Ja kumpi sellaisen emännän näköinen eli kumpi sopis viereesi 1 laura närhi vai 2 erin anttila siis näöllisesti ja vartalollisesti
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Miksi aina näitä suomalaisia a-kkoja? En edes viitsi googlata kun arvaan jo ihan hyvin noista nimistä minkä näköisiä ovat. Jotain vanhoja r-umia a-kkoja kuitenkin.
- Anonyymi00003
laura närhi (ikä 48)
erin anttila (ikä 49)
miksi harrastat tälläistä, mikä tavoite tässä on? onko tämä mielestäsi huumoria tai jotain?
minusta tämä on vaan pelkästään ärsyttävää kun pitää googlata näitä v_anhoja h_arppuja mitä en todellakaan halua nähdä tai tietää näistä yhtään mitään- Anonyymi00004
Sinä et olekkaan mies vaan olet kateellinen nainen ja yrität pahoittaa mieltä
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä et olekkaan mies vaan olet kateellinen nainen ja yrität pahoittaa mieltä
Haluaisin sen van han kurpan nähdä joka noille har puille olisi kateellinen. Tai oikeasti en haluaisi nähdä.
- Anonyymi00005
yhdessä päivässä voi olla monta aamua ja yötä jos niin tunnin väleinkin ottaa nokoset päivän aikana, monta uutta aamua ja yötäkin
- Anonyymi00007
Minä taidan olla näille liian nuorekas, vaikka ihan tyylikkästi ikääntyneet. Ikää on 50 ja tänään kaupassakin vielä pojiteltiin. Vanhempi rouva ei yltänyt ylähyllylle, niin pyysi minulta apua: Kuule poika, autatko... Lähimmät työkaveritkin luulivat minua 35-vuotiaaksi vielä 1,5v sitten. Minulle toki sopii pysyä ikuisesti 35-v, se on oikeastaan paras ikä tällaiselle omia polkujaan kulkevalle sigmamiehelle. Pitää sitten tosi vanhana lavastaa oma kuolema ja aloittaa uudella henkilöllisyydellä jossain muualla.
- Anonyymi00008
Jonnaa ja Eeriniä tuli nuorena miehenä katseltua ja *******a. Laurakin oli kai jossain bändissä, mutta muistelen pitäneeni häntä liian poikatyttönä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639