heippa. ajelimme autollamme ja siellä Varastotien kirpparin lastauslaiturilla sekalaista tavaraa ? saako ottaa ,jos......Ei näkynyt kettään siinä alueella silloin kuin ajoimme ohitse.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Sehän puhuu kuin rosvo ainakin, saako ottaa kaiken irtaimen jos kukaan ei näe.
Kyllä se rehellisyys on sisäsyntyinen ominaisuus, ahneusko saa himoamaan muiden tavaroita. - Anonyymi00002UUSI
Idiootti,tuo kun kysyy voiko ottaa ei ole varastamista...
- Anonyymi00003UUSI
Onhan se varastamista jos kukaan ei ole antanut lupaa ottamiseen. Kesämökkien terasseillakin on paljon tavaraa, mutta ei niitäkään saa noin vain ottaa vaikka juuri nyt mökissä ei olekaan kukaan. Kaikki minkä otat luvatta on varastamista, ei se seli seli selillä miksikään muutu! Luvatta ottaminen on varastamista!!!!!
- Anonyymi00004UUSI
Se kysymys pitää esittää tavaroiden omistajalle. Eihän me voida sitä luvata.
- Anonyymi00005UUSI
Aloittaja EI OTTANUT MITÄÄN!!!Aloittaja KYSYI VOIKO OTTAA JOS KUKAAN EI NÄE!EIKÖ TUOTA KÄSITETÄ ,,,VETTI!EIHÄN SE SILLOIN VARKAUTTA OLE!!!
- Anonyymi00009UUSI
Ei ottanutkaan mitään, hyvä ettei ottanut, kun pitäähän oikeasti saada lupa, joku ne kuitenkin omistaa. Itse en kyllä ottaisi ilman lupaa.
Sinulle joka HUUDAT, sanon että olisi mielestäni varastamista jos ei ole kysynyt lupaa ottamiselle.
Miksi olen noin aggressioissa, tämähän on keskustelupalsta ja mielestäni se olisi varastamista jos ottaa lupaa saamatta. Tännehän saa laittaa mielipiteitä ja minä vastasin niin kuin ajattelen. Ihmettelen miksi edes täällä kyselee, itse etsisin kirppiksen omistajan/ pyörittävän tiedot ja kysyisin luvan jos siellä olisi jotain mitä tarvitsen.
Luvatta en ottaisi.
- Anonyymi00006UUSI
Sama ku minua syytettäis uskottomuudesta koska naapurissani asuu sinkku kaunotar..,Vaikken olis koskenutkaan häneen..,
- Anonyymi00008UUSI
Kyseli voiko ottaa. Ilmaisin mielipiteeni, tämähän on keskustelupalsta, ja minä olen sitä mieltä, että luvatta ei voi ottaa jos tavaroissa ei ole esimerkiksi lappua, että saa ottaa.
Enhän sanonut, että on jo ottanut tai varastanut vaan mielipiteeni on, että ei kannata ottaa ilman lupaa. Ihmeellistä asioiden vääristelyä, eihän täällä ole väitetty, että kysyjä otti jotain.
Joskus kupoissa, kirppareilla ja muissakin myyntipaikoisa on ilmoitettu jos ylijäämää saa ja voi ottaa.
- Anonyymi00007UUSI
Olisit nyt ottanut. Vastaus kun kuuluu: ne on Lassila & Tikanojan omaisuutta, tai jotain sinne päin.
- Anonyymi00010UUSI
Miksi Lassila & Tikanojan tavaroita saa ottaa? Onko jossain ilmoittanut, että voi ottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351985Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233924Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64851
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37827- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65671- 71571