Tein aamulla hedelmäsalaattia, varmaan yli kilon.
Se meni kolmestaan kerralla, oli vitamiineja kerrakseen.
Päivällä treenasin nousuportailla. Sinne tuli kolmekymppinen nainen ikään kuin näyttämään miten niitä portaita tulee nousta. Alatasanteella oli miellyttävää katsoa tarkkaan miten asiat oikeasti tehdään:)
Oli aikas hedelmällinen päivä, herkkuja kerrakseen.
Sai myös hyviä treenivinkkejä.
AV
Eletty elämä kielletty hedelmä
30
174
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Kukkia vaimolle.
- Anonyymi00002
Taitaa riittää jos saa maukasta hedelmäsalaattia ja kovakuntoisen hyvällä mielellä kulkevan miehen?
AV - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taitaa riittää jos saa maukasta hedelmäsalaattia ja kovakuntoisen hyvällä mielellä kulkevan miehen?
AVToki jotkut naiset tyytyvät pinnallisuuteenkin. Eivät kaikki paljoa vaadi, onhan se vaatimattomuus tavallaan hyvekin.
Vie niitä kukkia vaimollesi. Ja lopeta muiden naisten perseiden tuijotus. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toki jotkut naiset tyytyvät pinnallisuuteenkin. Eivät kaikki paljoa vaadi, onhan se vaatimattomuus tavallaan hyvekin.
Vie niitä kukkia vaimollesi. Ja lopeta muiden naisten perseiden tuijotus.Höh, jos hän haluaa että tuijottaisin erityisesti vain hänen peffaansa, hän kyllä alkaisi juosta paljon enemmän portaissa? Valintakysymys.
Luottaa ilmeisesti joihinkin visuaalisen kauneuden yläpuolella oleviin asioihin.
Mjoo, mutta kauniita ihmisiä on paljon joita on ihan mukava katsella?
Katsominen ei ole kiellettyä, sehän on suorastaan suositeltavaa.
AV - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Höh, jos hän haluaa että tuijottaisin erityisesti vain hänen peffaansa, hän kyllä alkaisi juosta paljon enemmän portaissa? Valintakysymys.
Luottaa ilmeisesti joihinkin visuaalisen kauneuden yläpuolella oleviin asioihin.
Mjoo, mutta kauniita ihmisiä on paljon joita on ihan mukava katsella?
Katsominen ei ole kiellettyä, sehän on suorastaan suositeltavaa.
AVOlet voittanut siis lotossa, etkä edes tiedä sitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet voittanut siis lotossa, etkä edes tiedä sitä.
Kyllä molemmat sen tiedostavat, lisäksi lottovoitto on osunut kahteen kertaan.
AV - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä molemmat sen tiedostavat, lisäksi lottovoitto on osunut kahteen kertaan.
AVJokainen saa toisen mahdolisuuden. Kolmas alkaa olemaan jo vähän kortilla ymmärryksen suhteen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jokainen saa toisen mahdolisuuden. Kolmas alkaa olemaan jo vähän kortilla ymmärryksen suhteen.
Suositteletko miehille ja naisille hevosten silmälappuja?
AV - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suositteletko miehille ja naisille hevosten silmälappuja?
AVSinulle suosittelen siveysvyötä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinulle suosittelen siveysvyötä.
Siveysvyö sijaitsee jokaisen ihmisen limbistä järjestelmässä ja aivolohkossa.
Kaikesta huolimatta, oli silmillä laput tai ei...
Kyllä se kauniimpikin osapuoli katselee mielellään komeita miehiä, miksei niin tekisi?
AV - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siveysvyö sijaitsee jokaisen ihmisen limbistä järjestelmässä ja aivolohkossa.
Kaikesta huolimatta, oli silmillä laput tai ei...
Kyllä se kauniimpikin osapuoli katselee mielellään komeita miehiä, miksei niin tekisi?
AVEläimet toimii eläinten vaistojen varassa. Ihmisyydessä on kyse juuri apinavaistojen yläpuolelle kasvamisesta. Tätä on korostettu historiassa sivistyksen aikana, nykyajassa tunnutaan kannustavan pinnallisuuteen, himoihin antautumiseen, ja materialismiin. Olemme vaan taantuneet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eläimet toimii eläinten vaistojen varassa. Ihmisyydessä on kyse juuri apinavaistojen yläpuolelle kasvamisesta. Tätä on korostettu historiassa sivistyksen aikana, nykyajassa tunnutaan kannustavan pinnallisuuteen, himoihin antautumiseen, ja materialismiin. Olemme vaan taantuneet.
Hmm...se jos vaistot ja mieli saa miellyttävän kokemuksen jostain näystä, ei kai tarkoita samaa mitä kielletty? Olisihan se valehtelemista jos sanoisi ettei ollut yhtään hyvännäköinen. Saa kai elämässä jotain tutuutta olla, tarkoitus sama mitä jos sen sanoisi kukasta yms.
Ihmeen rajattua touhua?!
AV - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eläimet toimii eläinten vaistojen varassa. Ihmisyydessä on kyse juuri apinavaistojen yläpuolelle kasvamisesta. Tätä on korostettu historiassa sivistyksen aikana, nykyajassa tunnutaan kannustavan pinnallisuuteen, himoihin antautumiseen, ja materialismiin. Olemme vaan taantuneet.
...ja tuo kauneus ei ole pinnallisuutta, vaan terveen kehon merkkejä.
AV - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hmm...se jos vaistot ja mieli saa miellyttävän kokemuksen jostain näystä, ei kai tarkoita samaa mitä kielletty? Olisihan se valehtelemista jos sanoisi ettei ollut yhtään hyvännäköinen. Saa kai elämässä jotain tutuutta olla, tarkoitus sama mitä jos sen sanoisi kukasta yms.
Ihmeen rajattua touhua?!
AVToki saa. Ja pitää. Kaikista kukista pitää nauttia. Ja kukin miettii arvonsa ja suhteensa niin kuin haluaa. Kunhan on avoin niistä myös puolisollensa, ja se on hänellekin ok.
Itse en näe suhdetta avioliiton arvoisena jos haluaisin nuuhkia muita kukkia kuin sen minkä olen saanut. Muilla ei olisi mitään parempaa annettavaa. Tai jos olisi, niin miksi avioliittoon on edes lähtenyt? Käytännönsyyt tai tavat eivät omassa maailmassani ole hyväksyttävä peruste. Itselleni avioliitto tarkoittaa symbioosia yhden naisen kanssa. Yhden. Jos on houkutuksia muihin, niin kauan en mitään avioliittoa harkitsisi. Mutta eivät kaikki muut ole tietenkään samoilla arvoilla ajattelevia.
Jos teillä toimii tuo, niin fine. Kunhan se on avointa, ja vaimosi hyväksyy että kuolaat muiden perseitä, ja sinulle on myös ok, että hän kuolaa muiden miesten perseitä. Sittenhän homma on ihan kunnossa. Kunhan mikään ei ole yksipuolista ja salassa. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
...ja tuo kauneus ei ole pinnallisuutta, vaan terveen kehon merkkejä.
AVToki, toiset tykkää kunnossa olevista autoista, toiset kunnossa olevista ihmisruumiista. Itse olen kiinnostunut vain sieluista ihmisten sisällä, joten ehkä puhun asioista mihin et itse ole vielä törmännyt vaan liikut vielä siellä käsin kosteteltavissa olevalla pinnallisella tasolla. On tämäkin mahdollista, ja otan sen huomioon.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toki saa. Ja pitää. Kaikista kukista pitää nauttia. Ja kukin miettii arvonsa ja suhteensa niin kuin haluaa. Kunhan on avoin niistä myös puolisollensa, ja se on hänellekin ok.
Itse en näe suhdetta avioliiton arvoisena jos haluaisin nuuhkia muita kukkia kuin sen minkä olen saanut. Muilla ei olisi mitään parempaa annettavaa. Tai jos olisi, niin miksi avioliittoon on edes lähtenyt? Käytännönsyyt tai tavat eivät omassa maailmassani ole hyväksyttävä peruste. Itselleni avioliitto tarkoittaa symbioosia yhden naisen kanssa. Yhden. Jos on houkutuksia muihin, niin kauan en mitään avioliittoa harkitsisi. Mutta eivät kaikki muut ole tietenkään samoilla arvoilla ajattelevia.
Jos teillä toimii tuo, niin fine. Kunhan se on avointa, ja vaimosi hyväksyy että kuolaat muiden perseitä, ja sinulle on myös ok, että hän kuolaa muiden miesten perseitä. Sittenhän homma on ihan kunnossa. Kunhan mikään ei ole yksipuolista ja salassa.Tietysti toimii, sehän on luonnollista.
Ei kummankaan tarvitse pelätä mitään pettämisiä, koska kumpainenkaan ei toistaan omista:) Elämä on hyvä elää aikuismaisesti, luonnonmukaisesti.
Ihmisen tulee todistaa arvonsa parisuhteessa ihan jokainen päivä:)
AV - Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toki, toiset tykkää kunnossa olevista autoista, toiset kunnossa olevista ihmisruumiista. Itse olen kiinnostunut vain sieluista ihmisten sisällä, joten ehkä puhun asioista mihin et itse ole vielä törmännyt vaan liikut vielä siellä käsin kosteteltavissa olevalla pinnallisella tasolla. On tämäkin mahdollista, ja otan sen huomioon.
Erittäin kypsästi näissä viesteissä kirjoitat. Arvostan!🤷♀️
Viimeksi, kun tein juhliin hedelmäsalaattia, niin koversin sen ananaksen sisään. Siitä tuli samalla näyttävä tarjoiluastia. Suosittelen kokeilemaan. :)
- Anonyymi00019
Ok, hedelmien tulee olla jääkaappikylmiä.
Nam.
AV
- Anonyymi00017
En kadu mitään
Silti jotain voisi unohtaa
Se joskus sattuu
Ei, tekemättömäksi mitään saa
Itselleen voi valehdella
Kohtaloaan paisutella
Ei nyt kertoo totuuden
AV - Anonyymi00018
Ettelän Vetelät Eapanjasta.... Vetewlykset, Laiskuriy.
Uutissi Maarokosta hyökkää jo Ebola-virus-ihmisiä mielin määrin, Eapanjan ministeri.. saa jo lolppua tulwminwn Gibraltarinkin kautta.... - Anonyymi00020
tietokoneen lämplö nyt on näyrrää reaaliaikainen:
19.0 sisä
17.9 ulko - Anonyymi00023
No niin. Aloittajaa ei saa sanoa Iim@iseksi r@sv@sedäksi. Vaikka hän sellainen onkin.
Mikähän siinä on että miehet eivät ymmärrä että sellaisen katseen huomaa ja vaistoaa aina. Erittäin vastenmielistä.
xLinerEi naisilla selässä silmiä ole. Jos katseen joskus huomaa (eli "vaistoaa") niin yhtä hyvin kymmenen muuta kertaa on voinut jäädä huomaamatta.
Toiseksi naisilla on pukeutumisellaan mahdollisuus valita miten katsojaystävällinen on. Ja toistaiseksi todisteet näyttävät siltä, että useampi nainen haluaa tulla katsotuksi kuin olla huomaamaton.- Anonyymi00028
scrg kirjoitti:
Ei naisilla selässä silmiä ole. Jos katseen joskus huomaa (eli "vaistoaa") niin yhtä hyvin kymmenen muuta kertaa on voinut jäädä huomaamatta.
Toiseksi naisilla on pukeutumisellaan mahdollisuus valita miten katsojaystävällinen on. Ja toistaiseksi todisteet näyttävät siltä, että useampi nainen haluaa tulla katsotuksi kuin olla huomaamaton.Näin se menee, naiset jotka tietävät olevansa hyvämuotoisia ja kuntoisia, haluavat sen olotilan myös visuaalisesti toisille jakaa.
Hyvä näin, ihania kun ovat.
AV
- Anonyymi00024
minua kyllä mietityttää joku naapurin tyttö, jännää musiikkia .... iloinen kun hän asuu, tavallaan, kun kuulee pieniä ääniä mitä nyt yleensäkin kewrrostaloissa on...
minuun ei kukaan halua tutustua ellei ole pakko kun joku ex-KKK...
- e3n ole aktiivisen vaarallinen kuin odin-poeukat. - Anonyymi00025
Ei kai hedelmäsalaatilla tehdä monen tunnin porrastreenejä
- Anonyymi00026
AV kasvattaa lihastakin pelkällä hiilihydraatilla 😁. Älä ota sen juttuja liian tosissasi.
xLiner Ihmisen elimistössä on varastoituneena rasvaa, jonka käyttö energiaksi kunnolla alkaa sitten kun muita energialähteitä ei enää ole. Naisilla usein on reisissä ja perseessä monen viikon tekemättömät porrastreenit.
- Anonyymi00027
Ja miksi ei tehtäisi?
Hedelmistä saa hyviä hiilihydraatteja, ruisleiväviipaleen jälkeen ihan hyvä aamupalanakin. Kevyt, sulaa hyvin ja luovuttaa nopeeta energiaa.
Hyvin jaksoi, kun muisti helteessä juoda riittävästi kivennäisvettä.
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491434- 1151396
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198939Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327885Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä231819- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233697Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21601