Luulee että lentokoneet suihkuttavat ilmaan ainetta, joilla koitetaan manipuloida ihmisten aivoja.
kaveri on hulllu
7
1355
Vastaukset
- joooo
...lentokoneet suihkuttivat juhlapäivinä ilmaan ainetta, joka esti sateiden synnyn.
- varmaan
Lisäksi varmaan suihkutettiin jotain hermokaasua, joka pitää tavallisen "neuvostoihmisen" järjestelmään tyytyväisenä. Ainakin jos kommunistisia perinteitä noudatettiin.
- Iosif Vissaronovits
varmaan kirjoitti:
Lisäksi varmaan suihkutettiin jotain hermokaasua, joka pitää tavallisen "neuvostoihmisen" järjestelmään tyytyväisenä. Ainakin jos kommunistisia perinteitä noudatettiin.
Halpa votka ja systemaattinen aivopesu riitti enemmistölle.
Moskovan olympialaisten aikaan torjuttiin sadetta kemiallisesti lentokoneista. Kyseessä on kyllä aika vanha amerikkalainen keksintö.
- Impotentti
... täysin mahdollista. Menkääpä yhdessä kaverin kanssa kysymään tarkemmin lähimmästä Finnairin konttorista tai tehkää tutkintapyyntö lähimmälle poliisiasemalle.
- sama perseraiskaajavittupaska
Poliisit ovat kuulemma mukana juonessa.
- Impotentii
sama perseraiskaajavittupaska kirjoitti:
Poliisit ovat kuulemma mukana juonessa.
Lahjokaa poliisit. Lupaatte vaikka iankaikkisen paratiisin tai ämpärin pontikkaa pikkujouluun. Kyllä ne siitä alkaa ymmärtää.
- tenula
Saattaa olla yhtä paljon totta kuin moni muu saman tyylinen :0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258