Perjantai TAAS!

40

149

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI
      • Anonyymi00001
        UUSI

Huollatko itseäsi eli teet ihanaa itsellesi no se on kyllä tärkeä huolto

• UUSI
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Huollatko itseäsi eli teet ihanaa itsellesi no se on kyllä tärkeä huolto

En kerro tänne mitä huollan, mutta voit vapaasti miettiä sitä.

• UUSI

Hyvä tääkin. Taidankin kuunnella uudelleen autoillessani. 🤗👍

• Anonyymi00003
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jos itseäsi niin asuttaispa samassa kaupungissa niin voisin tulla auttamaan

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hyvä tääkin. Taidankin kuunnella uudelleen autoillessani. 🤗👍

Mutta tämä vielä ja hyppelen ohjayspyörän taa. 👍

https://youtu.be/rEkwZkEI4_g?si=p31ZpxXSCXxYcwc_

Pakitoa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä kuva on palstasetä joltain someminnalta pöllitty, no onneksi sentään puolet naamasta puuttuu ns

• Anonyymi00002
      UUSI

Niin menee ja sanotaan mitä enemmän tulee ikää niin sitä nopeammin päivät kuluu eli jo nyt tuntuu kuukausi viikolta ja viikko tuntuu viikonlopulta eli miettii jos näin menee niin äkkiä monttu kutsuu puhumattakaan että aika kuluu nopeammin

• UUSI

Minua ei monttu kutsu, mutta krematorion pätsiin pääsen luita lämmittelemään sitten. Voi sanoa sitten, että perkele! Kerrankin on niin lämmin ettei tarvi aina valittaa.

Nyt lähen taas hakee eläimille ruokaa yms.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minua ei monttu kutsu, mutta krematorion pätsiin pääsen luita lämmittelemään sitten. Voi sanoa sitten, että perkele! Kerrankin on niin lämmin ettei tarvi aina valittaa.

Nyt lähen taas hakee eläimille ruokaa yms.

Mutta monttuun tuhkatkin lopuksi menee

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta monttuun tuhkatkin lopuksi menee

Ei mene, vaan vesistöön.

• UUSI

• UUSI
    • Anonyymi00006
      UUSI
    • UUSI

Ysäri varmaan suotavaa. Talvi on tulossa. Tori A:
      https://youtu.be/_PDlGUdDF8Y

Ei minun kalenterissani ole perjantaita vaan ikuinen keskiviikko.

• Anonyymi00007
      UUSI

Huomaattehan, että nykyään Youtube ilmoittaa linkkiä avatessa kuka linkin on lähettänyt, jos asetukset ovat tietyllä tavalla. Saattaa siis ilmoittaa oikean nimenkin, jos käyttää oikeaa nimeään profiilissaan.

Ihan tiedoksi, jos joltain me nyt ohi tällainen muutos.

• UUSI

Sen kun vaan. Kaikkihan nykyään vuotaa julki.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sen kun vaan. Kaikkihan nykyään vuotaa julki.

Niinpä, se tuntuu olevan suuntaus.

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niinpä, se tuntuu olevan suuntaus.

Se on tämän älyajan älyttömyys, ettei mikään oikeasti pysy salassa, jos joku todella haluaa tietää jotain. Ne samat jotka nämä hienoudet suunnittelee, osaa ne myös penkoa, jotain halutessaan.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on tämän älyajan älyttömyys, ettei mikään oikeasti pysy salassa, jos joku todella haluaa tietää jotain. Ne samat jotka nämä hienoudet suunnittelee, osaa ne myös penkoa, jotain halutessaan.

Jonkinasteinen jäljitettävyys ja tunnistettavuus on tietysti hyvä esim rikostutkinnan kannalta, mutta kyllä anonymiteetti pitäisi pystyä netissä säilyttämään niin halutessaan. Näitä henkilösuojaan liittyviä muutoksia tehdään myös usein niin vaivihkaa, ettei niistä kaikki välttämättä ole heti tietoisia.

• Anonyymi00009
      UUSI
      • UUSI

En nähnyt. Mutta linkki on 💪😄.

• Anonyymi00010
      UUSI

Sulla on gubbe humpuukiprofiilin kuva vaihtunut aamuisen nk kritiikin jälkeen kun sinulle mainittiin tuosta pirkkojen kuvien käytöstä, että on sekä laitonta että asiatonta. Jännä

• Anonyymi00011
        UUSI

Ps tökstöksnöö- oikeasti😵

• UUSI

Ja perustelin jo syytkin erilaisiin kuviini. Itse pidän eniten tästä ja siitä tämän kevyemmästä karvakuonosta. Jos mulle annettaisi 2 vaihtoehtoa ulkonäöksi valita irl, joko olisit oikein femiinin näköinen nainen tai edes kevyesti maskuliini mies, niin valitsisin jälkimmäisen. Feeminiä vierastan, se ei tunnu millään tavalla minulta toisin kuin tämä ä.. on kuin kotona olis.

Vika ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Mutta senhän sinä tiesitkin jo omasta päästäsi kokemuksena. Minun päävika on toista plaatua.

• Anonyymi00016
        UUSI

Tämä siis tuolle Sönkön piinaajalle. On se varman kauheaa kun joku perskärpänen seuraa joka lausetta.

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tämä siis tuolle Sönkön piinaajalle. On se varman kauheaa kun joku perskärpänen seuraa joka lausetta.

Hän on niin mieltynyt kuvakollaasieni katseluun ja teksteihini, ettei kykene muutakaan kun roikkumaan kiinni minussa.
        Pitäiskö olla imarreltu, oma kakka kärpänen. 🪰

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hän on niin mieltynyt kuvakollaasieni katseluun ja teksteihini, ettei kykene muutakaan kun roikkumaan kiinni minussa.
        Pitäiskö olla imarreltu, oma kakka kärpänen. 🪰

Ps. Yrittää varmistella sukupuoltani, jotta saisi syyn haksahtaa. 😉

• Anonyymi00013
      UUSI

Tosiaan melkein aina on perjantai, joka 7. päivä!

• UUSI

Ajatella, kyllä joku on ollu nero pikku kääpiöistä.

• UUSI
    • Anonyymi00017
      UUSI

Sielun Veljien L'Amourder?

• Anonyymi00018
        UUSI

Laitoin tuon.
        Katsoin videon...oh No oh No.
        Missä Ismo välillä on? Moscow 1987
        Vilma

• Anonyymi00019
      UUSI

Rayoa. Jännämiesjuttuja :). https://www.youtube.com/watch?v=M7iMQfmhWwE . Viestini varmaan deletoidaan 🤭. Tää on just sitä valtavirrasta poikkeamista mistä diggaan. Diggaan siis valtavirrasta poikkeamista mutten halua silti elää kuin jännämies. Kun taas toisaalta 🤔... Niin, sehän on nyt perjantai ja pullo pöytään. Perus yölliset menot aivan kuten tossa linkissä 😅. Mä tykkään miten videoklippejä on leikattu siinä, ne siirtymät ☝️. -💊-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      175
      1962
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      157
      1388
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1020
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      878
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      70
      800
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      793
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      656
    Aihe