Hyvin tyydytetty kolli lyykähti pihalleni varjoon odottamaan seuraavaa kierrosta..
:)
https://ibb.co/N6m0hyG9
Tässä kuuluisa Aleten rakastama palstalainen...
Miesvieraita kylässä
22
211
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Onko hän mun tuleva kissavauva?? 😍😍😍
Ihana tyyppi ja niin tyytyväisen oloinen 🥰
AletheiasJuu hää se on.. Rande tuossa kommentoi että häneltä ei ilmeisesti enää kysytäkään ja sitä totesi kyseiselle kissankutaleelle, ettei ole niin sanottuna, ettei hän kuulu ehkäpä tuohon kauppaan ollenkaan.. ;)
Tuossa vieressä ne toljottavat toisiaan keskustellen.. Rande höpöttelee sujuvasti vaikka vastaus on mäy. :)- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu hää se on.. Rande tuossa kommentoi että häneltä ei ilmeisesti enää kysytäkään ja sitä totesi kyseiselle kissankutaleelle, ettei ole niin sanottuna, ettei hän kuulu ehkäpä tuohon kauppaan ollenkaan.. ;)
Tuossa vieressä ne toljottavat toisiaan keskustellen.. Rande höpöttelee sujuvasti vaikka vastaus on mäy. :)Lopulliset sopimusehdot on vielä sopimatta 😅 Kissa kun on niin helppo, mutta miehet tuppaa olemaan vähän haastavia eritoten jos on niin omapäinen tapaus kuin Rande 😄 Ei olla nimittäin vieläkään päästy yhteisymmärrykseen kuskin paikasta, kun hän ei millään usko, että minä olen ilmiselvästi parempi kuski 😇
Siellä on miehillä selvästi meneillään syvälliset keskustelut 😁 Antakaahan paljon rapsuja kissaherralle täältä 😻 Ei kyllä yhtään helpota kissakuumetta tällaiset 🫣
Aletheias Anonyymi00004 kirjoitti:
Lopulliset sopimusehdot on vielä sopimatta 😅 Kissa kun on niin helppo, mutta miehet tuppaa olemaan vähän haastavia eritoten jos on niin omapäinen tapaus kuin Rande 😄 Ei olla nimittäin vieläkään päästy yhteisymmärrykseen kuskin paikasta, kun hän ei millään usko, että minä olen ilmiselvästi parempi kuski 😇
Siellä on miehillä selvästi meneillään syvälliset keskustelut 😁 Antakaahan paljon rapsuja kissaherralle täältä 😻 Ei kyllä yhtään helpota kissakuumetta tällaiset 🫣
AletheiasAiheutit naurunremahduksen Randelle.
:)
Sanoi, että muka parempi kuski... :)Anonyymi00004 kirjoitti:
Lopulliset sopimusehdot on vielä sopimatta 😅 Kissa kun on niin helppo, mutta miehet tuppaa olemaan vähän haastavia eritoten jos on niin omapäinen tapaus kuin Rande 😄 Ei olla nimittäin vieläkään päästy yhteisymmärrykseen kuskin paikasta, kun hän ei millään usko, että minä olen ilmiselvästi parempi kuski 😇
Aletheiashttps://ibb.co/jPbzfLKk
Tässä pikkuisen lisää herra itsevaltiaasta, eli prinssi Ernst von Plüsch-Würfel.- Anonyymi00006
Pikku-pirpana kirjoitti:
https://ibb.co/jPbzfLKk
Tässä pikkuisen lisää herra itsevaltiaasta, eli prinssi Ernst von Plüsch-Würfel.Oi mikä komea kissaherra 😻 Kelpaa viettää aikaa tuollaisen komistuksen kanssa 🥰
Ja mitä tulee Randen nauruun, niin se oli vain hermostumisnaurua, koska hän tietää, ettei pärjäisi mulle kuskintaidoissa ikinä 😇😅
Aletheias Pikku-pirpana kirjoitti:
https://ibb.co/jPbzfLKk
Tässä pikkuisen lisää herra itsevaltiaasta, eli prinssi Ernst von Plüsch-Würfel.Hieno herra. 😻❣️
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oi mikä komea kissaherra 😻 Kelpaa viettää aikaa tuollaisen komistuksen kanssa 🥰
Ja mitä tulee Randen nauruun, niin se oli vain hermostumisnaurua, koska hän tietää, ettei pärjäisi mulle kuskintaidoissa ikinä 😇😅
AletheiasMullapa onkin täällä kaksi komistusta.. Rande ja hänen kissansa. Kyllä minua nyt suositaan. :)
- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mullapa onkin täällä kaksi komistusta.. Rande ja hänen kissansa. Kyllä minua nyt suositaan. :)
No sinun todellakin kelpaa siellä komeiden miesten seurassa, ihan kateeksi käy 😍
Palstalla sen verran ilkimyksiä nyt liikkeellä, että taidan tehdä loppuillan jotain mukavampaa kuin palstailla. Ihanaa iltaa teille sinne! 🌞🌞🌞
Aletheias Anonyymi00007 kirjoitti:
No sinun todellakin kelpaa siellä komeiden miesten seurassa, ihan kateeksi käy 😍
Palstalla sen verran ilkimyksiä nyt liikkeellä, että taidan tehdä loppuillan jotain mukavampaa kuin palstailla. Ihanaa iltaa teille sinne! 🌞🌞🌞
AletheiasKiitos ja hyvää iltaa sinullekin. Olet ihana!
- Anonyymi00008
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos ja hyvää iltaa sinullekin. Olet ihana!
Kiitos ja kuten myös 🥰
Aletheias
- Anonyymi00005
Terkkuja R:lle, jos viitsit niin antaisitko hänelle kunnon lämpöisen halin ja ehkä suukon poskelle myös mun puolesta?
Rakkaudella joku vaan 💗- Anonyymi00009
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. sai halauksen, suukko jäi antamatta.
Kiitos!
Toivottavasti tietää keneltä oli. 🩷 Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos!
Toivottavasti tietää keneltä oli. 🩷Arvailujen varaanhan tuo jäi.
Onpa suloinen ja tyytyväisen näköinen kissaherra. Mikäs on ollessa, kun on syötetty ja viihdytetty.
Seuraavaksi varmaan pitäisi syöttää se Rande-kujakissa.
Siellä on kaikilla kissanpäivät! 😺 😊
Mukavaa lauantai-iltaa sinne! 👋😃Kiitos. Tässä kuunnellaan livemusaa ja syödään pitsaa. Olutta virtaa ja jokunen driksukin on mennyt. Oikein mukavaa on ollut.
- Anonyymi00010
Ei tuo ole tyytyväisen näköinen, vaan vähän närkästynyt. Näkee ettei kaunotar pitänyt ihan kaikesta tilanteista ympärillään.
Kuka pitää niitä ihan tyhminä. Kissakin osaa hymyillä ja näyttää miten pitää olostaan. Nyt on hän kaunotar vähän tyytymätön. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei tuo ole tyytyväisen näköinen, vaan vähän närkästynyt. Näkee ettei kaunotar pitänyt ihan kaikesta tilanteista ympärillään.
Kuka pitää niitä ihan tyhminä. Kissakin osaa hymyillä ja näyttää miten pitää olostaan. Nyt on hän kaunotar vähän tyytymätön.XD Kissa selkeästi ajattelee, että mitä halvattua nämä tyypit täällä tekee.
Hauskaa iltaa kaikille tasapuolisesti! :)
- Anonyymi00011
No näyttää että siihen vähän sattuu. Ihan varma ei tietysti voi olla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4211823Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012282 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951031Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58926
- 66906
- 47880
- 63840
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68814