Huonekaluja /tavaraa laiturilla !!

Anonyymi-ap

heippa. ajelimme autollamme ja siellä Varastotien kirpparin lastauslaiturilla sekalaista tavaraa ? saako ottaa ,jos......Ei näkynyt kettään siinä alueella silloin kuin ajoimme ohitse.

17

106

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sehän puhuu kuin rosvo ainakin, saako ottaa kaiken irtaimen jos kukaan ei näe.
      Kyllä se rehellisyys on sisäsyntyinen ominaisuus, ahneusko saa himoamaan muiden tavaroita.

• No enpäs tiedä mitäs tavaraa siellä nyt on ollut, mutta paljon ilmaiseksi lähtevää tavaraa siellä on nyt noin kuukauden verran ollut, kun he joutuu lopettamaan kirpparitoiminnan kohteessa tämän kuun lopussa. Mutta nääkin on hyvä selvittää ennen kuin lähtee huutelemaan 🙂‍↕️

• Anonyymi00002

Idiootti,tuo kun kysyy voiko ottaa ei ole varastamista...

• Anonyymi00003

Onhan se varastamista jos kukaan ei ole antanut lupaa ottamiseen. Kesämökkien terasseillakin on paljon tavaraa, mutta ei niitäkään saa noin vain ottaa vaikka juuri nyt mökissä ei olekaan kukaan. Kaikki minkä otat luvatta on varastamista, ei se seli seli selillä miksikään muutu! Luvatta ottaminen on varastamista!!!!!

• Anonyymi00004

Se kysymys pitää esittää tavaroiden omistajalle. Eihän me voida sitä luvata.

• Anonyymi00005

Aloittaja EI OTTANUT MITÄÄN!!!Aloittaja KYSYI VOIKO OTTAA JOS KUKAAN EI NÄE!EIKÖ TUOTA KÄSITETÄ ,,,VETTI!EIHÄN SE SILLOIN VARKAUTTA OLE!!!

• Anonyymi00009

Ei ottanutkaan mitään, hyvä ettei ottanut, kun pitäähän oikeasti saada lupa, joku ne kuitenkin omistaa. Itse en kyllä ottaisi ilman lupaa.

Sinulle joka HUUDAT, sanon että olisi mielestäni varastamista jos ei ole kysynyt lupaa ottamiselle.
        Miksi olen noin aggressioissa, tämähän on keskustelupalsta ja mielestäni se olisi varastamista jos ottaa lupaa saamatta. Tännehän saa laittaa mielipiteitä ja minä vastasin niin kuin ajattelen. Ihmettelen miksi edes täällä kyselee, itse etsisin kirppiksen omistajan/ pyörittävän tiedot ja kysyisin luvan jos siellä olisi jotain mitä tarvitsen.
        Luvatta en ottaisi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ottanutkaan mitään, hyvä ettei ottanut, kun pitäähän oikeasti saada lupa, joku ne kuitenkin omistaa. Itse en kyllä ottaisi ilman lupaa.

Sinulle joka HUUDAT, sanon että olisi mielestäni varastamista jos ei ole kysynyt lupaa ottamiselle.
        Miksi olen noin aggressioissa, tämähän on keskustelupalsta ja mielestäni se olisi varastamista jos ottaa lupaa saamatta. Tännehän saa laittaa mielipiteitä ja minä vastasin niin kuin ajattelen. Ihmettelen miksi edes täällä kyselee, itse etsisin kirppiksen omistajan/ pyörittävän tiedot ja kysyisin luvan jos siellä olisi jotain mitä tarvitsen.
        Luvatta en ottaisi.

Vai et?!

• Anonyymi00006

Sama ku minua syytettäis uskottomuudesta koska naapurissani asuu sinkku kaunotar..,Vaikken olis koskenutkaan häneen..,

• Anonyymi00008

Kyseli voiko ottaa. Ilmaisin mielipiteeni, tämähän on keskustelupalsta, ja minä olen sitä mieltä, että luvatta ei voi ottaa jos tavaroissa ei ole esimerkiksi lappua, että saa ottaa.
        Enhän sanonut, että on jo ottanut tai varastanut vaan mielipiteeni on, että ei kannata ottaa ilman lupaa. Ihmeellistä asioiden vääristelyä, eihän täällä ole väitetty, että kysyjä otti jotain.

Joskus kupoissa, kirppareilla ja muissakin myyntipaikoisa on ilmoitettu jos ylijäämää saa ja voi ottaa.

• Anonyymi00012

Voi tapahtua, että toisen vaimon (kotirouva) luokse menee poikamies naapurista, vaikka isäntä itse olisi reissussa silloin ja auto pois P-paikalta. Siitä ei saa puhua. Taloyhtiön asukkaat on enkeliä, mutta jos joku laittaa vähän lyhytvuokraukseen, niin kyllä alkaa haukkuminen. Vakituiset asukkaathan eivät tee mitään pahaa, vaikka menee toisen vaimon luokse TUOSTA VAAN!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyseli voiko ottaa. Ilmaisin mielipiteeni, tämähän on keskustelupalsta, ja minä olen sitä mieltä, että luvatta ei voi ottaa jos tavaroissa ei ole esimerkiksi lappua, että saa ottaa.
        Enhän sanonut, että on jo ottanut tai varastanut vaan mielipiteeni on, että ei kannata ottaa ilman lupaa. Ihmeellistä asioiden vääristelyä, eihän täällä ole väitetty, että kysyjä otti jotain.

Joskus kupoissa, kirppareilla ja muissakin myyntipaikoisa on ilmoitettu jos ylijäämää saa ja voi ottaa.

Iät ajat kirppumyyjiä on ollut joka lähtöön
        Osa jättää tuulikaappiin hyvääkin tavaraa pöytäajan loputtua vapaasti halukkaille ilmaiseksi koodinimi OTA tai JÄTÄ
        Tämä bongaus noin kymmenenv vuoden kirppumyyjän kokemuksella oikeastaan
        parasta tilityksessä. Ilmaista tavaraa omaan pöytään sopivalla hinnalla
        Osa ja suuri osa vie myymättömäksi jjääneet tavarat Punaisen ristin konttiin
        Kolmas suuri ryhmä vie tavarat takaisin kodin täytteeksi ja odottamaan uusintayritystä
        Hurjat vuodet siinäkin bisniksessä auttamattomasti taaksejäänyttä elämää
        Varastotien kirpputori mm. valittiin Suomen ykköskirpputoriksi 2018 juuri niin
        Sitten tuli korona ja netti räjähti kauppapaikoilla ja nettikirppiksillä

• Anonyymi00007

Olisit nyt ottanut. Vastaus kun kuuluu: ne on Lassila & Tikanojan omaisuutta, tai jotain sinne päin.

• Anonyymi00010

Miksi Lassila & Tikanojan tavaroita saa ottaa? Onko jossain ilmoittanut, että voi ottaa?

• Anonyymi00011

Aloittajan näkyy kysyvän saako ottaa. Ei kenelläkään ulkopuolisella ole valtaa antaa lupaa. Hullua kyselläkään täällä.

• Anonyymi00014

Kyllä sekin arvoitus ratkeaa saako vaiko ei kun siitä pihalta bongaa semmosen pakun johon kylkeen komiasti kirjailtu Varastotien kirpputori ja varmaan puhelinkin jos jotain aattelee
        Matti ja kumppanit tyhjentävät kaiketi koko mörskän oisko ollut ihan tän kuun loppuunmennessä
        Aika sitten niinku finito mutta saattaapi olla tyhjennysaikaa
        Sehän selviää kun kurvaa pihalle......kovin matalamaanvaraisilla biileillä ei pääse pihalle
        Vois kuvitella että kaatikselle menee iso osa tai sitten ilmais tai minimaksulla.
        Valtava kiinteistö pullollaan jos jonkinlaista sälää vaikka paljonhan ne immeiset sieltä ilman sai kotiinviemiseksi tai myyntiin toiselle kirpparille
        Minusta tuo vintikki tänään tuoksahtikin lievästi sille varastotien kirppurin ominaistuoksulle

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä sekin arvoitus ratkeaa saako vaiko ei kun siitä pihalta bongaa semmosen pakun johon kylkeen komiasti kirjailtu Varastotien kirpputori ja varmaan puhelinkin jos jotain aattelee
        Matti ja kumppanit tyhjentävät kaiketi koko mörskän oisko ollut ihan tän kuun loppuunmennessä
        Aika sitten niinku finito mutta saattaapi olla tyhjennysaikaa
        Sehän selviää kun kurvaa pihalle......kovin matalamaanvaraisilla biileillä ei pääse pihalle
        Vois kuvitella että kaatikselle menee iso osa tai sitten ilmais tai minimaksulla.
        Valtava kiinteistö pullollaan jos jonkinlaista sälää vaikka paljonhan ne immeiset sieltä ilman sai kotiinviemiseksi tai myyntiin toiselle kirpparille
        Minusta tuo vintikki tänään tuoksahtikin lievästi sille varastotien kirppurin ominaistuoksulle

Juurikin näin...Haiskahtelee varastotien vanhojen vaatteitten ja tavaroitten.

Asutaanko tuossa talossa ? Jos niin ei siellä voi kovinkaan " työtätekevää "asukasta olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1256
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      781
    6. 65
      768
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe