Kummankohan naisen mies valitsee...
Nainen, joka mahan kautta miehen hurmaa eli tykkää kokata ja leipoa miehelle, jolloin miehellä on ruokaa pöydässä ja kahvipöydässä herkkuja.
Vai naisen, joka miehelle sanoo, kokkaa ite ruokas, ei kiinnosta miehen ruokkiminen, minä käyn ulkona syömässä ja ulkoisesti kaunistaudun miehelle.
Täälläkin on enemmistö naisista sellaisia, ainakin mitä palstalle ovat kirjoitelleet, että mies tehköön itse ruokansa, minä en ole miehen äiti.
Siinäpä saavat ihmetellä, kun eivät miestä saa.
Se todellakin pitää paikkansa, että tie miehen sydämeen käy mahan kautta.
EI se tarkoita sitä, että naisen pitää yksin ja jatkuvasti kokata ja leipoa, mies
kokkaa ja leipoo välillä myöskin ja yhdessä osallistuu ruoan laittoon, mutta se, että nainen tykkää kokata ja leipoa miehelle on asian A ja O
Kumman naisen mies valitsee
47
314
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Minä haluaisin kokata mielelläni miehelle sillä se on tapani osoittaa rakkautta ja huolenpitoa. Ruoan kanssa tarjoilisin kukkaismehua.
- Anonyymi00003
Arvostaisin miestäni sen verran, etten paapoisi häntä. Koska hän osaa, hän on aikuinen mies<3
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Arvostaisin miestäni sen verran, etten paapoisi häntä. Koska hän osaa, hän on aikuinen mies<3
Miksi rakkaudenosoitus olisi paapomista? Eihän siinä ole kyse osaamattomuudesta tai paapomisesta jos haluaa tehdä toiselle hyvän teon vaan siitä, että haluaa ilahduttaa toista. Koetko ollenkaan tarvetta tehdä rakkaudellisia tekoja miehelle? Minä koen. Ne kumpuavat sydämestäni ja kiintymyksestäni jota tunnen häntä kohtaan. Se on autenttista ja kaunista. Se on aitoa rakkautta.
Sn - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi rakkaudenosoitus olisi paapomista? Eihän siinä ole kyse osaamattomuudesta tai paapomisesta jos haluaa tehdä toiselle hyvän teon vaan siitä, että haluaa ilahduttaa toista. Koetko ollenkaan tarvetta tehdä rakkaudellisia tekoja miehelle? Minä koen. Ne kumpuavat sydämestäni ja kiintymyksestäni jota tunnen häntä kohtaan. Se on autenttista ja kaunista. Se on aitoa rakkautta.
SnKyllä minäkin hemmotelisin miestäni silloin tällöin. Mutta pääsääntö arkena olisi yhdessä tekeminen ja tasavertaisuus, arvostus toisen työtä kohtaan<3 vaikkei aina onnistuisikaan
Niin. Tehdään porukalla on mun mottoni. Annan sen anteeksi, jos mies ei osaa laittaa ruokaa, kuhan osallistuu muuten.
Tekee vaikka salaatin ja kattaa pöydän, auttaa siivoamaan sotkut. Niin meillä meni ennen vanhaan, kun oli vielä mies.
Voihan se olla kynnys tulla siihen keittiöön, jos toinen laittaa ammatikseen ruokaa, mutta asenne ratkaisee tässäkin, haluaako osallistua vai ei.- Anonyymi00002
Kokattais yhdessä<3
Vaikka on vanha sanonta, että tie miehen sydämeen vie mahan kautta, en yhdy siihen. Minusta lyhin tie miehen sydämeen on sisaren herttaisuuden ja suloisempaakin suloisemman vitun kautta. 🌹👀
- Anonyymi00004
Mies voi käydä kaupassa jotta tuntee itsensä metsästäjäksi. Suuri valkoinen soijavalas🤣
- Anonyymi00006
En tunne ainoatakaan miestä, joka arvostaisi sitä, että hänelle kokataan. Varmaan sellainen syödäkseen elävä arvostaa mahn kautta lähestyvää. Itse en tosiaan tunne sellaisia.
- Anonyymi00007
Ja siis minähän olen jopa miehelle kokannut ja leiponut jne. Opin kantapään kautta, etteivät miehet arvosta sitä p.skan vertaa. Joten en enää kokkaile yhdellekään miehelle, enkä leivo, kuin erikoistilanteissa (vaikkapa syntymäpäiväkseen). Arvostavat paljon enemmän, kun sitä tapahtuu hyvin harvoin.
- Anonyymi00010
Mäkin olen vähän ihmetellyt, että mistä tänne kertyy näitä kokkailuja ja leipomuksia kaipailevia miehiä. Vai yksi ainoa äänekäskö täällä jaksaa yrittää agendaansa levittää? IRL tuollaisiin miehiin ei kuitenkaan törmää. En ole itsekään tavannut ainoatakaan miestä, joka olisi arvostanut. Yhden sellaisen olen tavannut, joka ensitöikseen totesi miesten olevan naisia parempia kokkeja. Lienee ihan ymmärrettävää, etten edes yrittänyt ikinä laitaa hänelle mitään syötävää tai juotavaakaan.
- Anonyymi00011
Olen kuullut todella monen miehen sanovan ettei ex laittanut edes ruokaa.
Siis ex ihan syystä. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen kuullut todella monen miehen sanovan ettei ex laittanut edes ruokaa.
Siis ex ihan syystä.Minä taas en ole tuollaista kuullut ikinä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä taas en ole tuollaista kuullut ikinä.
En minäkään. Sen sijaan sen, että eksä oli "rupsahtanut" jne. olen kuullut lukemattomat kerrat.
- Anonyymi00008
Kokemukseni mukaan mies ei ainakaan valitse sitä kokkailijaa.
- Anonyymi00014
Mä haluan pysyä solakkana, että ei mitään herkkujaan tuputtavaa leipuria mulle.
Ja askeettiset rehu/kana/kana-pöperöt saan itsekin aikaiseksi.- Anonyymi00015
Tuossa juuri mietin, mutta ajattelin, että onko hieman epäkohtelias toteamus ... no sanon nyt kuitenkin. Voisiko ehkä olla, että sen useinmiten näkee ulospäinkin, kuinka paljon mies sellaista leipuria ja gourmetkokkia kaipailee ja arvostaa?
- Anonyymi00016
Mies voi toki käyttää hyväkseen jonkun naisen tekemiä palveluksia, mutta sitä naista mies arvostaa, joka arvostaa itseään.
Toki arvostan Nuppustani myös siksi, että hän tekee erittäin hyvää kansanomaista ruokaa, joka maistuu meidän ikäpolvellemme.
Mutta vielä enemmän arvostan siksi, että hän on niin hertainen. Molemmat asiat sanon hänelle useamman kerran päivässä, ja olen sanonut jo 58 vuoden ajan.
Se, että sanoo arvostavansa jotakin, ei tarkoita sitä, ettei muuta sitten arvostaisikaan. 🌹👀- Anonyymi00019
Ihanalta kuulostaa. Olette onnekkaita.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihanalta kuulostaa. Olette onnekkaita.
Kiitos! Totta puhuen emme tunne ketään paria, joka yhtä herttaisesti sopii yhteen.
- Anonyymi00017
Mitä niissä on valitsemista mul on suunnittelma jo viidestäkympistä eteenpäin valmiina mitä mä teen toteutuvan mukaan turha miettiä niiltä osin sen enempiä ei ole naisten suhteen mitään menetettävää tai saavutettavaa en usko että yksikään mua pystyy hyväksymään sellaisena kuin olen ja naiset henkisessä kehityksessä mulle jälkeen jo reilu kolkut vuotta si et turha stressata show lavoilta voi kahtua kuinka keski-ikäiset käyttäytyy kuin pikkutytöt
- Anonyymi00018
Tuttu mies heitti vaimonsa pellolle ja uusi nainen muutti tilalle.
Ehti kuukauden uusi onni kukoistaa. Sitten mies tuli töistä kotiin, eikä pöydässä ollut apetta. Miehen kysyessä, missä ruoka. Nainen kehotti tekemään itse.
Siihen loppui se yhteiselämä ja entinen vaimo kelpasi taas.
Sinänsä ihan hyvä kauppa, kun mies kuoli, sai perinnöksi noin 500 hehtaaria mettää ja talon. Miehen loppuosuutta pankki ei perinyt, sen verran olivat jo uudesta talosta maksaneet. Mä arvostan kumppanissa kaikenlaista huomaavaisuutta ja lämpimiä eleitä. Ne viestii mulle välittämisestä. On se sitten minun kulinaristinen suu ja muriseva vatsa tai jotain muuta yhdessä eteenpäin kuljettamista.
Olen huomannut, että mulle jää ihmiset positiivisemmin mieleen, kun he tekee huomioivia asioita toisilleen ja kyllä minullekin. Noussut iän myötä ihan merkittävimmäksi asiaksi millä näyttää välittämistä. Voin muistaa vuosikymmeniä jonkun ihmisen joka kohteli hyvin, vaikka se olisi ollut ihan ohimenevä kohtaaminen.
Joten kyllä eniten mun sydämeen vetoaa muut huomioiva, sydämellinen mies tai nainen.Ja jos nyt pelkkä kokkaaminen on se pääasia mitä tässä halutaan rakkaalta, niin joo minullekin kelpaa erinomaisesti kokkaava kumppani. Luxusta mistä täytyy todella nauttia ja olla onnellinen.
- Anonyymi00020
Meillä on niin, että se tekee ruuan, jolla on siinä hetkessä enemmän aikaa ja energiaa.
Aikataulut ovat kovin erilaiset, joten saman pöydän ääressä ollaan harvoin.
Mutta: kulloinkin aktiivista kokkaajaa ei valita genitaalien perusteella vaan aivan muista syistä. 😂
🦄- Anonyymi00041
Juurikin noin. Aloittaja ei ymmärrä elämän realiteetteja yhtään, se on huolestuttavaa.
- Anonyymi00021
Minä en kokkaa kenellekään enää koskaan ja vain jos kokkaan niin omassa kodissani!
- Anonyymi00022
Sehän tuli pontevasti.
🦄
- Anonyymi00023
No ei minun mieheni ainakaan kaipaile, että mitenkään erityisesti juuri hänelle ruokaa laittaisin. Tietysti syömme molemmat samasta, kun ruokaa on laitettu, mutta ei hän ole yhtään samanlainen kuin nuo muutamat täällä ovat - jatkuvasti mankumassa, että naisen pitäisi kokata sitä taikka tätä. Mieheni syö sitä mitä laitan, olipa se vaikka kasvissosekeittoa. Täällähän alkaisi heti ulina, ettei mies kasvissosekeittoa syö. Kyllä syö ja vieläpä pitää siitä.
Leipomista en harrasta, eikä meillä kukaan leipomuksia kaipaile. Jäisivät syömättä. - Anonyymi00025
Mieshän valitsee naisen, joka sytyttää ja on aktiivinen makuuhuoneen puolella.
Keittiö ei ole ollenkaan oleellinen.
Sitä paitsi hyvät panomiehet eivät ole isomahaisia syöjiä, vaan sporttisia ja solakoita niin kuin minä :))
-keinovaginamies-- Anonyymi00027
Minusta ei kukaan saa aktiiviista naista makuuhuoneeseen, ne hommat loppuivat minulta yli kymmenen vuotta sitten!
- Anonyymi00031
No juu. Sanoisin kyllä, että seksielämän hiipuminen on kyllä myös paljon yleisempi valituksen aihe kuin se, ettei vaimo kokkaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minusta ei kukaan saa aktiiviista naista makuuhuoneeseen, ne hommat loppuivat minulta yli kymmenen vuotta sitten!
Vai niin.
Sitten kovan panomiehen valinta ei osu sinuun.
-keinovaginamies- - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vai niin.
Sitten kovan panomiehen valinta ei osu sinuun.
-keinovaginamies-Olisko sulle sellainen kiinalainen
silikoni päällysteinen robotti ok,
voit yhtyä siihen koko ajan. Heh, voi ei. Ehkä on sittenkin hyvä, etten ole biologinen mies. Eihän minunlaista runopoikaa juuri leivotun juustopiirakan äärellä kukaan huolis, kun on tollaisia panomiehiäkin. 😂
- Anonyymi00026
Minä en kokkaa yhdellekään miehelle enkä leivo koskaan! Koska pelkässä ystävyyssuhteessa voidaan vain joskus laittaa ruokaa yhdessä uuden, suunnilleeen ikäiseni ystävämiehen kanssa!
- Anonyymi00028
Paljon nuoremmalle tulee vain kirosanoja, jos vielä kerrankin lähestyy minua!
- Anonyymi00029
Aijjaa, en minäkään tee miehelleni ruokaa.
Meillä kummallakin on omat ruokavaliot, siis teen omat ruokani ja mies ostaa/tekee omat ruokansa.
Ihme pelisääntöjä, eiköhän jokainen pariskunta itse määrittele minkälainen työnjakauma heille sopii. - Anonyymi00030
Mutta kun kyseessä on pelkkä ystävyyssuhde niin silloin ei edes asuta yhdessä!
- Anonyymi00033
Ajat ovat muuttuneet asumisen suhteen, sekin olisi hyvä huomata, että etenkin nuorilla on pakettiautoasuntoja ja kimppakämppiskoteja, mutta tuossa talossa se olisi todellinen AIRbnb 🤭
Ehdottomasti valitaan nainen, joka pitää huolta itsestään ja keskittyy myös omaan tekemiseen. Pitää kodin siistinä ja paikat järjestyksessä (myös miehen).
Eihän kukaan halua mitään kyökkipiikaa kumppanikseen, vaan naisen, jolla on oma tahto, mielenkiintoisia ajatuksia ja tilannetajua toimia itsenäisesti, kun siihen on tarvetta.
😁- Anonyymi00034
Teit juuri miehestä ääliön:
” Se todellakin pitää paikkansa, että tie miehen sydämeen käy mahan kautta”
Tuo on lahjontaa.
Lapsia ja miehiä lahjotaan ”saat sitten sitä ja tätä”.
Mies saattaa sitten laiskuuttaan …käyttää naisen palveluita hyväkseen.
En kuvais tuota rakkaudeksi.
Aika perinteinen. Onko aloittaja mies? VAATII PALVELUITA? Perinteistä asetelmaa?
Tilaa ruokasi jostain valmiina tai tilaa kokki. - Anonyymi00036
Joku isoksi kasvanut poika ruinaa pullaa?
- Anonyymi00037
Mahtaako se kotipalvelija tehdä aloittajan
vaativalle luonteelle hyvää? - Anonyymi00038
Minulla on vähän ongelma. Mies on gurmeetyyppi, syö hyvää ruokaa. Minä taas askeettinen terveellisen ruoan ystävä. Monet ajattelevat että terveellinen, vähä- ja oikea-rasvainen tai vähämakeutettu ruoka ei ole hyvää, mutta minulle on kun syön vain näkääni, silloin kaikki ruoka on hyvää ainakin minulle.
Olen ratkaissut. Syön omia mössöjäni ja hän syököön omiaan. Minä voin hänen luonaan tehdä poikkeuksen, ei yksi mässäys elimistössäni hallaa tee kun olen kaikkiruokainen maun puolesta. Vastapainoksi tarjoan ruoan seisovasta pöydästä, molemmat saa mätätä sisuksiinsa mitä lystää. - Anonyymi00040
Kyse on siitä millaisen miehen nainen valitsee. Nainen ei valitse miestä, jota täytyy hyysätä.
Itse en ole milloinkaan miehelle laittanut ruokaa/leiponut, on paljon muuta tekemistä. Mies on siitä huolimatta ja hyvä mies onkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432