Olen huomannut, että saan parhaat ja toteuttamiskelpoisimmat ideat juuri aamyöstä ja aamusta.
Oletko sinä luova ja onko luovuutesi vuorokauden aikaan sidonnaista vai ennemmin tilanteeseen?
Aikainen aamu on luovaa aikaa
45
160
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Minun luovuus kristallisoituu vuosikausia. Noin kerran viidessä vuodessa saan isomman oivalluksen.⚡️ Hitaus on hyve minulle.
- Anonyymi00003
Mu5tasydän kirjoitti:
Siitä tulee varmasti timantti, kun se kypsyy noin kauan. :)
Ehkä jonkun mielestä :) Riippuu idean vastaanottajasta. Ei vielä ole tullut koko salillista aplodeja. 🤷♀️
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkä jonkun mielestä :) Riippuu idean vastaanottajasta. Ei vielä ole tullut koko salillista aplodeja. 🤷♀️
Kunpa me osattais olla vähän avoimempia toistenkin hyville ideoille. Ehkä maailma olis vähän kehittyneempi paikka. Sen sijaan, että keksittäis pyörä uudelleen, niin kilpavarusteltais se jonkun toisen keksimä pyörä joukkueena.
- Anonyymi00002
Aamulla ihminen on aina virkeimmillään, vähän kuin auton kaasuttimen kiihdytyspumppu, joka tökkää polttoainetts sylintereihin jos painaa äkkiä kaasun pohjaan tai kuin turbo-bppst.
Siitä sitten energia alkaa vähenemään, kunnes illalla energia loppuu, pitää mennä nukkumaan.No joo, mutta voihan jotkut olla myös aamu-unisia niin, että aivot eivät ole luvassa tilassa heti heräämisen jälkeen.
Väitän olevani luova, kekseliäs ja jos ei jotain ole ostaa, niin teen sen kaltaisen itse millä saan taas työn kuljemaan.
Ideoita on paljon, rahaa vähän niin joutuu odottelemaankin usein edistymisen kanssa. Turhauttavaa, mutta lisää luovuuttakin. Ja olen parhaimmillani aamusta iltapäivään, sitten alkaa selvästi tehot ja motivaatio hiipumaan.Jos on joutunut esim. työn tai tulojen kautta tekemään pienellä budjetilla, niin se kyllä lisää kekseliäisyyttä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Jos on joutunut esim. työn tai tulojen kautta tekemään pienellä budjetilla, niin se kyllä lisää kekseliäisyyttä.
Juu, sen se tekee. Kun ei tykkää jättää kaikkea siihenkään, ei oo varaa ja en oikeen ees välitä ostella valmista, jollei se ole toimivin ja varmin niin. Ihan hyviä lopputuloksia saa itse keksimälläänkin 😊👍
- Anonyymi00004
Tukiat ym tutkiat on toispuolla? Perustivat murmeleille Onlyfans-tilin
Valloissa tieteen rahoitusleikkaukset pakottavat tutkijat etsimään uusia julkisuuskeinoja ja dannyn pullista loppu rusinat. Olen aamuihminen ja tehokkaimmillani juuri aamulla. Saan aamuisin tehtyä paljon enemmän kuin iltapäivisin. Energiat virtaa ja pää on täynnä uusia ideoita.
Aamut ovat parhaita! 🌅🙂Todellakin. Sain herätessäni uuden idean, jossa leikitellään sanoilla. Piti kirjoittaa se ylös, koska aion jalostaa sen toimintaani sopivaksi.
Mu5tasydän kirjoitti:
Todellakin. Sain herätessäni uuden idean, jossa leikitellään sanoilla. Piti kirjoittaa se ylös, koska aion jalostaa sen toimintaani sopivaksi.
Suuret ajatusprosessit, jotka kaipaavat hieman vääntelyä ja käantelyä, on syytä aina tehdä aamusiin. Näin ajatushautomo toimii tehokkaasti.
Mukavaa idean jalostusprosessia sinne! 😁💭tosi.typy kirjoitti:
Suuret ajatusprosessit, jotka kaipaavat hieman vääntelyä ja käantelyä, on syytä aina tehdä aamusiin. Näin ajatushautomo toimii tehokkaasti.
Mukavaa idean jalostusprosessia sinne! 😁💭Kiitos, näin se on. Mukavaa päivää sinnekin! 🙂
- Anonyymi00008
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos! 😊🌸
Monenko välilehden kautta pidät aloittajaäijä yllä tätä keskustelua parhaimmillasi, mitä tulee höpöhöpöpofiileillasi kirjautumiseen? Ennätys taitaa olla n kuuden "eri keskustelijan" luokkaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Monenko välilehden kautta pidät aloittajaäijä yllä tätä keskustelua parhaimmillasi, mitä tulee höpöhöpöpofiileillasi kirjautumiseen? Ennätys taitaa olla n kuuden "eri keskustelijan" luokkaa
PS sulla on gubbe sama kuva näissä kahdessa erittäin aidoissa profiileissasi, näe edes sen vertaa vaivaa sumutuksesi suhteen
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
PS sulla on gubbe sama kuva näissä kahdessa erittäin aidoissa profiileissasi, näe edes sen vertaa vaivaa sumutuksesi suhteen
Vähän on tietysti rukkailtu jostain netistä ladattua kuvaa
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ikävä tuottaa sinulle pettymys ja puhkaista vaaleanpunainen kuplasi, palstalla kirjoitan vain tällä yhdellä nikillä. Muuhun ei ole tarvetta.
tosi.typy kirjoitti:
Ikävä tuottaa sinulle pettymys ja puhkaista vaaleanpunainen kuplasi, palstalla kirjoitan vain tällä yhdellä nikillä. Muuhun ei ole tarvetta.
Miten edes jaksat vaivautua vastaamaan harhaiselle... No, ihmisarvo on hänelläkin, vaikka joskus sitä on vaikea ymmärtää.
Mu5tasydän kirjoitti:
Miten edes jaksat vaivautua vastaamaan harhaiselle... No, ihmisarvo on hänelläkin, vaikka joskus sitä on vaikea ymmärtää.
Joskus on annettava huomiota huomionkipeälle trollille. Ei tuosta vastauksesta mitään haittaakaan ole.
Tuo epätoivoinen ja yksinkertainen trolli tulee tyytyväiseksi vähästä.- Anonyymi00012
tosi.typy kirjoitti:
Joopa joo multinikkimies, eli ns kaikki profiilit
- Anonyymi00013
tosi.typy kirjoitti:
Joskus on annettava huomiota huomionkipeälle trollille. Ei tuosta vastauksesta mitään haittaakaan ole.
Tuo epätoivoinen ja yksinkertainen trolli tulee tyytyväiseksi vähästä.Onneksi palstaäijä itsesi kanssa keskustelu dumasi tosiasiat täysin
tosi.typy kirjoitti:
Mukavaa idean jalostusprosessia sinne! 😁💭Aamuisin ei kuulu äännellä vaan käännellä kylkeä 🙃
Ex-Lukka kirjoitti:
Aamuisin ei kuulu äännellä vaan käännellä kylkeä 🙃
Aamulla kuuluu tehdä aivojumppaa ja laittaa hihat heilumaan. Virtaskaa riittää, vaikka mulle jakaa.
Valitettavasti iltapäivällä alkaa jo hiipumaan. Välipalaa koneeseen ja jaksaa puskea vielä muutaman tunnin.
Lomalla(kin) saa olla tehokas.
(iso luuta lakaisee ja vie ehjää/ käyttökelpoista rompetta kierrätykseen). 😁🌪️🧹
- Anonyymi00005
Mitäs luovaa olet puuhaillut hyvä että sinun sekin heräsi ja sillä ihana aamu ja herääminen
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
Töihin liittyvää vain.
Tylsää mälsää tee sille kiva aamu ja annat sille ihanan aamupalan muista se on sinun ystäväsi
- Anonyymi00007
Minulla on luovempia kausia, jolloin voin kirjoitella ja harrastaa enemmän kaikenlaista. Kovin tarkasti en halua tähän avata. Nyt ei ole vain ollut pitkään aikaan sellainen olo.. Olen kai hieman surullinen kesän loppumisen häämöttäessä. Palstalla on ollut paljon hyviä aloituksia ja mielenkiintoisia juttuja, mutta en jostain syystä saa vastattua.
Nautin sitten urheilusta…
-ThinksyJoo, ymmärrän. Monesti se luovuus voi riippua myös ympäristöstä. Itse saan myös luonnon keskellä luovimmat ideat.
Ehkä siksi, kun muuta ärsykettä on vähemmän, niin sille luovuudelle on enemmän tilaa.
Palstalla tosiaan on aika ajoin hyviäkin juttuja kaiken naisvihapskan keskellä. Joskus se on hyvä pitää pidempiä taukoja, niin on taas uusia näkökulmia.
Tämä kesä on kyllä ainakin pohjoisesta katsottuna vitsi. Ja kyllä, se on aika masentavaa.- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, ymmärrän. Monesti se luovuus voi riippua myös ympäristöstä. Itse saan myös luonnon keskellä luovimmat ideat.
Ehkä siksi, kun muuta ärsykettä on vähemmän, niin sille luovuudelle on enemmän tilaa.
Palstalla tosiaan on aika ajoin hyviäkin juttuja kaiken naisvihapskan keskellä. Joskus se on hyvä pitää pidempiä taukoja, niin on taas uusia näkökulmia.
Tämä kesä on kyllä ainakin pohjoisesta katsottuna vitsi. Ja kyllä, se on aika masentavaa.Luonto on kyllä hyvä inspiraation lähde. Pitäisi viettää aikaa siellä päivittäin.
Niin, tuntuu kuin kesää ei oikeastaan olisi ollutkaan. En tosin ole katsonut tilastoja, millainen kesä tilastojen puolesta on ollut.
Mukavaa päivää sinulle, itse lähden nyt koiran kanssa ulos 😊 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luonto on kyllä hyvä inspiraation lähde. Pitäisi viettää aikaa siellä päivittäin.
Niin, tuntuu kuin kesää ei oikeastaan olisi ollutkaan. En tosin ole katsonut tilastoja, millainen kesä tilastojen puolesta on ollut.
Mukavaa päivää sinulle, itse lähden nyt koiran kanssa ulos 😊-Thinksy vastasi sinulle (unohtui lopusta)
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luonto on kyllä hyvä inspiraation lähde. Pitäisi viettää aikaa siellä päivittäin.
Mukavaa päivää sinulle, itse lähden nyt koiran kanssa ulos 😊Niinpä. Kiitos samoin sinulle. ☺️
- Anonyymi00011
Luovuus ja ideat tulevat ihan kuin ne eläisivät omaa elämää. Parhaat ideat tulevat sisustukseen kun kävelen drinkkilasin kanssa kämpässä ja katselin ympärilleni. Teen itse persoonallista, verhot, yksi seinävaate, vanhat huonekalut ehostukseen... Nyt on latteampi vaihe niiden suhteen tai sitten on sisustus ok.
Kirjoittamiseen ja erilaisiin elämän ratkaisuihin tulee ideoita vieläkin, en ole huomannut vuorokauden enkä vuodenaikojen eroa.- Anonyymi00014
Mu5tasydän kirjoitti:
Arvostan kädentaitoja sellaisilla, joille niitä on suotu.
Siis et arvosta ollenkaan käden etkä silmän taitoja, kuin metsästystä ja ampumista etkä asesuunnittelua ollenkaan?
Käden taitohan on liipaisem asesuunnittelunkin, minkälainen välys ennen kuin lähtee on kädentaitoja.... Anonyymi00014 kirjoitti:
Siis et arvosta ollenkaan käden etkä silmän taitoja, kuin metsästystä ja ampumista etkä asesuunnittelua ollenkaan?
Käden taitohan on liipaisem asesuunnittelunkin, minkälainen välys ennen kuin lähtee on kädentaitoja....Missä kohtaa olen sanonut, että en arvosta vaikkapa metsästystaitoja?
Minulle ei ole suotu käsityöläistaitoja, joten arvostan tosi paljon niitä, joille sellaisia on suotu.
- Anonyymi00015
"Olen huomannut, että saan parhaat ja toteuttamiskelpoisimmat ideat juuri aamyöstä ja aamusta."
Mjaa, en tiedä liittyykö ajatukseen, mutta nämä aamustondikset ilman mitään hyvää järkevää syytä kertoo jotain päinvastaista:)
Onkohan järkevää "nostaa päätänsä" ihan turhan takia. Tyhymähän tuo osio on, ja se on osa minuutta.
AV- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Voit ottaa siltä kannalta, että hyvähän se on, jos on vielä toimintakunnossa. :)
Kyllä, jos se osaisi puhua se varmaan valittaisi miksi tolla ukolla ei ole aamuisin ekana mielessä muut kuin kahvi ja kaurapuuro.
AV
- Anonyymi00019
Unitilassakin voi tehdä työtä, kuin nykiyaikaiset tietokoneetkin, oikein virransäästäjät... ihminenkin työskentelee ajatusten kanssaq unessaan..
Mustalle sydämelle olisi h yvä uusi luova idea: katso itseäsi peiliin aamulla heräteeäsi ja maalaa siitä itsestäsi muotokuva.- Anonyymi00020
tai ota omakuva... peilin kautta...
- Anonyymi00021
Kun minä katson peiliin monestikin aamulla, järkyttävät, Sting tai Ismo Alanko -tyyppiset hiukset törröttää... EN KÄYTÄ MITÄÄN ERIKOISHIUSAINEITA...
No jos joku alkaa minulle puhumaan luovuudesta aamukuuden korvilla niin kyllä hukkaan menee vaivannäkö, vastauksena siihen aikaan on joko murahdus tai tyyny vedettynä korvien ylle 😂 tai sitten puhuja kääritään peittoon ja lukitaan ulos parvekkeelle jos ei älyä lopettaa ajoissa 😄
Ei aamusella kiitos, iltapäivällä mahdollisesti jo...ehkä?- Anonyymi00022UUSI
No ei todellakaan aamulla, silloin aivoni lyövät tyhjää ja useimmin herätessä on tunne, ettei ole nukkunut juuri mitään ja on väsymys.
Aloittaja on selvästi aamuvirkku, meikäläinen aamu-uninen.
Toisen kerran on väsynyt olo klo 16-18 välillä.
Illalla on paljon pirteämpi olo klo 19 jälkeen sinne puolen yön yli.
Silloin on olo luovimmillaan...
Iltapäivällä 16 jälkeen, jos yritän editoida pelivideota, niin ei siitä mitään meinaa tulla, väsyttää vaan ja tuntuu, et pitäs ottaa iltapäivätorkut, meinaa silmät vaan mennä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid126806En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42589Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi19527Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50515- 36512
Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.109500Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37416
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää109392- 46383