Perjantai jälleen

Ja herkät aiheet herkistää myös tylsistymiselle, ainakin jos ne kiertää kehää.

Miten monta vanhaa rupsua täällä muistaa tämän?

https://youtu.be/QtTR-_Klcq8?si=Eipy3qmVfsW4hGIP

Tuntuu kuin olis eilen ollu teini ja nähny tämän musateeveeltä.

71

199

Vastaukset 71

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon aikaan eräs tyylin ja asenteen täsmällisesti kopioinut tuli Stokkalla vastaan.
      Näytti omituiselta.

• Heh, näitä kopioita näkyi Lahdessakin. 😅

• Anonyymi00001
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, näitä kopioita näkyi Lahdessakin. 😅

Onhan niitä vieläkin

• Anonyymi00002

Jonne on ihana herkkis❤️ja toi ääni🥲

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Jonne on ihana herkkis❤️ja toi ääni🥲

Juu, en tiiä miksi mutta tykkään kasvoistaan. Niitä on mukava katsella. Toisin kun kirveellä veisteiltyjä ladonovi leukoja.

• Hyvin on muistissa, kuten tämäkin
      https://www.youtube.com/watch?v=Gkx1Iq81bE4&list=RDGkx1Iq81bE4&start_radio=1

• Anonyymi00003

Meikäs vasta heräilee tää uudestaan vaikka yli 50😅

• Anonyymi00004

On 🥰 herkkää

• Anonyymi00005

Creepin radiohead ✌️

• Anonyymi00017

• Anonyymi00006

Viikinki musa on kova juttu. Jotain herää sisällä kun sitä kuuntelee😄⚔️tykkään

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Viikinki musa on kova juttu. Jotain herää sisällä kun sitä kuuntelee😄⚔️tykkään

Sama, ihan kuin kutsuhuuto adrenaliini liikkeelle, lihakset valmiuteen ja äksöniä. 😅

• Anonyymi00007

• Ex-Lukka kirjoitti:

Äiteetä kantsii aina kuunnella 😄
        https://www.youtube.com/watch?v=sMmTkKz60W8&list=RDsMmTkKz60W8&start_radio=1

Totta. Isääkin toisinaan. 😄

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Sairaan hyvä. Se rekka viel alle ja jenkkeihi😉ois aika reisu

Volvo näyttäis olevan sen mitä logosta keulalta erotin. Silmät oli jees. 😜

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Sairaan hyvä. Se rekka viel alle ja jenkkeihi😉ois aika reisu

Ei kelpaa volvo mulle, kenworth olla pitää ja seiskytluvulta :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ei kelpaa volvo mulle, kenworth olla pitää ja seiskytluvulta :)

Mä tykkään Scaniasta, tullu istuttua kymmeniä ellei satoja tuhansia kyydissä. Pojat aina väittää, ettei tytöt osaa. Tytöt osaa mitä tahansa jos ne ymmärtää ettei mikään oikeasti estä niitä, muuta kuin asenteet "tytöt ei pysty".

https://youtube.com/shorts/nrOjT0j6z88?si=B6ZRFul7UWQPsku7

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä tykkään Scaniasta, tullu istuttua kymmeniä ellei satoja tuhansia kyydissä. Pojat aina väittää, ettei tytöt osaa. Tytöt osaa mitä tahansa jos ne ymmärtää ettei mikään oikeasti estä niitä, muuta kuin asenteet "tytöt ei pysty".

https://youtube.com/shorts/nrOjT0j6z88?si=B6ZRFul7UWQPsku7

Naisia näkyy rekan ratissa aika useinkin jo, yhden tunnenkin tyttären ystävän.

Itse tuli jo kuuskytluvulla istuttua sedän polvella traderin ratissa, muistan että ratti taisi olla isompi kuin minä. Siinä sylki roiskui kun tyyrättiin menemään 😄.

Ajan kuulemma itsekin "rekkamiehen otteella" nykyisin, olisiko tyyli tarttunut jo niiltä ajoilta

• Ex-Lukka kirjoitti:

Naisia näkyy rekan ratissa aika useinkin jo, yhden tunnenkin tyttären ystävän.

Itse tuli jo kuuskytluvulla istuttua sedän polvella traderin ratissa, muistan että ratti taisi olla isompi kuin minä. Siinä sylki roiskui kun tyyrättiin menemään 😄.

Ajan kuulemma itsekin "rekkamiehen otteella" nykyisin, olisiko tyyli tarttunut jo niiltä ajoilta

Näkee, olen ikionnellinen kun isäni ei ikinä ole latistanut mua missään sukupuoleni takia. Hän on aina sanonu, sulla on tyttäreni aivot ja kädet, kyvyt siinä missä mullakin isälläsi miehenä. Tee mitä haluat, autan missä osaan.

🤗

• Anonyymi00008

Aika magee🤩❤️‍🔥

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Aika magee🤩❤️‍🔥

Ylemmäs meni mun komma tähän piti tulla.

• Anonyymi00009

joku tiedustelupalvelu kuin CIA tain NSA... tsekkaamaanj joku nainen mikä on.

• Anonyymi00010

Ja mä kun luulin olevani outo 50v 🤣 kun kuuntelen raskasta ja enemmäki cityä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja mä kun luulin olevani outo 50v 🤣 kun kuuntelen raskasta ja enemmäki cityä

Minusta laaja musiikkimaku lisää luovuutta muussakin elämässä. :)

• Anonyymi00011

The Reason Hoopastank
      ❤️

• Anonyymi00012

kokeike pelata JOKU peli siis tiedät säännöt Governor of Poker 3, nettipeli... minulla on paljon rahoja noin 48 miljoonaa tätä leikkirahaa.

kokeile jos haluat aloittaa...kortipeliä

• Muistan tämän, noita kasvoja ja hymyä ei unohda kerran nähtyään, eikä satu korviinkaan 👍

• Anonyymi00013

Vetää ihan tunteella 🤣👊

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vetää ihan tunteella 🤣👊

Mä vedän autossa 🙈

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Mä vedän autossa 🙈

🤭 kukapa ei, pitää vain varoa ettei kukaan lähde kuuntelemaan ajokameran nauhoituksia 😁

• Anonyymi00015

No ni, pyllymiehet ja naiset,
      katsokaa tanssijoiden reisiä ja pakaroita.
      Siihen aikaan oli pienempi muodissa.

Biiseistä ja videoista muistuu mieleen siihen aikaan liittyviä asioita.

Rapsakka biisi edelleen.

• Anonyymi00016
    • Nythän mulla menee loppuyö linkkejä availlessa ja kuunnellessa. Taidan vaihtaa samalla eläimille kuivikkeet. 😅

• Joo, on nähty. Vuosien 2007-2019 musiikkivideoita olen nähnyt paljon, sillä minulla näkyi monta musiikkivideokanavaa jokseenkin noilla vuosina. 1970-2020-lukujen musiikkia on siis katsottu monelta kanavalta. Yksi kanava näytti vain 80-luvun musiikkia. Onko seuraava siltä vuosikymmeneltä jollekin tuttu?

https://www.youtube.com/watch?v=JmcA9LIIXWw&list=RDJmcA9LIIXWw&start_radio=1

• Anonyymi00018

Palstalaiset, mun eettiset sarvet herkistyy, ja meidän pitää puhua AIn luomasta musiikista. Tässä on yksi niistä. Olen todella blues,
      enkä haluaisi linkata AIn tuottamia
      ja tästä kuulee, että tämä on todella tuotettu. Blues on i h m i s t ä.
      Olen pro- ihminen.

Kaksi ongelmaa:
      - kammottavat epäeettiset sanat, tällaista ei tulisi jakaa ja
      - AI tuotos

Silti…..biisi on upea. Kaaduin lattialle.

Miten ne teki tämän? Siellä on ”muka” autotunea. Miksi AI …

Coveri biisistä Beautiful things, viiksivallu Benson Boonen alkuperäinen.

https://www.youtube.com/watch?v=SrPUEN_nnRU

• Anonyymi00019

Kaunis biisi, sydän täyttyy hyvistä aineksista.
        Pienillä muutoksilla sanoitus kuntoon.

Tiedän muutaman laulajan jotka pystyis tuohon.

Soittaako palstalaiset soittimia?

• AI:n kuulee, se on erilainen ääni, sävy mitä tulee ihmisen suusta ja soittimilta.

Hieno biisi. Mä en osaa soittaa kun suutani, laulanut olen about 15 vuotta säännöllisesti. Nuotitkin olen unohtanut.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

AI:n kuulee, se on erilainen ääni, sävy mitä tulee ihmisen suusta ja soittimilta.

Hieno biisi. Mä en osaa soittaa kun suutani, laulanut olen about 15 vuotta säännöllisesti. Nuotitkin olen unohtanut.

Ja siis tuli aika noin 16 vuotta sitten, kun totesin nyt on laulut laulettu, kuuntelupuolelle takaisin. Refluksi...

Tanssiminen kun kehonliike on ollut aina ❤️ on sellainen mitä en pysty lopettaa, sopiva rytmi ja liike alkaa itsestään.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Kaunis biisi, sydän täyttyy hyvistä aineksista.
        Pienillä muutoksilla sanoitus kuntoon.

Tiedän muutaman laulajan jotka pystyis tuohon.

Soittaako palstalaiset soittimia?

Olen soittanut nuorempana selloa.

• Anonyymi00021
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen soittanut nuorempana selloa.

No ni, saitti! ☀️

Palstamiitille järkätään musiikkia. Tarvitaan lava, vahvarit, mikit ja soittajat tuo soittimia. Mulla on muutama. Laulan myös.

Täällä on musikaalisia.

Voin tehdä esitysohjelman ja harjoitteluohjelman.
        Ohlwmassa: myös aikaa improlle ja sävelvapaa osion.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No ni, saitti! ☀️

Palstamiitille järkätään musiikkia. Tarvitaan lava, vahvarit, mikit ja soittajat tuo soittimia. Mulla on muutama. Laulan myös.

Täällä on musikaalisia.

Sello🐾🧡

Miksi … loman jälkimainingeissa
        suree aikaa, jota ei käyttänyt musiikille.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

No ni, saitti! ☀️

Täällä on musikaalisia.

No osaisin vielä korvakuulolta soittaa ehkä tuiki tuiki tähtösen. Että jos se riittää. 🤣

Vitsi sitä on pössi, kun ei ole edes nuottien lukutaitoa pitänyt yllä. Teini-iässä oli joku kapinavaihe.

• Anonyymi00020

on jo lauvantai..

mutta kun kävin vähän tutustumassda kun joku ex tai no white supewrmaist... mikä on tämä mekkomies, isruin hetken knssaan... nooh niin no mielipiteensä pukeutumistyylinsää..

now you met a very dangerous man.... joku niin minä... hwh

• Niin on. Vartun kun lapset heräilee jotta pääsis mattopyykille mummolaan. Aamukahvit ja huushollinhoitoa vielä. Mites siellä aamu alkoi?

• Anonyymi00023
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin on. Vartun kun lapset heräilee jotta pääsis mattopyykille mummolaan. Aamukahvit ja huushollinhoitoa vielä. Mites siellä aamu alkoi?

Jos sulla on musiikin kipinä,
        laula, soita, kuuntele lasten ja lemmikkien kuullen,
        se on niin arvokasta.

Mikään ei ole arvokkaampaa.

Kun otin ensimmäisiä äänenavauksia täällä puskassa,
        orava tuli katsomaan ikkunan taakse.
        Näytti ärtyneeltä (vaikea tulkita, saatoin myös häiritä sitä).
        Sanoin sille ”sori”.

• Videon olen nähnyt joskus myöhemmin. Ei ollut aikaa katsella MTV:tä kun oli opiskeluja, töitä ja muuta tekemistä.

• Mä näin ekan kerran hoitolasteni kotona. Olin kaupungin palkkaama kolmiperhepäivähoitaja. Eli työpaikallani palkkatyössä.

Heillä oli telkku auki ja perheen tytöt tykkäsi pitää musiikkikanavaa auki lastenohjelmien sijaan. Olin tekemässä ruokaa keittiössä, kun kuuli musiikin ja meni katsomaan olkkariin. Tytöt veivasi videon tyttöjen tyyliin. 😅

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä näin ekan kerran hoitolasteni kotona. Olin kaupungin palkkaama kolmiperhepäivähoitaja. Eli työpaikallani palkkatyössä.

Heillä oli telkku auki ja perheen tytöt tykkäsi pitää musiikkikanavaa auki lastenohjelmien sijaan. Olin tekemässä ruokaa keittiössä, kun kuuli musiikin ja meni katsomaan olkkariin. Tytöt veivasi videon tyttöjen tyyliin. 😅

Ja tää toistui joka päivä muutaman viikon Ma-Pe 5 vrk työpäivinä. Jäi mieleen biisi hyvin.

• Anonyymi00024

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1546
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      957
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      372
      946
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      821
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      623
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      578
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      164
      570
    Aihe