Mikä ihmisiä kiehtoo katsoa videoita, joissa on jollakin finnejä, joiden talia lääkäri purskauttaa ulos.
3 tuntia sitten julkaistulla videolla oli jo 48 000 katselukertaa.
Ei sellaisia videoita kyllä halua katsella, jotenkin kuvottavia ovat.
Erikoiset videot
10
56
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ne ovat ihania: mielenkiintoisia, rentouttavia ja syvästi mieltä tyydyttäviä. 🙏
🦄- Anonyymi00002
Aika hyvin tienanut kyseisillä videoilla 20.7 1,398,624 katselukertaa ja 350 - $5.6K
eli päälle 5000€ päivässä videilla rahaa.
Tietenkään joka päivä ei tuollaisia summia kerry, vaan joinakin päivnä muutamasta kympistä vähän yli 100 euroon päivä tai sitten nolla euroa, toisin päivät, jolloin tienaa satoja tai yli 1000€ kompensoi ne päivät jolloin ei ole tuloja videoista. - Anonyymi00003
Olisko sama, jos tekis videon kermapursottimesta, josta pursuaa kermaa samalla tavoin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisko sama, jos tekis videon kermapursottimesta, josta pursuaa kermaa samalla tavoin?
Minä sinulle kermapursottimen näytän.
🦄
- Anonyymi00004
Aika selvästi et ole nainen, etkä ole koskaan tavannut naista.
- Anonyymi00005
Yhdellä kanavalla tulee poksaustarinoita. Ei ne poksautukset, mutta se, ah, niin ihana naislääkäri saa aikaan orkun pelkästä ajatuksesta.
Aina, kun olen nähnyt jollakin finnin tai mustapäitä, on tullut suorastaan pakottava tarve pursottaa, mitä en tietenkään ole voinut edes sanoa, saati tehdä.
Kun olin yliopiston patologian laitoksella harjoittelemassa ruumiinavausta, eräällä hirttäytyneellä sisarella oli valtavia mustapäitä. Oikein kamaloiduin, että minulle syntyi halu puristaa niitä sisareltakin, joka oli jo kaiken kärsimyksen ulkopuolella. R.I.P
Tietenkään en toteuttanut.- Anonyymi00009UUSI
Joskus ollut sellaisia tulehtuneita karvatappeja ja kun sellaista puristaa niin tulee talia ja pitkä ihokarva juurineen.
- Anonyymi00010UUSI
ja jotain Juusojakin hölmöilemässä..
... mutta kun itsellä... saakelinmoista jotain riitelemistä, vihdoin jo vihdoin ja kullootken hasivat... mutta niin hyvä tuo Panasonicin Blluray... usb-tikulla voi siihen laittaa musiikkeja...
hiljaa kuunnella... USB-muistitikulla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271880- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45650Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51507
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436