Epäuskottavin tilanteenne?

Anonyymi-ap

Kerran menin bussiautolla ja olin ainoa kyytiläinen. Monta pysäkinväliä meni eikä ketään kyytiin.

Nooh. Kävin pyörimässä asioilla ja menin kyläkeskustasta takaisin idylliseen lähiöön, missä kaikki hymyilee ja leikkaa nurmikkoa

Silloin bussiautossa oli normisti ihmispoloja. Se menoreissu on jäänyt hassusti mieleen yksinäisen miehen reissuna.

>Simiti<

17

118

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi kun hurjaa. Ei ikinä uskoisi että tuollasta voi sattua kellekään.

• Anonyymi00002

Eikö mummosi antanut viikorahaa persujen suosimaan peukkuun? Kyllä keskiljan temu vippaa.

• Anonyymi00003

Vau persu ei tehnyt kirjoitusvirheitä. Jotain se slaavitohtori, sivari fillarikommunisti vegaanikin on saanut aikaiseksi. Mitäs Temu Keskikaljalle muuta? Vieläkö peukku maistuu ja viivas menee? Maksa Teemu huumevelkasi.

• Se kun olin kaivannut yhtä miestä vuosia sitten ja jakanut musiikkia määrätyssä paikassa. Kun sitten menin tanssimaan, niin kaikki ne jaetut biisit soivat. Outo sattuma ja kieltämättä nousi niskakarvat pystyyn.

• Anonyymi00004

Mitäpä tanssit?

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitäpä tanssit?

Miksi kysyt?

• Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

Miksi kysyt?

Minkälaisesta rytmistä pidät?

• Anonyymi00007

Oikeassa nilkassaan jotain. Joku pyörre kävi kutittamassa omaani. Jänteen pituudelta.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Minkälaisesta rytmistä pidät?

Tanssin yleensä discotanssia, joten kaikkea sellaista, mitä yökerhossa soitetaan.

Jos saisin päättää, niin pelkästään ns. ison maailman musiikkia, kuten jossain Tomorrowlandissa soitetaan.

Suosikkiartisteja ovat mm. SHM, Armin Van Buuren, Avicii, Alesso, Tiesto ym. tunnetut ja vähemmän tunnetut dj:t.

Summasummarum: Trance, dance, tekno, edm, hardstyle ym.

• Anonyymi00008
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tanssin yleensä discotanssia, joten kaikkea sellaista, mitä yökerhossa soitetaan.

Jos saisin päättää, niin pelkästään ns. ison maailman musiikkia, kuten jossain Tomorrowlandissa soitetaan.

Suosikkiartisteja ovat mm. SHM, Armin Van Buuren, Avicii, Alesso, Tiesto ym. tunnetut ja vähemmän tunnetut dj:t.

Summasummarum: Trance, dance, tekno, edm, hardstyle ym.

Toimii. Yössä on kivaa. Laadukasta meininkiä, näen. Todella. Lost in transltion, ja Tokiooooo...

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Toimii. Yössä on kivaa. Laadukasta meininkiä, näen. Todella. Lost in transltion, ja Tokiooooo...

Onpa harvinaista, että jollakin on samanlainen musiikkimaku tai näin oletin. :)

• Anonyymi00009

Me ollaan kerran-kaksi nähtykin. Ihmettelin mistä niin tutunnäköinen. Jälkeenpäin mietin että olet serkku mutta ootkin doppelgänger. Mietin mihin nää mun näpit kuuluu.. Double-triple - trouble meininkiä.

• Anonyymi00011

Sain vision. Toi juttu liittyy joihinkin vanhoihin linnoihin joiden muurit sortuu se on vaikuttavan kuuloista pölyn ja laastin pöllytessä. Massiivisesti nurin ei mitään 1:100 minilinnoja.

• Anonyymi00012

Happy trippin` ya`ll!

• Anonyymi00013

Kiva kun niskakarvat nousee pystyyn mua saisi silittää vastakarvaan useamminkin.

• Anonyymi00015

Se liittyy ihmisten häikäilemättömyyteen. Valehteluun ja varasteluun. Yksittäistä tapausta en osaa nimetä. Joskus joku on puhunut mustaa valkoiseksi omaa nahkaansa pelastaakseen ja vieressä seisovaa täysin asiaan kuulumatonta kaveria syyttäen. Käsittämättömiä tilanteita...

xLiner

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe