Kerran menin bussiautolla ja olin ainoa kyytiläinen. Monta pysäkinväliä meni eikä ketään kyytiin.
Nooh. Kävin pyörimässä asioilla ja menin kyläkeskustasta takaisin idylliseen lähiöön, missä kaikki hymyilee ja leikkaa nurmikkoa
Silloin bussiautossa oli normisti ihmispoloja. Se menoreissu on jäänyt hassusti mieleen yksinäisen miehen reissuna.
>Simiti<
Epäuskottavin tilanteenne?
17
118
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Voi kun hurjaa. Ei ikinä uskoisi että tuollasta voi sattua kellekään.
- Anonyymi00002
Eikö mummosi antanut viikorahaa persujen suosimaan peukkuun? Kyllä keskiljan temu vippaa.
- Anonyymi00003
Vau persu ei tehnyt kirjoitusvirheitä. Jotain se slaavitohtori, sivari fillarikommunisti vegaanikin on saanut aikaiseksi. Mitäs Temu Keskikaljalle muuta? Vieläkö peukku maistuu ja viivas menee? Maksa Teemu huumevelkasi.
Se kun olin kaivannut yhtä miestä vuosia sitten ja jakanut musiikkia määrätyssä paikassa. Kun sitten menin tanssimaan, niin kaikki ne jaetut biisit soivat. Outo sattuma ja kieltämättä nousi niskakarvat pystyyn.
- Anonyymi00004
Mitäpä tanssit?
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Miksi kysyt?
Minkälaisesta rytmistä pidät?
- Anonyymi00007
Oikeassa nilkassaan jotain. Joku pyörre kävi kutittamassa omaani. Jänteen pituudelta.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minkälaisesta rytmistä pidät?
Tanssin yleensä discotanssia, joten kaikkea sellaista, mitä yökerhossa soitetaan.
Jos saisin päättää, niin pelkästään ns. ison maailman musiikkia, kuten jossain Tomorrowlandissa soitetaan.
Suosikkiartisteja ovat mm. SHM, Armin Van Buuren, Avicii, Alesso, Tiesto ym. tunnetut ja vähemmän tunnetut dj:t.
Summasummarum: Trance, dance, tekno, edm, hardstyle ym.- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
Tanssin yleensä discotanssia, joten kaikkea sellaista, mitä yökerhossa soitetaan.
Jos saisin päättää, niin pelkästään ns. ison maailman musiikkia, kuten jossain Tomorrowlandissa soitetaan.
Suosikkiartisteja ovat mm. SHM, Armin Van Buuren, Avicii, Alesso, Tiesto ym. tunnetut ja vähemmän tunnetut dj:t.
Summasummarum: Trance, dance, tekno, edm, hardstyle ym.Toimii. Yössä on kivaa. Laadukasta meininkiä, näen. Todella. Lost in transltion, ja Tokiooooo...
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toimii. Yössä on kivaa. Laadukasta meininkiä, näen. Todella. Lost in transltion, ja Tokiooooo...
Onpa harvinaista, että jollakin on samanlainen musiikkimaku tai näin oletin. :)
- Anonyymi00009
Me ollaan kerran-kaksi nähtykin. Ihmettelin mistä niin tutunnäköinen. Jälkeenpäin mietin että olet serkku mutta ootkin doppelgänger. Mietin mihin nää mun näpit kuuluu.. Double-triple - trouble meininkiä.
- Anonyymi00011
Sain vision. Toi juttu liittyy joihinkin vanhoihin linnoihin joiden muurit sortuu se on vaikuttavan kuuloista pölyn ja laastin pöllytessä. Massiivisesti nurin ei mitään 1:100 minilinnoja.
- Anonyymi00012
Happy trippin` ya`ll!
En itseasiassa käytä tanssiessa mitään päihteitä, se on puhtaasti liikuntaharrastus, mutta tämä vanha kappale nyt vain putkahti mieleeni.
https://youtu.be/nmYi5u9BhtI?is=-DcbiFmeEw8DYaDD
- Anonyymi00013
Kiva kun niskakarvat nousee pystyyn mua saisi silittää vastakarvaan useamminkin.
- Anonyymi00015
Se liittyy ihmisten häikäilemättömyyteen. Valehteluun ja varasteluun. Yksittäistä tapausta en osaa nimetä. Joskus joku on puhunut mustaa valkoiseksi omaa nahkaansa pelastaakseen ja vieressä seisovaa täysin asiaan kuulumatonta kaveria syyttäen. Käsittämättömiä tilanteita...
xLiner
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518