Viime kesänä joutui syömään jäätelöä lähes päivittäin, mutta tänä kesänä on tarvinnut turvautua jäätelön jäähdyttävään vaikutukseen ainoastaan harvoin.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Olen suuri nougatin ystävä. Alati himottais. Mutta tänä vuonna en ole syönyt minkäänlaista jäätelöannosta. Syynä heitteillejättö. Vaikka vammainen ja iäkäs niin yhteiskunta katkaisi kaikki tuet. Rahat annetaan ulkomaalaisille muttei omille jotka maksoi veronsa kymmeniä vuosia. Ei sovi mihinkään oikeustajuun että mihin jotkut vaan sysätään.
- Anonyymi00002
Raappahousu-Vihtori taas vauhdissa.
Eipä se jäätelö taida kovalla helteellä kehoa juurikaan jäähdyttää. - Anonyymi00003UUSI
Kuka nyt kylmässä ilmassa jäätelöä söisi
- Anonyymi00004UUSI
Jos jäätelö ei täällä maistu, osta lentolippu Espanjaan. + 40 aseteen lämmössä jäätelö suorastaan sulaa suuhun ;)
- Anonyymi00005UUSI
Barcelonassa, ilmatieteen laitoksen mukaan, 10 seuraavan päivän ylin lämpötila on 32 astetta, eli hyvin mukavia hellepäiviä 🌞
- Anonyymi00006UUSI
Hyvä, ettei ole ollut niin kuuma. Ei tartte joka paikassa katella yli satakiloisia nuoria siiderivalaita esittelemässä vyötärön yli tursuavia läskejään🐖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 69772
- 69694
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497