Millainen on miehekäs mies

Anonyymi-ap

Minusta mies on kotona ja vapaa ajallaan naisensa ja perheensä kanssa ja kun tuntee olevansa mies niin silloin kun tyydyttää naisensa ja antoi sille orgasmin silloin tuntee olevansa mies tai kantaa ostoksia kotiin tai mökille tai ajaa autoa kaikkialle minne nainen haluaa mennä eli on naiselleen mukava tai no kyllä mieheksi tuntee kun syö naisensa leipomuksia ja ruokia

27

162

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minusta miehekkäin mies on silloin, kun hänellä on itsearvostus kohdillaan. Kun arvostaa ja rakastaa itseä, se näkyy myös teoissa.

• UUSI

Miehekkyys on hyvä olo miehisyydessään. Kodikas olo.

• UUSI

Mulla esmes on hyvä olo miehisyydessäni, mutta ihan tutkalla naisisuudessani. Mitä sen pitäis olla?

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulla esmes on hyvä olo miehisyydessäni, mutta ihan tutkalla naisisuudessani. Mitä sen pitäis olla?

Jotenkin hallitsen sen kun en mieti sitä, olla nainen. Kun oon vaan ihminen ja mä. Sitten se luonnistuu, keho ei enää häiritse mutta jos sen ylle pitää teipata jotain nainen adjektiiveja, niin en enää tykkääkkään yhtään olostani naisena.

• UUSI

Miehekäs mies rakastaa vaimoaan. Jos on kuitenkin jäänyt vanhaksipojaksi, silti arvostaa naisia. 🌹👀

• Anonyymi00002
        UUSI

Tämä on taivaan tosi eli totta

• Anonyymi00020
        UUSI

Kauniisti ja viisaasti sanottu.🩷

• Anonyymi00003
      UUSI

Miehekkäässä miehessä ominaisuuksia, joita arvostan ylipäätään kenessä tahansa ihmisessä. En siis osaa erotella, mikä miehestä tekee erityisen miehekkään, mutta mies ei silmissäni voi olla miehekäs, jollei hän ole luotettava, suoraselkäinen, älykäs, hyväsydäminen ja huomaavainen sekä eläinrakas. Miehekäs mies itsestäänselvästi huolehtii mahdollisista lapsistaan ja naisestaan.

Aletheias

• UUSI

Sama näkemys mullakin, kun se sanoilla auki puretaan.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sama näkemys mullakin, kun se sanoilla auki puretaan.

Tai nämä on tietysti omia arvoja miehekkyydelle. Mutta tokihan mies on itse se oman miehisyytensä kokija ja tyytyväisyys asiantuntija. Vaikka ulkopuoliset asettaa omia mittareita ja ehtoja.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tai nämä on tietysti omia arvoja miehekkyydelle. Mutta tokihan mies on itse se oman miehisyytensä kokija ja tyytyväisyys asiantuntija. Vaikka ulkopuoliset asettaa omia mittareita ja ehtoja.

Mutta itse pyrkisin miehenä olemaan arvojeni kaltainen eli kuten Aletti kuvaili miehen. Arvoja joita arvostan kaikissa miehissä, arvostaisin itsessänikin miehenä ja pyrkisin olemaan jämy niitten suhteen.

Ja ne oli nuo tuossa yllä. 👍

• Anonyymi00006
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta itse pyrkisin miehenä olemaan arvojeni kaltainen eli kuten Aletti kuvaili miehen. Arvoja joita arvostan kaikissa miehissä, arvostaisin itsessänikin miehenä ja pyrkisin olemaan jämy niitten suhteen.

Ja ne oli nuo tuossa yllä. 👍

On mahdotonta erottaa tiettyjä ominaisuuksia vain miehisiksi ominaisuuksiksi, sillä arvostan myös naisissa samoja asioita.

Miehekkyydessä painottuu kyllä tietyt piirteet, kuten turvallisuus. En oikeastaan koskaan ajattele erikseen, että naisen täytyy olla turvallinen, koska miellän lähtökohtaisesti naiset turvallisiksi (tietystikään kaikki ei ole), mutta koska miehet muodostavat suuremman uhkan, painottuu turvallisuus nimenomaan miehen kohdalla.

Aletheias

• Anonyymi00010
        UUSI

"Miehekäs mies itsestäänselvästi huolehtii mahdollisista lapsistaan ja naisestaan."

Mutta jos se mies ei ole vaan lievästi "miehekäs", vaan se on TOSIMIES! niin sillä on niin paljon niitä naisia ja niillä sen lapsia, ettei sen tarvitse välittää niistä mitään eikä huolehtia mistään tai kenestäkään TOSIMIES! tekee ihan mitä vaan haluaa ja lystää.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"Miehekäs mies itsestäänselvästi huolehtii mahdollisista lapsistaan ja naisestaan."

Mutta jos se mies ei ole vaan lievästi "miehekäs", vaan se on TOSIMIES! niin sillä on niin paljon niitä naisia ja niillä sen lapsia, ettei sen tarvitse välittää niistä mitään eikä huolehtia mistään tai kenestäkään TOSIMIES! tekee ihan mitä vaan haluaa ja lystää.

Ei tuollainen ole mikään tosimies minun silmissäni.

Aletheias

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei tuollainen ole mikään tosimies minun silmissäni.

Aletheias

TOSIMIES! ei kysy sinulta, eikä kuuntele mitä sinä vingut.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tosimies nimenomaan kysyy ja kuuntelee. Aivan kuten tosinainenkin.

Keksi nyt vähän parempia provoja 😊

Aletheias

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Tosimies" saa siis uhota ja kiukutella yksikseen. Tai alkakoon miesten mieheksi. Ehkä miehet tuollaisen huolivat.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Tosimies" saa siis uhota ja kiukutella yksikseen. Tai alkakoon miesten mieheksi. Ehkä miehet tuollaisen huolivat.

TOSIMIES! ottaa naisen kun haluaa, naisen kuin naisen. Ne ei pysty sitä vastustamaan.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

TOSIMIES! ottaa naisen kun haluaa, naisen kuin naisen. Ne ei pysty sitä vastustamaan.

Huoh, menepäs jonnekin muualle niitä fantasioitasi höpisemään.

Aletheias

• Anonyymi00004
      UUSI

Mies on mies kun se saa t-ppaa jotain.

• Anonyymi00005
      UUSI

Miehekäs mies on vastuullinen, luotettava, turvallinen, kuunteleva ja tunneälykäs.

- Sheena

• UUSI

Kaikki mikä saa miehen unohtamaan pakorefleksinsä naisseurassa on silkkaa miehisyyttä 😄

• Anonyymi00008
        UUSI

Tarvitsee kovan mielenterveyslääkityksen, lisäksi alkoholia, tummat lasit ettei näe niin tarkasti, tai hämärä valaistus. Jos se ei riitä niin lisäksi rauhoittavia.

• Anonyymi00007
      UUSI

Miehekäs mies uskaltaa olla oma itsensä. Hän on sellainen, jolla on niin hyvä itsetunto, että voi vaikka pukeutua pinkkiin paitaan tai työskennellä lastenhoitajana kokematta sitä uhaksi miehisyydelleen. Ei välitä ahdasmielisempien mielipiteistä vaan on ylpeästi oma itsensä.

Vastuuntuntoinen ja empaattinen ihminen.

• Anonyymi00009
        UUSI

Mekko päälle ja korkokengät.

• Anonyymi00011
      UUSI

Miehekäs mies on luotettava ja aina sanansa mittainen, hoitaa hommansa. Miehekäs mies ole jatkuvasti kitisemässä, että mää haluan karkkia ja mää haluan pullaa ja mää haluan makkaran/kyljyksen/silakkapihvin, mää jatkuvasti jotakin.

• Anonyymi00019
        UUSI

Olen samaa mieltä kanssasi! Ja tosiasia on se, etten halua ystäväksi yhtäkään paljon nuorempaa miestä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      865
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      629
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      490
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      452
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      417
    Aihe