Kyllä sen vain tietää, älkää kysykö sen enempää.
Mutta olen nainen ja parisuhteessa miehen kanssa. En ole bi eli haluan/rakastan vain miehiä.
Ei se näytä tätä yhtä haittaavan. Aina se painostava katselu ja ujot katseet sekä hän on AINA samassa paikassa kuin minä. Puhuu kuin mies, näyttäen kovalta tyypiltä. Hänellä perhe josta puhuu vähättelevään sävyyn isolla äänellä.
Inhoan olla hänen kanssaan kahden, en siis inhoa mutta välttelen häntä mutta aina hän on siinä vieressä. Miten tästä edetä? Ja EN ole lesbo tai bi. -nainen-
Eräs nainen on kiinnostunut minusta mutta..
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Et välitä mitä noille muuta on jos kyse on työpaikalla tapahtuvasta häirinnästä ilmoita esimiehelle hänellä on velvollisuus asialle tehdä jotain onko jopa peruste antaa lopputili
- Anonyymi00003UUSI
Kiitos asiallisesta vastauksesta, ei tällaista asiaa voi esimiehelle kertoa..
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta, ei tällaista asiaa voi esimiehelle kertoa..
Enkä halua hänelle potkuja mutta tämä on ruvennut häiritsemään siinä määrin että toivon joka päivä ettemme olisi samassa vuorossa.
- Anonyymi00002UUSI
Minun puolesta tykätkööt miehet miehistä ja naiset naisista mutta ymmärtäisivät myös heterot miten he suhtautuvat kun heitä isketään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36482
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.95398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352