Kuinka kauan olet ollut sinkku?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Epäilen, osaanko olla edes suhteessa. Lapsuuden kokemilla on merkitystä, ainakin itsestä siltä tuntuu. Riitänkö tällaisena ja toisarvoisuuden tunne. Ei se muuta vaadi, kuin tietenkin väärin ymmärtämisiä tukemaan omia epäilyjä uskoa hyvään?
- Anonyymi00002UUSI
En kuulemma kelpaa kellekään, kun olen niin nolo ja ruma. Onneksi nämä haukkujat ovat itse hyviä ja ihania ihmisiä. En arvosta hyi vttu.
- Anonyymi00003UUSI
Jos olet nainen niin kelpaat AINA jollekin.
- Anonyymi00004UUSI
Olosuhteista. On jätetty, petetty, kuoltu mutta aina uusi löytynyt, kun aikani ensin olen ihmetellyt miksi perhanassa minut voi jättää, syytä ymmärtämättä. Kaksi olen itse hylännyt uskottomuuden takia. Uutta putkeen, parisuhde on merkittävä olotila muttei välttämätön.
- Anonyymi00005UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00006UUSI
Lähtökohtaisesti jotenkin säälittää yksin olevat ihmiset.
Säpinää täytyy aina olla.- Anonyymi00008UUSI
Ja höpö löpö
Onhan ne säälittäviä. Jos ei tuu parisuhdetta, ei tuu vauvojakaan. Elämä törmää kuin päin seinää. Ei oo mitään jatkuvuutta. Harva kuitenkaan menestyy esim taiteellisella uralla, niin että saa sen kautta jatkuvuuden. Eikä nää oo ees toisiaan pois sulkevia. Nyt on paljon puhuttu Aallosta ja hänellekin tuli merkittävätä urasta huolimatta jälkikasvua. Ennen vaan ihmiset menesty, eikä jääny surkeileen elämättä jäänyttä elämää. Kiska sillonhan se jääkin elämättä.
- Anonyymi00009UUSI
JeroP kirjoitti:
Onhan ne säälittäviä. Jos ei tuu parisuhdetta, ei tuu vauvojakaan. Elämä törmää kuin päin seinää. Ei oo mitään jatkuvuutta. Harva kuitenkaan menestyy esim taiteellisella uralla, niin että saa sen kautta jatkuvuuden. Eikä nää oo ees toisiaan pois sulkevia. Nyt on paljon puhuttu Aallosta ja hänellekin tuli merkittävätä urasta huolimatta jälkikasvua. Ennen vaan ihmiset menesty, eikä jääny surkeileen elämättä jäänyttä elämää. Kiska sillonhan se jääkin elämättä.
Noh olen tyytyväinen yksin oloon, kun kuljin 25v varpasillaan omassa kodissani henkisen väkivallan vuoksi. Mulla on neljä lasta ja yksi mummutettavakin että eiköhän tuota jatkuvuutta löydy.
- Anonyymi00010UUSI
Jos yksinolo on oma valinta, se johtuu yleensä siitä että ihmiselle ei kelpaa kuka tahansa, hänellä on jotain tärkeämpää tekemistä elämässä tai hän nauttii vapaudestaan. Ei taatusti tarvii kenenkään sääliä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja höpö löpö
Tiedän monia kivoja ja hyvännäköisiä ihmisiä, jotka ei syystä tai toisesta ole suhteessa. Tyytyväisiltä vaikuttavat. Ja sitten tiedän monia parisuhteessa kituuttavia, jotka ovat kyllästyneitä ja onnettomia ja menettäneet kaiken hehkunsa. Kumpaa porukkaa pitäisi sääliä, hmm.. vaikea valinta. ;)
- Anonyymi00014UUSI
Sinkuillahan on säpinää juuri niin paljon kun haluavat. Parisuhteellisilla tuopaa se säpinä olemaan kortilla.
- Anonyymi00015UUSI
JeroP kirjoitti:
Sun olis pitänyt ottaa kantaa tuonne, että mitä se on se eletty tai elämätön elämä. Miksi elämällä pitäisi olla jatkuvuus jne? Mitä se kuollut sillä asialla tekee?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sun olis pitänyt ottaa kantaa tuonne, että mitä se on se eletty tai elämätön elämä. Miksi elämällä pitäisi olla jatkuvuus jne? Mitä se kuollut sillä asialla tekee?
Ennen kuolemaa on lohdullista ajatella, ettei hävinnyt täältä ihan totaalisesti. Kun ihmisetkin aika pian unohtavat, niin on kuin ei olisi koskaan tällä ollutkaan.
Kukaan ei pysty varmuudella todistamaan, ettei jää jonkinlaiseksi haamuksi välitilaan. Itse ainakin sain eräällä kuuluisalla tempulla yhteyden tuonpuoleiseen. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ennen kuolemaa on lohdullista ajatella, ettei hävinnyt täältä ihan totaalisesti. Kun ihmisetkin aika pian unohtavat, niin on kuin ei olisi koskaan tällä ollutkaan.
Kukaan ei pysty varmuudella todistamaan, ettei jää jonkinlaiseksi haamuksi välitilaan. Itse ainakin sain eräällä kuuluisalla tempulla yhteyden tuonpuoleiseen.Sellainen voi tietysti lohduttaa sinua, mutta omia,ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ei kannata sellaisenaan edes siirtää muihin. Moni on sellainenkin, että on tyytyväinen kun ei jätä kauheasti jälkiä itsestään ja haluaa jopa pyrkiä kuolemansa jälkeenkin minimoimaan ne.
Koska juuri niin haluan. Tosin olen puolisinkku vain. Olen ollut sinkku kuutisen vuotta josta puolisinkku viisi ja puoli.
- Anonyymi00007UUSI
Vuosia.
En uskalla tehdä aloitetta miesten suhteen. Ujostelen jos mies vilkuilee tai hymyilee mulle enkä uskalla katsoa takaisin. En tiedä enkä kyllä haluakaan tietää punastunko.
Tarvitsisin aikaa tutustua ja vapautua hänen seurassa. En harrasta irtosuhteita tai yhden yön juttuja.
Mielestäni olen ihan perusnätti nainen. Viihdyn kotona vapaa-aikoinani. Sosiaalinen ja huumorilla varustettu. Noin tuhat vuotta äkkiseltään arvioiden, muumioituminen lähti alkuun nelisen vuotta sitten, kivettymiseen on vielä pätkän matkaa 😛
- Anonyymi00012UUSI
Onnellinen sinkku luopuu sinkkuudestaan vasta, jos toinen ihminen lisää hänen onnellisuuttaan, eikä vähennä sitä.
- Anonyymi00013UUSI
Olen sinkku, koska en halua uutta parisuhdetta. Sydämeni ei ole siihen valmis, ei ainakaan nyt.
Olen ollut sinkku yli kymmenen vuotta. - Anonyymi00016UUSI
Olen ollut sinkku vuosikausia. Syynä varmaankin se, että elämässä on ollut niin paljon kaikkea muuta, mihin ole keskittynyt, etten ole panostanut parisuhteen löytymiseen enkä oikein antanut sille edes mahdollisuutta.
Täytyisi siis kai itsekin asialle jotain tehdä, jos meinaa suhteen saada 😊
Aletheias - Anonyymi00018UUSI
Olen aivan liian... mikäs se oli... mahdoton 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557