Pitää miettiä uudelleen tämä rikosilmoitus.

Anonyymi-ap

Peskovin vaimo vaatii EU:lta korvauksia.

FB kunnialliset väitti käräjillä, että minä ja Justus ollaan hyökätty!

Mehän voidaan vaatia Presidentin ja hallituksen avulla Venäjältä korvauksia, koska Venäjä ja Venäjältä tulevat ihmiset aina hyökkää Suomeen.

Ei FB kunniallisten tarvi tulla edes käräjille, koska heidän lausunnot kyllä löytyy käräjä-oikeudesta.

Turtiainen väittää, että Suomi on muka fasisti maa ja vastustaa Venäjää.
Kyllä meillä on niin paljo FB kunniallisia jotka ovat enemmän venäläisten puolella mitä SUOMALAISTEN.

Me ollaan sentään Justuksen kanssa Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA ja Neuvostoliitto eli nykyinen Venäjä potki SUOMALAISET TURJAKKEET ULOS MAASTA!

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00008

Se oli törkeä kunnian loukkaus, kun Justus kävi pyytämässä minua S-marketin kassalla uimaan.
      Minä vedin rankkaa huumoria tuosta kotona.
      Lapset olis olleet kaikista pienin ongelma siinä uimahalliin menossa.
      Kyllä minä altaaseen olisin päässyt ja uinu vaikka selällään, mutta MINÄ EN OLIS PÄÄSSY UIMA-ALTAASTA YLÖS, koska mulla oli vasen olka ja käsi paskana.
      Ei se näkyny päälle päin, koska minulla oli niskat venähtänyt siinä, kun ne hevoset juoksi auton eteen.
      Kyllä sen verran rytisi ja minä tunsin, että joku paino hetkellisesti minua lapaluiden välistä.

En ole koskaan edes nähnyt autoa sisältä eli astuko se hevonen minun päälle kuitenkin vaikka minä KIELSIN TULEMASTA IKKUNASTA LÄPI!

Näin tuon auton kyllä ja 2 miestä keskusteli siinä auton vieressä. He väittivät, että sen auton kuljettaja on kuollut, koska se kuskin puoli oli ihan lytyssä ja HEVOSEN KAVIO oli katossa kiinni vielä.
      Sodankylän TOJO-AUTON pihalla tämä tapahtu ja en minä sanonut, että : Täällähän on RAHA-MIEHET liikkeellä ja paskaa JAUHATTAA MINKÄ EHTII! Hakekoot exä tuon paskansa itse pois, koska me lähemmä nyt KYLLÄ FERRARI KAUPOILLE JA MIE KOKKEILEN, ETTÄ PÄÄSEEKÖ TÄLLÄ 3 VARTISSA IVALOON! POLIISIT VOI TULLA VILKUT PÄÄLLÄ PERÄSSÄ JA TODISTAA, ETTÄ PÄÄSEEKÖ VAI EI!

Minä sanoin heille, että : Minä ajoin kyseistä autoa eli olen kyllä hengissä edelleenkin.
      He vain katsovat minua ja en viittiny kysyä, että : Onko minussa joku vika, kun tuolla tavalla katsotte niin, kuin olisitte KUOLLEEN NÄHNEET NOUSEVAN HAUDASTA!

Onnettomuus paikalla oli vain poliiseja ja palokunta, mutta eivät olleet sentään ruumisautoa tilanneet!
      Laulaja Eini on Pellon Orajärven kylästä syntyjään!
      Hän jonka hevoset ne oli niin hän kerto mitä siellä oli tapahtunut ja hänen koko suku oli ollut paikalla ja kaikki oli vielä valehdelleet.
      Minä kävin asiaa läpi yksin ja en muista oliko se Pellon vai Yli-Tornion poliisi soitti sitä kuulustelua varten.
      Minä luovuin syytteestä, koska he loukanneet jo kunnioita ja ambulanssia ei ollu soitettu. Yks kävi tuli katsomaan, että olenko minä hengissä. Minä suutuin tietenkin vielä, koska hän nauro eikä päästäny edes autosta ulos!
      Kuollu hevonen oli niin tärkeä, että IHMISTÄ EI VOINU PÄÄSTÄÄ AUTOSTA ULOS!

Kuulustelija oli sentään minun puolella ja sano, että : Parempi luopua syytteistä.
      Hän loukkaus itse minun kunniaa, mutta en kai minä enää muista hänen nimeä.

Auto oli ex-mieheni nimillä, mutta hän ei suostunut hoitamaan autonsa lommoon liittyvää asiaa.
      Siinä auton vieressä oli tapeltu ja toinen näistä lyöny päänsä siihen auton kylkeen. Auto oli lainassa ja hän kerto vielä kenen pää siihen oli osunut.
      Siitä olis pitänyt rikosilmoitus hänen kenen nimellä auton velka ja vakuutukset oli!

• Anonyymi00009

Minua kyllä ainakin haittais jos Pellon Orajärven kyläläisille aletaan maksattamaan kaikkien FB KUNNIALLISTEN PASKOMISET!

En minäkään sentään noin HULLU ollut, että aloin tappelemaan heidän kanssa KUNNIOISTA!
        Minä en ollut edes nähnyt häntä kenen hevoset ne oli ja nainen joka pyysi puhelinnumeron niin oli minun mielestä hänen vaimonsa!

Ei vastuuvakuutukset korvaa sitä, että FB:ssä aletaan porukalla paskomaan ja vaatimaan KUNNIAA!

Tämä asia tapahtui täällä millä EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ FB:N KANSSA!

Kyllähän Orajärven kyläläisillä olis RAHAA OLLUT MAKSAA KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSET, KOSKA HE OLIVAT SENTÄÄN HEVOSMIEHEN SUKUA JA HEVOSMIESTEN SUVUT EIVÄT KUULEMMA OLE PERSE AUKISIA EIKÄ HE ELÄ MILLÄÄN EU-TUILLA VAIKKA VANHOISTA HEVOSISTA KUULEMMA TULEE METVURSTIA.
        Ruotsissa ainakin myydään SAVUSTETTU HEVOSEN LIHA LEIKETTÄ JOKA ON OIKEIN KUNINKAALLISTENKIN HERKKUA!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe