Kyllä sen vain tietää, älkää kysykö sen enempää.
Mutta olen nainen ja parisuhteessa miehen kanssa. En ole bi eli haluan/rakastan vain miehiä.
Ei se näytä tätä yhtä haittaavan. Aina se painostava katselu ja ujot katseet sekä hän on AINA samassa paikassa kuin minä. Puhuu kuin mies, näyttäen kovalta tyypiltä. Hänellä perhe josta puhuu vähättelevään sävyyn isolla äänellä.
Inhoan olla hänen kanssaan kahden, en siis inhoa mutta välttelen häntä mutta aina hän on siinä vieressä. Miten tästä edetä? Ja EN ole lesbo tai bi. -nainen-
Eräs nainen on kiinnostunut minusta mutta..
6
194
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Et välitä mitä noille muuta on jos kyse on työpaikalla tapahtuvasta häirinnästä ilmoita esimiehelle hänellä on velvollisuus asialle tehdä jotain onko jopa peruste antaa lopputili
- Anonyymi00003
Kiitos asiallisesta vastauksesta, ei tällaista asiaa voi esimiehelle kertoa..
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta, ei tällaista asiaa voi esimiehelle kertoa..
Enkä halua hänelle potkuja mutta tämä on ruvennut häiritsemään siinä määrin että toivon joka päivä ettemme olisi samassa vuorossa.
- Anonyymi00002
Minun puolesta tykätkööt miehet miehistä ja naiset naisista mutta ymmärtäisivät myös heterot miten he suhtautuvat kun heitä isketään
- Anonyymi00005
Kehu miestäsi ym ja kerro että hän on valittusi. Jospa hän jossain vaiheessa tajuaa että rakastat vain häntä.
- Anonyymi00006
Voi muru,miksi olet antanut sitten ymmärtää.ihan muuta? Ne kaikki pitkät ja viipyilevät katseet mitä meidän välillä on ollut ja paljon muuta ❤️. Miksi kielllät tunteesi vaikka me molemmat tiedetään,ettå molemmat tykätäään toisistamme 😘😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551