Aiemmin olen käsitellyt Ihmisten Piirto kirjoitusta jota kutsun tavukeinokieleksi. Siinä lopusta alkuun luetaan joka toinen tavu päinvastoin vasemmalta oikealle ja joka toinen tavu oikealta vasemmalle esim ANUBIS = SIUBNA. Tai TELEVISIO = OIISVEELT.
Nyt kuitenkin luin Egyptiläistä kuolleiden kirjaa ja siinä oli selkeä uusi koodi jonka avulla voi lukea ihmisten ja jumalten nimiä. Perästä lukien luetaan jokainen tavu peräkkäin toisiinsa kiittäen vasemmalta oikealle esim ANUBIS = ISUBAN. Tai TELEVISIO = IOISEVELT.
Tämä on siis lähes sama kuin tuo TAVUKEINOKIELI vain vähän tekniikka eroaa.
SHESMU = MUESSH tai tavukeinokieleksi UMESHS.
OSIRIS = ISIROS = I SIR OS = MEIDÄN HERRAMME
HERUUR = URRUHE = RAUHAN HERRA tai IKI RAUHAN HERRA
Näyttää siltä kuin Raamatussa mainittu kielten sekoitus olisi ollut nimien osalta melkoinen koodausrumba. Salakirjoitettuja ovat kaikki nimet. Salakirjoitus purkautuu kun lukee jotain tekniikkaa käyttäen lopusta alkuun päin eli oikealta vasemmalle.
MIKA = KAMI tai AKMI
SAARA = RA AAS tai ARAAS ( Aasien Herra)
JUHANI = NIHAJU tai INHAUJ
SUSANNA = NAANUSS tai ANANSUS
Egyptiläisten nimien koodikieli
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Olen systemaattisesti testannut molempia Egyptiläistä ja Assyrian Piirto kirjoitusta ulkomaalaisiin nimiin ja näyttää siltä että tuo egyptiläinen metodi vie voiton.
RAMSES = SEMSAR (ASSURIKSI) TAI ESMSRA (EGYPTIKSI)
Tämä nimi on siis Caesar tai IS m Sri. Tällä kertaa selkeämpi ASSURIKSI.
PHARAOH = HORAAHP TAI OHRAHAP
Yllättävän usein molemmilla metodeilla saadaan Suomen tai englannin kielisiä ilmauksia vastaukseksi.
Olen jo aiemmin todennut että latinan ja Suomen välillä on seuraava yhteys: Jos latinaa kirjoittaa vain konsonantit merkiten ja lisää satunnaiset vokaalit saadaan Suomen kielisiä sanoja. Sen tähden foinikiassa alettiin merkitä vokaalit kirjoitukseen ja luovuttiin pelkästä konsonantti kirjoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501