Ahdistaako teitä?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Ihan varmasti istun. Miksi edes kysyt?
- Anonyymi00011UUSI
Miehen tuoksu ei aina houkuttele istumaan viereen? Muistan joskus jonkun hajut haistaneen, vaikka etäisyys oli 2-3 metriä. Näin miehenä totean.
- Anonyymi00002UUSI
Muualla on vapaa paikka?
- Anonyymi00003UUSI
Olen istunut
- Anonyymi00004UUSI
heitä ujostuttaa
- Anonyymi00005UUSI
En usko että riippuu sukupuolesta kuka istahtaa viereesi, mutta ihmisen koko vaikuttaa, eli helpommin ängetään pienen henkilön viereen kuin rotevan, toiseksi kova tuijotus voi karkoittaa yrittäjät. Eli, jos haluat antaa viereesi istumatilaa niin painaudu pieneksi ikkunaa vasten ja katso muualle kuin suoraan päin bussiin astuvia.
Junapaikkani oli naisen vieressä. Pyysin anteeksi että istuin viereen ja sanoin että siirryn tyhjälle paikalle kunhan juna lähtee liikkeelle. Nainen sanoi ettei häntä häiritse, mutta siirryin kuitenkin. Olen iso karvainen mies, joten tiedostan itsekin ettei varmasti ole naiselle kivaa...
- Anonyymi00008UUSI
No tsiisus sentään! Jos minä olisin ostanut paikan junasta niin kyllä prkle siinä istuisin, sanoisin sille ak-alle että painu vttuun siitä jos et tykkää seurasta.
- Anonyymi00009UUSI
Voi äiti, mikä omakuvaus.
Vilma
- Anonyymi00006UUSI
En juurikaan kulje bussilla, mutta en istu julkisissa kenenkään viereen vaan istun yksin, jos vain tilaa on. Jos on pakko jonkun viereen istua, niin istun toisen naisen viereen. Tuntuu vain luontaisemmalta.
Minun viereeni taas istutaan julkisissa useinkin. Se johtunee siitä, että minut tulkitaan vaarattomaksi ja helposti lähestyttäväksi. Tai näin olen päätellyt esim. siitä, että ihmiset usein lähestyvät minua julkisissa paikoissa kysyen apuja. Olen viime aikoina esim. auttanut lukemaan jugurtin parasta ennen päivän, valitsemaan oikean langan villasukkiin (huom, en itse kudo), valitsemaan oikeanlaisen maitotuotteen ja junassa suosittelin nuorelle parille nähtävyyksiä, joissa kannattaa käydä päivän aikana.
Aletheias - Anonyymi00007UUSI
Jos naisella on liian iso takapuoli niin se ei vaan mahdu, tarvitsee kaksi istumapaikkaa alleen. Ne istuu usein yksin ja pieni laukku vieressään varaten toisen paikan sille laukulleen, mutta oikeasti takapuolelleen.
- Anonyymi00010UUSI
Muista odotusaikana istuin naapurin miehen viereen ja väsyneenä nukahdin nojaten häneen. En muista pyysinkö edes anteeksi. Mutta heillä oli samoin oerheenlisäys tulossa ja myöhemmin tutustuin tämän vaimoonkin.
Mutta oli se jännä herätä liian liki toista.
Vilma - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Muista odotusaikana istuin naapurin miehen viereen ja väsyneenä nukahdin nojaten häneen. En muista pyysinkö edes anteeksi. Mutta heillä oli samoin oerheenlisäys tulossa ja myöhemmin tutustuin tämän vaimoonkin.
Mutta oli se jännä herätä liian liki toista.
VilmaNo, se oli ehkä jo tottunut viinaanmeneviin naisiin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No, se oli ehkä jo tottunut viinaanmeneviin naisiin.
Kukas se siinä ilkeilee. Käytä hammastikkuja, että hampaankolot ovat tyhjät.
Mähän olin raskaana. Luitko ja ymmärsitkö.
Olen streittrari.
Vilma - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kukas se siinä ilkeilee. Käytä hammastikkuja, että hampaankolot ovat tyhjät.
Mähän olin raskaana. Luitko ja ymmärsitkö.
Olen streittrari.
VilmaEi se raskaus muitakaan "kadun naisia" ole paljoa hidastellut.
Miksi istuisin tuntemattoman viereen, jos muuallakin on tilaa?
- Anonyymi00014UUSI
Tuo on niin suomalainen piirre.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totta, mutta en viitsi asialla enempää päätä vaivata.
Periaatteessa jos joku hymyilisi kutsuvasti, niin voisin harkita istuvani viereen.- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä,mutta silloin pitäisi valita kenen viereen haluaa. Ihmiset voisivat järkyttyä entistä enemmän, että mitä tuokin minussa näkee 😂
- Anonyymi00017UUSI
Yleensä bussissa ei istuta viereen (paitsi tutun), jos on vapaitakin penkkirivejä tarjolla. Samaa sarjaa käytöstottumuksia, kuin se ettei julkisissa kulkuvälineissä häiritä muita kovaäänisille puheluilla yms.
Täydessä bussissa täysin mutu tuntumalla, kenen viereen saattaisi istua ilman, että kummankaan henkilökohtaisen alueen rajat järkkyvät järisyttävästi. Tämä on kompa. Ei busseissa ole miehiä. Viimeinen miesbussikuskikin jäi eläkkeelle vuonna 2015. Aikuisella miehellä on oma auto.
- Anonyymi00018UUSI
Joudun aina joskus käyttämään bussia. Olen välttynyt ruuhkabussilta ja yleensä väljää tilaa on ollut paljon. Jos ainoa paikka löytyy jonkun ihmisen vierestä, niin menen sitten viereen istumaan. Ihan sama, kumpaa sukupuolta edustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51477
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 37397