriin asti, sanokaa: "Herra on lunastanut palvelijansa Jaakobin".
Jeremia 50:8 (FB38)
Paetkaa Baabelista, lähtekää pois kaldealaisten maasta, ja käykää kuin johtokauriit lauman edellä.
Jeremia 51:6 (FB38)
Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin. Sillä tämä on Herran koston aika, hän maksaa sille, mitä se on ansainnut.
Jeremia 51:45 (FB38)
Lähde pois sen keskeltä, minun kansani, ja pelastakoon kukin henkensä Herran vihan hehkusta.
2. Korinttilaiskirje 6:17 (FB38)
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
Ilmestyskirja 18:4 (FB38)
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.Onko siis harhaoppia, että Kirkkomme on luopunut Raamatullisesta väkivallasta ja julmuudesta lähimmäisiään kohtaan, sekä alkanut toimia maallisen esivaltamme asettaman lainsäädännön mukaisesti?
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lopettaisit tällaisen tulkinnan, koeta ymmärtää, että olet jämähtänyt VL (Vanhan liiton) sääntöihin, jotka ovat monelta osin metafooria ( vertauskuvia ).
Tästä voit lukea kaiken tärkeimmän Matt. 5- 7 luvut, eli Vuorisaarna.Puhun Raamatusta, joka on kristittyjen pääteos. En minä siihen ole syypää.
Olen lukenut Raamattua kunnolla, ja ensimmäiseksi siitä putosi pois pyhyys.
Jeesus teki uuden liiton yhdentoista opetuslapsen kanssa.EsadAaegsrg kirjoitti:
Jumala ja Jumala. EI Jumalan mieli muutu dispesaatio armo talouksina se on harha oppi, Herra itsekkin sanoo" Minä Herra en muutu, ettekä te Jaakobin pojat ole kadonneet." Mooseksen laisa oli sekä Jumalan omia antamia vertauskuvia ja käskyjä josia sma hyvä tahto minkä Herra Yeshua toisti ja vahvisti Bethelemissä oeptuksissaan, Jumala on ajan ulkopuolela, ei Hän vanhene. Jos Jumaala olsi kaksimilein semerkitsisi että HÄn olisi valheessa, koska yhden olion sisäinen erimilisyys on ettei selaisen voi mahtua totuutta, Mutt Herra on täynnä vain ja ainoastana totuutta ja rakkautta. ja vaikka Herras on kolminaisuus: Isä, San ja Henki niin he ovat täysi nyksimieliset.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota maailma antaa.Hyväntahtoinen ei mielestäni tapa eikä käske tappamaan. Sinulla on joku vika.
- Anonyymi00024
torre3 kirjoitti:
Jumala ei ole ainakaan antanut mahdollisuutta parannuksen tekoon. sillä väärästä teosta pitää surmata.
Toisaalta Luukas oli se, joka oli kuullut tarinoita Jeesuksesta, ja uskonut ne.Jumala vielä odottaa Torreltakin parannuksen tekoa!
EsadAaegsrg kirjoitti:
Jumala on fyysistä voimankäyttöä vastaan. Herra sanoo, voittakaa paha hyvällä, älkää voittako pahaa, pahalla.Kiva, kun ikävät asiat ovatkin vain "vertauskuvaa".
Raamattua vesitetään järkyttävästi. Eipä siis ihme, että kellään ei ole Mark. 16 kertomia uskovia seuraavia merkkejä. Raamattu on erittäin turha.torre3 kirjoitti:
Et ymmärtänyt mitä sanoin.
Raamatussa Jumala määrää surmattavaksi ne, jotka tekevät hänen mielestään väärin. On väärin sanoa Jumalalla olevan hyvä tahto.Jumala ei pakota jäämään ei pakota tulemaan, piste. ymmärrän että pakanoilla on pakkomielle pimeyden ruhtinaan kanssa vihata Herraa, jotka on katkeria eivätkä tahdo kieltää istesään ,tempaista omasta silmästä hirsiä ja tempaisat sen olalleen hirsiristiä ja alkaa kantaa sitä, syntyä vedestä ja Hengestä niin silloin kirkastuisi ja ymmärrys annettaisin ylhäältä syntymällä.
Mutta katkeruus on kehä, taistelee murtumista vastaan, ei sitten Herrakaan tule, sanoihhan juuri ettei Kristus pakota, ei Hän pakolla koskaan ketään surmannutkaan,, Hänet kavallettin ja vangitiin, niin hän olisi voinut kutsua vaikka kusinka monta enkeliöä tai tehdä Jumalan vaikka mitä tekoja, mutta huomaat että Hän mielummin surmautti itsensä ja atnoi muisen elää, jopa Pietari tarttui miekkaan ja sipaisi roomalaiselta sotilaalta korvan irti, niin Jeesus nuhteli Pietaria : " Psitä miekkasi tuppeen Pietari, kaikki jotka miekkaan tarttuvat, miekkaan myös hukkuvat." ja Hera kiinnitti sotilaan korvan joka irtosi, takaisin paikoilleen.
tämä on täsmälleen sama Jumala kuin vanhassa testamentisa raamatussa, SIllÄ Kristukesta sanotaan, että Hänessä on koko Jumalan ruumillistuma, kyllä se näkyy Pojassa fyysisesti ja Hän oli jo enen Abrahamia ja häen kauttaan John 1.1-3 on kaikia luotu, eikä ilman Häntä olisi mitää mitä on. Hän on Alfa ja Omega., Alku ja Loppu. kaikki mitä Hän bethelemissä opetti uudessa tetamentissa, menee kuin punainen katkeamaton lanka maailman luomiseen asti. Jo uskosta Pelastui mm. Abel ja Abraham. ja sama Jumalan rakkaus moraali joka ei muutu, ihmiset ja perkele sieluvihollinen ja saastaiset henget ja enkeli ruhtinaat Lusiferilta, niiden syytä on kaikki pahuus, jos syytä Jumalaa, niin loogisesti sinä puolustat saatanaa, ei ole tyhjää syytös- puolustus tilaa, Jumalan syyttäjä pahasta on aina saatanan puolustaja.
Siunausta ja rauhaa ja rakkautta , mutta ei sitä jota maailma antaa.EsadAaegsrg kirjoitti:
Jumala ei pakota jäämään ei pakota tulemaan, piste. ymmärrän että pakanoilla on pakkomielle pimeyden ruhtinaan kanssa vihata Herraa, jotka on katkeria eivätkä tahdo kieltää istesään ,tempaista omasta silmästä hirsiä ja tempaisat sen olalleen hirsiristiä ja alkaa kantaa sitä, syntyä vedestä ja Hengestä niin silloin kirkastuisi ja ymmärrys annettaisin ylhäältä syntymällä.
Mutta katkeruus on kehä, taistelee murtumista vastaan, ei sitten Herrakaan tule, sanoihhan juuri ettei Kristus pakota, ei Hän pakolla koskaan ketään surmannutkaan,, Hänet kavallettin ja vangitiin, niin hän olisi voinut kutsua vaikka kusinka monta enkeliöä tai tehdä Jumalan vaikka mitä tekoja, mutta huomaat että Hän mielummin surmautti itsensä ja atnoi muisen elää, jopa Pietari tarttui miekkaan ja sipaisi roomalaiselta sotilaalta korvan irti, niin Jeesus nuhteli Pietaria : " Psitä miekkasi tuppeen Pietari, kaikki jotka miekkaan tarttuvat, miekkaan myös hukkuvat." ja Hera kiinnitti sotilaan korvan joka irtosi, takaisin paikoilleen.
tämä on täsmälleen sama Jumala kuin vanhassa testamentisa raamatussa, SIllÄ Kristukesta sanotaan, että Hänessä on koko Jumalan ruumillistuma, kyllä se näkyy Pojassa fyysisesti ja Hän oli jo enen Abrahamia ja häen kauttaan John 1.1-3 on kaikia luotu, eikä ilman Häntä olisi mitää mitä on. Hän on Alfa ja Omega., Alku ja Loppu. kaikki mitä Hän bethelemissä opetti uudessa tetamentissa, menee kuin punainen katkeamaton lanka maailman luomiseen asti. Jo uskosta Pelastui mm. Abel ja Abraham. ja sama Jumalan rakkaus moraali joka ei muutu, ihmiset ja perkele sieluvihollinen ja saastaiset henget ja enkeli ruhtinaat Lusiferilta, niiden syytä on kaikki pahuus, jos syytä Jumalaa, niin loogisesti sinä puolustat saatanaa, ei ole tyhjää syytös- puolustus tilaa, Jumalan syyttäjä pahasta on aina saatanan puolustaja.
Siunausta ja rauhaa ja rakkautta , mutta ei sitä jota maailma antaa.Ei ole kyse vihasta, kun toteaa miten käsketään surmaanaan.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jumala vielä odottaa Torreltakin parannuksen tekoa!
Mikä Jumala odottaa? Elän lainkuuliaisesti ja se saa riittää. Raamatussa se ei odota parannuksen tekoa, vaan määrää oitis surmattavaksi.
- Anonyymi00008
Kung Futsen kultainen sääntö on paras, muuta ei tarvita.
Kyllä, se voi riittää luonnoliselle ihmiselle, mutta luonnolline ihminen ei voi päästä Herran luokse iakaikiseen elämään. Herran lahjaksi antama vanhurskaus tarvitaan. Mutta harvat sen tahtoo ottaa.
EsadAaegsrg kirjoitti:
Kyllä, se voi riittää luonnoliselle ihmiselle, mutta luonnolline ihminen ei voi päästä Herran luokse iakaikiseen elämään. Herran lahjaksi antama vanhurskaus tarvitaan. Mutta harvat sen tahtoo ottaa.
Raamatussa on myös niin, että jos et tee mitään. niin sinut heitetään ikuiseen kärsimykseen. Harva tekee niin.
EsadAaegsrg kirjoitti:
Siis samalla tavalla kuin kommunistisen puolueen jäseneksikään eivät pääseet Neuvostoliitossa kuin harvat ja valitut, joilla oli sitten esim omat kaupat...
- Anonyymi00012
EsadAaegsrg kirjoitti:
Sitä ei kannata ottaa kirjaimellisesti. Se on symbolinen , herran luokse tarkoittanee valaistumista ja huonon karman loppumista
Iankaikkinen elämä on kyllä mutta olosuhteet vaihtelevat jälleensyntymien ketjussa. Sielu on ikuinen. - Anonyymi00013
torre3 kirjoitti:
Raamatussa on myös niin, että jos et tee mitään. niin sinut heitetään ikuiseen kärsimykseen. Harva tekee niin.
Julmaa kidutusta, rasismia, väkivaltaa on Raamattu👹täynnä. Ei budhalaisuudessa ❤️ole väkivaltaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Julmaa kidutusta, rasismia, väkivaltaa on Raamattu👹täynnä. Ei budhalaisuudessa ❤️ole väkivaltaa
Enemmän sitä tämänpäivän uutisissa on.
torre3 kirjoitti:
Kyllä, usko on "tekemistä" ja laiska palvelija joutuu kadotukseen. eikö tämä ollut koko Jumalan Sanan perus oletus. Mutta Herra tuomitsee kaikki täydellisen oikeuden mukaisesti, Ymmärrän jos luonnolien ihminen pitää Jumalaa pahanan, mutta ei Herra olisi Jumala ja kaikkivaltias jos Hän ei olisi täydellinen tuomarikin. eli epäuskoa ja vihaa se on Jumala kohtaan, jos häntä epäilee pahaksi ja julmuriksi ja epäilee ettei Herra ole kaikkivoipa,. Mutta tämänkin Jeesus opetti. Olennaista on että tekee Jumalan valtakunnan tekoja, sillä pakanallakin on hyvät teot, mutta ei se niistä kostu iankaikkisen elämään Herran kanssa.
Jesaja 40:28 (FB38)
Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
ei vihaa, siunausta Herrassa.Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Siis samalla tavalla kuin kommunistisen puolueen jäseneksikään eivät pääseet Neuvostoliitossa kuin harvat ja valitut, joilla oli sitten esim omat kaupat...
Mutta ei se ole sama asia ollenkaan, Kommunistinen puolue kuuluu maailmaan, Jumalan valtakunta ei kuulu. ne ovat kuin yö ja päivä ,valo ja pimeys, vaikka olisi puolue maailmassa josa olisi vain yksi ihminen se kuulusi maailmaan edelleen eikä se kuuluisi Jumalan valtakuntaan. EI voimalla eikä väellä vaan Minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Siunaukset Herrassa.
- Anonyymi00015
EsadAaegsrg kirjoitti:
Mutta ei se ole sama asia ollenkaan, Kommunistinen puolue kuuluu maailmaan, Jumalan valtakunta ei kuulu. ne ovat kuin yö ja päivä ,valo ja pimeys, vaikka olisi puolue maailmassa josa olisi vain yksi ihminen se kuulusi maailmaan edelleen eikä se kuuluisi Jumalan valtakuntaan. EI voimalla eikä väellä vaan Minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Siunaukset Herrassa.
Se Henki on pelottavin asia mitä voi olla. Paljon suurempi kuin suuri ja mahtava kommunismin pelko. Se pelko saa herjaamaan Paavalia, keksimään kaikenlaisia herjoja että Henki on tälläinen, tälläiseksi tulee kun uskoo Jumalan Henkeen eikä jokaiseen lain piirtoon. Juuri Henkeä vastaan sitä taistellaan kun puhutaan pahaa, kun ilkeillään, niin silloin taistellaan sitä vastaan ettei Jumalan Pyhä Henki saisi valtaa, vaan pelkkä uskonnollinen pahuus ja ilkeys.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se Henki on pelottavin asia mitä voi olla. Paljon suurempi kuin suuri ja mahtava kommunismin pelko. Se pelko saa herjaamaan Paavalia, keksimään kaikenlaisia herjoja että Henki on tälläinen, tälläiseksi tulee kun uskoo Jumalan Henkeen eikä jokaiseen lain piirtoon. Juuri Henkeä vastaan sitä taistellaan kun puhutaan pahaa, kun ilkeillään, niin silloin taistellaan sitä vastaan ettei Jumalan Pyhä Henki saisi valtaa, vaan pelkkä uskonnollinen pahuus ja ilkeys.
Sananlaskut 1:7 (FB38)
Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin.
Sananlaskut 14:27 (FB38)
Herran pelko on elämän lähde kuoleman paulain välttämiseksi.
Sananlaskut 10:27 (FB38)
Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät.
Sananlaskut 9:10 (FB38)
Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. —
Sananlaskut 15:33 (FB38)
Herran pelko on kuri viisauteen, ja kunnian edellä käy nöyryys.
Sananlaskut 19:23 (FB38)
Herran pelko on elämäksi: saa levätä yönsä ravittuna, eikä mikään paha kohtaa.
Psalmit 19:10 (FB38)
Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
Job 28:28 (FB38)
Ja ihmiselle hän sanoi: 'Katso, Herran pelko — se on viisautta, ja pahan karttaminen on ymmärrystä'."
Sananlaskut 8:13 (FB38)
Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.
Psalmit 111:10 (FB38)
Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.
Jesaja 33:6 (FB38)
Ja hän on sinun aikojesi vakuus, avun runsaus, viisaus ja ymmärrys; Herran pelko on oleva Siionin aarre.
2. Mooseksen kirja 20:20 (FB38)
Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
2. Aikakirja 19:7 (FB38)
Hallitkoon siis teitä Herran pelko. Ottakaa vaari siitä, mitä teette, sillä Herrassa, meidän Jumalassamme, ei ole vääryyttä eikä puolueellisuutta, eikä hän ota lahjuksia."
2. Korinttilaiskirje 5:11 (FB38)
Kun siis tiedämme, mitä Herran pelko on, niin me koetamme saada ihmisiä uskomaan, mutta Jumala kyllä meidät tuntee; ja minä toivon, että tekin omissatunnoissanne meidät tunnette.
Sananlaskut 16:6 (FB38)
Laupeudella ja uskollisuudella rikos sovitetaan, ja Herran pelolla paha vältetään.
Sananlaskut 14:26 (FB38)
Herran pelossa on vahva varmuus ja turva vielä lapsillekin.
Sananlaskut 2:5 (FB38)
silloin pääset ymmärtämään Herran pelon ja löydät Jumalan tuntemisen.
Psalmit 34:12 (FB38)
Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan.
Sananlaskut 15:16 (FB38)
Parempi vähä Herran pelossa kuin paljot varat levottomuudessa.
2. Aikakirja 17:10 (FB38)
Ja Herran kauhu valtasi kaikki Juudaa ympäröivien maitten valtakunnat, niin etteivät ne sotineet Joosafatia vastaan.
2. Aikakirja 19:9 (FB38)
Ja hän käski heitä sanoen: "Tehkää Herraa peljäten, uskollisesti ja ehyellä sydämellä näin:
1. Samuelin kirja 11:7 (FB38)
Ja hän otti härkäparin, paloitteli härät ja lähetti kappaleet kaikkialle Israelin alueelle sanansaattajain mukana ja käski sanoa: "Näin tehdään jokaisen härjille, joka ei seuraa Saulia ja Samuelia". Ja Herran kauhu valtasi kansan, niin että he lähtivät niinkuin yksi mies.
Psalmit 19:9 (FB38)
Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
2. Aikakirja 14:14 (FB38)
(13) valloittivat kaikki kaupungit Gerarin ympäriltä, sillä Herran kauhu oli vallannut nämä, ja ryöstivät kaikki kaupungit, sillä niissä oli paljon ryöstettävää.
Jesaja 11:3 (FB38)
Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,Anonyymi00013 kirjoitti:
Raamaattu kertoo myös ihmisten synnistä ja pahuudestan ei Herrass oel mitää pahaa, mutta raamttun on tallennetu myös ihmisen pahoja tekoja. Jumalan Sana on Pyhä, ei kaikki teot läheskää raamatussa.
Ymmärrän että pakanat ja uskonnot näyttää nuhteettomilta, mutta se on tarkka luonnollisela ihmisellä. "kauneus on katsojan silmissä"
6:22 Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
"Vain Elämän hirsillä lämmitetään tupa kylmänä talvena, ei kivillä tee mitään sen jälkeen kun tuvan takka jo rakennettiin Elävästä Kulmakivestä, että pärjää keräämällä kiviä Ebalin vyöryviltä rinteiltä, hakatkaa Viikunapuunne kuoliaaksi ensin, ja siitä tehkää Elämän hirsiä, jotka kanttatte tupaan Gerismin päälle, tämä kestää kaikki olosuhteet ja pysytte kuumina, sillä voi teitä jotka keräätte kiviä!, talvelle te jäädytte kylmäksi ja keväällä ja kesällä sekä syksyllä olette haaleita eunukkeja, kastroikaa itsenne Herralle! , ottakaa hirsi silmästänne, vaihtakaa palanut lapmppu pimeästä silmästänne uuteen!, suolistakaa koko sisuksenne Herralle polttouhriksi, jonka tuoksu on Herralle mieleen! ja alkakaa kanta hirsipuutanne Gerismin vuorelle, pysytte kuumana ja Herran tuvassa on iankaikkisesti kuuma."EsadAaegsrg kirjoitti:
Kyllä, usko on "tekemistä" ja laiska palvelija joutuu kadotukseen. eikö tämä ollut koko Jumalan Sanan perus oletus. Mutta Herra tuomitsee kaikki täydellisen oikeuden mukaisesti, Ymmärrän jos luonnolien ihminen pitää Jumalaa pahanan, mutta ei Herra olisi Jumala ja kaikkivaltias jos Hän ei olisi täydellinen tuomarikin. eli epäuskoa ja vihaa se on Jumala kohtaan, jos häntä epäilee pahaksi ja julmuriksi ja epäilee ettei Herra ole kaikkivoipa,. Mutta tämänkin Jeesus opetti. Olennaista on että tekee Jumalan valtakunnan tekoja, sillä pakanallakin on hyvät teot, mutta ei se niistä kostu iankaikkisen elämään Herran kanssa.
Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
ei vihaa, siunausta Herrassa.Pitää kyllä tehdä hyvää ihmisille: antaa ruokaa ja juomaa tarvitseville, ottaa kotiinsa outoja, käydä katsomassa sairaita ja vankeja. Siinä ei kysytä uskoa.
EsadAaegsrg kirjoitti:
ei vihaa, siunausta Herrassa.Miksi luulet, että Jumala on kaiken luonut. Eihän sitä ole kukaan edes nähnyt.
- Anonyymi00048
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Raamattu👹täynnä. Ei budhalaisuudessa ❤️ole väkivaltaa."
Juurikin noin Raamattu kuvaa ihmistä väkivaltaisena ja pettävänä ja se on historiaa ihmisestäkin. Tutustu tämän päivän ihmisen käytöstä lähimmäistään kohtaan, niin huomaat täydellisen yhtäläisyyden Raamatun sanan ja nykyihmisen välillä: "Julmaa kidutusta, rasismia, väkivaltaa, turvattomuutta on nykyihmiskunta kaikialla maapallollamme."
- Anonyymi00016
ankkalinnassa kävellään ilman housuja , kuka nyt taivaaseen haluaisi mennä 🤣
ymmärrän rakas Anonyymi00016,
tällaiset kommentit ovat varsin tyypillisiä saarnaajille. Luonnollinen ihminen ei ota sitä vastaan. Risti on hänelle hullutusta,
1. Korinttilaiskirje 1:18 (FB38)
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
1. Korinttilaiskirje 2:14 (FB38)
Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
1. Korinttilaiskirje 3:19 (FB38)
Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";
1. Korinttilaiskirje 1:27 (FB38)
vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1. Korinttilaiskirje 1:17 (FB38)
Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan — ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
1. Korinttilaiskirje 3:20 (FB38)
ja vielä: "Herra tuntee viisasten ajatukset, hän tietää ne turhiksi".
1. Korinttilaiskirje 1:26 (FB38)
Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1. Korinttilaiskirje 1:28 (FB38)
ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
1. Korinttilaiskirje 2:13 (FB38)
ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
1. Korinttilaiskirje 1:19 (FB38)
Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
1. Korinttilaiskirje 2:15 (FB38)
Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
1. Korinttilaiskirje 3:18 (FB38)
Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.
Siunausta vain Herrassa.- Anonyymi00017
EsadAaegsrg kirjoitti:
tällaiset kommentit ovat varsin tyypillisiä saarnaajille. Luonnollinen ihminen ei ota sitä vastaan. Risti on hänelle hullutusta,
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";
vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan — ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.
Siunausta vain Herrassa.Uskonnon tuottamisen sijaan voi ottaa hyödyllisempää harrastuksia esim luonnonsuojelu, puutarhanhoito, lintujen bongaus, kansalaisopistojen harrastuspiirit, astrologia..
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Uskonnon tuottamisen sijaan voi ottaa hyödyllisempää harrastuksia esim luonnonsuojelu, puutarhanhoito, lintujen bongaus, kansalaisopistojen harrastuspiirit, astrologia..
Uskonnon tuottamisen. ..korj.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Uskonnon tuottamisen. ..korj.
Tuputtamisen
EsadAaegsrg kirjoitti:
Siunausta vain Herrassa.Paavali ei tiennyt mitään. Minä olen saanut selville tällä palstalla, että Pyhä Henki antaa kullekin eri vastauksen samaan asiaan. Eli johtaa kaikki harhaan.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Uskonnon tuottamisen sijaan voi ottaa hyödyllisempää harrastuksia esim luonnonsuojelu, puutarhanhoito, lintujen bongaus, kansalaisopistojen harrastuspiirit, astrologia..
Kukka lakastuu, ei mitään jää, kaikkiakaunis häviää, vain tuhka vanhan Adamin jää.
Jesaja 40:8 (FB38)
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.
Jesaja 40:7 (FB38)
ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
1. Pietarin kirje 1:24 (FB38)
Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee,
Jesaja 40:6 (FB38)
Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:
Job 14:1 (FB38)
"Ihminen, vaimosta syntynyt, elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuutta,
Job 14:3 (FB38)
Ja sellaista sinä pidät silmällä ja viet minut käymään oikeutta kanssasi!
1. Pietarin kirje 1:23 (FB38)
te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
1. Pietarin kirje 1:25 (FB38)
mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.
Job 14:2 (FB38)
kasvaa kuin kukkanen ja lakastuu, pakenee kuin varjo eikä pysy.
Jesaja 40:9 (FB38)
Nouse korkealle vuorelle, Siion, sinä ilosanoman tuoja; korota voimakkaasti äänesi, Jerusalem, sinä ilosanoman tuoja. Korota, älä pelkää, sano Juudan kaupungeille: "Katso, teidän Jumalanne!"
Psalmit 90:6 (FB38)
aamulla se kasvaa ja kukoistaa, mutta illalla se leikataan ja kuivettuu.
Psalmit 90:5 (FB38)
Sinä huuhdot heidät pois; he ovat kuin uni, ovat kuin ruoho, joka aamulla kukoistaa:
Psalmit 90:7 (FB38)
Sillä me hukumme sinun vihasi voimasta, ja sinun kiivastuksesi voimasta me häviämme pois.
"Siksi ihminen on kirouksen alla ilman Herraa: hänellä on vain oma maanviljelyksensä ja tyhjä pelto ilman Herran elävää viljaa. Hän ei saa palkkaa, koska ei kaitse Herran lampaita eikä suostu siihen, että Herra on hänen Paimenensa."
"Sillä rosvo joka kerää maasta, vartija joka maan keruusta elonsa takoo ja sen viljelijä kerää Herralle lusteita."
"Mutta eikö se ole Kristuksesta, joka paimentaa Hänen lampaitaan, eikä se joka maailmaa viljelee? Sillä myös tuli maan viljelijä , tappoi, ja Paimenen teurasti ja puuhun naulasi ja tästä myös me itsemme ja Herramme tunsimme jo maailman perustuksesta asti. Sillä Paimenen täytyy kuolla, jotta lampaat voivat elää ja lampaat kuolevat myös Hyvän Paimenen puolesta. Mutta maata viljelevä ei tahdo kieltää itseään ,sillä hän on maailmasta ja maata viljelee hän vain, ja maasta hän tuli ja maaksi hän on tuleva ja hän kuolee maansa puolesta, maansa puolesta hänet haudataan”"
" Sillä maailma oli heti alusta saatanalla, käärmeellä, ja maa antoi oman siunauksensa Kainille, Abelin Herran pyhäkön murhaamisesta: ja katso sinä: sillä maanviljelijä vaimonsa sai ja vaurastui!"torre3 kirjoitti:
Paavali ei tiennyt mitään. Minä olen saanut selville tällä palstalla, että Pyhä Henki antaa kullekin eri vastauksen samaan asiaan. Eli johtaa kaikki harhaan.
"Sillä Herra vihaa ihmisen hylkäämistä, mutta ihminen rakasti Herran hylkäämistä."
"He ovat tulleet omanvanhurskauden sinetöidyiksi, ja koskemattomuus on heidän loppunsa. Sillä te jaatte Jumalan Sanan, mutta ette anna enää Jumalan Sanan jakaa teitä! Sillä maailmassa ruhtinaat julistavat keskenään koskemattomuuksia, mutta teidän keskuudessanne ei saa olla koskemattomuutta. Sillä Jumalan valtakunta ei ole koskemattomuutta, vaan sydänten aivoitusten tutkimista."
"Mutta he ovat silti satimessa ja solmussa , kuin hämähäkki jumissa omissa kutomissa verkoissaan. Silti hämähäkki luulee kutovansa, vaikka se on pyydystänyt itsensä kutomiinsa verkkoihin, joihin se sotkeutui. Saaliseläimet ja hyönteiset voivat katsella verkon ulkopuolelta tätä hämähäkkiä, joka luulee hallitsevansa kaikkea. Hämähäkki väittää pyydystäneensä ne, vaikka todellisuudessa se itse on jäänyt oman seittinsä vangiksi"Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuputtamisen
Tämä saarna on vanhalle Adamille sterotyypisellä aihe alueella, miten täällä ei tuputeta ei tuputettaisi sitä itseään, onko se paljastus että uskonnollisella valkoiseksi kalkitulla forumilla viljellään luita ja heinää. Pakanoilla on voimakas saarna ympäri maanpiirin, heidän oma uskonto on valtava , monia miljardeja. Mutta Herra Sebaot sanoo, ei väellä eikä voimalla vaan Minun Hengelläni, Sanoo Herra Sebaoth.
sillä kärpäset ovat omituisia, ne tulevat suurella joukolla valon luokse, mutta silti ne hermostuvat, eivät tahdo kuolla vaan sinkoilevat edes takaisin.
"Se on torni jonka olette kivestänne rakentaneet ja veistäneet ja rosvojen silta."
" Niin kuin käärme luo nahkansa, ei käärme voi todella uudistua sisäisesti"
Siunausta ja rauhaa, mutta Isässä ei maailmasta ja sitten myös Pojassa.torre3 kirjoitti:
Paavali ei tiennyt mitään. Minä olen saanut selville tällä palstalla, että Pyhä Henki antaa kullekin eri vastauksen samaan asiaan. Eli johtaa kaikki harhaan.
Mutta rakas torre3 ,
Evankliumi on yksimilelinen, ei jakomielinen. Se loistaa yhdensäyvyistä luonnollista valkeaa valoa, tosin prisman läpi siitä syntyy lukuisia eri värisävyjä, kuten yleensä prisman läpi optisesti, kaikia armolahjat Herralta paljastuu: mutta vaikka minä puhuisin enkelien kieltä tai tai minulla olisi kaikki tieto ja kaikki kunnia, en minä olisi mitään jos minulla ei olisi Jumalan rakkautta, minä olisin vain kumiseva vaski ja helisevä symbali.
yksinkertaisesti tulee törmäys luonnolisella ihmisellä ja Pyhällä Hengellä, sillä liha ei siedä valoa kun se on vielä lohikäärmeen hengen temppeli. se on täysin normaalia. mutta toivoa on että tässä tulee vielä läpimurto sillä:
2. Korinttilaiskirje 7:9 (FB38)
nyt iloitsen, en siitä, että tulitte murheellisiksi, vaan siitä, että murheenne oli teille parannukseksi; sillä te tulitte murheellisiksi Jumalan mielen mukaan, ettei teillä olisi mitään vahinkoa meistä.
2. Korinttilaiskirje 7:10 (FB38)
Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman.
2. Korinttilaiskirje 7:11 (FB38)
Sillä katsokaa, kuinka suurta intoa juuri tuo Jumalan mielen mukainen murehtimisenne on saanut teissä aikaan, mitä puolustautumista, mitä paheksumista, mitä pelkoa, ikävöimistä, kiivautta, mitä kurittamista! Olette kaikin tavoin osoittaneet olevanne puhtaat tässä asiassa.
Psalmit 34:19 (FB38)
Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
Psalmit 51:19 (FB38)
Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
Jesaja 61:3 (FB38)
panemaan Siionin murheellisten päähän — antamaan heille — juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.
Matteus 5:4 (FB38)
Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
Luukas 6:21 (FB38)
Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
Heprealaiskirje 12:11 (FB38)
Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut.
Ilmestyskirja 21:4 (FB38)
ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."EsadAaegsrg kirjoitti:
Mutta rakas torre3 ,
Evankliumi on yksimilelinen, ei jakomielinen. Se loistaa yhdensäyvyistä luonnollista valkeaa valoa, tosin prisman läpi siitä syntyy lukuisia eri värisävyjä, kuten yleensä prisman läpi optisesti, kaikia armolahjat Herralta paljastuu: mutta vaikka minä puhuisin enkelien kieltä tai tai minulla olisi kaikki tieto ja kaikki kunnia, en minä olisi mitään jos minulla ei olisi Jumalan rakkautta, minä olisin vain kumiseva vaski ja helisevä symbali.
yksinkertaisesti tulee törmäys luonnolisella ihmisellä ja Pyhällä Hengellä, sillä liha ei siedä valoa kun se on vielä lohikäärmeen hengen temppeli. se on täysin normaalia. mutta toivoa on että tässä tulee vielä läpimurto sillä:
2. Korinttilaiskirje 7:9 (FB38)
nyt iloitsen, en siitä, että tulitte murheellisiksi, vaan siitä, että murheenne oli teille parannukseksi; sillä te tulitte murheellisiksi Jumalan mielen mukaan, ettei teillä olisi mitään vahinkoa meistä.
2. Korinttilaiskirje 7:10 (FB38)
Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman.
2. Korinttilaiskirje 7:11 (FB38)
Sillä katsokaa, kuinka suurta intoa juuri tuo Jumalan mielen mukainen murehtimisenne on saanut teissä aikaan, mitä puolustautumista, mitä paheksumista, mitä pelkoa, ikävöimistä, kiivautta, mitä kurittamista! Olette kaikin tavoin osoittaneet olevanne puhtaat tässä asiassa.
Psalmit 34:19 (FB38)
Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
Psalmit 51:19 (FB38)
Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
Jesaja 61:3 (FB38)
panemaan Siionin murheellisten päähän — antamaan heille — juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.
Matteus 5:4 (FB38)
Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
Luukas 6:21 (FB38)
Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
Heprealaiskirje 12:11 (FB38)
Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut.
Ilmestyskirja 21:4 (FB38)
ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."Uusi Testamentti lienee maailman sekavin teos. Edes Jeesuksen taivaaseen menosta ei ole yhtään silminnäkijän todistusta, vaikka sanottiin yhdentoista olleen paikalla.
EsadAaegsrg kirjoitti:
"Sillä Herra vihaa ihmisen hylkäämistä, mutta ihminen rakasti Herran hylkäämistä."
"He ovat tulleet omanvanhurskauden sinetöidyiksi, ja koskemattomuus on heidän loppunsa. Sillä te jaatte Jumalan Sanan, mutta ette anna enää Jumalan Sanan jakaa teitä! Sillä maailmassa ruhtinaat julistavat keskenään koskemattomuuksia, mutta teidän keskuudessanne ei saa olla koskemattomuutta. Sillä Jumalan valtakunta ei ole koskemattomuutta, vaan sydänten aivoitusten tutkimista."
"Mutta he ovat silti satimessa ja solmussa , kuin hämähäkki jumissa omissa kutomissa verkoissaan. Silti hämähäkki luulee kutovansa, vaikka se on pyydystänyt itsensä kutomiinsa verkkoihin, joihin se sotkeutui. Saaliseläimet ja hyönteiset voivat katsella verkon ulkopuolelta tätä hämähäkkiä, joka luulee hallitsevansa kaikkea. Hämähäkki väittää pyydystäneensä ne, vaikka todellisuudessa se itse on jäänyt oman seittinsä vangiksi"Et edes lue mitä sinulle vastataan, ja jatkat noita höpinöitä.
- Anonyymi00046
torre3 kirjoitti:
Et edes lue mitä sinulle vastataan, ja jatkat noita höpinöitä.
Kukaan ei piittaa sinusta. Voit häipyä.,
- Anonyymi00047
torre3 kirjoitti:
Uusi Testamentti lienee maailman sekavin teos. Edes Jeesuksen taivaaseen menosta ei ole yhtään silminnäkijän todistusta, vaikka sanottiin yhdentoista olleen paikalla.
Valehtelet taas!
Silminnäkijät siitä juuri ovat kertoneet.
- Anonyymi00025
Tehdään Raamatussa pahoja tekoja.
Naulitaan Jumalan Poika sapattirikoksista ristille.
Ei Pyhä Henki tietenkään anna samoja vastauksia eri ihmisille.
Harhaoppinen tarvitsee eri ohjeet kuin Jumalan lapsi.Tietoisku Kristukesta: Valo tuli maailmaan jo 1, luomispäivänä. ja 4 .päivänä vasta luotiin taivaan kappaleet ja aruinko ym , fyysiset valolähteet.
Luomisen valo vs. fyysinen valoEnsimmäinen päivä: Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus" (1. Moos. 1:3). Tämä alkuloisto oli Jumalan oman läsnäolon ja luovan voiman ilmentymää, ei aurinkokunnan valoa.Neljäs päivä: Aurinko, kuu ja tähdet luotiin vasta myöhemmin jaksottamaan aikaa ja hallitsemaan vuorokausirytmiä (1. Moos. 1:14–19). Fyysiset valonlähteet ovat vain luotuja heijastuksia alkuperäisestä valosta.
Johannes 1:5 (FB38)
Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
Johannes 1:9 (FB38)
Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
Johannes 3:19 (FB38)
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Johannes 8:12 (FB38)
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Johannes 9:5 (FB38)
Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
Johannes 12:35 (FB38)
Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee.
Johannes 12:36 (FB38)
Niin kauan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte." Tämän Jeesus puhui ja meni pois ja kätkeytyi heiltä.
Johannes 12:46 (FB38)
Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
1. Johanneksen kirje 1:5 (FB38)
Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.- Anonyymi00027
"Tehdään Raamatussa pahoja tekoja."
Tehdään.
Sadisti Herra Sebaot massamurhaa hukuttamalla kahdeksaa ihmistä vaille kaikki maailman ihmiset, rääkkää Jobia ja murhaa tämän perheen, käskekää kansanmurhaamaan Israelin vastustajat - vauvoja myöten, käskee kivittämään tottelemattomat lapset, avionrikkojat ja lepopäiväksi määrättynä päivänä työtä tekevät jne. Anonyymi00027 kirjoitti:
Tehdään.
Sadisti Herra Sebaot massamurhaa hukuttamalla kahdeksaa ihmistä vaille kaikki maailman ihmiset, rääkkää Jobia ja murhaa tämän perheen, käskekää kansanmurhaamaan Israelin vastustajat - vauvoja myöten, käskee kivittämään tottelemattomat lapset, avionrikkojat ja lepopäiväksi määrättynä päivänä työtä tekevät jne.Mutta ihmiset itse tahtoi hukkua vedenpaisumuksessa, sillä Nooa rakensi vuosikymmeniä arkkiaan ja kutsui maan ääristä kaikkia ihmisiä jossa Herra auttoi. Tässä paljastuu epäusko. kaikki oli kutsuttu! Se on Evankeliumi: ota tai jätä, sinä saat päättää. Herra ei pakota. Silä muuten ei olisi rakkautta jos Herra olisi luonut robotteja joilla ei olisi olltu tietoisuutta ja omaa tahtoa,, kaiken piti tapahtua sillä ei Taivaasen voida ottaa uutta Lusiferia ja kapinaa, ikuisuus Herran kanssa pitää valmistella hyvin sinne ei vahingossa oteta Herraa vihaavia, eli tämä aika ja elämä on valinta ja suuri koetus. Saatana se on joka on olut murhaaja alusta asti ja valehtelija: Johannes 10:10 (FB38)
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Johannes 8:44 (FB38)
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
nyt liian monta on kuullut Kristuskest mutta eivät edes tahdo kieltää itseään ja kokeilla onko Jumalaa olemasa joka tahtoo välittää ja rakastaa. ja totisesti on!
EI voi olla mitään olemas ilman Jumalaa, se on myös fysikaalisesti umpisolmu 0=1 eikä sitä saada koskaan ratkaistu koska se törmää aina mahdottomtueen fysiikan lais ja matematiikassa , ei voi ola absoluttist ikiliikujaa tai tyhjstä tulla kaikki. Jumala on ,sen pakana omala ihmis viisaudellakin ymmärtää. ja olisi hyvä pitää omast sielustaan huoli. Ei helvetistä pääse pois.EI Jumala tahdo että kukaan sinne joutuu.
Siunausta ja rauhaa ja rakkautta Herrassa.- Anonyymi00031
EsadAaegsrg kirjoitti:
Mutta ihmiset itse tahtoi hukkua vedenpaisumuksessa, sillä Nooa rakensi vuosikymmeniä arkkiaan ja kutsui maan ääristä kaikkia ihmisiä jossa Herra auttoi. Tässä paljastuu epäusko. kaikki oli kutsuttu! Se on Evankeliumi: ota tai jätä, sinä saat päättää. Herra ei pakota. Silä muuten ei olisi rakkautta jos Herra olisi luonut robotteja joilla ei olisi olltu tietoisuutta ja omaa tahtoa,, kaiken piti tapahtua sillä ei Taivaasen voida ottaa uutta Lusiferia ja kapinaa, ikuisuus Herran kanssa pitää valmistella hyvin sinne ei vahingossa oteta Herraa vihaavia, eli tämä aika ja elämä on valinta ja suuri koetus. Saatana se on joka on olut murhaaja alusta asti ja valehtelija: Johannes 10:10 (FB38)
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
nyt liian monta on kuullut Kristuskest mutta eivät edes tahdo kieltää itseään ja kokeilla onko Jumalaa olemasa joka tahtoo välittää ja rakastaa. ja totisesti on!
EI voi olla mitään olemas ilman Jumalaa, se on myös fysikaalisesti umpisolmu 0=1 eikä sitä saada koskaan ratkaistu koska se törmää aina mahdottomtueen fysiikan lais ja matematiikassa , ei voi ola absoluttist ikiliikujaa tai tyhjstä tulla kaikki. Jumala on ,sen pakana omala ihmis viisaudellakin ymmärtää. ja olisi hyvä pitää omast sielustaan huoli. Ei helvetistä pääse pois.EI Jumala tahdo että kukaan sinne joutuu.
Siunausta ja rauhaa ja rakkautta Herrassa.Toivotan pikaista parantumista uskonharhaisuudestasi tervejärkiseksi sinullekin, veli hyvä.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Toivotan pikaista parantumista uskonharhaisuudestasi tervejärkiseksi sinullekin, veli hyvä.
kiitos kiitos, veli. ja siunausta ja rauhaa Herrassa.
on todella kapea tie Jumalan lapsilla, mutta leveä katse nähdä hyvä ja paha, mutta toisella porukalla kapea on tuo katse , ketkä leveällä tiellä pedolla ratsastaa ja kauniita katsastaa kun ruhtinastaan palvoo he. Ei löydä rauhaa he, vaikka millä sydäntään täyttää.- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tehdään.
Sadisti Herra Sebaot massamurhaa hukuttamalla kahdeksaa ihmistä vaille kaikki maailman ihmiset, rääkkää Jobia ja murhaa tämän perheen, käskekää kansanmurhaamaan Israelin vastustajat - vauvoja myöten, käskee kivittämään tottelemattomat lapset, avionrikkojat ja lepopäiväksi määrättynä päivänä työtä tekevät jne.Ateisti moralìsoi tämän maallisen ihmisviisauden voimalla, joka on paholaisen saastuttama. Jumalan kokonaisvaltainen viisaus tähtää pelkästään hyvään. Taivaan Isämme suojelun hylänneet, jäävät epäjumaliensa armoille eli elottomien tai paholaisen luoman uskonnon suojaan eli täysin omilleen. He saastuvat pahuuteen nopeasti. Vedenpaisuminen hukutti kaikkeen pahaan saastuneen ihmiskunnan. Uusi alku alkoi Uskollisesta Nooasta. Te ateistit moralisoitte Jumalan tekoja ja tahtoa, mutta itse saatatte monia miljoonia sieluja kadotukseen.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ateisti moralìsoi tämän maallisen ihmisviisauden voimalla, joka on paholaisen saastuttama. Jumalan kokonaisvaltainen viisaus tähtää pelkästään hyvään. Taivaan Isämme suojelun hylänneet, jäävät epäjumaliensa armoille eli elottomien tai paholaisen luoman uskonnon suojaan eli täysin omilleen. He saastuvat pahuuteen nopeasti. Vedenpaisuminen hukutti kaikkeen pahaan saastuneen ihmiskunnan. Uusi alku alkoi Uskollisesta Nooasta. Te ateistit moralisoitte Jumalan tekoja ja tahtoa, mutta itse saatatte monia miljoonia sieluja kadotukseen.
Vedenpaisumus tuli, kun maa oli tullut täyteen väkivaltaa ja ihmisten kaikki ajatukset olivat pahoja. Sinä olet kuten vedenpaisumuksen aiheuttajat.
EsadAaegsrg kirjoitti:
Mutta ihmiset itse tahtoi hukkua vedenpaisumuksessa, sillä Nooa rakensi vuosikymmeniä arkkiaan ja kutsui maan ääristä kaikkia ihmisiä jossa Herra auttoi. Tässä paljastuu epäusko. kaikki oli kutsuttu! Se on Evankeliumi: ota tai jätä, sinä saat päättää. Herra ei pakota. Silä muuten ei olisi rakkautta jos Herra olisi luonut robotteja joilla ei olisi olltu tietoisuutta ja omaa tahtoa,, kaiken piti tapahtua sillä ei Taivaasen voida ottaa uutta Lusiferia ja kapinaa, ikuisuus Herran kanssa pitää valmistella hyvin sinne ei vahingossa oteta Herraa vihaavia, eli tämä aika ja elämä on valinta ja suuri koetus. Saatana se on joka on olut murhaaja alusta asti ja valehtelija: Johannes 10:10 (FB38)
Siunausta ja rauhaa ja rakkautta Herrassa.Siihen paattiin ei olisi mahtunut kaikki ihmiset ja eläimet. Olet epätoivoinen.
- Anonyymi00045
torre3 kirjoitti:
Miksi Pyhä Henki antaa samaan asiaan kullekin eri selityksen. Kyseessä on selvä valhetelija.
Olet tosiaan selvästi valehtelija.
- Anonyymi00026
Raamattu on pelkästään kokoelma mielikuvitustarinoita ja jokainen täysijärkinen ymmärtää tämän tosiasian.
- Anonyymi00028
Ihan hyviä juttuja siellä on.
Paavali vain meni 80% valehtelemaan ja ne jutut täytyy vähän suodattaa.
Kun sen tekee, niin sitten käy hyvin ja osaa suhtautua asioihin oikein.
Tai sitten on vielä enemmän harhaoppinen. Mistä sinä olet tullut?0=1 tähti sumusta, miten voi ola yhtään mitään ilman Jumalaa, ei vain voi.
sitä paitsi silä ihmisviisaudella raamattu on täynnä profetiotia, lukusia eikä ole millää mahdollista että ne olsi väärennety, seon mahdotonta tilastollisesti umpisolmu. eikä tieto voi kulkea satoja vuosia tai tuhansiakin ajassa taaksenpäin historiallisista tapahtuneista, vaan Jumala puhui profeetoille Jeesuksen aasilla ratsastamisen , ristiin, naulinna, kavallauksen, 30 hoeparahaa, vaatteiden anstamisen 4 eri sotilaalle ja niistä nopan heittämisen, ja keihästämsien oikeaan kylkeen, ristin naulinnan golgatalla ja paljon muuta, pakana voi elittää vaikka mitä teorioita mutta yhtään rationaalista teoriaa joka realistien ei vain kukaan ole löytänyt raamatun profetiooille, ihmiset ei vain usko, vaikka kuolleet nousisi kuolleista ylös. He milummin tahtoo mennä kadotukseen ja hetken nauttia himojaan lihassa lyhyen elinaikansa.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä rauhaa, jota tämä maailma antaa- Anonyymi00038
Ateisti ei tunne Raamatun, maaiilmankaikkeuden suurimman kirjallisen mestariteoksen, valtavaa Jumalallista viisautta.
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ateisti ei tunne Raamatun, maaiilmankaikkeuden suurimman kirjallisen mestariteoksen, valtavaa Jumalallista viisautta.
Jumalallinen viisaus on vitsi. Heti alkuunsa tuli erhe, kun Jumala halusi antaa sille sopivan avun jostain eläimestä. Mutta yksikään eläin ei sopinut. Raamatun mukaan.
torre3 kirjoitti:
Jumalallinen viisaus on vitsi. Heti alkuunsa tuli erhe, kun Jumala halusi antaa sille sopivan avun jostain eläimestä. Mutta yksikään eläin ei sopinut. Raamatun mukaan.
Siis yksin olleelle miehelle.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihan hyviä juttuja siellä on.
Paavali vain meni 80% valehtelemaan ja ne jutut täytyy vähän suodattaa.
Kun sen tekee, niin sitten käy hyvin ja osaa suhtautua asioihin oikein.
Tai sitten on vielä enemmän harhaoppinen.Kun aikoinaan luin Raamattua ja myös Paavalia, niin Paavalin arvostus romahti. Hän oli vain sen ajan arvojen kuvaaja, jossa naisella ei ollut mitään arvoa.
- Anonyymi00042
EsadAaegsrg kirjoitti:
Mistä sinä olet tullut?0=1 tähti sumusta, miten voi ola yhtään mitään ilman Jumalaa, ei vain voi.
sitä paitsi silä ihmisviisaudella raamattu on täynnä profetiotia, lukusia eikä ole millää mahdollista että ne olsi väärennety, seon mahdotonta tilastollisesti umpisolmu. eikä tieto voi kulkea satoja vuosia tai tuhansiakin ajassa taaksenpäin historiallisista tapahtuneista, vaan Jumala puhui profeetoille Jeesuksen aasilla ratsastamisen , ristiin, naulinna, kavallauksen, 30 hoeparahaa, vaatteiden anstamisen 4 eri sotilaalle ja niistä nopan heittämisen, ja keihästämsien oikeaan kylkeen, ristin naulinnan golgatalla ja paljon muuta, pakana voi elittää vaikka mitä teorioita mutta yhtään rationaalista teoriaa joka realistien ei vain kukaan ole löytänyt raamatun profetiooille, ihmiset ei vain usko, vaikka kuolleet nousisi kuolleista ylös. He milummin tahtoo mennä kadotukseen ja hetken nauttia himojaan lihassa lyhyen elinaikansa.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä rauhaa, jota tämä maailma antaaAivan, osannet siis kertoa mistä-miksi-miten-milloin Jumala on tullut olemaan ja miksi Hän loi näin kelvottoman olennon kuin ihminen joka Herran antamien sanojen tarkan noudattamisen sijaan kykenee ainoastaan arvostelemaan lähimmäisiään Jumalan antamilla sanoilla vaikka ei itsekään kykene olemaan täydellinen?
- Anonyymi00029
Todella alkaa tuntua hyvin vastenmieliseltä pelkä jeesustelu, ia siihen on syy.
Mooses ilmotttl Jumala on Adonai (Jeesus) Elohim (Jumala) Adonai (Messias) jos tunnet vastenmielisyyttä nyky uskontojasi vastaan, hyväksy tunteesi,
Olet ottanut ensi askeleesi vastaan ottamaan Messiaan.- Anonyymi00032
Noinkin ne siellä Raamatun mielikuvitustarinakokoelmassa sepustelevat, vaan eipä niillä ole tervejärkisille mitään merkitystä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Noinkin ne siellä Raamatun mielikuvitustarinakokoelmassa sepustelevat, vaan eipä niillä ole tervejärkisille mitään merkitystä.
Mitä se tervejärkinen tarvitsee. Ei yhtään mitään, ei sen tarvitse vaivata päätään sillä mitä missäkin on kirjoitettu onko se totta vai ei, tervejärkisellä ole pakkomiellettä sellaiseen eikä sen toittamiseen mikä on totta ja mikä ei kuin harhaoppisella ikään, kun väittää miten kova valehtelija Paavali on. Ei tervejärkisen tarvitse olla harhaoppisen kanssa samalla tasolla.
niin pakanat he eivät itse ihmis viisaudellaan ole kovin rationaallsia, miksi he sitten tulevat tänne, löytyy varmaan pakanoiden aktiviteettia täysillä tästä suomi24 mestasta. koska eivät paljoa he kostu, minua ei saa maailman mieleisen murheeseen , olen kuullut vaikka mitä ,se on minulla vähän kuin "perus duuni päivä" Jumalan valtakunnan töissä. Räyhähenget vain riehuu,en sano tätä sieluista, kunnioitan ja rakastan Herra todella niitä sieluja jotka voi vielä nähdä pysyvän ja lujan pelastuksen Herrassa, mutta liha on liha eikö ketään hyödytä. rosvosektori se on ja hermo pyörä joka jäänyt solmuun ja käärme söi oman häntänsä. Miksi käärmen munat ovat yleensä valkoisia, koska päältä kakku kaunis, mutta sisältä kuolemaa täynnä. 1. Johanneksen kirje 3:14 (FB38)
Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota maailma antaa.EsadAaegsrg kirjoitti:
niin pakanat he eivät itse ihmis viisaudellaan ole kovin rationaallsia, miksi he sitten tulevat tänne, löytyy varmaan pakanoiden aktiviteettia täysillä tästä suomi24 mestasta. koska eivät paljoa he kostu, minua ei saa maailman mieleisen murheeseen , olen kuullut vaikka mitä ,se on minulla vähän kuin "perus duuni päivä" Jumalan valtakunnan töissä. Räyhähenget vain riehuu,en sano tätä sieluista, kunnioitan ja rakastan Herra todella niitä sieluja jotka voi vielä nähdä pysyvän ja lujan pelastuksen Herrassa, mutta liha on liha eikö ketään hyödytä. rosvosektori se on ja hermo pyörä joka jäänyt solmuun ja käärme söi oman häntänsä. Miksi käärmen munat ovat yleensä valkoisia, koska päältä kakku kaunis, mutta sisältä kuolemaa täynnä. 1. Johanneksen kirje 3:14 (FB38)
Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota maailma antaa.Raamatussa pakana on ei-israelilainen.
- Anonyymi00044
torre3 kirjoitti:
Raamatussa pakana on ei-israelilainen.
Eihän, vaan ei-juutalainen!
torre3 kirjoitti:
Raamatussa pakana on ei-israelilainen.
SE koskee vain Kristuksen oma hengellistä Israelia! nämä Israelin Talon kadonneet lampaat eivät ole DNA tai GPS tai kellokoneiston tuotteita! luonnollinen ihminen yksikertaisesti kaikista maailman kansoist ja kielistä, on yksinkertaisesti Israelin talon kadonnut lammas! EI Jumala jaa geopolittisesti tai geeneissä Kristusta ja HÄn on Kristus ei ole muitaumalia tai pelastusteitä!
on kaksi Isralia! liha ja Henki! tuo nationalistinen sota juhta on ottanut uskonnollisesti ja polittisesti Israelin nimen, tämän maailman jumala on sokaissut lihan Israelin mielen! tämän maailman Israel on pakanoita. Lliha on pakanoita, Henki ei.
mutta uusi Jerusalem ja sen Hengen Israel ei ole tästä maailmasta, vaikka Jumalan valtakuntaa toimiikin täällä. Jumalan Israel on vain Kristuskesa oleva kapea tiej onka harvat tahtoo löytää.
Herran periaate on tämä aina ollut: 1. Samuelin kirja 16:7 (FB38)
Mutta Herra sanoi Samuelille: "Älä katso hänen näköänsä äläkä kookasta vartaloansa, sillä minä olen hänet hyljännyt. Sillä ei ole, niinkuin ihminen näkee: ihminen näkee ulkomuodon, mutta Herra näkee sydämen."
Kaikila ihmissilä on sydän! mikä lihallinen kansa ei voi omia Jumalaa Israelin pyhää! Joka kantaa oman ristinsä joka päivä on osaa Jumalan Israelia..
Liha ei hyödytä mitään, vain Henki se on joka tekee eläväksi!
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota tämä maailma tarjoaa, vaan Herrasta
- Anonyymi00034
Onkohan Teillä ihan omia ajatuksiakin, tuskin nämä lainuksesi auttavat ketään ja ovat jotain lapsellista.
Matteus 18:4 (FB38)
Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
- Anonyymi00035
Yllä oleva keskustelu näyttää selvästi, että kristityksi kasvu on pitkä tie. Raamatun valtava viisaus avautuu meille yksilöllisesti. Kasvun eri vaiheissa olevien, ei kuulu moittia muiden erilaisia näkemyksiä, mutta uskon ydintä Pyhyyttä, ei saa loukata. Kun Jumalan sanoman kristallinkirkas ydin avautuu, on helppo toimia vapaana Jumalan lapsena ja elää normaalia ihmisen elämää, sillä Luoja Isämme iloitsee vapaista persoonista. Voimme rakastaa, iloita, itkeä, surra, vihastua. Mutta kapina Isämme valtavaa viisasta hyvyyttä vastaan, ei edes pälkähtäisi mieleemme.
Kyllä veli hyvä. puhut hyvin viiaasti,
mutta Jumalan Sana ei niin ikää ole rationaalinen ,se "vapaus" on irrottautua maailmasta ja lihasta, ja nauttia kapean tein Hengen rauhasta ja ilosta ja rakkaudest ja totuudesta, eli se "vapaus" näytää maailmaa rakastavaille ja niile jtoka ovat hengellisesti vieläö maailmasta: heille kapeus portti josta Kristus keroi on "vankila" mutta meille jotka Herraa rakstamme ja olemme Häen lapsia todella on valtava vapaus olla posi synnistä ja maailman himoista ja saastasta ja valheista ja silmäin pyynnöistä ja Babylonin porton viinin juopumuksesta.
on täysin luonnolsita että kasvuvaiheessa alkavassa herätys liikeissö voi veljien völissä olla epätasaistta kasvu ja voi tulle valon ja pimeyden törmäyksiä. Mutta Kristusken Isralein kallio pitää olla todella luja perustus, eikä heinälle voi uskovainen rakentaa, vaikka se olisi humaani, helppo , vaivaton ja vapaus tehdö syntiä salaa maailmasta, niin heinästä raknnettu tao ei kestä.
kasvukivut kannattaa todella! ja rukoilee Herralta kärsivällisyttä ja viisautta ja kaikenlaisia armolahjoja rukoilee aivna kuin jaakobin kerjäsi siunausta " Herra, en päästä sinua, siunaa minut!"
"Herra on väkevä oikeuden ja rauhan soturi"
"Minä Herra, olen totinen Sapatin lepo"
"Niin kuin lapsi parkuu syntyessään, sinä kärsit ja karaistut kun Herra nostaa sinut kaikille kukkuloille puhumaan Hänessä"
"Tietäkää, että vaikka koko maailma vihasi teitä, niin Minä olen teissä. Minä Herra Olen Korkein eikä kukaan voi Minua milloinkaan murtaa"
"Herra tykkää rakentaa sellaista seurakuntaa jossa pelätään vain Häntä ja rakastetaan Hänen käskyjään"
"Jumalan mielenmukainen murhe ohjaa kasvuun Hänessä. Murtukaa Minun tähden sanoo Herra"
"minun Sanani on kuin veitsi, olkoon sinä Minun Sanan saattajani"
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota maailma antaa. vaan vain Herrasta.
- Anonyymi00036
On se kristyksi kasvu kova tie.
Varsinkin jos se alkaa Paavalin herjaamisella siitä että kirjoittaa pelkkiä valheita Raamattuun. Sehän alkaa tavallaan ateismilla ja on samalla asteella niiden kanssa, jotka kovasti lukevat Raamattua huomatakseen ettei se pidä paikkaansa mitä siellä kirjoitetaan. - Anonyymi00039
Matteus 5
17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
JUMALAN Lakiin, jota Jeesus kunnioitti, eikä sitä kumonnut, kuului käsky: Älä syö sikaa
Paavalilaisena fariseuslaisen (tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä en tee, elikkä en itse syö sikaa) pakanakristittynä olen itse sikaa syönyt koko ikäni.- Anonyymi00043
VIIKON TARJOUS
PORSAS
https://www.s-kaupat.fi/tuotteet/liha-ja-kasviproteiinit/porsas
K Ruoka
PORSAS
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/liha-ja-kasviproteiinit/porsas Anonyymi00043 kirjoitti:
VIIKON TARJOUS
PORSAS
https://www.s-kaupat.fi/tuotteet/liha-ja-kasviproteiinit/porsas
K Ruoka
PORSAS
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/liha-ja-kasviproteiinit/porsasMatteus 15:11 (FB38)
Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."
Markus 7:15 (FB38)
ei mikään, mikä ihmisen ulkopuolelta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
Huom. tämä vain uskovalle ihmiselle, joka nauttii Jumalaa Kristuskesa kittäen siitä vähästä millä Herra hänelle leivän tarjoaa. EI Hän ole silti himoissaan pyörivä maailmanmestari ahmatti ja lihansa tyydyttelijä. Sellainen ei usko Herraan yksinkertaisesti.
ruokalaki on vertaus kuva, koska nii paljon ihminen tykkää syödä hyvän ja pahan tiedon puusta jatkuvasti eikä erotel hyvää ja huonoa hedelmää. Eikä hän erottele henkiä tai pidä Herran käskyjä. Hän vihaa Herraa ja syö hengellistä sikaa:: Hän rakastaa maailmaa ja sen ruhtinasta.
"Herra on leveä armossaan, mutta kapea suosiossaan"
Suunnitelmat
1. Johanneksen kirje 4:1 (FB38)
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota tämä maailma tarjoaa, vaan Herran omaa.Rakas veli
Voit pitää omana käskynä tämä vertauskuvan, minäkää en juuri nauti sikaa, en pidä sitää.. mutta se on hyödytöntä jos rikot muut käskyt, ei rituaalista ja bertauskuvasta tule vanhurskaaksi, jos ei Pyhässä Hengessä ja oma ristiä joka päivä kantamalla vahvisti lakia uskoa ja rakkaudessa Herraa kohtaan , vaan pavele kahta herraa, jos joku rakstaa maailma, ei ISään rakkaus ole hänessä. Silä ulkoinen juutalaisuus on hyöfytöntä ja on turmioksi! Mutta sisäinen juutalaisuus on Kristus ja pelkkää Pyhää Henkeä! Totisesti sanomn sinulle: ei liha mitään hyödytä ja kirjain yksin tappaa! Mutt vain Jumalan Henki se on joka tekee eläväksi!
Matteus 15:11 (FB38)
Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."
Markus 7:15 (FB38)
ei mikään, mikä ihmisen ulkopuolelta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
Huom. tämä vain uskovalle ihmiselle, joka nauttii Jumalaa Kristuskesa kittäen siitä vähästä millä Herra hänelle leivän tarjoaa. EI Hän ole silti himoissaan pyörivä maailmanmestari ahmatti ja lihansa tyydyttelijä. Sellainen ei usko Herraan yksinkertaisesti.
ruokalaki on vertaus kuva, koska nii paljon ihminen tykkää syödä hyvän ja pahan tiedon puusta jatkuvasti eikä erotel hyvää ja huonoa hedelmää. Eikä hän erottele henkiä tai pidä Herran käskyjä. Hän vihaa Herraa ja syö hengellistä sikaa:: Hän rakastaa maailmaa ja sen ruhtinasta.
"Herra on leveä armossaan, mutta kapea suosiossaan"
Suunnitelmat
1. Johanneksen kirje 4:1 (FB38)
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota tämä maailma tarjoaa, vaan Herran omaa.
- Anonyymi00040
Huumeidenkäyttäjät ovat luopuneet lähes kaikesta huumeidenhimonsa vuoksi. Seuraavatko he muka Jeesusta varastaessaan toisilta ihmisiltä ja tehdessään muita rikoksia saadakseen huumeita?
- Anonyymi00041
Yksi niiltä puuttuu, se huumeista luopuminen ja sen mukana kaikki.
Se on vähän kuin Paavalin herjaajan kohtalo, ei hän pysty siitä luopumaan, mutta sen vuoksi menettää kaiken. Olet täysin oikeassa, mutta narkkaus on vain "himo" muiden joukossa kun rakastaa maailma ja oma lihaansa synnissä elämällä.Totisesti kaikki ihmiset ovat syntiä tehneet. Myös ruhtinaat ja Kirjnaoppineet, varsinkin he jotka kansaa hallistevat ja Jumalaa syrjivät. Luonnollinen ihminen elää jatkuvasti "huumeista" eli rakkaudesta omaan lihaansa ja maailmaan, pakana on nimikristitty ja sitten ateisti, kuka tahansa joka leveällä tiellä vaeltaa ja ei kanna omaa ristiään.
Siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota tämä maailma tarjoaa.
- Anonyymi00049
Tarjoaako maailma mitään rauhaa. Sotilaallisessa mielessä ei kyllä, vaan se osoittaa miten ei ihmiskunta ole sivistynyt, ei viisastunut, vaan sattuma on vienyt kohden sotahulluutta.
Mutta mitä maailma tarjoaa ihmisen sielulle? Siis sellaista mitä saa rauhan. Ei minkään himon tyydyttäminen tuo rauhaa. Usein käy juuri päinvastoin, rauhattomuus vain lisääntyy. Ja hulluus tulee monesti kaupan päälle.
Vain ja ainoastaan Jumalan Pyhä Henki pystyy tarjoamaan sitä rauhaa, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi. Mutta ei se tule muita herjaamalla eikä varsinkaan apostoleita.Rakas veli, puhuit viisaasti
Saatana on katalin käärme ,ja usein hän ei tule avoimella raivolla: mutta ette voi puhua litistettynä pannukakkuna. Eikö vääryttä ja saatana tulee herjata? eksyneitä sieluja ja jo Herralle löytyneitä rakastetaan tietysti, mutta pahaa nuhdellaan, pahasta varoitetaan, synnit annetaan anteeksi lähimäiselle ,varsinkin heille jotka parannusta tekee.
mutta belsebub on kärpästen herra, Hunajalla kärpäsiä ulkoisesti houkutellaan, myös kuollut raato houkuttellee kärpäsiä. Juamala ei kummalkaan tavalla toimi omassa valtakunnassan ja omissa lapsissaan.Jumalan rakkaus on sisäistä , ei ulkoista. Sisälle nautittu hunaja ei houkuttele kärpäsiä, mutta ulkoisesti iholle hierottu kyllä, mikä seo n jos uskova puhdidista vaasin vain ulkopuolelta, mutta ei lainkaan sisäpuolelta, se on valkeiksi kalkittuja hautoja täynnä kuolleita luita,
Viisas se on joka pahaa nuhtelee ja valheen paljastaa, mutta tyhmä hylkää Jeesuksen Herran varoituksen.
Valhetelija on se joka nuhtelee Herraa ja Häenen omaa Sanaansa.
20:25 Mutta Jeesus kutsui heidät tykönsä ja sanoi: "Te tiedätte, että kansojen ruhtinaat herroina niitä hallitsevat, ja että mahtavat käyttävät valtaansa niitä kohtaan.
20:26 Näin älköön olko teillä keskenänne, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne,
20:27 ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon teidän orjanne;
20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."
Totisesti uskovan Kristuksessa täytyy tulla pienimmäksi tässä maailmassa.
Kukaan joka on Kristuksesta eikä ole kärpästen herran ja hunajalla houkuttele kärpäsiä. Isä kuitenkin vetää ja Poika kutsuu.
Runsaasti siunausta ja rauhaa, mutta ei sitä jota tämä maailma tarjoaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46758
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65707- 88704
- 20669
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o143630Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62628- 53618
- 51602
- 47591