Perjantai TAAS!

55

225

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00001

Huollatko itseäsi eli teet ihanaa itsellesi no se on kyllä tärkeä huolto

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Huollatko itseäsi eli teet ihanaa itsellesi no se on kyllä tärkeä huolto

En kerro tänne mitä huollan, mutta voit vapaasti miettiä sitä.

• Hyvä tääkin. Taidankin kuunnella uudelleen autoillessani. 🤗👍

• Anonyymi00003
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jos itseäsi niin asuttaispa samassa kaupungissa niin voisin tulla auttamaan

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä kuva on palstasetä joltain someminnalta pöllitty, no onneksi sentään puolet naamasta puuttuu ns

• Anonyymi00002

Niin menee ja sanotaan mitä enemmän tulee ikää niin sitä nopeammin päivät kuluu eli jo nyt tuntuu kuukausi viikolta ja viikko tuntuu viikonlopulta eli miettii jos näin menee niin äkkiä monttu kutsuu puhumattakaan että aika kuluu nopeammin

• Minua ei monttu kutsu, mutta krematorion pätsiin pääsen luita lämmittelemään sitten. Voi sanoa sitten, että perkele! Kerrankin on niin lämmin ettei tarvi aina valittaa.

Nyt lähen taas hakee eläimille ruokaa yms.

• Anonyymi00004
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minua ei monttu kutsu, mutta krematorion pätsiin pääsen luita lämmittelemään sitten. Voi sanoa sitten, että perkele! Kerrankin on niin lämmin ettei tarvi aina valittaa.

Nyt lähen taas hakee eläimille ruokaa yms.

Mutta monttuun tuhkatkin lopuksi menee

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta monttuun tuhkatkin lopuksi menee

Ei mene, vaan vesistöön.

• Anonyymi00006
    • Ysäri varmaan suotavaa. Talvi on tulossa. Tori A:
      https://youtu.be/_PDlGUdDF8Y

Ei minun kalenterissani ole perjantaita vaan ikuinen keskiviikko.

• Anonyymi00007

Huomaattehan, että nykyään Youtube ilmoittaa linkkiä avatessa kuka linkin on lähettänyt, jos asetukset ovat tietyllä tavalla. Saattaa siis ilmoittaa oikean nimenkin, jos käyttää oikeaa nimeään profiilissaan.

Ihan tiedoksi, jos joltain me nyt ohi tällainen muutos.

• Sen kun vaan. Kaikkihan nykyään vuotaa julki.

• Anonyymi00008
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sen kun vaan. Kaikkihan nykyään vuotaa julki.

Niinpä, se tuntuu olevan suuntaus.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Niinpä, se tuntuu olevan suuntaus.

Se on tämän älyajan älyttömyys, ettei mikään oikeasti pysy salassa, jos joku todella haluaa tietää jotain. Ne samat jotka nämä hienoudet suunnittelee, osaa ne myös penkoa, jotain halutessaan.

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on tämän älyajan älyttömyys, ettei mikään oikeasti pysy salassa, jos joku todella haluaa tietää jotain. Ne samat jotka nämä hienoudet suunnittelee, osaa ne myös penkoa, jotain halutessaan.

Jonkinasteinen jäljitettävyys ja tunnistettavuus on tietysti hyvä esim rikostutkinnan kannalta, mutta kyllä anonymiteetti pitäisi pystyä netissä säilyttämään niin halutessaan. Näitä henkilösuojaan liittyviä muutoksia tehdään myös usein niin vaivihkaa, ettei niistä kaikki välttämättä ole heti tietoisia.

• Tämä on hyvä asia sanoa, koska kaikki eivät halua koko nimeään kaikille tiedoksi. Onneksi huomasin tämän tuossa keväällä. 🙏

• Anonyymi00009
      • En nähnyt. Mutta linkki on 💪😄.

• Anonyymi00010

Sulla on gubbe humpuukiprofiilin kuva vaihtunut aamuisen nk kritiikin jälkeen kun sinulle mainittiin tuosta pirkkojen kuvien käytöstä, että on sekä laitonta että asiatonta. Jännä

• Anonyymi00011

Ps tökstöksnöö- oikeasti😵

• Ja perustelin jo syytkin erilaisiin kuviini. Itse pidän eniten tästä ja siitä tämän kevyemmästä karvakuonosta. Jos mulle annettaisi 2 vaihtoehtoa ulkonäöksi valita irl, joko olisit oikein femiinin näköinen nainen tai edes kevyesti maskuliini mies, niin valitsisin jälkimmäisen. Feeminiä vierastan, se ei tunnu millään tavalla minulta toisin kuin tämä ä.. on kuin kotona olis.

Vika ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Mutta senhän sinä tiesitkin jo omasta päästäsi kokemuksena. Minun päävika on toista plaatua.

• Anonyymi00016

Tämä siis tuolle Sönkön piinaajalle. On se varman kauheaa kun joku perskärpänen seuraa joka lausetta.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Tämä siis tuolle Sönkön piinaajalle. On se varman kauheaa kun joku perskärpänen seuraa joka lausetta.

Hän on niin mieltynyt kuvakollaasieni katseluun ja teksteihini, ettei kykene muutakaan kun roikkumaan kiinni minussa.
        Pitäiskö olla imarreltu, oma kakka kärpänen. 🪰

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Hän on niin mieltynyt kuvakollaasieni katseluun ja teksteihini, ettei kykene muutakaan kun roikkumaan kiinni minussa.
        Pitäiskö olla imarreltu, oma kakka kärpänen. 🪰

Ps. Yrittää varmistella sukupuoltani, jotta saisi syyn haksahtaa. 😉

• Anonyymi00013

Tosiaan melkein aina on perjantai, joka 7. päivä!

• Ajatella, kyllä joku on ollu nero pikku kääpiöistä.

• En siedä Perryä, mutta yritän sun takiasi. 👍

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Tökstöksnöö: "En siedä Perryä, mutta yritän sun takiasi. 👍"

Mikä Perryssä on vikana? Seuraava "Roar" esimerkiksi hieno video.

Mistä musiikista sitten pidät?

https://www.youtube.com/watch?v=CevxZvSJLk8&list=RDCevxZvSJLk8&start_radio=1

En vaan jotenkin pidä kuulemastani. Sama Erika Vikmanissa, Maija Vilkkumaassa jotkut mainitakseni.

• Anonyymi00017

Sielun Veljien L'Amourder?

• Anonyymi00018

Laitoin tuon.
        Katsoin videon...oh No oh No.
        Missä Ismo välillä on? Moscow 1987
        Vilma

• Anonyymi00019

Rayoa. Jännämiesjuttuja :). https://www.youtube.com/watch?v=M7iMQfmhWwE . Viestini varmaan deletoidaan 🤭. Tää on just sitä valtavirrasta poikkeamista mistä diggaan. Diggaan siis valtavirrasta poikkeamista mutten halua silti elää kuin jännämies. Kun taas toisaalta 🤔... Niin, sehän on nyt perjantai ja pullo pöytään. Perus yölliset menot aivan kuten tossa linkissä 😅. Mä tykkään miten videoklippejä on leikattu siinä, ne siirtymät ☝️. -💊-.

• Anonyymi00021

Minä aion nauttia hiljaisuudesta. Sissus $tana mikä työviikko. Hyvä että nukkumassa ehdin käydä kotona. Syön itselleni palkinnoksi ostamani pakastepitsan ja heittäydyn selälleni...

Kaupassa taas huomasin miten onnekas olen. Voin ostaa niitä ruokatarvikkeita joita tarvitsen ja haluan, eikä mun täydy miettiä mitä ne maksaa.

xLiner

• Anonyymi00023

Niinpä, hienoa että osaat olla ostamastasi kiitollinen. 🙏

• Joo kyllä se itteäkin harmittaa, kun päivärahaa venyttää eikä se veny. Lepo! 🙂

• Anonyymi00024

Ennöö hetki ni on jo syksy

• Niin on. 😢

Syksy saa minä en, vai miten se meni.

• Tää vielä on jotenkin huvittava ja hymyilyhän on terveellistä. Mua hymyilytti muista en sitten tiiä miten käyp.

https://youtu.be/F_Aly9omNwo?si=6JNdKDVezXokdWXz

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      132
      816
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      672
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      58
      666
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      79
      606
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      561
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      523
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      454
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      448
    9. 42
      438
    10. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      414
    Aihe