Pitää muistaa mainita siinä rikosilmoituksessa.

Anonyymi-ap

Kyllä meijän Justuskin on niitä TAIMENIA pyytänyt, mutta EI SIIRTOLAN TARVI FB KUNNIALLISTEN KANSSA VAIVAUTUA SOITTELEMAAN MEILLE MITÄÄN!

Meijän Justuksen kaloja ei ole SOMESSA näkynyt vieläkään!

19

91

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lisään kyllä, että AIKA LAIHAT ON KYLLÄ FB KUNNIALLISTEN KALAT JA RUUAT MITÄ HE NIISTÄ VALMISTAA!

Kyllähän paperikin hyvältä maistuu, kun tarpeeksi laittaa mausteita.

Oli kyllä niin nälkäisen näköinen tuo Siirtolan tyttö, kun näin hänet kylällä sen jälkeen, kun he olivat tehneet KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA minusta.
      Hänen ystävänsä oli tuo joka oli syy miksi minä ilmoitin, että : TUOMMOISET EI KYLLÄ MINUN EDUSTA!

Hehän saivat kaikki kunniaa, mutta Siirtolan ystävä MYÖNSI OLEVANSA ALKOHOLISTI JOKA EI KÄYTÄ HUUMEITA.
      En minä ollut huumeista maininnut mitään vaan KOKSUSTA JA BENZOSTA joka on Coca Colaa ja kirkasta viinaa edelleenkin!

Huumeiden käyttäjät kyllä vetää KOKSUA KLYYVAARIIN, mutta kunniaton Holo juo edelleenkin COCA COLAA KOKSUNA EIKÄ KOKIKSENA joka kuulostaa niin NÖSSÖLTÄ. Oon sentään IVALOSTA JA ASUNUT MUUALLAKIN, kuin täällä!

Minun lapset söi jo Inarissa RANEJA, HAMPPAREITA JA PIZZOO. He joi Koksuu ja heille piti olla RAHHOO niin HE SAI OSTAA MOPOON BENZOO!
      Inarissa he sanovat, että : Nuo on IVALOLAISIA!

Ei meidän tarvinnut sentään FB KUNNIOISTA käräjöidä vaan minä olin FB:ssä INARILAINEN ja kylillä minä olin IVALOLAINEN JOKA ASUI INARISSA.
      Kyllä kai he olisivat sanoneet minulle, että : Häpäiset meidät kaikki INARILAISET!

Minähän olin sentään sen vanhan ja nostalgisen RANTSUN SIIVOOJA!
      Olin kerran yksin siellä ja joka pöydässä istui YKSI MIES ja siellä oli se lehti jossa luki, että tanskalaiset kävi Sanilan porotilalla SEKSI-LOMALLA!
      Minä Ruotsissa ja Norjassa asuneena tietenkin aloitin NAISENA JA HOLONA KESKUSTELUN AIHEESTA SEKSI-LOMA SANILAN POROTILALLE!
      Ei sattunu olemaan ketään joka olis tuntenut myös SEXI-PETTERIN joka ainakin kulki siellä vaimonsa kanssa ANOPIN LUONA SEXI-LOMALLA!
      El sekään mikään kunnian loukkaus ollut vaan sehän oli TOTTA!

Turkulainen ei erottanut konjakkia brandysta ja minä sanoin, että : Et sinä voi laittaa brandy juomaan konjakkia!
      Räkytti ja pakotti juomaan, mutta eihän HÄGGLUNDILLA JA KOSTIANDERILLAKAAN MITÄÄN TAPOJA OLLUT!

Kaikki asiakkaatkin oli SIKOJA. Minä sanoin kerran, että : Rajavartioston SIATKIN KÄVIVÄT TUOSSA AAMULLA KUUDELTA KAHVILLA JA EI SINUA NÄKYNY MISSÄÄN!

Minä sanoin, että : Pullat ja sämpylät on eilisiä, mutta kahvi on tuoretta. Nämä myydään puolen päivän maissa puoleen hintaan, mutta minä olisin kyllä myynyt ne jo aamusta!

Aamupalasta sanoin, että : Tänään on pekonia, mutta huomenna on nakki päivä!

Yritin ehdottaa, että voitas tiskille laitta kyltti jossa lukee toisella puolella, että : NAKKI AAMUPALA
      Toisella puolella : PEKONI AAMUPALA

Hägglundi tuli häiriköimään meidän AAMU PALAVEREITA!

• Anonyymi00002

Sekin oli syrjintää, kun Länsmannin Arto teki niitä ryöstäjä.
        Minä kuulin niistä ja aamulla katoin, että onko siellä rahaa niin voivat ryöstää!
        Avasin ovetkin jo 5:ltä ja laitoin valonki vielä päälle jossa luki ” OPEN”

Niin eivät ROSVOT tulleet vaan SYRJIVÄT SUORAAN.
        Eivät tulleet SOKKARILLE vaikka minä ilmotin ihan FB:ssä, että tänne vois tulla tekemään ryöstön!

Vartijat sentään suostuvat, mutta minä sanoin, että : En tiedä kannattako tehdä, koska minä jään kuitenkin kiinni!

Onneksi tuli nämä kunnian loukkaukset ja Justus halus vielä minut omaksi vaimoksi.
        Kyllä he molemmat ihan varmasti todistaa, että ryöstöstä sovittiin, mutta minähän jäin jo kiinni joten ryöstökin on helpompi tehdä, koska FB kunnialliset todistaa ettei me jäädä kiinni!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sekin oli syrjintää, kun Länsmannin Arto teki niitä ryöstäjä.
        Minä kuulin niistä ja aamulla katoin, että onko siellä rahaa niin voivat ryöstää!
        Avasin ovetkin jo 5:ltä ja laitoin valonki vielä päälle jossa luki ” OPEN”

Niin eivät ROSVOT tulleet vaan SYRJIVÄT SUORAAN.
        Eivät tulleet SOKKARILLE vaikka minä ilmotin ihan FB:ssä, että tänne vois tulla tekemään ryöstön!

Vartijat sentään suostuvat, mutta minä sanoin, että : En tiedä kannattako tehdä, koska minä jään kuitenkin kiinni!

Onneksi tuli nämä kunnian loukkaukset ja Justus halus vielä minut omaksi vaimoksi.
        Kyllä he molemmat ihan varmasti todistaa, että ryöstöstä sovittiin, mutta minähän jäin jo kiinni joten ryöstökin on helpompi tehdä, koska FB kunnialliset todistaa ettei me jäädä kiinni!

Pitää käydä välillä täällä lukemassa, että minä kunniaton Holo olen oikein anonyyminä kirjoitellut täällä Suomi24:ssä.

FB:ssä kaikki aina kirjoitti, että : Nämä on taas niitä Suomi24 saisse paskaa mitä täällä kirjoitellaan.

Positiivinen asia on ainakin se, että Suomi24:ssä kirjoitellaan REHELLISESTI PASKAA eli EI VOIDA LOUKATA KUNNIOITA eikä syyllistyä muihinkaan rikoksiin!

Joten SUOMI24 ainakin on turvassa ja sekin on totta, että Suomen alkuperäiskansa eli suomalaiset turjakkeet ollaan aina jauhettu paska, vittuiltu ja SARKASTINEN SEKÄ MUSTA HUUMORIKIN KUULUU MEIDÄN PERINTEISIIN SEKÄ KULTTUURIIN.

Ei minun isäkään suuttunut siitä vaikka Justus oli ensin Poliisina puhalluttanut kaupan pihalla ja uudelleen risteyksessä, kun hän oli ollut tulossa kotia noin 5minuutin päästä.
        Isäni oli sanonut, että : Minähän äsken puhalsin.
        Justus oli sentään sanonut appi-ukolle, että : Meinaakko, ettei tässä ajassa olis muka ehtinyt ryyppyä ottamaan!?
        Isäni myöntänyt, että : Kyllä tässä ajassa olis ehtiny ottamaan montakin ryyppyä.
        Isäni aina nauranut heitä jotka tarvii POLIISIA siihen, että he tietää ovatko he ajo kunnossa.
        Tuollaisilta sais ottaa ajokortit pois jotka EIVÄT TIEDÄ OVATKO HE AJO KUNNOSSA.

Minut puhallutettiin aikoinaan, mutta oltiin juopottelemassa ja meidän piti saada selville, että OLLAANKO ME VARMASTI PÄISSÄÄN.
        Kyllä me oltiin ja kunniaton Holo puhalsi yli 2,5 promillea ja reippaana naisena kävelin vielä kotia naapurista.

En minä ole koskaan edes väittänyt, että minä en olis mukana ollut humalassa.
        Olen ollut, mutta lopetin koska FB kunnialliset pahoittivat mielensä eli VIINAMÄKELÄISEN KASVATTAMA TYTTÖ KÄVI HEIDÄN KUNNIAN PÄÄLLE.
        Ei Viinamäkeläiset juo LAGER OLUTTA ja se on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS LAGERIN SUVULTA ALKAA VAATIMAAN, ETTÄ VIINAMÄKELÄISEN PITÄS JUODA LAGER OLUTTA!
        Tuohan täyttää jo SYRJINNÄN ja kaltoinkohtelun.

GUINNESS OLUT ON IHAN ERI ASIA, koska sen juominen liittyy älykkyyteen.
        He olivat KEKSINEET MAAILMAN ENNÄTYKSEN.

FB kunnialliset päätti tehdä ENNÄTYS MAAILMAN ROMAHDUKSEN.

Vaikka sai vain EURON jokaiselta korvauksena niin sittenkin pärjää tässä KUNNIAN MAAILMAN ENNÄTYKSESSÄ JOKA LIITTYY KOKO MAAILMAAN.

Osaan vielä perustella ja joka maa voi tehdä saman tempun sen jälkeen.
        Maailmassa on noin 195 maata ja jokainen kansalainen maksaa yhteensä noin 195 euroa korvauksia kunnian loukkauksesta.

En minä ole ollut yli 3vuoteen FB:ssä loukkaamassa toisten kunnioita, mutta FB kunnialliset hyväksyy sen, että HEIDÄN KUNNIOITA SAA KAIKKI TOISET VAPAASTI LOUKATA KOKOAJAN.

Justus vielä poliisina töröttää lehdessä poliisin virkapuku päällä sen näköisenä, että hän tietää sen, että minä kyllä hänen omana vaimona mainitsen, että : Siinä se taas nähtiin, kun FB kunnialliset vaati kunnioittamaan heitä ja eivät huolehdi edes minun oma mies pukee VIRKAPUVUN oikein päälle ja TAASKAAN EI OLLUT VIRKA-LAKKI PÄÄSSÄ! Ei POLIISI mikään MIES MALLI SENTÄÄN OLE!
        Virkapuvun kuuluu istua siististi päällä ja LAKKI päähän!
        Jos puku ei istu päällä niin, kuin ohjeistukset sanoo niin silloin VIRKAPUKU ON TEHTY VÄÄRIN.
        Mies poliisit seiso yhdessä kuvassa selin kameraan päin niin virkapuku joka on haalari niin sitä ei ole tehty niin, että se istuu siististi päällä.
        Minä osaan tuonkin ratkaista, mutta tuohan kuuluu NAIS POLIISIEN TEHTÄVIIN EI MIES POLIISIN VAIMON TEHTÄVIIN ILMOTTAA, että : Mieheni on Poliisi ja vaatteet on päällä niin RESU-PEKALLA ja siitä me päästään RAJA-SISSIIN JOKA ON SIKA SIVIILISSÄ PAITAAN!
        Sitten onkin KONE KÄYNNISSÄ ja en kyllä suostu kunnioittamaan lasteni isiä!

Vanhemman tytön isä itse sanonut, että hänen vanhimman tytön äiti on päästään viallaan.
        Sama mies oli minun puoliso ja hänen lapsensa isä, mutta hän loukkas minun kunniaa ja meidän yhteisen lapsen kunniaa.
        Hän jota pitää kunnioittaa EI LIITY KOKO ASIAAN MILLÄÄN TAVALLA, koska ei hän ollut vaimo vaan minä olin ja minun puolesta olis kyllä ottaa lapsensa ihanan isän takaisin.

Mehän muutettiin Espooseen ja ei edes kaivattu tytön isää ja hänen mahtavaa PERHETTÄÄN!
        Hänen siskonsa se piti itseään niin TÄRKEÄNÄ, että oikein tuli minun luo kylään ja ilmoitti, että : Minä lähden vankilaan ja poltin huume päissään yhden kämpän!
        Kysyin, että : Kenen kanssa sinä oot taas ollu pöljäilemässä?
        Oli joku SAAKIN aikasia opiskelu kavereita ja minä sanoin, että : Sulla on kyllä hyviä kavereita Saakista.
        Simossa Lenny-täti oli kalakoulussa.
        Oli ollut siellä SIMON ainoassa baarissa ollu juopottelemassa ja juossu ikkunan läpi sielläkin ulos. Oli varmaan niin paljon sulhasia, että alko ahdistamaan.
        Minäkin olin kerran Lenny-tätin kanssa Rantsussa ryyppäämässä ja siellä oli Saakkilaisia. Sen verran hyvät menot, että mieski olis lähteny vaihtoon niin Lenny-täti suuttu, ku hän ei kelvannut vaimoksi.
        Sofia oli Lenny-tätin ystävä jonka kanssa he lähti miehiin. Kerran pääsin mukaan heidän mies mestoille, mutta toista kerta en päässyt!
        Espoossa tapasin Teron jonka minä olin nähnyt Inarissa ja oltiin me jotain juteltukkin.

• Anonyymi00006

Olihan kyllä jännä, että TEROKIN tuli just mieleen.
        SAKK:IN oppilaat ja opettaja vaatii kunnioittamaan heitä vaikka minun kunniattoman Holon ystävä Tero hirtti itsensä, koska hänen elämästä tuli täyttä paskaa, kun hän meni Inarin SAKK:iin opiskelemaan SAAMEN KÄSITÖITÄ!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pitää käydä välillä täällä lukemassa, että minä kunniaton Holo olen oikein anonyyminä kirjoitellut täällä Suomi24:ssä.

FB:ssä kaikki aina kirjoitti, että : Nämä on taas niitä Suomi24 saisse paskaa mitä täällä kirjoitellaan.

Positiivinen asia on ainakin se, että Suomi24:ssä kirjoitellaan REHELLISESTI PASKAA eli EI VOIDA LOUKATA KUNNIOITA eikä syyllistyä muihinkaan rikoksiin!

Joten SUOMI24 ainakin on turvassa ja sekin on totta, että Suomen alkuperäiskansa eli suomalaiset turjakkeet ollaan aina jauhettu paska, vittuiltu ja SARKASTINEN SEKÄ MUSTA HUUMORIKIN KUULUU MEIDÄN PERINTEISIIN SEKÄ KULTTUURIIN.

Ei minun isäkään suuttunut siitä vaikka Justus oli ensin Poliisina puhalluttanut kaupan pihalla ja uudelleen risteyksessä, kun hän oli ollut tulossa kotia noin 5minuutin päästä.
        Isäni oli sanonut, että : Minähän äsken puhalsin.
        Justus oli sentään sanonut appi-ukolle, että : Meinaakko, ettei tässä ajassa olis muka ehtinyt ryyppyä ottamaan!?
        Isäni myöntänyt, että : Kyllä tässä ajassa olis ehtiny ottamaan montakin ryyppyä.
        Isäni aina nauranut heitä jotka tarvii POLIISIA siihen, että he tietää ovatko he ajo kunnossa.
        Tuollaisilta sais ottaa ajokortit pois jotka EIVÄT TIEDÄ OVATKO HE AJO KUNNOSSA.

Minut puhallutettiin aikoinaan, mutta oltiin juopottelemassa ja meidän piti saada selville, että OLLAANKO ME VARMASTI PÄISSÄÄN.
        Kyllä me oltiin ja kunniaton Holo puhalsi yli 2,5 promillea ja reippaana naisena kävelin vielä kotia naapurista.

En minä ole koskaan edes väittänyt, että minä en olis mukana ollut humalassa.
        Olen ollut, mutta lopetin koska FB kunnialliset pahoittivat mielensä eli VIINAMÄKELÄISEN KASVATTAMA TYTTÖ KÄVI HEIDÄN KUNNIAN PÄÄLLE.
        Ei Viinamäkeläiset juo LAGER OLUTTA ja se on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS LAGERIN SUVULTA ALKAA VAATIMAAN, ETTÄ VIINAMÄKELÄISEN PITÄS JUODA LAGER OLUTTA!
        Tuohan täyttää jo SYRJINNÄN ja kaltoinkohtelun.

GUINNESS OLUT ON IHAN ERI ASIA, koska sen juominen liittyy älykkyyteen.
        He olivat KEKSINEET MAAILMAN ENNÄTYKSEN.

FB kunnialliset päätti tehdä ENNÄTYS MAAILMAN ROMAHDUKSEN.

Vaikka sai vain EURON jokaiselta korvauksena niin sittenkin pärjää tässä KUNNIAN MAAILMAN ENNÄTYKSESSÄ JOKA LIITTYY KOKO MAAILMAAN.

Osaan vielä perustella ja joka maa voi tehdä saman tempun sen jälkeen.
        Maailmassa on noin 195 maata ja jokainen kansalainen maksaa yhteensä noin 195 euroa korvauksia kunnian loukkauksesta.

En minä ole ollut yli 3vuoteen FB:ssä loukkaamassa toisten kunnioita, mutta FB kunnialliset hyväksyy sen, että HEIDÄN KUNNIOITA SAA KAIKKI TOISET VAPAASTI LOUKATA KOKOAJAN.

Justus vielä poliisina töröttää lehdessä poliisin virkapuku päällä sen näköisenä, että hän tietää sen, että minä kyllä hänen omana vaimona mainitsen, että : Siinä se taas nähtiin, kun FB kunnialliset vaati kunnioittamaan heitä ja eivät huolehdi edes minun oma mies pukee VIRKAPUVUN oikein päälle ja TAASKAAN EI OLLUT VIRKA-LAKKI PÄÄSSÄ! Ei POLIISI mikään MIES MALLI SENTÄÄN OLE!
        Virkapuvun kuuluu istua siististi päällä ja LAKKI päähän!
        Jos puku ei istu päällä niin, kuin ohjeistukset sanoo niin silloin VIRKAPUKU ON TEHTY VÄÄRIN.
        Mies poliisit seiso yhdessä kuvassa selin kameraan päin niin virkapuku joka on haalari niin sitä ei ole tehty niin, että se istuu siististi päällä.
        Minä osaan tuonkin ratkaista, mutta tuohan kuuluu NAIS POLIISIEN TEHTÄVIIN EI MIES POLIISIN VAIMON TEHTÄVIIN ILMOTTAA, että : Mieheni on Poliisi ja vaatteet on päällä niin RESU-PEKALLA ja siitä me päästään RAJA-SISSIIN JOKA ON SIKA SIVIILISSÄ PAITAAN!
        Sitten onkin KONE KÄYNNISSÄ ja en kyllä suostu kunnioittamaan lasteni isiä!

Vanhemman tytön isä itse sanonut, että hänen vanhimman tytön äiti on päästään viallaan.
        Sama mies oli minun puoliso ja hänen lapsensa isä, mutta hän loukkas minun kunniaa ja meidän yhteisen lapsen kunniaa.
        Hän jota pitää kunnioittaa EI LIITY KOKO ASIAAN MILLÄÄN TAVALLA, koska ei hän ollut vaimo vaan minä olin ja minun puolesta olis kyllä ottaa lapsensa ihanan isän takaisin.

Mehän muutettiin Espooseen ja ei edes kaivattu tytön isää ja hänen mahtavaa PERHETTÄÄN!
        Hänen siskonsa se piti itseään niin TÄRKEÄNÄ, että oikein tuli minun luo kylään ja ilmoitti, että : Minä lähden vankilaan ja poltin huume päissään yhden kämpän!
        Kysyin, että : Kenen kanssa sinä oot taas ollu pöljäilemässä?
        Oli joku SAAKIN aikasia opiskelu kavereita ja minä sanoin, että : Sulla on kyllä hyviä kavereita Saakista.
        Simossa Lenny-täti oli kalakoulussa.
        Oli ollut siellä SIMON ainoassa baarissa ollu juopottelemassa ja juossu ikkunan läpi sielläkin ulos. Oli varmaan niin paljon sulhasia, että alko ahdistamaan.
        Minäkin olin kerran Lenny-tätin kanssa Rantsussa ryyppäämässä ja siellä oli Saakkilaisia. Sen verran hyvät menot, että mieski olis lähteny vaihtoon niin Lenny-täti suuttu, ku hän ei kelvannut vaimoksi.
        Sofia oli Lenny-tätin ystävä jonka kanssa he lähti miehiin. Kerran pääsin mukaan heidän mies mestoille, mutta toista kerta en päässyt!
        Espoossa tapasin Teron jonka minä olin nähnyt Inarissa ja oltiin me jotain juteltukkin.

Minä kunniaton Holo olin Suomi 100vuotta vanhempana panostajana Inarin SAKK:in rakennuksella siivoamassa TILOJA niin FB KUNNIALLISET PÄÄSI OPISKELEMAAN UUSIIN TILOIHIN!

Tuokin on ollut KUNNIAN LOUKKAUS vaikka minusta minä toimin oikein, koska SAAMELAISET SAIVAT UUDET OPISKELU TILAT.
        Ei Inarin saamelaiset ole väittäneet, että minä olen loukannut heidän kunnioita, kun olen ollut RAKENNUS SIIVOOJANA SAKK:IN TILOISSA VAIKKA MINUN OLIS PITÄNYT OLLA OPISKELEMASSA SAAMEN KÄSITYÖN ARTESAANIKSI.
        Minusta olis tullut PUUKON TEKIJÄ, koska olen POHJANMAALTA OLEVIA SUKUJA.
        Meidän suvussa ei ole puukon tekijöitä, mutta sama suku haara valmisti aikoinaan ALPAKKA ASTIOITA JA ATERIMIA KUNINKAALLE.
        En muista tuota sukunimeä, mutta sen muistan että pääsykokeeseen piti tehdä luonnoksia.
        Piirsin kuksan ja Pohjanmaan mallin terävän puukon joka näyttää tikarilta ja siihen tein vielä naisellisen RUUSUN helan päähän.
        Tein kaikki mitä pyydettiin ja Valkeapää oli hän joka soitti sekä haastatteli. Hänen kanssa meillä oli pitkä keskustelu ja hän halusi tietää minun sukuni historiaa, mutta oli paljon asioita jota minä en tiennyt suvustani. Kerroin, että lapseni isä on saamelaisia sukuja, mutta se keskustelu jäi vahvasti mieleen, että minä olen edelleenkin sitä mieltä, että toimin saamelaisten etujen ja oikeuksien mukaan.
        Minun tyttö teki itse oman PUKUNSA ja hänen mummonsa teki ensimmäisen SAAMENPUVUN hänelle.
        Ei suomalainen turjake ÄITI voi tehdä lapselleen SAAMENPUKU vaikka hän olis opiskellut.
        Äitinä voin tukea häntä saamelaisuuteen, koska hänellä on OIKEUS myös saamelaiseen kulttuuriin ja perinteeseen, mutta ei se sitä tarkoita, että minunkin pitää alkaa saamelaiseksi.
        Lapseni ÄIDINKIELI ON SUOMI ja jos minun lapsi ei osaa enään puhua SELVÄÄ SUOMEA niin se on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS MINUA JA LASTA KOHTAAN!
        Kiinalaisten saamelaisten pitäs osata kiinaa, koska Kiinan kieli ja kulttuuri liittyy heihin ja heillä on syntymään perustava oikeus!

Opettaja Lampinen FB kunniallisena saa KONKURSSIN AIKAAN! Jyväskylässä oli opettaja käyttänyt seksuaalisesti hyväksi oppilaita.
        Hän on yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen opettajien kanssa!

Olis kannattanut myöntää, että itse on toiminut kunniattomasti ja tehnyt aviottoman lapsen yksin ilman isää. Minun lapset on syntyneet avio/avoliitossa.
        Jos yhteiselämä on vaikeaa niin silloin on parempi erota.

Kyllä se on miehen raiskaamista jos yhteisymmärryksessä harrastetaan seksiä ja nainen tulee raskaaksi ja hän ei anna edes mahdollisuutta miehelle olla lapsensa isä vaan hän omii lapsen kokonaan itselleen ja vaatii isyyttä sekä elatusmaksuja, mutta isä ei saa edes mahdollisuutta olla lapselleen isä ja selvittää toimiiko heidän yhteiselämä.

Minä olen kyllä antanut, mutta yhteiselämät oli niin vaikeita joten järkevämpää oli erota.
        Lapset sai tavata isäänsä, mutta ei aikuista voi pakottaa.
        Minä en ole antanut lasta jos isä on ollut päihtynyt tai krapulassa. Minä olen sanonut, että : Tuu selvinpäin hakemaan!
        Tuohan on ollut kunnian loukkaus, koska FB kunniallisten mielestä lapsi pitää antaa vain PÄIHTYNEELLE JA KRAPULASSA OLEVALLE VANHEMMALLE!

Se on ex-mieheni vaimo joka on hakenut niitä todisteita FB:stä.
        Todisteet on haettu silloin, kun lapsi on ollu isällään! Minä haukuin heidät juoppo huora lumpuiksi ja ilmotin, että : EI SAA KUVATA MINUN FB PROFIILIA, KOSKA SE ON VAINOUSTA!
        Minä ilmoitin kavereille myös, että : EI SAA KOMMENTOIDA EIKÄ KIRJOITTAA MITÄÄN MINUN PROFIILIIN.

Meitä olis ollut monta sataa, mutta ei meitä olekkaan enään, kuin 2.
        Justus oli ainut ja ei hänkään ollut edes omalla nimellään.

Minulle aina sanottiin, että : Eikö teitä ollu kaks?
        Minä olin sitä mieltä, että rikostutkijalla oli jo päässä vika!
        Hänellä oli niin salaista tietoa minusta, että minä en itsekkään tiennyt!

Jos me otetaan Justuksen koira niin me otetaan kyllä Englannin BULLDOGI ja Justus voi käydä sen kanssa HOTDOGIN lenkillä.
        Voi ottaa tyllerön ja mössykän matkaan ja he voivat mennä vaikka PYÖRÄILEMÄÄN!

Minä sanoin isälleni kerran, kun meillä keskusteltiin koirasta. Minä sanoin, että : Minä haluan Englannin bulldogin ja en hyväksy muita koiria!
        Isäni sano, että : Joo sovitaan näin.
        Ei ole kukaan halunnut koiraa.
        Minä nauroin, kun yhellä naapurilla oli mopsi ja iso mies käytti sitä lenkillä.
        Isäni tätillä oli Ruotsissa mäyräkoira eli taxi. Isän serkku joka on kuollut niin hän tuli kylään minun luo, kun asuin Espoossa.
        Meillä oli omia juttuja joita me naurettiin.
        Hän kerto, että : Isä lähti käyttämään lenkillä sitä koiraa ja isä aina kanto sen koiran takasin kotia, koska koira ei jaksanu kävellä ylä-mäkeen takasin kotia.
        Joku sano, että oli huume-velkojia ajanut karkuun ja ajanut autonsa Kemi - Tornion välillä sillan kaiteesta läpi kuollut sinne.
        Hän olis kuollut joka tapauksessa, koska kyseessä oli jo vähän isompia velkojia ja siellä ei ihmis henki ole ollut minkään arvoinen.
        Hän kävi lomalla Utsjoella lohestamassa ja kerran hän tuli kaverin kanssa. Ei he kauaa tuossa olleet ja hän kävi aina sen jälkeen.

• Anonyymi00009

Kylällä he olivat sekoilleet oikein kunnolla!
        He luulleet, että minun setä on minun isä ja isäni on minun mies.

Justus tuli sisälle ja antoi isäni auton avaimet isälleni. Isäni näyttää nuoremmalta mitä hän on.
        Minulla on setä joka on isääni nuorempi ja heistä näkee, että he ovat veljeksiä. He voisivat olla vaikka kaksosia, mutta isäni pikku-veljellä on harmaat hiukset. Molemmilla heillä kaikki hiukset päässä.
        Toisilla on kaikilla pälvi kaljut.

Minä sanoin isälleni, kun hän täytti 75.
        Seisoin isän selän takana ja sanoin, että : Sullehan on tullu kalju tänne.
        Isäni oli ihan innoissaan ja sanoin hänelle, että : Tämä sinun kalju on niin pieni, että pitää odottaa ainaki 10vuotta, että toisetkin huomaa sen.

Meillä sentään saa odottaa milloin isä harmaantuu sekä kaljuuntuu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kylällä he olivat sekoilleet oikein kunnolla!
        He luulleet, että minun setä on minun isä ja isäni on minun mies.

Justus tuli sisälle ja antoi isäni auton avaimet isälleni. Isäni näyttää nuoremmalta mitä hän on.
        Minulla on setä joka on isääni nuorempi ja heistä näkee, että he ovat veljeksiä. He voisivat olla vaikka kaksosia, mutta isäni pikku-veljellä on harmaat hiukset. Molemmilla heillä kaikki hiukset päässä.
        Toisilla on kaikilla pälvi kaljut.

Minä sanoin isälleni, kun hän täytti 75.
        Seisoin isän selän takana ja sanoin, että : Sullehan on tullu kalju tänne.
        Isäni oli ihan innoissaan ja sanoin hänelle, että : Tämä sinun kalju on niin pieni, että pitää odottaa ainaki 10vuotta, että toisetkin huomaa sen.

Meillä sentään saa odottaa milloin isä harmaantuu sekä kaljuuntuu.

En ollut edes ajatellut asiaa näin päin, että minun pitäs alkaa Justuksen kanssa huolehtimaan AIKUISTA FB KUNNIALLISTA!

Kunnanjohtajakin pitää ottaa edunvalvontaan, koska hänkään ei osaa toimia tilanteen mukaan!

Eli tässä oli kyse kokoajan PORMESTARIN virasta!
        Justuksestako tulee POLIISIMESTARI?

En kyllä koskaan nähnyt POLIISIMESTARIA muualla, kuin Aku Ankassa Poliisimestari Sisun.

Poliisimestari Sisu on kyllä KOMIA MIES.
        Kävi katsomassa kuvaa niin kyllä minäkin oon nähnyt, kun Justus juoksee samalla tavalla, kuin Poliisimestari SISU!

Justus on esittänyt pantomiimia ja sen minä olin sentään ymmärtänyt.
        Minä luulin, että hän esitti jotain LEIJONAA.

Pink Pantterin etsivä oli myös POLIISIMESTARI muistaakseni.

Eli ei saatukkaan KREIVI KUNTAA vaikka meidän kunnioita sentään loukattiin OIKEESTI Raaseporissa joka on myös vanha KREIVI KUNTA!

FB kunniallisten mielestä KREIVI KUNTA LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA vaikka minusta se on ihmisarvojen KOROTUS eli silloin voi vaatia KUNNIOITUSTA.

• Anonyymi00011

Johan tanskalaiset ovat päässeet linnasta?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Johan tanskalaiset ovat päässeet linnasta?

Juuanin nimi on kuulemma Juhani, mutta ruotsalaiset ei osaa lausua suomalaisten nimiä.

Minun nimi on Äini ja Justus on Ruotsissa JYSTYS.
        Minun serkun nimi on Juha niin hän oli JOUHA ja veljensä ovat TIIMU, TYYMU JA ATTI.

Ei meidän tarvi, kuin vain käydä Norjassa tai Ruotsissa Justuksen kanssa niin me ollaan ÄINI O JYSTYS. Holma on ruotsiksi HULMA niin, että kenen kunnioita tässä oikein LOUKATAAN!?

Minä olen sentään asunut Ruotsissa ja Norjassa ÄININÄ ja se on sentään TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS kutsua väärällä nimellä ja vielä nimellä jota EI OLE EDES OLEMASSA.

Olin jossain webinaarissa joka englanniksi ja he tarkisti yhteyksiä.
        Minä istuin ja ihmettelin, että mikä tuo IINI juttu oikein on.
        Lopulta kuulu, että : HOLO ARE YOU THERE?
        Sen jälkeen minä tajusin, että englantilaiset ei osaa ääntää suomalaisia nimi oikein.
        Minä otin toisen etunimeni käyttöön FB:ssä, koska minä osallistuin aikani kuluksi näihin webinaareihin.

Välillä olin jossain CONFERENSSISSA mukana TYÖTTÖMÄNÄ IVALOSTA EDUSTAMASSA SUOMEA, KOSKA MINÄ OLIN AINUT SUOMALAINEN.
        Nämä oli KUNNIAN LOUKKAUKSIA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ.
        Minä kyllä häpesin itse heitä enemmän, koska minä olin onnistunut pääsemään KANSAINVÄLISIIN KOKOUKSIIN JOITA PIDETTIIN KANADASTA, USA:STA JA MUISTA MAISTA!

En ole sen jälkeen osallistunut edes sähköpostin kautta saadun linkin kautta, koska FB:ssä ei saa olla kansainvälinen.

Sain kutsun VOGUE lehden vaate esittelyyn ja tietenkin osallistuin vaikka tuo tuli yöllä kello 3, mutta sain kutsun joten FB kautta pääsin linkin kautta katsomaan!

Olin ymmärtänyt SOMEN ihan väärin eli kyllä se kunnian loukkaus oli, kun en ymmärtänyt, että noin moukkamaisesti EI SAA TOIMIA!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Juuanin nimi on kuulemma Juhani, mutta ruotsalaiset ei osaa lausua suomalaisten nimiä.

Minun nimi on Äini ja Justus on Ruotsissa JYSTYS.
        Minun serkun nimi on Juha niin hän oli JOUHA ja veljensä ovat TIIMU, TYYMU JA ATTI.

Ei meidän tarvi, kuin vain käydä Norjassa tai Ruotsissa Justuksen kanssa niin me ollaan ÄINI O JYSTYS. Holma on ruotsiksi HULMA niin, että kenen kunnioita tässä oikein LOUKATAAN!?

Minä olen sentään asunut Ruotsissa ja Norjassa ÄININÄ ja se on sentään TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS kutsua väärällä nimellä ja vielä nimellä jota EI OLE EDES OLEMASSA.

Olin jossain webinaarissa joka englanniksi ja he tarkisti yhteyksiä.
        Minä istuin ja ihmettelin, että mikä tuo IINI juttu oikein on.
        Lopulta kuulu, että : HOLO ARE YOU THERE?
        Sen jälkeen minä tajusin, että englantilaiset ei osaa ääntää suomalaisia nimi oikein.
        Minä otin toisen etunimeni käyttöön FB:ssä, koska minä osallistuin aikani kuluksi näihin webinaareihin.

Välillä olin jossain CONFERENSSISSA mukana TYÖTTÖMÄNÄ IVALOSTA EDUSTAMASSA SUOMEA, KOSKA MINÄ OLIN AINUT SUOMALAINEN.
        Nämä oli KUNNIAN LOUKKAUKSIA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ.
        Minä kyllä häpesin itse heitä enemmän, koska minä olin onnistunut pääsemään KANSAINVÄLISIIN KOKOUKSIIN JOITA PIDETTIIN KANADASTA, USA:STA JA MUISTA MAISTA!

En ole sen jälkeen osallistunut edes sähköpostin kautta saadun linkin kautta, koska FB:ssä ei saa olla kansainvälinen.

Sain kutsun VOGUE lehden vaate esittelyyn ja tietenkin osallistuin vaikka tuo tuli yöllä kello 3, mutta sain kutsun joten FB kautta pääsin linkin kautta katsomaan!

Olin ymmärtänyt SOMEN ihan väärin eli kyllä se kunnian loukkaus oli, kun en ymmärtänyt, että noin moukkamaisesti EI SAA TOIMIA!

Kyllä uskon, että Jystyksen kanssa pärjätään, koska minä kävin sentään RAASEPORIN LINNAN RAUNIOITA KATSOMASSA OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA JA TUOKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS!

Raaseporin linnasta luki näin:
        Raaseporin rauniolinnan historia
        Raaseporin linna edusti myöhäiskeskiajalla Ruotsin kuninkaan valtaa Suomessa. Elämänmeno linnassa on vaihdellut yksinkertaisen hallintokeskuksen arjesta loisteliaaseen hovielämään.
        Linnan perustaminen
        Raaseporin linna rakennettiin 1370-luvulla läntisen Uudenmaan hallintokeskukseksi ja se oli Turun ja Viipurin linnojen jälkeen tärkeimpiä kruunun vallan tyyssijoja Suomessa.
        Linna hylätään
        Meri vetäytyi linnan ympäriltä maankohoamisen myötä ja linna menetti edullisen sijaintinsa. Linna hylättiin 1500-luvun lopulla ja se seisoi autiona yli 300 vuotta.

Alko näköjään nyt vasta löytymään lisää tietoa Raaseporin linnasta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä uskon, että Jystyksen kanssa pärjätään, koska minä kävin sentään RAASEPORIN LINNAN RAUNIOITA KATSOMASSA OMIEN TYTTÄRIENI KANSSA JA TUOKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS!

Raaseporin linnasta luki näin:
        Raaseporin rauniolinnan historia
        Raaseporin linna edusti myöhäiskeskiajalla Ruotsin kuninkaan valtaa Suomessa. Elämänmeno linnassa on vaihdellut yksinkertaisen hallintokeskuksen arjesta loisteliaaseen hovielämään.
        Linnan perustaminen
        Raaseporin linna rakennettiin 1370-luvulla läntisen Uudenmaan hallintokeskukseksi ja se oli Turun ja Viipurin linnojen jälkeen tärkeimpiä kruunun vallan tyyssijoja Suomessa.
        Linna hylätään
        Meri vetäytyi linnan ympäriltä maankohoamisen myötä ja linna menetti edullisen sijaintinsa. Linna hylättiin 1500-luvun lopulla ja se seisoi autiona yli 300 vuotta.

Alko näköjään nyt vasta löytymään lisää tietoa Raaseporin linnasta.

Ennen vanhaan oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun mies petti perheensä eli erosi.

Näitä löytyy 4 isää jotka petti oman perheensä eli loukkasi kunnioita.
        Minä olen 4 lapsen äitinä ottanut heidän kunnian loukkaus tuomiot ottanut vastuulleni, koska he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia minun LASTENI ISIEN KANSSA!

Minun lasten isät pettivät perheensä ja syyttävät minua, koska pettäjät tekee noin aina!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ennen vanhaan oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun mies petti perheensä eli erosi.

Näitä löytyy 4 isää jotka petti oman perheensä eli loukkasi kunnioita.
        Minä olen 4 lapsen äitinä ottanut heidän kunnian loukkaus tuomiot ottanut vastuulleni, koska he ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia minun LASTENI ISIEN KANSSA!

Minun lasten isät pettivät perheensä ja syyttävät minua, koska pettäjät tekee noin aina!

En minä voi ottaa vastuuta muiden, kuin minun ja Justuksen asioista jotka liittyy meidän kahden sukuihin.
        Syyttömiä me siihen ollaan jos kansa rakasti Mannerheimiä joka petti omaa perhettään eli LOUKKASI KUNNIOITA!

Sieltäkin on kunnian loukkaus saamatta, koska Marsalkka Mannerheim on sukututkimusten mukaa sukua minulle!

Kyllä meille kelpaa Marsalkka Mannerheimin kunnia myös!
        Tämä on mahdollista saada, koska hän oli SUOMEN VALTION KORKEA ARVOISIA VIRKAMIEHIÄ JA HÄN OLI PALVELLUT VIELÄ TSAARIA JOKA LOUKKAS KUNNIAA KIELTÄYTYMÄLLÄ PALAAMASTA TSAARIN VIRKAAN!

Suomi olis ITSENÄISTYNYT RUHTINASKUNTA JA PUOLA KUNINGAS KUNTANA, koska hän oli PUOLANMAAN KUNINGAS!

Sekin on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS LUKEA SUOMEN HISTORIAA JOHON LIITTYY RYÖSTETYT IHMISARVOT JOITA EI VOI EDES RAHALLA KORVATA!

Suomalaisten kunnioita on loukattu aina ja vielä törkeästi ja tuota tehdään joka päivä!

Ei meidän kuulu maksaa toisten uusia elämiä vaan heidän kuuluu maksaa ja kunnioittaa meitä!

FB kunnialliset ovat kaikki suomalaisia ja he sitä mieltä, että he ja heidän suvut ovat aina toimineet kunniallisesti ja nuhteettomasti!

Mannerheim nyt vain sattui olemaan minun suvun isiä joten Justuksen ja muiden miesten avulla saatiin sentään MANNERHEIMIN kunnian loukkaus käännettyä KUNNIAKSI ja hänen tekonsa eli RISTINSÄ NOLLATTUA!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En minä voi ottaa vastuuta muiden, kuin minun ja Justuksen asioista jotka liittyy meidän kahden sukuihin.
        Syyttömiä me siihen ollaan jos kansa rakasti Mannerheimiä joka petti omaa perhettään eli LOUKKASI KUNNIOITA!

Sieltäkin on kunnian loukkaus saamatta, koska Marsalkka Mannerheim on sukututkimusten mukaa sukua minulle!

Kyllä meille kelpaa Marsalkka Mannerheimin kunnia myös!
        Tämä on mahdollista saada, koska hän oli SUOMEN VALTION KORKEA ARVOISIA VIRKAMIEHIÄ JA HÄN OLI PALVELLUT VIELÄ TSAARIA JOKA LOUKKAS KUNNIAA KIELTÄYTYMÄLLÄ PALAAMASTA TSAARIN VIRKAAN!

Suomi olis ITSENÄISTYNYT RUHTINASKUNTA JA PUOLA KUNINGAS KUNTANA, koska hän oli PUOLANMAAN KUNINGAS!

Sekin on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS LUKEA SUOMEN HISTORIAA JOHON LIITTYY RYÖSTETYT IHMISARVOT JOITA EI VOI EDES RAHALLA KORVATA!

Suomalaisten kunnioita on loukattu aina ja vielä törkeästi ja tuota tehdään joka päivä!

Ei meidän kuulu maksaa toisten uusia elämiä vaan heidän kuuluu maksaa ja kunnioittaa meitä!

FB kunnialliset ovat kaikki suomalaisia ja he sitä mieltä, että he ja heidän suvut ovat aina toimineet kunniallisesti ja nuhteettomasti!

Mannerheim nyt vain sattui olemaan minun suvun isiä joten Justuksen ja muiden miesten avulla saatiin sentään MANNERHEIMIN kunnian loukkaus käännettyä KUNNIAKSI ja hänen tekonsa eli RISTINSÄ NOLLATTUA!

Olympialaisia on pidetty ennen Jeesuksen syntymää ja nuokin ovat KUNNIAN LOUKKAUS!
        Olympiastadioni liittyy myös kunniattomaan Holoon!

En halunnu onneksi maksaa sitä 100euroa jolla olis saanut nimen tauluun. Enkä antanut kuvattakkaan!

• Anonyymi00017

Kunniaton Holo katsoin MTV:n säätiedotusta.

FB kunnialliset olisivat voineet jo vaihteeksi kieltää VESI SATEEN!

Vesi sateet saa vain jatkua sano säätiedotuksen juontaja!
      Tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, SYRJINTÄÄ JA VAPAUDEN RIISTO, koska pitää sisällä olla kokoajan!

FB kunnialliset ovat niin kovia määrämään joten miksi he vesi sadetta loppumaan!
      Vettä vois sataa vaikka yöllä ja päivällä paistaa aurinko!
      FB kunniallisten takia sataa vettä kokoajan ja noin 5 minuuttia PAISTAA AURINKO TAKAA!

On niin paljo rikoksia ovat jo tehneet, että SUOMEN PERUSTUSLAKI LOPPUU KESKEN JA JOUDUTAAT OMAN MIEHENI JUSTUKSEN KANSSA TEKEMÄÄN UUSIA LAKI PYKÄLIÄ NIIN SAADAAN NUO FB KUNNIALLISET HOITAMAAN KUNNIA TEHTÄVÄNSÄ!

• Anonyymi00018

Presidentti ja pääministeri pääsee kyllä hyväksymään niitä LAKEJA suoraan käräjille, koska FB kunniallisten takia AURINKOKI syrjii ja niskuroi Suomessa!

FB kunniallisten tehtävä on ymmärtää millaisia KUNNIOITA HE HAKEVAT EIKÄ VAIN KULKEA LEUHKANA JA SANOA, että : KYLLÄ TULI HELPOLLA KUNNIAA JA KYLLÄ NYT KELPAA, KUN SAADAAN MÄÄRÄTÄ PORUKALLA!

Onneksi sentään sataa vettä, koska naapurin hyvä tapanen poika olis varmaan kohta kävelly puhelin kädessä, hattu päässä, tupakka suussa, viina pullo kädessä ja vetäny KOIRAN RAATOA PERÄSSÄ!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Presidentti ja pääministeri pääsee kyllä hyväksymään niitä LAKEJA suoraan käräjille, koska FB kunniallisten takia AURINKOKI syrjii ja niskuroi Suomessa!

FB kunniallisten tehtävä on ymmärtää millaisia KUNNIOITA HE HAKEVAT EIKÄ VAIN KULKEA LEUHKANA JA SANOA, että : KYLLÄ TULI HELPOLLA KUNNIAA JA KYLLÄ NYT KELPAA, KUN SAADAAN MÄÄRÄTÄ PORUKALLA!

Onneksi sentään sataa vettä, koska naapurin hyvä tapanen poika olis varmaan kohta kävelly puhelin kädessä, hattu päässä, tupakka suussa, viina pullo kädessä ja vetäny KOIRAN RAATOA PERÄSSÄ!

Justuksen aseveli on ilmeisesti Kreivi ja hän todistaa sen minun vanhan YSTÄVÄTÄREN kanssa, että : Kyllä ne FB kunnialliset on ihan itse PASKONEET KOKO KYLÄN JA KUNNANKIN MAINEEN!

YSTÄVÄTÄRENI kanssa me harvemmin tavataan ja vielä harvemmin vaihdetaan kuulumisia, koska meitä molempia ärsyttää se, että toiset tukkii nokkansa aina meidän parisuhteisiin ja muihinkin asioihin!

Jos me tehtäs samalla tavalla eli ilmoitettas, että : Tiesitkö muuten, että miehes on NAISTEN HAKKAAJA JA RAPA JUOPPO!

He menevät heti sanomaan minun miehelleni Justukselle POLIISI ASEMALLE, että : Akkas haukkuu kaverinsa kanssa meitä ja miehiä juopoiksi ja meidät miehet on muka naisten hakkaajia!

Justuksen pitää poliisina toisten mies poliisien kanssa PIEKSÄÄ OMAA VAIMOAAN ja nämä viisaat luiskivat, kuin kapiset rakki koirat aidan raosta ja vaativat kunnioittamaan heitä, kun Justus antaa omalle vaimolleen heidän määräyksestä työkavereiden kanssa selekään ja Justuksen TYÖKAVERIT ON KAIKKI MIEHIÄ!

Justus ei antanut minunkaan jäädä POSTILLE töihin miesten kanssa joten minäkään en hyväksy naisia hänen TYÖKAVEREIKSI!

FB kunniallisten mielestä sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS, kun minä olin YKSIN NAISENA PANOSTAJIEN KANSSA TÖISSÄ TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA OLYMPIASTADIONILLA JA MUUALLA YMPÄRI UUDENMAAN ALUETTA.
        Sen jälkeen minä olin rakennuksilla ja äitini sekä tyttäreni olivat minun työkavereita rakennuksilla!

Thaimaalainen ja hänen miehensä ei halunneet olla minun kanssa samassa porukassa töissä!
        Siitä meidän porukasta lähti yks sitä ennen pois.

Minä olin tuo joka porukkaa vedin vaikka TYÖT TULI ÄITINI KAUTTA!

Me tehtiin SUOMALAISTEN RAKENNUS-YHTIÖIDEN KANSSA TÖITÄ.

Minä kyllä kävin äitini kanssa vanhan torin kerrostalon rakennuksella.
        Mestari siellä päätti kuka sen rakennus siivouksen.
        Me käytiin tekemässä asuntojen esittelyä varten siivous.
        Ei sille TYÖMAALLE SUOMI 100vuotta VANHEMPAA PANOSTAJAA KAIVATTU TEKEMÄÄN LOPPU SIIVOUSTA!

Minulle kyllä yks rakennus työntekijöistä sano, että : Sinun pitäs siivoota myös tuo ylä-kerta joten nyt et pidä kyllä kiirettä!

Kolttahan siellä oli MESTARINA ja Laiturin Tuula sai sen urakan, mutta EI HÄNELLEKKÄÄN KELVANNUT SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA HOLO KAVERIKSI TEKEMÄÄN LOPPU SIIVOUSTA, MUTTA ALOTUKSEEN KYLLÄ KELPASIN.

En tietenkään sanonut Lindholmille, että : Tällä työmaalla on MESTARI PASKOMASSA!
        Käveltiin ulos ja mestarin pojan perässä jonka VITTUILUA EN VIITSINYT EDES KUUNNELLA!

En edes maininnut, että : SINÄ VITTUILET SUOMI 100vuotta VANHEMMALLE PANOSTAJALLE ja MINÄ VITTUILIN SILLE MIEHELLE, KOSKA MINÄ YRITIN PELASTAA TILANNETTA, MUTTA TÄMÄ PUHALSITTE SITTE TÄMÄNKIN HOMMAN SUORAAN VITTUUN!

Oli kuulemma tuo mestarin vaimo joka yritti urkkia Justuksen nimeä. Minun äiti sano sitä ennen minulle, että : Ivaloon on tullu uusia POLIISEJA töihin.
        Näin Justuksen ja sanoin äidilleni, että : EI TUO OLLU UUS POLIISI VAAN VANHA POLIISI!
        Ehkä hän toisille oli uusi, mutta minä olin nähnyt minun silloisessa kodissa RAASEPORISSA toisen POLIISIN KANSSA!

He kävivät KAKS KERTAA. Ensimmäisen kerran he kävivät Itsenäisyyspäivänä. Joku naapuri oli soittanut poliisit sille toiselle naapurille joka löyty minun kotoa.
        Ei hänestä ollu hakua päällä, mutta naapuri kerto sen asian miksi hänelle oli soitettu poliisit.
        Se oli kunnian loukkaus joka kohdistu minuun, koska minä olin naapuri joka oli muka käynyt häiriköimässä ja hän joka oli käynyt istui minun olohuoneen lattialla.
        Se asia meni niin, että hän joka soitti poliisit sai aikaan HÄIRINNÄN joka oli alkanut oveen KOPUTTAMISESTA.
        Olis voinut avata oven ja sanoa, että : Ei tarvi näkyä täällä!
        Hän oli huumeiden käyttäjä jolle oli naapuri soittanut poliisit. Sehän oli kunnian loukkaus ja syrjintää soittaa poliisit ilman mitään kunnollista syytä.
        Hän tuli minun oven taakse koputtamaan sen jälkeen. Minä olin nukkumassa ja hän oli menossa jo kotiaan, kun minä huusin ovelta, että oliko sulla jotain asiaa.
        Hän oli vain lähtenyt käymään naapurissa kylässä.
        Tuli minun luo kylään ja poliisit tuli hänen jälkeen.
        Justuksella oli se KISSAN RAATO PÄÄSSÄ.

Minä olin sen KISSAN RAADON nähnyt aiemminkin hänen päässä!
        Tammisaaren ja Lohjan POLIISITHAN olivat lähteneet Kuninkaina, Kreiveinä ja Ruhtinaina asialle, kun yks oli soittanut tyhjästä paskasta poliisit.
        Justus tietenkin viisaampana kertonu, että tuo suku on niitä Tsaarin diplomaatti sukuja joten sehän on Tsaaritar joten mennään kysymään, että onko hän siellä, koska tuo naapuri alko loukkamaan tuon kunniaa ja syrjimäänkin vielä!

Meillä on vielä tuokin asia hoitamatta, koska FB kunniat on niin tärkeitä!

Minä näin serkkuni ja hänen toisen serkun joka ei ole minun serkku keskustelun FB:ssä ja heillä oli siniveristen eli kuninkaalliseen sukuhaaran liittyvä keskustelu. En tietenkään osallistunut siihen keskusteluun.

Minä kirjoitin omaan profiiliin, että : Minäkin olen siniveristä sukua ja tässä on ihan selvä POLIISIN SINIVERINEN SUKUHAARA JA TÄÄLTÄHÄN PÄÄSEE VAIKKA KEISARINNAKSI!

Kuka keksi YHDENVERTAISUUSLAIN?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Justuksen aseveli on ilmeisesti Kreivi ja hän todistaa sen minun vanhan YSTÄVÄTÄREN kanssa, että : Kyllä ne FB kunnialliset on ihan itse PASKONEET KOKO KYLÄN JA KUNNANKIN MAINEEN!

YSTÄVÄTÄRENI kanssa me harvemmin tavataan ja vielä harvemmin vaihdetaan kuulumisia, koska meitä molempia ärsyttää se, että toiset tukkii nokkansa aina meidän parisuhteisiin ja muihinkin asioihin!

Jos me tehtäs samalla tavalla eli ilmoitettas, että : Tiesitkö muuten, että miehes on NAISTEN HAKKAAJA JA RAPA JUOPPO!

He menevät heti sanomaan minun miehelleni Justukselle POLIISI ASEMALLE, että : Akkas haukkuu kaverinsa kanssa meitä ja miehiä juopoiksi ja meidät miehet on muka naisten hakkaajia!

Justuksen pitää poliisina toisten mies poliisien kanssa PIEKSÄÄ OMAA VAIMOAAN ja nämä viisaat luiskivat, kuin kapiset rakki koirat aidan raosta ja vaativat kunnioittamaan heitä, kun Justus antaa omalle vaimolleen heidän määräyksestä työkavereiden kanssa selekään ja Justuksen TYÖKAVERIT ON KAIKKI MIEHIÄ!

Justus ei antanut minunkaan jäädä POSTILLE töihin miesten kanssa joten minäkään en hyväksy naisia hänen TYÖKAVEREIKSI!

FB kunniallisten mielestä sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS, kun minä olin YKSIN NAISENA PANOSTAJIEN KANSSA TÖISSÄ TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA OLYMPIASTADIONILLA JA MUUALLA YMPÄRI UUDENMAAN ALUETTA.
        Sen jälkeen minä olin rakennuksilla ja äitini sekä tyttäreni olivat minun työkavereita rakennuksilla!

Thaimaalainen ja hänen miehensä ei halunneet olla minun kanssa samassa porukassa töissä!
        Siitä meidän porukasta lähti yks sitä ennen pois.

Minä olin tuo joka porukkaa vedin vaikka TYÖT TULI ÄITINI KAUTTA!

Me tehtiin SUOMALAISTEN RAKENNUS-YHTIÖIDEN KANSSA TÖITÄ.

Minä kyllä kävin äitini kanssa vanhan torin kerrostalon rakennuksella.
        Mestari siellä päätti kuka sen rakennus siivouksen.
        Me käytiin tekemässä asuntojen esittelyä varten siivous.
        Ei sille TYÖMAALLE SUOMI 100vuotta VANHEMPAA PANOSTAJAA KAIVATTU TEKEMÄÄN LOPPU SIIVOUSTA!

Minulle kyllä yks rakennus työntekijöistä sano, että : Sinun pitäs siivoota myös tuo ylä-kerta joten nyt et pidä kyllä kiirettä!

Kolttahan siellä oli MESTARINA ja Laiturin Tuula sai sen urakan, mutta EI HÄNELLEKKÄÄN KELVANNUT SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA HOLO KAVERIKSI TEKEMÄÄN LOPPU SIIVOUSTA, MUTTA ALOTUKSEEN KYLLÄ KELPASIN.

En tietenkään sanonut Lindholmille, että : Tällä työmaalla on MESTARI PASKOMASSA!
        Käveltiin ulos ja mestarin pojan perässä jonka VITTUILUA EN VIITSINYT EDES KUUNNELLA!

En edes maininnut, että : SINÄ VITTUILET SUOMI 100vuotta VANHEMMALLE PANOSTAJALLE ja MINÄ VITTUILIN SILLE MIEHELLE, KOSKA MINÄ YRITIN PELASTAA TILANNETTA, MUTTA TÄMÄ PUHALSITTE SITTE TÄMÄNKIN HOMMAN SUORAAN VITTUUN!

Oli kuulemma tuo mestarin vaimo joka yritti urkkia Justuksen nimeä. Minun äiti sano sitä ennen minulle, että : Ivaloon on tullu uusia POLIISEJA töihin.
        Näin Justuksen ja sanoin äidilleni, että : EI TUO OLLU UUS POLIISI VAAN VANHA POLIISI!
        Ehkä hän toisille oli uusi, mutta minä olin nähnyt minun silloisessa kodissa RAASEPORISSA toisen POLIISIN KANSSA!

He kävivät KAKS KERTAA. Ensimmäisen kerran he kävivät Itsenäisyyspäivänä. Joku naapuri oli soittanut poliisit sille toiselle naapurille joka löyty minun kotoa.
        Ei hänestä ollu hakua päällä, mutta naapuri kerto sen asian miksi hänelle oli soitettu poliisit.
        Se oli kunnian loukkaus joka kohdistu minuun, koska minä olin naapuri joka oli muka käynyt häiriköimässä ja hän joka oli käynyt istui minun olohuoneen lattialla.
        Se asia meni niin, että hän joka soitti poliisit sai aikaan HÄIRINNÄN joka oli alkanut oveen KOPUTTAMISESTA.
        Olis voinut avata oven ja sanoa, että : Ei tarvi näkyä täällä!
        Hän oli huumeiden käyttäjä jolle oli naapuri soittanut poliisit. Sehän oli kunnian loukkaus ja syrjintää soittaa poliisit ilman mitään kunnollista syytä.
        Hän tuli minun oven taakse koputtamaan sen jälkeen. Minä olin nukkumassa ja hän oli menossa jo kotiaan, kun minä huusin ovelta, että oliko sulla jotain asiaa.
        Hän oli vain lähtenyt käymään naapurissa kylässä.
        Tuli minun luo kylään ja poliisit tuli hänen jälkeen.
        Justuksella oli se KISSAN RAATO PÄÄSSÄ.

Minä olin sen KISSAN RAADON nähnyt aiemminkin hänen päässä!
        Tammisaaren ja Lohjan POLIISITHAN olivat lähteneet Kuninkaina, Kreiveinä ja Ruhtinaina asialle, kun yks oli soittanut tyhjästä paskasta poliisit.
        Justus tietenkin viisaampana kertonu, että tuo suku on niitä Tsaarin diplomaatti sukuja joten sehän on Tsaaritar joten mennään kysymään, että onko hän siellä, koska tuo naapuri alko loukkamaan tuon kunniaa ja syrjimäänkin vielä!

Meillä on vielä tuokin asia hoitamatta, koska FB kunniat on niin tärkeitä!

Minä näin serkkuni ja hänen toisen serkun joka ei ole minun serkku keskustelun FB:ssä ja heillä oli siniveristen eli kuninkaalliseen sukuhaaran liittyvä keskustelu. En tietenkään osallistunut siihen keskusteluun.

Minä kirjoitin omaan profiiliin, että : Minäkin olen siniveristä sukua ja tässä on ihan selvä POLIISIN SINIVERINEN SUKUHAARA JA TÄÄLTÄHÄN PÄÄSEE VAIKKA KEISARINNAKSI!

Kuka keksi YHDENVERTAISUUSLAIN?

Totta tuo kissan raato peruukki on jo niin räjähtänyt, että siitä on tullu jo KARVALAKKI.

Kerran tuli Justuksen näkönen ränni-mies jolla oli karvalakki päässä. Minä seisoin keittiössä ja olin alkamassa tekemään jotain.
        Isä ei ollu sanonu minulle, että ränni-miehet tulee.
        Minä katoin, että yks tulee kohta ikkunasta läpi ja KETUN RAATO PÄÄSSÄ!
        Minä katsoin viisaammaksi kadota KEITTIÖSTÄ, koska isä oli vasta tehnyt vesiputkiston ja varaajan vaihdosta kaupat.
        Velipoika sano minulle, että : Oot 20tonnia pistäny isän rahoja menemään ja niillä rahoilla olis uuden auton!
        Olis kuulemma pitäny itte tehä tuo niin olis tullu halvemmaksi!

Minun pääni sano, kun minä näin Justuksen ketun raato päässä, että : TÄHÄN TALOON ET OSTA YHTÄÄN UUTTA IKKUNAA JA TÄMÄN TALON REMONTIT ON TEHTY!

He voivat hoitaa loput remontit, kun minä olen muuttanut pois täältä!
        Isä on sanonut, että : Kenekään taloja ei aleta remontoimaan ilman lupaa!
        Tämän talon ikkuna remontti ei ole halpaa lystiä!

Meillä on sentään IKKUNATKIN JO ANTIIKKIA!

Isäni tehnyt talonsa sillä mielin, että täällä EI TARVI REMONTTIA TEHDÄ!
        Äitini olis halunnut tehdä keittiö remontin.

Käytiin IKEASSA ja hän osti 2 uutta leikkuulautaa niin minä sanoin äidilleni, että : Katohan muoria, ku tuosta vaan tekasit KEITTIÖÖN REMONTIN!
        Huusin isälle, että : Isä tuu katsomaan, kun äiti on REMPANNUT KOKO KEITTIÖN!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Totta tuo kissan raato peruukki on jo niin räjähtänyt, että siitä on tullu jo KARVALAKKI.

Kerran tuli Justuksen näkönen ränni-mies jolla oli karvalakki päässä. Minä seisoin keittiössä ja olin alkamassa tekemään jotain.
        Isä ei ollu sanonu minulle, että ränni-miehet tulee.
        Minä katoin, että yks tulee kohta ikkunasta läpi ja KETUN RAATO PÄÄSSÄ!
        Minä katsoin viisaammaksi kadota KEITTIÖSTÄ, koska isä oli vasta tehnyt vesiputkiston ja varaajan vaihdosta kaupat.
        Velipoika sano minulle, että : Oot 20tonnia pistäny isän rahoja menemään ja niillä rahoilla olis uuden auton!
        Olis kuulemma pitäny itte tehä tuo niin olis tullu halvemmaksi!

Minun pääni sano, kun minä näin Justuksen ketun raato päässä, että : TÄHÄN TALOON ET OSTA YHTÄÄN UUTTA IKKUNAA JA TÄMÄN TALON REMONTIT ON TEHTY!

He voivat hoitaa loput remontit, kun minä olen muuttanut pois täältä!
        Isä on sanonut, että : Kenekään taloja ei aleta remontoimaan ilman lupaa!
        Tämän talon ikkuna remontti ei ole halpaa lystiä!

Meillä on sentään IKKUNATKIN JO ANTIIKKIA!

Isäni tehnyt talonsa sillä mielin, että täällä EI TARVI REMONTTIA TEHDÄ!
        Äitini olis halunnut tehdä keittiö remontin.

Käytiin IKEASSA ja hän osti 2 uutta leikkuulautaa niin minä sanoin äidilleni, että : Katohan muoria, ku tuosta vaan tekasit KEITTIÖÖN REMONTIN!
        Huusin isälle, että : Isä tuu katsomaan, kun äiti on REMPANNUT KOKO KEITTIÖN!

Justuksen kanssa tehdään talo ja Justus kyllä osaa tehdä semmosen keittiön jota EI LÖYDY EDES KAUPASTA!
        Minä voin sanoa hänelle, että : Ikean keittiön kanssa sinulla menee hermot ja se ei valmistu ikinä, mutta nyt teet OMALLE VAIMOLLE KEITTIÖN niin tämä KEITTIÖ KESTÄÄ SATOJA VUOSIA JA EI TARVI OLLA TEKEMÄSSÄ REMONTTIA HETI HUOMENNA!

Tehdään tänne taulu jossa lukee ” TÄMÄ KAIKKI ON ANTIIKKIA, KUN MEISTÄ ON TULLUT ENKELEITÄ ”

Oppivat ainakin pitämään PERINNÖISTÄÄN HUOLTA!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Justuksen kanssa tehdään talo ja Justus kyllä osaa tehdä semmosen keittiön jota EI LÖYDY EDES KAUPASTA!
        Minä voin sanoa hänelle, että : Ikean keittiön kanssa sinulla menee hermot ja se ei valmistu ikinä, mutta nyt teet OMALLE VAIMOLLE KEITTIÖN niin tämä KEITTIÖ KESTÄÄ SATOJA VUOSIA JA EI TARVI OLLA TEKEMÄSSÄ REMONTTIA HETI HUOMENNA!

Tehdään tänne taulu jossa lukee ” TÄMÄ KAIKKI ON ANTIIKKIA, KUN MEISTÄ ON TULLUT ENKELEITÄ ”

Oppivat ainakin pitämään PERINNÖISTÄÄN HUOLTA!

Ei minun ja Justuksen TALOA tarvi kenenkään tulla katsomaan ja vaatia vielä TARKASTUS MAKSUA siitä, kun tulee meille katsomaan!

Minä olen sentään VAIMO ja minä kyllä määrää kuka meille saa tulla MAKSUA VASTAAN KATSOMAAN MEIDÄN KOTIA JA MEITÄ!

Meille pitää ennakko varaus niin me voidaan järjestää ohjelmaa ja tarjoiltavaa eli varauksessa pitää mainita, että haluaako kahvia, teetä, mehua vai pitääkö olla ihan LIHAPATAA!
        Pitää myös mainita, että haluaako käydä saunassa.
        Naisille on HUNK’S esitys ja Justus tanssii kavereiden kanssa ja hinta perustuu siihen, että montako tanssijaa on ja montako HUNK’S tanssia heidän pitää esittää!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe