Erikoiset videot

Anonyymi-ap

Mikä ihmisiä kiehtoo katsoa videoita, joissa on jollakin finnejä, joiden talia lääkäri purskauttaa ulos.
3 tuntia sitten julkaistulla videolla oli jo 48 000 katselukertaa.
Ei sellaisia videoita kyllä halua katsella, jotenkin kuvottavia ovat.

10

56

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ne ovat ihania: mielenkiintoisia, rentouttavia ja syvästi mieltä tyydyttäviä. 🙏

🦄

• Anonyymi00002

Aika hyvin tienanut kyseisillä videoilla 20.7 1,398,624 katselukertaa ja 350 - $5.6K
        eli päälle 5000€ päivässä videilla rahaa.
        Tietenkään joka päivä ei tuollaisia summia kerry, vaan joinakin päivnä muutamasta kympistä vähän yli 100 euroon päivä tai sitten nolla euroa, toisin päivät, jolloin tienaa satoja tai yli 1000€ kompensoi ne päivät jolloin ei ole tuloja videoista.

• Anonyymi00003

Olisko sama, jos tekis videon kermapursottimesta, josta pursuaa kermaa samalla tavoin?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olisko sama, jos tekis videon kermapursottimesta, josta pursuaa kermaa samalla tavoin?

Minä sinulle kermapursottimen näytän.

🦄

• Anonyymi00004

Aika selvästi et ole nainen, etkä ole koskaan tavannut naista.

• Anonyymi00005

Yhdellä kanavalla tulee poksaustarinoita. Ei ne poksautukset, mutta se, ah, niin ihana naislääkäri saa aikaan orkun pelkästä ajatuksesta.

• UUSI

Aina, kun olen nähnyt jollakin finnin tai mustapäitä, on tullut suorastaan pakottava tarve pursottaa, mitä en tietenkään ole voinut edes sanoa, saati tehdä.

Kun olin yliopiston patologian laitoksella harjoittelemassa ruumiinavausta, eräällä hirttäytyneellä sisarella oli valtavia mustapäitä. Oikein kamaloiduin, että minulle syntyi halu puristaa niitä sisareltakin, joka oli jo kaiken kärsimyksen ulkopuolella. R.I.P

Tietenkään en toteuttanut.

• Anonyymi00009
        UUSI

Joskus ollut sellaisia tulehtuneita karvatappeja ja kun sellaista puristaa niin tulee talia ja pitkä ihokarva juurineen.

• Anonyymi00010
      UUSI

ja jotain Juusojakin hölmöilemässä..

... mutta kun itsellä... saakelinmoista jotain riitelemistä, vihdoin jo vihdoin ja kullootken hasivat... mutta niin hyvä tuo Panasonicin Blluray... usb-tikulla voi siihen laittaa musiikkeja...

hiljaa kuunnella... USB-muistitikulla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      271
      880
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      45
      650
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      507
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      460
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      437
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    Aihe