Mies aina hemmottelee sinua mutta miten sinä viettelet ja hemmottelet miehen eli haluat tehdä miehelle hyvää
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Heiluttelen helmoja.
- Anonyymi00022
Hyvillä irtokarkeilla ja välillä suklaallakin.
Jännää. Tästä tulee pitkä ketju.
- Anonyymi00002
Aatteleppa ensin omalle kohalles miten välikselle keikistely jatkuu :)
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aatteleppa ensin omalle kohalles miten välikselle keikistely jatkuu :)
No siihen nähden, miten paljon väliksen makkara-avaukset aina tuo palstalle jotain avokadolehtisalaattismoothie-reseptejä, niin kai tällaisessa asiassakin oli ylpeys päteä.
- Anonyymi00003
Eikai nykyajan naiset miehiä hemmottele. Sehän olisi patriarkaatin sortoon alistumista. Yöpöydällä on tummelirasia, hemmottele itseäsi sillä.
- Anonyymi00017
Yleensä laitan jotain viettelevää televisioon https://spankbang.party/9ci63/video/japanese. Sen jälkeen mies on valmista kauraa.
- Anonyymi00004
Se riippuisi miehestä ja siitä dynamiikasta, joka välillämme vallitsisi. Ei minulla mitään vakioviettelykeinoja tai hemmottelutapoja ole, vaan toimin tilanteen ja tunnelman mukaan miettien, mikä tuottaisi miehelle hyvää oloa.
Miehet ovat onneksi aika helposti ilahdutettavissa, ei näissä yleensä mitään sirkustemppuja tarvita.
Aletheias - Anonyymi00005
Eli taas tää sama nainen täällä tenttaa kun ei keksi tyhmästä päästään mitään kivaa🤣
- Anonyymi00006
En viettele miestä millään tavalla, koska en enää koskaan halua yhtäkään miestä elämääni pilaamaan! En minkään ikäistä edes ystäväksi! Olen todella hyvin yksin viihtyvä ja kokisin pelkän ystävyyssuhteen olevan minulle mahdoton!
- Anonyymi00007
Tää on kai ”nykyaikaa”, miehet haluaa prinsessakohtelua🙄
- Anonyymi00016
Miksi hemmottelu on muka vain naisen etuoikeus. Oot tyhmä.
En ole oppinu enkä enää viitti opetella.
- Anonyymi00010
Eivän miehet ikinä mitenkään ihmeemmin hemmottele ja ihan hyvä niin. Kaipaan ihan yleisellä tasolla mukavaa ja rauhallista elämää, en mitään hemmotteluhetkiä. Miehellä sama juttu kuin minulla. Hyvä ja rauhallinen arki on luksusta.
- Anonyymi00018
Sama homma, välillä toki vähän actionia https://spankbang.party/9a1qp/video/bkp2004. Pääpiirteittäin kuitenkin rauhallista menoa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sama homma, välillä toki vähän actionia https://spankbang.party/9a1qp/video/bkp2004. Pääpiirteittäin kuitenkin rauhallista menoa.
Minusta seksi (jos tuossa linkissäsi siitä on kysymys) kuuluu ihan normaaliin elämään. En näe mitään syytä mainita mitään niin tavanomaista parisuhteeseen kuuluvaa erikseen.
- Anonyymi00012
Toinen mies tietää parhaiten mitä mies kaipaa. Ja usein mies myös hemmottelee miestään toisin kuin nainen.
- Anonyymi00014
Ja se on homojen hommaa se! Yksi homo mies on yrittänyt saada minusta ystävää itselleen, mutta koska en halua enää koskaan yhtäkään uutta ystävää itselleni, niin turha enää yrittää kenenkään koskaan saada minua ystäväkseen!
- Anonyymi00013
Potkaisen ovesta ulos joka ikisen miehen!
00013: Potkaisen ovesta ulos joka ikisen miehen!"
Minä taas tunnen tarvetta olla naisille niin ystävällinen, kuin osaan.
Olisiko siinä jotain yhteyttä siihen, että useat sisaret ovat näyttäneet minulle ihanoitteellista vittuaan aivan oma-aloitteisesti. En tosiaankaan ole pyytänyt, mutta olen pitänyt sitä herttaisuutena.
Muuten, hyvää kesän jatkoa sinulle!
- Anonyymi00015
En ainakaan syöttämällä läskipalloksi ja tappamalla verenpainetautiin.
Mikäli mies välttämättä kaipaa hemmottelua, voin tehdä voileivän ja kaataa lasiin vissyä. Olen kiltti ja juttelen mukavia, tai olen hiljaa. Fiiliksen mukaan.
Mies on tyytyväinen. Taas on useamman kuukauden hemmottelut tehty.
Homma hanskassa! (mä olen tosi hyvä näissä hemmotteluhommissa) 👍
😆No niin. Tästä kannattaisi, naiset, ottaa mallia. Jäätte muuten vielä vanhoiksipiioiksi. Voileivällä ja wichyllä vietiin kerralla ykkös- ja kakkossija. Joku saattaa tosin innostua helmojen heiluttelusta enemmän.
scrg kirjoitti:
No niin. Tästä kannattaisi, naiset, ottaa mallia. Jäätte muuten vielä vanhoiksipiioiksi. Voileivällä ja wichyllä vietiin kerralla ykkös- ja kakkossija. Joku saattaa tosin innostua helmojen heiluttelusta enemmän.
Täällä jatkuvasti muistutetaan, kuinka tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Menin sieltä mistä aita on matalin. 😅
- Anonyymi00020
scrg kirjoitti:
No niin. Tästä kannattaisi, naiset, ottaa mallia. Jäätte muuten vielä vanhoiksipiioiksi. Voileivällä ja wichyllä vietiin kerralla ykkös- ja kakkossija. Joku saattaa tosin innostua helmojen heiluttelusta enemmän.
Ei minun mieheni kyllä kaipaa mitään noista. Ei voileipää, ei vichyä, eikä helmojen heiluttelua.
tosi.typy kirjoitti:
Täällä jatkuvasti muistutetaan, kuinka tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Menin sieltä mistä aita on matalin. 😅
Ai jai. Nyt on tullut kilpailua. Mutta vatsan kautta etenevät myös muut. Ehdotettu irtokarkkeja, suklaata ja vatsalla paistettuja munia.
- Anonyymi00024
tosi.typy kirjoitti:
Olisi joskus mielenkiintoista tavata tuollainen vatsan kautta hurmattava mies, muuallakin kuin palstalla.
Pidän aika suorasta toiminnasta. Joskus joku mieskin on tykännyt. En osaa ns. keimailla. "Oot niin kuuma, et sun mahan päällä vois paistaa munia."
- Anonyymi00021
Sä ole Hot Shotsisi katsonut. ☺️
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sä ole Hot Shotsisi katsonut. ☺️
Yes! Kerrankin joku huomasi, että mistä tuo vitsi on napattu. 😁
- Anonyymi00023
En mitenkään, koska en koe mitään tarvetta vietellä ketään!
- Anonyymi00025
Mun mielestä on kamalaa, kun kannetaan alkoholia sille aineelle persolle ihmiselle. Silloin saadaan siitä toisesta täysi hallinta. Kokemusta on ja itse en siksi mielellään kanna kenellekään alkoholia.
- Anonyymi00026
Ei naiset osaa hemmotella tai vietellä. Se on heille unohtunut taito.
- Anonyymi00027
Miehet ovat niin kylmiä kaloja, etteihän heitä voi millään hemmotella tai vietellä. Ei miestä lämmitä yhtään mikään.
- Anonyymi00028
käeisellä rahalla kai miloonia eron seteleitä käteen, salkussa OIKWEIN.
- Anonyymi00029
minä voin olla ehkä ihastunut johonkin nunaiseen, ehkä musiikin puolesta vaikka ewn ole häntä.. niin nooh..
- Anonyymi00030
Viimeksi eilen tilasin meille pitsat. Oli tyytyväinen. Osasin kuulemma valita hänelle hyvän pitsan. Sitä ennen ostin sille maanantaina tupakkaa (kun nätisti pyysi). Viimeisin isompi hemmottelu oli. kun ostin sille alkuvuodesta uuden tietokoneen.
- Anonyymi00031
ja niinl... miten edes mahdollista ei nänhnyt ollenkaan naapuria.... tavallista kerrostaloisssa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528