Kuinka kauan olet ollut sinkku?
Vastaukset 90
- Anonyymi00001
Epäilen, osaanko olla edes suhteessa. Lapsuuden kokemilla on merkitystä, ainakin itsestä siltä tuntuu. Riitänkö tällaisena ja toisarvoisuuden tunne. Ei se muuta vaadi, kuin tietenkin väärin ymmärtämisiä tukemaan omia epäilyjä uskoa hyvään?
- Anonyymi00041
Itselle se on varmaankin vain luottamuksen puute hyvään ihmisissä, mikä ruokkii sinkkuutta?
- Anonyymi00002
En kuulemma kelpaa kellekään, kun olen niin nolo ja ruma. Onneksi nämä haukkujat ovat itse hyviä ja ihania ihmisiä. En arvosta hyi vttu.
- Anonyymi00003
Jos olet nainen niin kelpaat AINA jollekin.
- Anonyymi00004
Olosuhteista. On jätetty, petetty, kuoltu mutta aina uusi löytynyt, kun aikani ensin olen ihmetellyt miksi perhanassa minut voi jättää, syytä ymmärtämättä. Kaksi olen itse hylännyt uskottomuuden takia. Uutta putkeen, parisuhde on merkittävä olotila muttei välttämätön.
- Anonyymi00005
Voi kuule.
- Anonyymi00021
No?
- Anonyymi00006
Lähtökohtaisesti jotenkin säälittää yksin olevat ihmiset.
Säpinää täytyy aina olla.- Anonyymi00008
Ja höpö löpö
Onhan ne säälittäviä. Jos ei tuu parisuhdetta, ei tuu vauvojakaan. Elämä törmää kuin päin seinää. Ei oo mitään jatkuvuutta. Harva kuitenkaan menestyy esim taiteellisella uralla, niin että saa sen kautta jatkuvuuden. Eikä nää oo ees toisiaan pois sulkevia. Nyt on paljon puhuttu Aallosta ja hänellekin tuli merkittävätä urasta huolimatta jälkikasvua. Ennen vaan ihmiset menesty, eikä jääny surkeileen elämättä jäänyttä elämää. Kiska sillonhan se jääkin elämättä.
- Anonyymi00009
JeroP kirjoitti:
Onhan ne säälittäviä. Jos ei tuu parisuhdetta, ei tuu vauvojakaan. Elämä törmää kuin päin seinää. Ei oo mitään jatkuvuutta. Harva kuitenkaan menestyy esim taiteellisella uralla, niin että saa sen kautta jatkuvuuden. Eikä nää oo ees toisiaan pois sulkevia. Nyt on paljon puhuttu Aallosta ja hänellekin tuli merkittävätä urasta huolimatta jälkikasvua. Ennen vaan ihmiset menesty, eikä jääny surkeileen elämättä jäänyttä elämää. Kiska sillonhan se jääkin elämättä.
Noh olen tyytyväinen yksin oloon, kun kuljin 25v varpasillaan omassa kodissani henkisen väkivallan vuoksi. Mulla on neljä lasta ja yksi mummutettavakin että eiköhän tuota jatkuvuutta löydy.
- Anonyymi00010
Jos yksinolo on oma valinta, se johtuu yleensä siitä että ihmiselle ei kelpaa kuka tahansa, hänellä on jotain tärkeämpää tekemistä elämässä tai hän nauttii vapaudestaan. Ei taatusti tarvii kenenkään sääliä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja höpö löpö
Tiedän monia kivoja ja hyvännäköisiä ihmisiä, jotka ei syystä tai toisesta ole suhteessa. Tyytyväisiltä vaikuttavat. Ja sitten tiedän monia parisuhteessa kituuttavia, jotka ovat kyllästyneitä ja onnettomia ja menettäneet kaiken hehkunsa. Kumpaa porukkaa pitäisi sääliä, hmm.. vaikea valinta. ;)
- Anonyymi00014
Sinkuillahan on säpinää juuri niin paljon kun haluavat. Parisuhteellisilla tuopaa se säpinä olemaan kortilla.
- Anonyymi00015
JeroP kirjoitti:
Sun olis pitänyt ottaa kantaa tuonne, että mitä se on se eletty tai elämätön elämä. Miksi elämällä pitäisi olla jatkuvuus jne? Mitä se kuollut sillä asialla tekee?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sun olis pitänyt ottaa kantaa tuonne, että mitä se on se eletty tai elämätön elämä. Miksi elämällä pitäisi olla jatkuvuus jne? Mitä se kuollut sillä asialla tekee?
Ennen kuolemaa on lohdullista ajatella, ettei hävinnyt täältä ihan totaalisesti. Kun ihmisetkin aika pian unohtavat, niin on kuin ei olisi koskaan tällä ollutkaan.
Kukaan ei pysty varmuudella todistamaan, ettei jää jonkinlaiseksi haamuksi välitilaan. Itse ainakin sain eräällä kuuluisalla tempulla yhteyden tuonpuoleiseen. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ennen kuolemaa on lohdullista ajatella, ettei hävinnyt täältä ihan totaalisesti. Kun ihmisetkin aika pian unohtavat, niin on kuin ei olisi koskaan tällä ollutkaan.
Kukaan ei pysty varmuudella todistamaan, ettei jää jonkinlaiseksi haamuksi välitilaan. Itse ainakin sain eräällä kuuluisalla tempulla yhteyden tuonpuoleiseen.Sellainen voi tietysti lohduttaa sinua, mutta omia,ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ei kannata sellaisenaan edes siirtää muihin. Moni on sellainenkin, että on tyytyväinen kun ei jätä kauheasti jälkiä itsestään ja haluaa jopa pyrkiä kuolemansa jälkeenkin minimoimaan ne.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noh olen tyytyväinen yksin oloon, kun kuljin 25v varpasillaan omassa kodissani henkisen väkivallan vuoksi. Mulla on neljä lasta ja yksi mummutettavakin että eiköhän tuota jatkuvuutta löydy.
Hieno homma. Tai ei tietenkä toi henkinen väkivalta, koska semmoset pitää heti kitkee pois. Mutta neljä lasta, se on todellinen saavutus. Mäkin joskus unelmoin neljästä, mutta niin ku sanotaan, kuka kuusen kurkottaa katajaan kapsahtaa. Ja onha siinä elätettävää, ettei sitä millään raksamiehen palkalla tai ees mestarin palkalla maksa. Ois pitäny mennä konstruktööriksi ja se aika vaativaa kyllä. Ja sitten taas väsyis, eikä jaksas olla lasten kanssa. Ellei sitten pääse sairaalainssiks. Just töissä mietittiin mitä se oikein tekee, viistonnii palkka kuussa. Ja aateltiin, ettei varmaan mitään. Kun yleensä niillä jotka ei oikein mitään tee, niin suurin palkka. Yksityisellä puolen se on puolet tosta ja sai ihan väsyksiin asti juosta.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kukaan ei pysty varmuudella todistamaan, ettei jää jonkinlaiseksi haamuksi välitilaan. Itse ainakin sain eräällä kuuluisalla tempulla yhteyden tuonpuoleiseen.Oi miksi kenestäkään pitäisi jäädä mitään?
Kaikki on katoavaista ja itsensä katoavaisuuden ymmärtäminen parantaa elämänlaatua kummasti.
Toki saat olla mieltäsi, mutta ihmettelen tuota tarvetta olla olemassa.- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos yksinolo on oma valinta, se johtuu yleensä siitä että ihmiselle ei kelpaa kuka tahansa, hänellä on jotain tärkeämpää tekemistä elämässä tai hän nauttii vapaudestaan. Ei taatusti tarvii kenenkään sääliä.
Juuri noin se on! Yksin olo on ollut minun valinta erostani alkaen ja täytyy myöntää, että yksin olemisessa ei ole koskaan ollut mielestäni mitään ongelmaa! En enää ikinä halua suhdetta kenenkään kanssa! Pelkkä ystävyyssuhde riittää minulle ikäiseni miehen kanssa, mutta jos sopivaa ei löydy niin ei minun maailmani siihen kaatuisi!
- Anonyymi00051
Yksin.Jättäjät.
Vanhat.
Harrastus.
Kaverit.Jos.
Koulu.Kaverit.
On.Sälittäviä.
Ei.Perustella.
Jätetään.Yksin.
Koska juuri niin haluan. Tosin olen puolisinkku vain. Olen ollut sinkku kuutisen vuotta josta puolisinkku viisi ja puoli.
- Anonyymi00007
Vuosia.
En uskalla tehdä aloitetta miesten suhteen. Ujostelen jos mies vilkuilee tai hymyilee mulle enkä uskalla katsoa takaisin. En tiedä enkä kyllä haluakaan tietää punastunko.
Tarvitsisin aikaa tutustua ja vapautua hänen seurassa. En harrasta irtosuhteita tai yhden yön juttuja.
Mielestäni olen ihan perusnätti nainen. Viihdyn kotona vapaa-aikoinani. Sosiaalinen ja huumorilla varustettu. Noin tuhat vuotta äkkiseltään arvioiden, muumioituminen lähti alkuun nelisen vuotta sitten, kivettymiseen on vielä pätkän matkaa 😛
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kas kas.. ukko ilmoo elonmerkkejä. Et sit delahtanut reissussa.. 🤪
Henkhissä olhaan, puhenuothi vaihtu ainakin hetkeksi laphin murtheeseen, eikhöhän se tuosta pallaudu :)
Ex-Lukka kirjoitti:
Henkhissä olhaan, puhenuothi vaihtu ainakin hetkeksi laphin murtheeseen, eikhöhän se tuosta pallaudu :)
Heh!
Käväsin tuossa piipahtaen savossa, mutta ei se nuotti tarttunut, mikä lieneen ihan hyvä oman mielenterveyteni kannalta. :)
Kuis sun reissu meni? Ja nyt riittää kyllä lyhyempikin selostus.Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh!
Käväsin tuossa piipahtaen savossa, mutta ei se nuotti tarttunut, mikä lieneen ihan hyvä oman mielenterveyteni kannalta. :)
Kuis sun reissu meni? Ja nyt riittää kyllä lyhyempikin selostus.Liian kiire tuli pois sieltä, eihän ne säätiedotukset pitäneet kutiansa mitä lähtöhetkellä oli. Varusteet oli helteeseen, ei pilvisyytheen ja tihkusatheeseen tai 16 asteen päivälämphöihin. Tulipahan piipahdettua, ei kaduta :)
Ex-Lukka kirjoitti:
Liian kiire tuli pois sieltä, eihän ne säätiedotukset pitäneet kutiansa mitä lähtöhetkellä oli. Varusteet oli helteeseen, ei pilvisyytheen ja tihkusatheeseen tai 16 asteen päivälämphöihin. Tulipahan piipahdettua, ei kaduta :)
Juu, noi kylmät ja sateiset päivät ja yöt ei houkuta. Mitens sun riipputelttasi? Toimiko?
Olen joskus yöpynyt muksuna teltassa ja aina oli kylmä, eikä oikein saanut sit nukuttua. Olen mä sellainen velliperse että nukkumiseen tarvitaan sänky. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, noi kylmät ja sateiset päivät ja yöt ei houkuta. Mitens sun riipputelttasi? Toimiko?
Olen joskus yöpynyt muksuna teltassa ja aina oli kylmä, eikä oikein saanut sit nukuttua. Olen mä sellainen velliperse että nukkumiseen tarvitaan sänky. :)Kyllä se varmaan ihan toimiva kampe on, pohjahan on sellainen mihin saa ilmapatjan lisättyä ettei kylmyys pure pyllyyn tai sitten ötökät :). Jäi tosin kokeilematta vielä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/anar-vihrea-riipputeltta
Muksuna viihdyin teltassa paljokin, öisin harvemmin, mutta hyvillä keleillä ihan parasta. Luonnon herääminen aamusta linnunlauluineen, petojen murinat...no ei sentään 😁. Linnunlaulut pääosin 😄Ex-Lukka kirjoitti:
Kyllä se varmaan ihan toimiva kampe on, pohjahan on sellainen mihin saa ilmapatjan lisättyä ettei kylmyys pure pyllyyn tai sitten ötökät :). Jäi tosin kokeilematta vielä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/anar-vihrea-riipputeltta
Muksuna viihdyin teltassa paljokin, öisin harvemmin, mutta hyvillä keleillä ihan parasta. Luonnon herääminen aamusta linnunlauluineen, petojen murinat...no ei sentään 😁. Linnunlaulut pääosin 😄Mulla on kokemusta tuosta petojen murinoista, oltiin teltassa kun karhu ryösti meidän ruokavarat aamuöiseen aikaan. Oli ruoat kaivettu maahan mutta kyllä se ne haistoi. Se olikin viimeinen kerta kun yövyttiin teltassa enää koskaan. Äitee ja faijapuoli oli ihan puolikuolleita pelosta.
Pelkäsin minäkin vaikka olinkin aika pieni edes ymmärtämään tilannetta.
Oltiin keskellä metsää järven rannalla teillä tietymättömillä ja jos karhu olisi halunnut hyökätä, ei meistä olisi jäänyt juurikaan mitään jäljelle. Onneksi sille riitti meidän maahan kaivetut ruoat.Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla on kokemusta tuosta petojen murinoista, oltiin teltassa kun karhu ryösti meidän ruokavarat aamuöiseen aikaan. Oli ruoat kaivettu maahan mutta kyllä se ne haistoi. Se olikin viimeinen kerta kun yövyttiin teltassa enää koskaan. Äitee ja faijapuoli oli ihan puolikuolleita pelosta.
Pelkäsin minäkin vaikka olinkin aika pieni edes ymmärtämään tilannetta.
Oltiin keskellä metsää järven rannalla teillä tietymättömillä ja jos karhu olisi halunnut hyökätä, ei meistä olisi jäänyt juurikaan mitään jäljelle. Onneksi sille riitti meidän maahan kaivetut ruoat.No kokemus tuokin, hyvä ettei joutunut pirpana jälkiruuaksi
Ex-Lukka kirjoitti:
No kokemus tuokin, hyvä ettei joutunut pirpana jälkiruuaksi
Eipä silloisesta rimppakintusta olisi ollutkaan kuin ehkä hammastikuksi. :)
Toisin se olisi nykyään. Tällä ihramäärällä talvehtisi parikin karhua.:)
- Anonyymi00012
Onnellinen sinkku luopuu sinkkuudestaan vasta, jos toinen ihminen lisää hänen onnellisuuttaan, eikä vähennä sitä.
- Anonyymi00024
Minä en enää luovu sinkkuudestani koskaan, koska en halua enää miestä elämääni ja kotitöitä tekemään kenenkään toisen asunnossa! Ystävyyssuhteessa ei asuta yhdessä eikä siivota toisen huushollia, eikä laiteta ruokaa!
- Anonyymi00013
Olen sinkku, koska en halua uutta parisuhdetta. Sydämeni ei ole siihen valmis, ei ainakaan nyt.
Olen ollut sinkku yli kymmenen vuotta. - Anonyymi00016
Olen ollut sinkku vuosikausia. Syynä varmaankin se, että elämässä on ollut niin paljon kaikkea muuta, mihin ole keskittynyt, etten ole panostanut parisuhteen löytymiseen enkä oikein antanut sille edes mahdollisuutta.
Täytyisi siis kai itsekin asialle jotain tehdä, jos meinaa suhteen saada 😊
Aletheias - Anonyymi00018
Olen aivan liian... mikäs se oli... mahdoton 😊
- Anonyymi00025
Eipä ole uusi tieto ollenkaan, olen tiennyt tuon jo monia vuosia sitten!
No omasta tahdostani. Joku tuossa aiemmin mainitsi, että toisen pitäisi lyödä ns. semmoiset eväät tiskiin (ja tietysti minunkin) ettå syntyisi molempia osapuolia tyydyttävä ja molempien elämää jollain tavalla parantava parisuhde.
Sellainen suhde, jossa toinen vain hyötyy yksipuolisesti toisesta, ei kiinnosta aikuista itsenäistä minua. Ja kyllä, olen joskus nuorempana ollut läheisriippuvainen, mutta paiskinut sen verran hommia, (kiitos narsistisen kumppanin) että pääsin siitä eroon.Karkasi. Erosimme lasteni isän kanssa kohta kolme vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole ollut kuin kaksi yritystä.
- Anonyymi00020
42 vuotta. Kohta tulee 43 vuotta täyteen.
- Anonyymi00022
Olen ollut sinkku noin 20 vuoden ajan, minun aloitteestani laiton eropaperit menemään! Enkä ole sen jälkeen koskaan ollut kiinnostunut saamaan uutta suhdetta kenenkään kanssa ja noin tulen aina ajattelemaan!
- Anonyymi00026
Sinkkuna 12/2019 ---> Kaikki ok.
- Anonyymi00027
Ei parisuhde määritä arvoani ihmisenä mitenkään.
Ei edes se "jatkuvuus", kaikki jatkuvuus loppuu joskus.
Ainahan lapsettomia pareja ja yksineläjiä on ollut.
Sekä onnettomuuksia, jossa menee kerralla koko perhe.
Ihmiskunta yhä panee ja porskuttaa. - Anonyymi00028
Olen ollut sinkku noin vajaan vuoden... en tarvitse tyrkkyjä ja onnen onkijoita. On Nainen kenen kanssa suhdetta lämmitämme. Hän on juuri sitä mitä Naiselta haluan ja perhearkea jatkaa... Nainen ymmärtää minua ja minä häntä... Mitähän vielä tähän kirjoittaisin... En löydä enää sanoja Kultaseni
- Anonyymi00029
Semmoset 12 vuotta. 😅 Miehet ujostelevat tai pelkäävät minua niin paljon ettei ole kukaan koskaan pyytänyt ulos.
En ole!
Silti S24 keskusteluforumi pitää ajatuksen vlikkaana ja piristää päivää. Kaikki kohteliaat keskustelijat ovat tervetulleita. 🤗✨️- Anonyymi00030
Vuoden.. en jaksanut enää maailman napa ihmistä. Joka oli mielensä pahoittaja ja draama queen..
Luultavasti loppuelämä yksin, sen verran kauhea kokemus oli. En ole sinkku. En ole ollut sinkku 23 vuoteen. Joten jos joskus olisinkin sinkku, en enää muuta haluisi ollakkaan. Ja ei tarvitse kysyä oletko onnellinen tai onneton. Olen vain vanhaksi tulossa ja haluan päästä helpolla mitä tulee ihmisiin.
Ei minkäänlaisia tunnekuohuja. Ei edes niitä, ai vittu kun oot ärsyttävä tänään. Mitenkähn ensiviikolla.Itseasiassa olin ennen tuota 23 vuoden putkea vain 6 kk sinkku, sitäkin ennen 7 vuotta jojoillen saman ihmisen kanssa epämääräisessä parisuhteess. Eli ihan kunnolla sinkku en ole ollut 30 vuoteen! Ihmekkö jos vähän välillä väsyykin.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Itseasiassa olin ennen tuota 23 vuoden putkea vain 6 kk sinkku, sitäkin ennen 7 vuotta jojoillen saman ihmisen kanssa epämääräisessä parisuhteess. Eli ihan kunnolla sinkku en ole ollut 30 vuoteen! Ihmekkö jos vähän välillä väsyykin.
Ja sen 6kk aikanakin oli 3 treffit. Eiköhän siinä ole tarpeeksi ihmismöhlintää yhteen elämään.
- Anonyymi00031
Luin osan noista kommenteista läpi.
Omaa juttua lyhyesti ns ylä-asta aikana minut hakattiin pahasti siitä jäi niin henkiser kuin fyysisetrauma ja jäljet yhdistettynä uskovaisen leski äidin kasvatus ja noi koulu asiat josta lähti kaikenlaisia käsityksiä ja juoruja liikenteeseen .. elämä on mennyt vaan töitä tehden ja vapaudesta naututtien kun ei muusta tiedä. Kysymys on oikeastaan hiukan hassu tai vähintäänkin todella kulunut tällä palstalla. Jotta naulaan pointtini, on vastaukseni miksen olisi sinkku? Siitä voi tehdä uuden aloituksen otsikolla Mikset olisi sinkku?
Sinkun elämä on todella vaivatonta ja vapaata, jos toki läheisyys, hellyys jne. asiat siitä elmäntilanteesta yleensä enimmäkseen uupuvat, pois lukien "omakätine hellyys itseä kohtaan" tai miten sen kukakin haluaa ilmaista.
Sinkkuudessa on sekin erittäin upea ja usein pienelle huomiolle jäävä etu, että jos jokin asia kotona ei miellytä tai on jäänyt hoitamatta, voi kävellä peilin eteen valittamaan sille kulahtaneelle ja roikkuvalle naamalle, joka ei muutenkaan enää vastaa sitä naamaa, joka se oli "suhteen alkaessa". Voi valittaa sielunsa kyllyydestä ja miltei 100% varmuudella ei tule loukanneeksi toista ihmistä ajattelemattomilla sanoillaan.
Toisekseen sen saman peilistä tuijottavan tupelon kanssa saa riidellä aivan rajattomasti jos haluaa. Se tyyppi hyvin suurella todennäköisyydellä ei kuitenkaan tule heittäneeksi sinua astioilla, uhanneeksi erolla ja lasten huoltajuuden viemisellä, ei mitään sellaista, ei sinne päinkään, se vain riitelee takaisin ja saattaa vielä haukkua kusipääksi, mihin taatusti vastataan vastaavilla sanoilla, mutta vieläkään ei ketään ole ajattelemattomasti ja sinällään aiheettomasti loukattu.
Sinkun elämä on todella helppoa ja se helppous vie mukanaan.
Ai niin. On tässä muutama vuosi sinkkuutta takana, mutta kaukana kympistä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Oikeesti tää oli ihan paras. Tulipa naurettua kunnolla. 😂
Noinhan se just on, ne edutkin.Niin, tollastahan se sinkun elämä on 🤣
Nykyään en vaivaudu enää peilin eteen valittamaan imuroinnin lykkääntymisestä jo 16:ta viikkoa tms. tai riitelemään jostain mitättömyydestä, kuten siitä miksi piti hankkia valkoinen eteismatto, kun ruskeasta ei sonta näkyisi ollenkaan, vaikkei se kyllä sisustukseen sopisikaan (mihin sisustukseen...). Olen jo niin rutinoitunut itseni kanssa väittelijä, että voin hoitaa sen mukavasti sohvalla, samalla kun palstailen. Ja samalla silmien eteen avautuva näkymäkin on viihdyttävämpi 😂- Anonyymi00032
Sinulla on varmaan mielenkiintoisia keskusteluja peilin edessä 😅
Mahtavasti kuvailtu 🤗
Aletheias Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinulla on varmaan mielenkiintoisia keskusteluja peilin edessä 😅
Mahtavasti kuvailtu 🤗
AletheiasKiitosta, helppo kuvailla, kun on niin paljon omakohtaista kokemusta 😁
Ei enää peilin edessä, koska tämä "suhde" on jo ns. tasaantumis/vakiintumisvaiheen tuolla puolen. Aivan kuten kahden hengen parisuhteissakin, niin tässäkin riitelyt yms. eivät edelytä kasvokkain olemista toisin kuin suhteen alkuvaiheissa, vaan nyt voi aivan hyvin huutaa valituksensa tai kiukkunsa keittiöstä olohuoneeseen ja toisinpäin. Toki itekseen sohvalla istuen ei kannata edes ääntään korottaa, mitä sitä suotta kiljumaan, kyllä se tyyppi kuulee vähemmälläkin meuhkaamisella 😂- Anonyymi00034
randombypasser kirjoitti:
Kiitosta, helppo kuvailla, kun on niin paljon omakohtaista kokemusta 😁
Ei enää peilin edessä, koska tämä "suhde" on jo ns. tasaantumis/vakiintumisvaiheen tuolla puolen. Aivan kuten kahden hengen parisuhteissakin, niin tässäkin riitelyt yms. eivät edelytä kasvokkain olemista toisin kuin suhteen alkuvaiheissa, vaan nyt voi aivan hyvin huutaa valituksensa tai kiukkunsa keittiöstä olohuoneeseen ja toisinpäin. Toki itekseen sohvalla istuen ei kannata edes ääntään korottaa, mitä sitä suotta kiljumaan, kyllä se tyyppi kuulee vähemmälläkin meuhkaamisella 😂😂 Mihin sitä kumppania edes tarvitsee, kun on riitelynkin hionut tuolle tasolle, että riittää kun vain sohvalla vähän märisee 😁
Sitä joskus tulee kyllä tehtyä, että itsekseen ollessa sitä ikään kuin moittii tai höpöttää itselleen. Useimmiten nauran itselleni, että olet sinä Aletheias aikamoinen törppö, kauheaa sähläämistä tämäkin touhu, kun teen jotain typerää. Kuten onnistuin tässä jokin aika sitten keittämään kahvia yli äyräiden. Älä kysy miten 😅🫣
Aletheias Anonyymi00034 kirjoitti:
😂 Mihin sitä kumppania edes tarvitsee, kun on riitelynkin hionut tuolle tasolle, että riittää kun vain sohvalla vähän märisee 😁
Sitä joskus tulee kyllä tehtyä, että itsekseen ollessa sitä ikään kuin moittii tai höpöttää itselleen. Useimmiten nauran itselleni, että olet sinä Aletheias aikamoinen törppö, kauheaa sähläämistä tämäkin touhu, kun teen jotain typerää. Kuten onnistuin tässä jokin aika sitten keittämään kahvia yli äyräiden. Älä kysy miten 😅🫣
AletheiasNiin, noinhan se on. Se tässä itseriittoisuudessa on, että jos se tästä yhtään etenee pidemmälle, niin kohta huomaan olevani vastasyntyneen lapsen vanhempi, yhtäaikaa sekä öiti että isä. Hiukan huolestuttava skenaario, täytynee pyrkiä hillitsemään itseriittoisuuttani 😂
Itsekin tulee aika tavalla hölistyä itselleen, kun touhottaa menemään 😁
Toki yhden varsin viisaan ystävän valistuksen jälkeen olen pyrkinyt lopettamaan kaiken negatiivissävytteisen itsejutustelun edes huumorilla maustettuna, kun tuo ystäväni perkasi sellaisten itsekeskustelujen negatiiviset vaikutustavat, etenkin ne joita ei itse yleensä huomaa. Nyt sitten kämmimiskeskustelut on esimerkiksi mallia "ai tänään tehdäänkin hiukan laihempaa kahvia ja ihan hyvä, onhan se kahvi aika hintavaa", jos nääs laittaa kaffet valumaan ilman puruja, mikä onnistuu hämmentävän usein 🤣- Anonyymi00036
Niin, noinhan se on. Se tässä itseriittoisuudessa on, että jos se tästä yhtään etenee pidemmälle, niin kohta huomaan olevani vastasyntyneen lapsen vanhempi, yhtäaikaa sekä öiti että isä. Hiukan huolestuttava skenaario, täytynee pyrkiä hillitsemään itseriittoisuuttani 😂
Itsekin tulee aika tavalla hölistyä itselleen, kun touhottaa menemään 😁
Toki yhden varsin viisaan ystävän valistuksen jälkeen olen pyrkinyt lopettamaan kaiken negatiivissävytteisen itsejutustelun edes huumorilla maustettuna, kun tuo ystäväni perkasi sellaisten itsekeskustelujen negatiiviset vaikutustavat, etenkin ne joita ei itse yleensä huomaa. Nyt sitten kämmimiskeskustelut on esimerkiksi mallia "ai tänään tehdäänkin hiukan laihempaa kahvia ja ihan hyvä, onhan se kahvi aika hintavaa", jos nääs laittaa kaffet valumaan ilman puruja, mikä onnistuu hämmentävän usein 🤣No kerrankos sitä äidin ja isän hommat hoitaa kerralla 😂
Hyvä ohje, lempeä pitää itselleen olla ja puhua kauniisti jopa sellaisista teoista, jotka eivät ihan mene nappiin. Täytyy silti myöntää, että joskus menee sen verran hermot itseensä, että aina välillä täytyy antaa itsensä kuulla kunniansa 😂 Tai kunniani, miten tuo nyt sitten taipuukaan... tällainen hetki oli esim kun rikoin aurinkopuuterin kylpyhuoneeseen vaalealle matolle 🫣 Sitä hemmetin ruskeaa pölyä oli kaikkialla..
Aletheias Anonyymi00036 kirjoitti:
No kerrankos sitä äidin ja isän hommat hoitaa kerralla 😂
Hyvä ohje, lempeä pitää itselleen olla ja puhua kauniisti jopa sellaisista teoista, jotka eivät ihan mene nappiin. Täytyy silti myöntää, että joskus menee sen verran hermot itseensä, että aina välillä täytyy antaa itsensä kuulla kunniansa 😂 Tai kunniani, miten tuo nyt sitten taipuukaan... tällainen hetki oli esim kun rikoin aurinkopuuterin kylpyhuoneeseen vaalealle matolle 🫣 Sitä hemmetin ruskeaa pölyä oli kaikkialla..
AletheiasNiin, onhan tuota kaksikotisuutta kasveissa paljonkin, niin ei se ehkä ihan pöljä malli ole. Toki edelleen mieluummin hoitelen sen "äidin" ja sitten katsotaan pitää muutaman kuukauden kuluttua oppia lastenhoitoakin 😂
Itellä on mennyt hyvän kymmenisen vuotta muuttaa sitä nk. sisäistä puhetta askel kerrallaan vähemmän negatiiviseen suuntaan, niin ei se ihan hetkessä käy. Nykyään kyllä tulee pirukseen harvoin kerrottua itselleen olevansa s**tanan tunari jossain mokailussa, niin eläkkeelle ehtiessä saatan olla itelleni jo melko kiltti 😁
Taas yksi etu olla mies, melko harvoin tulee paiskottua aurinkopuuteria lattiaan, etenkään näin sinkkumiehenä 🤣- Anonyymi00037
Niin, onhan tuota kaksikotisuutta kasveissa paljonkin, niin ei se ehkä ihan pöljä malli ole. Toki edelleen mieluummin hoitelen sen "äidin" ja sitten katsotaan pitää muutaman kuukauden kuluttua oppia lastenhoitoakin 😂
Itellä on mennyt hyvän kymmenisen vuotta muuttaa sitä nk. sisäistä puhetta askel kerrallaan vähemmän negatiiviseen suuntaan, niin ei se ihan hetkessä käy. Nykyään kyllä tulee pirukseen harvoin kerrottua itselleen olevansa s**tanan tunari jossain mokailussa, niin eläkkeelle ehtiessä saatan olla itelleni jo melko kiltti 😁
Taas yksi etu olla mies, melko harvoin tulee paiskottua aurinkopuuteria lattiaan, etenkään näin sinkkumiehenä 🤣Voin lämpimästi suositella äidin hoitamista, sillä on yleensä hyvä tuotto-odotus 😅 Tosin 9kk korkotalletusta kannattaa tarkoin harkita 😁
Sisäisellä puheella on yllättävän suuri merkitys siihen, miten hyvin voi itsensä kanssa. On paljon kivempaa itsensä kanssa, kun voi hymyillä itselleen, tuntea olonsa hyväksi omana itsenään. Mutta aikaa se tosiaan saattaa ottaa. Moni meistä piiskaa itseään aivan turhaan.
Mitämitä? Eikö sulla muka ole aurinkopuuteria käytössä?? Sillä saa mukavasti kivaa hehkua ja lämpöä kasvoille. Oikein sellaisen kesähehkun 🥰 Sopisi sulle varmaan kivasti 🤗
Aletheias Anonyymi00037 kirjoitti:
Voin lämpimästi suositella äidin hoitamista, sillä on yleensä hyvä tuotto-odotus 😅 Tosin 9kk korkotalletusta kannattaa tarkoin harkita 😁
Sisäisellä puheella on yllättävän suuri merkitys siihen, miten hyvin voi itsensä kanssa. On paljon kivempaa itsensä kanssa, kun voi hymyillä itselleen, tuntea olonsa hyväksi omana itsenään. Mutta aikaa se tosiaan saattaa ottaa. Moni meistä piiskaa itseään aivan turhaan.
Mitämitä? Eikö sulla muka ole aurinkopuuteria käytössä?? Sillä saa mukavasti kivaa hehkua ja lämpöä kasvoille. Oikein sellaisen kesähehkun 🥰 Sopisi sulle varmaan kivasti 🤗
AletheiasFIksu huomio, korot ovat taas nousussa, niin on parempi käyttää korkosuojausta, jos aikoo hoidella äidin 😇
Sisäisellä puheella on hämmentävän suuri vaikutus, sitä ei äkkiseltään uskoisi, ei ennen kuin sen kanssa tulee tutuksi ja huomaa eri vaikutustavat.
Ööööh, niin no... Onhan meillä miehillä ihan oma aurinkopuuterimme. Mojova naukku viskiä/konjakkia/rommia/kossua/jne. ja kappas kuinka kasvoilla on kaunista hehkua ja lämpöä, hymy vielä kaupan päälle 😁- Anonyymi00038
FIksu huomio, korot ovat taas nousussa, niin on parempi käyttää korkosuojausta, jos aikoo hoidella äidin 😇
Sisäisellä puheella on hämmentävän suuri vaikutus, sitä ei äkkiseltään uskoisi, ei ennen kuin sen kanssa tulee tutuksi ja huomaa eri vaikutustavat.
Ööööh, niin no... Onhan meillä miehillä ihan oma aurinkopuuterimme. Mojova naukku viskiä/konjakkia/rommia/kossua/jne. ja kappas kuinka kasvoilla on kaunista hehkua ja lämpöä, hymy vielä kaupan päälle 😁Korkosuojaus on aina fiksu valinta 😂 Korkojen ei saa antaa vallan karata käsistä 😁
Joudumme elämään itsemme kanssa koko elämän ajan, joten kannattaa tulla toimeen itsensä kanssa ja lempeä sisäinen puhe auttaa tässä merkittävästi.
No onhan tuokin eräänlainen beauty hack 😅 Täytyy laittaa korvan taakse 😁
Aletheias Anonyymi00038 kirjoitti:
Korkosuojaus on aina fiksu valinta 😂 Korkojen ei saa antaa vallan karata käsistä 😁
Joudumme elämään itsemme kanssa koko elämän ajan, joten kannattaa tulla toimeen itsensä kanssa ja lempeä sisäinen puhe auttaa tässä merkittävästi.
No onhan tuokin eräänlainen beauty hack 😅 Täytyy laittaa korvan taakse 😁
AletheiasToki toisenlaisessa elämäntilanteessa voi olla hyvä panostaa ennemminkin korkoa korolle -ilmiöön kuin suojauksiin, mutta se toki edellyttää ymmärrystä markkinatilanteesta ja korkosuojauksen todellisista kustannuksista 😁
Niin, tuo on totta, useimmat meistä joutuvat/saavat elää itsensä kanssa koko elämänsä, niin onhan se aika hyvä ajatus tulla juttuun itsensä kanssa.
Ei ei ei, nyt ymmärsit ihan väärin, ei sitä konjakkia korvan taakse laiteta! Tai siis voihan niinkin tehdä, mutta ne sulhoehdokkaat joita moinen beauty hack houkuttelee, saattavat olla konjakin perään vähän enemmänkin kuin keskimääräiset unelmien puns... prinssit 😂- Anonyymi00042
Toki toisenlaisessa elämäntilanteessa voi olla hyvä panostaa ennemminkin korkoa korolle -ilmiöön kuin suojauksiin, mutta se toki edellyttää ymmärrystä markkinatilanteesta ja korkosuojauksen todellisista kustannuksista 😁
Niin, tuo on totta, useimmat meistä joutuvat/saavat elää itsensä kanssa koko elämänsä, niin onhan se aika hyvä ajatus tulla juttuun itsensä kanssa.
Ei ei ei, nyt ymmärsit ihan väärin, ei sitä konjakkia korvan taakse laiteta! Tai siis voihan niinkin tehdä, mutta ne sulhoehdokkaat joita moinen beauty hack houkuttelee, saattavat olla konjakin perään vähän enemmänkin kuin keskimääräiset unelmien puns... prinssit 😂Hyvä huomio, todelliset kustannukset pitää aina huomioida. Saattaa muuten käydä köpelösti ja lompakko tyhjentyä ennen aikojaan 😱 Huolellista sijoittamista siis ja pohdintaa, milloin suojaukset on tarpeen ja milloin voi mennä riskillä 😁
😂 No korvan taakse tietty 🙃 Vai oliko sulla jokin muu paikka mahdollisesti mielessä.. 🤔
Anteeksi taas vaihteeksi, syytän hormoneitani 😅🫣
Aletheias Anonyymi00042 kirjoitti:
Hyvä huomio, todelliset kustannukset pitää aina huomioida. Saattaa muuten käydä köpelösti ja lompakko tyhjentyä ennen aikojaan 😱 Huolellista sijoittamista siis ja pohdintaa, milloin suojaukset on tarpeen ja milloin voi mennä riskillä 😁
😂 No korvan taakse tietty 🙃 Vai oliko sulla jokin muu paikka mahdollisesti mielessä.. 🤔
Anteeksi taas vaihteeksi, syytän hormoneitani 😅🫣
AletheiasNiin, useinhan korkosuojaus on tehokas tapa pitää jatkuvat kulut maltillisina ja etenkin tasaisempina, jolloin tulovirta ei mene kokonaan pakollsiiin kuluihin, vaan rahaa jää muuhunkin, mikä mahdollistaa riskinoton ja hajautuksen 😂
Konjakki... Niin... Tuota noin... Niin! Joo, kyllähän se konjakki suussa hiukan polttelee, niin ehkä tuon korvan taakse onkin parempi vaihtoehto. Ei mulle nyt muita paikkoja tule mieleen 🙈😂
Ymmärrän, nuo mormonit on aika villiä porukkaa, mitä vaan voi tapahtua. Ja kun on vielä täyden kuun aikakin... Miehet varuillanne, muistakaa korkosuojaus! 😂- Anonyymi00043
Niin, useinhan korkosuojaus on tehokas tapa pitää jatkuvat kulut maltillisina ja etenkin tasaisempina, jolloin tulovirta ei mene kokonaan pakollsiiin kuluihin, vaan rahaa jää muuhunkin, mikä mahdollistaa riskinoton ja hajautuksen 😂
Konjakki... Niin... Tuota noin... Niin! Joo, kyllähän se konjakki suussa hiukan polttelee, niin ehkä tuon korvan taakse onkin parempi vaihtoehto. Ei mulle nyt muita paikkoja tule mieleen 🙈😂
Ymmärrän, nuo mormonit on aika villiä porukkaa, mitä vaan voi tapahtua. Ja kun on vielä täyden kuun aikakin... Miehet varuillanne, muistakaa korkosuojaus! 😂Voin kertoa, että joskus yksikin korkosuojaamaton sijoitus voi tulla kalliiksi, mutta lopulta myös tuotto on tähtitieteellinen 😊 Suosittelen silti harkitsemaan tarkoin 😅
Niin.. kuohari pirskahtelee aika kivasti.. suussa siis 😇 Mutta ehkä siellä korvan takaa pääsee tuoksut paremmin esiin 😁
Täyden kuun aika, planeetat oikeassa asennossa ja suitsukkeet palamassa.. kannattaa todellakin olla varuillaan 😂
Aletheias Anonyymi00043 kirjoitti:
Voin kertoa, että joskus yksikin korkosuojaamaton sijoitus voi tulla kalliiksi, mutta lopulta myös tuotto on tähtitieteellinen 😊 Suosittelen silti harkitsemaan tarkoin 😅
Niin.. kuohari pirskahtelee aika kivasti.. suussa siis 😇 Mutta ehkä siellä korvan takaa pääsee tuoksut paremmin esiin 😁
Täyden kuun aika, planeetat oikeassa asennossa ja suitsukkeet palamassa.. kannattaa todellakin olla varuillaan 😂
AletheiasNiinhän ne tosiaan voivat tulla ja usein tulevatkin, mutta kuten itsekin totesit, tuotto on valtava, kunhan vain muistaa, että suojaamattomien sijoitusten tuottohorisontti aina huomattavasti pidempi kuin lyhyiden päiväpelien, minkä vuoksi juuri lyhyiden johdannaispelailujen kohdalla suojaus on ensiarvoisen tärkeää, niin pääoman kuin jatkuvien menojenkin suojaamiseksi 🤣
Kuohari pirskahtelee... Eikös DBTL mennyt jo?!?! 😂
Pakko todeta, etten ole vielä kohdannut naista, jolla olisi korvantaukset konjakissa, niin olen epäpätevä arvioimaan tuoksujen edustavuutta, mutta toki olen valmis kokeilemaan tuotakin ratkaisua 😁
Ai planeetatkin vielä siinä asennossa... Saisivat TV:ssä varoitella vanhempia, joillain lapsilla voi kuitenkin olla kaukoputkiakin 😂- Anonyymi00044
Niinhän ne tosiaan voivat tulla ja usein tulevatkin, mutta kuten itsekin totesit, tuotto on valtava, kunhan vain muistaa, että suojaamattomien sijoitusten tuottohorisontti aina huomattavasti pidempi kuin lyhyiden päiväpelien, minkä vuoksi juuri lyhyiden johdannaispelailujen kohdalla suojaus on ensiarvoisen tärkeää, niin pääoman kuin jatkuvien menojenkin suojaamiseksi 🤣
Kuohari pirskahtelee... Eikös DBTL mennyt jo?!?! 😂
Pakko todeta, etten ole vielä kohdannut naista, jolla olisi korvantaukset konjakissa, niin olen epäpätevä arvioimaan tuoksujen edustavuutta, mutta toki olen valmis kokeilemaan tuotakin ratkaisua 😁
Ai planeetatkin vielä siinä asennossa... Saisivat TV:ssä varoitella vanhempia, joillain lapsilla voi kuitenkin olla kaukoputkiakin 😂Mahtavasti muotoiltu 😂 Ja noin se on, aivan oikea sijoitus- ja korkosuojaustaktiikka sulla 😁
Kyllähän sitä vielä kesän pirskeitä kuohareineen riittää 😅 En ole kyllä itsekään korvan taakse koskaan alkoholia laittanut, enkä taida laittaakaan 😁 Pitäydyn vanhassa tavassani käyttää hajusteita. Mietoja, kepeitä tuoksuja, jotka haistaa melkein vasta sitten kun nenä tutkimassa ihoa.. Voi luoja sentään näitä mun juttuja, jonnekin synninpäästöönkö tästä pitää lähteä 🫣😅
Planeetoiden on tärkeää olla oikeassa asennossa. Tämä on eksaktia tiedettä 😄
Aletheias Anonyymi00044 kirjoitti:
Mahtavasti muotoiltu 😂 Ja noin se on, aivan oikea sijoitus- ja korkosuojaustaktiikka sulla 😁
Kyllähän sitä vielä kesän pirskeitä kuohareineen riittää 😅 En ole kyllä itsekään korvan taakse koskaan alkoholia laittanut, enkä taida laittaakaan 😁 Pitäydyn vanhassa tavassani käyttää hajusteita. Mietoja, kepeitä tuoksuja, jotka haistaa melkein vasta sitten kun nenä tutkimassa ihoa.. Voi luoja sentään näitä mun juttuja, jonnekin synninpäästöönkö tästä pitää lähteä 🫣😅
Planeetoiden on tärkeää olla oikeassa asennossa. Tämä on eksaktia tiedettä 😄
AletheiasOnhan sitä aika pitkään jo tullut sijoitettua, vaikka maltillisesti, niin jotain on vuosien varrella oppinut, ettei tulisi pahemmin tyrittyä ja kaikkea pesämunaa tuhottua äkillisen sijoituskiihkon vallassa 😂
Vielä on kes... kuoharia jäljellä! Jutut tosiaan viittaavat siihen, että ainakin planeetat ovat asennossa ja mormonit vauhdissa 😂
Voin antaa synninpäästön, luet vain ennen nukkumaanmenoa yhden Isä meidän aj kymmenen Ave Mariaa ja nimenomaan tuossa järjestyksessä, niin kaikki on kunnossa ja unet levollisia. Tai no viimeistä en takaa 😂
En ole juurikaan perehtynyt planeettojen asentoihin, kuulostaa lähtökohatisesti niin kömpelöltä touhulta, että olen keskittynyt muihin asentoihin 😇- Anonyymi00045
Onhan sitä aika pitkään jo tullut sijoitettua, vaikka maltillisesti, niin jotain on vuosien varrella oppinut, ettei tulisi pahemmin tyrittyä ja kaikkea pesämunaa tuhottua äkillisen sijoituskiihkon vallassa 😂
Vielä on kes... kuoharia jäljellä! Jutut tosiaan viittaavat siihen, että ainakin planeetat ovat asennossa ja mormonit vauhdissa 😂
Voin antaa synninpäästön, luet vain ennen nukkumaanmenoa yhden Isä meidän aj kymmenen Ave Mariaa ja nimenomaan tuossa järjestyksessä, niin kaikki on kunnossa ja unet levollisia. Tai no viimeistä en takaa 😂
En ole juurikaan perehtynyt planeettojen asentoihin, kuulostaa lähtökohatisesti niin kömpelöltä touhulta, että olen keskittynyt muihin asentoihin 😇Olet selkeästi oppimiskykyinen yksilö 😁
En tiedä, miten näitä planeettoja saisi nyt asettumaan paikoilleen 🤔 Kaikkeni olen yrittänyt, urheilla uupumukseen saakka ja loitsuta rauhaa ja levollisuutta, mutta ei mikään ole auttanut. Ehkä ave Mariat auttaa 😅
Älä laita mun päähän enempää ajatuksia!! Ave marioita sullekin siis 😂
Aletheias Anonyymi00045 kirjoitti:
Olet selkeästi oppimiskykyinen yksilö 😁
En tiedä, miten näitä planeettoja saisi nyt asettumaan paikoilleen 🤔 Kaikkeni olen yrittänyt, urheilla uupumukseen saakka ja loitsuta rauhaa ja levollisuutta, mutta ei mikään ole auttanut. Ehkä ave Mariat auttaa 😅
Älä laita mun päähän enempää ajatuksia!! Ave marioita sullekin siis 😂
AletheiasNo en nyt ihan tiedä mitä sanoa, en ole hetkeen tohtinut kaukoputkella planeettoja tarkkailla, kun ne ovat tiettävästi tietyissä asennoissa, eikä herkkäni sieluni välttämättä kestä (enempää) galaktista K-18 materiaalia 😂
Mutta semmoinen ajatus tulee kuvailustasi mieleen, ettet välttämättä ole valinnut sopivinta urheilumuotoa itsesi väsyttämiseen 🤔😇
En laita en laita, luota vain Ave Mariaan, äläkä yhtään ajattele sitä miksi sitä katolisissa kirkoissa niin usein juuri naisille annetaan toistettavaksi synninpäästön yhteydessä 😂- Anonyymi00048
No en nyt ihan tiedä mitä sanoa, en ole hetkeen tohtinut kaukoputkella planeettoja tarkkailla, kun ne ovat tiettävästi tietyissä asennoissa, eikä herkkäni sieluni välttämättä kestä (enempää) galaktista K-18 materiaalia 😂
Mutta semmoinen ajatus tulee kuvailustasi mieleen, ettet välttämättä ole valinnut sopivinta urheilumuotoa itsesi väsyttämiseen 🤔😇
En laita en laita, luota vain Ave Mariaan, äläkä yhtään ajattele sitä miksi sitä katolisissa kirkoissa niin usein juuri naisille annetaan toistettavaksi synninpäästön yhteydessä 😂Mitenhän tämän nyt muotoilisi, ettei se kuulosta ihan mahdottomalta.. mutta lajit on kyllä valittu huolella 😅 Ei silti ehkä riittävän monipuolisesti 🤔
Ave Mariat ei ehkä toimi naisille niin tehokkaasti. Pitäisi olla jotain kunnollisempia loitsuja, kun naisen kohdalla kyseessä on nimenomaan galaktiset voimat eikä mitkään pikkulorut 😁
Aletheias Anonyymi00048 kirjoitti:
Mitenhän tämän nyt muotoilisi, ettei se kuulosta ihan mahdottomalta.. mutta lajit on kyllä valittu huolella 😅 Ei silti ehkä riittävän monipuolisesti 🤔
Ave Mariat ei ehkä toimi naisille niin tehokkaasti. Pitäisi olla jotain kunnollisempia loitsuja, kun naisen kohdalla kyseessä on nimenomaan galaktiset voimat eikä mitkään pikkulorut 😁
AletheiasSun näppäimistöltä melkein kaikki kuulostaa mahdottomalta, niin ei stressiä 😂
Luulen, että olet oikeassa, monipuolisuus voi olla se taikasana tai jos haluaa oikoa mutkia, niin väline on ollut väärä, vaaditaan aktiivinen urheiluväline passiivisen sijaan 😇
No miten olisi suomalaisittan Ave Kari? Mieluiten Junnu Vainion ja/tai Gösta Sundqvistin sanoittamana 😂
Ei nyt on pakko männä nukkumaan, tarttis yrittää huomenna olla tuottava kustannusympäristössä. Hyvää yötä ja Ave Karia! 😂- Anonyymi00050
Sun näppäimistöltä melkein kaikki kuulostaa mahdottomalta, niin ei stressiä 😂
Luulen, että olet oikeassa, monipuolisuus voi olla se taikasana tai jos haluaa oikoa mutkia, niin väline on ollut väärä, vaaditaan aktiivinen urheiluväline passiivisen sijaan 😇
No miten olisi suomalaisittan Ave Kari? Mieluiten Junnu Vainion ja/tai Gösta Sundqvistin sanoittamana 😂
Ei nyt on pakko männä nukkumaan, tarttis yrittää huomenna olla tuottava kustannusympäristössä. Hyvää yötä ja Ave Karia! 😂Minäkö mahdoton? Sä et oo nähnytkään mun mahdotonta 😇😉
Aktiivinen urheiluväline kuulostaa hyvältä.. sellaista siis hankkimaan 😁
Ave Kari 😂😂😂 Menehän sinä unille, mä jään ratkomaan ongelmiani. Kiitos nauruista ja hyvää yötä, Ave Kari myötä 🤗
Aletheias Anonyymi00050 kirjoitti:
Minäkö mahdoton? Sä et oo nähnytkään mun mahdotonta 😇😉
Aktiivinen urheiluväline kuulostaa hyvältä.. sellaista siis hankkimaan 😁
Ave Kari 😂😂😂 Menehän sinä unille, mä jään ratkomaan ongelmiani. Kiitos nauruista ja hyvää yötä, Ave Kari myötä 🤗
AletheiasSitähän mä vähän tässä pelkäsinkin... 🙈
Niin, aktiivinen urheiluväline, semmoinen voisi olla kätevä, etenkin jos se vielä oppisi esimerkiksi imuroimaan ja muuta sellaista näppärää 😂
Montakos ave karia luit eilen ennen nukkumaanmenoa? 😂- Anonyymi00052
Sitähän mä vähän tässä pelkäsinkin... 🙈
Niin, aktiivinen urheiluväline, semmoinen voisi olla kätevä, etenkin jos se vielä oppisi esimerkiksi imuroimaan ja muuta sellaista näppärää 😂
Montakos ave karia luit eilen ennen nukkumaanmenoa? 😂Tiedätkö mä unohdin kaikki ave mariat 😂 Yritin ratkoa ongelmaa toisella tapaa 😇
Mietin lähinnä tuota, että millaisen urheiluvälineen sitä laittaisi tilaukseen 🤔 Imuroiva sellainen olisi ehdottomasti hyvä. Jos vielä pesisi lattiatkin niin aina parempi, mutta ei liikaa saa olla ominaisuuksia tai tulee kalliiksi 😁
Aletheias - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tiedätkö mä unohdin kaikki ave mariat 😂 Yritin ratkoa ongelmaa toisella tapaa 😇
Mietin lähinnä tuota, että millaisen urheiluvälineen sitä laittaisi tilaukseen 🤔 Imuroiva sellainen olisi ehdottomasti hyvä. Jos vielä pesisi lattiatkin niin aina parempi, mutta ei liikaa saa olla ominaisuuksia tai tulee kalliiksi 😁
AletheiasSiis ave karit!! 😅
Aletheias Anonyymi00052 kirjoitti:
Tiedätkö mä unohdin kaikki ave mariat 😂 Yritin ratkoa ongelmaa toisella tapaa 😇
Aletheias"yritin ratkoa ongelmiani kuohuvalla ja jotenkin siinä unohtui ave karit ja oikeastaan kaikki, en muista eilisestä juuri mitään, mutta tänään ei ketuta yhtä paljon kuin eilen"
Jep jep, hoituuhan se noinkin, huomenna kokeilen samaa itse 😂
Imurointi, lattian pesu ja urheilu yhdessä paketissa... Hanki sellainen siivousrobotti, joka imuroi ja pesee, mutta jossa vetävät pyörät eivät toimi ja joudut työntämään sitä pitkin kämppää karhukävelyn tavoin. RATKAISTU! 🤣
- Anonyymi00033
Olen sinkku omasta halusta, koska yksikään ihminen ei kiinosta minua! Olen ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja se riittää minulle siitä kokemuksena!
11 vuotta.
Ja koska siitä kuitenkin aiheutuisi ongelmia ja pettymyksiä.
Eli olen jaellut kattavasti pakkeja kaikille hiukankin kiinnostuneille.- Anonyymi00035
haluun semmoisen ihmisen joka erottuu katukuvasta ihan järkyttävästi samanlaisia ihmisiä ilman mitään syvyyttä tai erikoisuutta ei mua jaksa kiinnostaa paria vuotta pidempään. nyt oon ollu joitain aikoja yksin
- Anonyymi00039
Omavalintaisesti jo vuodesta 2019 välissä vuoden pari tapailin yhtä naista joka päätti pilata mahdollisuutensa/tilaisuutensa valehtelemalla siinäkin välissä yksi tyttö sentä kehtasi kysyä kun tapailin toista että olisinko kiinnostunut tapailemaan/seurustelemaan häntä/hänen kanssaan sanoin niin kuin asia oli että tapailen jo yhtä/erästä naista ja nyt si taas en ole jättäny siihenkään vaihtoehtoa kuin osata oven taakse miksi en jaksa vaivautua tuhlaamaan siihenkään sen enempää aikaa voi suoraan alkaa keskustelemaan siitä mitä toinen kuvittelee multa haluavansa ja mihin on itse valmis mä en neuvottele mun kanssa yrittää neuvotella ni parempi etsiä itselle sopivampi ja miksi yleensäkään täällä kulutan aikaa laskin että keskimäärin menee noin viisikymmentä vuotta jos muhun tätä kautta yrittää tutustua mutta toivotan teille onnea jotka sitä niin yritätte
- Anonyymi00040
Koska mä voin!Ja olen niin kauan kun tahdon.🤷♀️
- Anonyymi00046
Olen ollut sinkku ihan omasta halusta olla sinkku jo viidentoista vuoden ajan! Eroni jälkeen tapailin kahta eri miestä, mutta totesin ettei minulla ole enää tarvetta olla suhteessa kenenkään kanssa!
- Anonyymi00047
Jos alta kuukauden olleita suhteita ei lasketa mukaan, niin noin 40 vuotta. Jos lasketaan, niin kolmisen kuukautta. Toki joskus on exien kanssa seksitreffit.
- Anonyymi00049
Never sinku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34913522 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66788- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä171741Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma27688Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62657- 47644
- 57638
- 57620