Miltä tuntuu, kun illat alkaa pimeneen....

Anonyymi-ap

Alkaa jo hämärä hiipimään 23 jälkeen ja pimeys ennen klo 24....
Joka ilta tästä eteenpäin hämärtyy vähän aikaisemmin.
Millaisia ajatuksia ja tunnetta se herättää....
Itse tykkään, kun alkaa hämärtämään.
En sytytä valoja, vaan laitan netistä jonkun tunnelmallisen valovideon, jossa on tunnelmallinne musikki soimaan.
Jos musiikkistudio ohjelman saiis vaan toimimnaa uudemmassa tietokoneessa, niin voisi tunnelmoida ja luoda jotain musiikkia.
On myös mukava pelata tietokoneella ja konsolilla, kun ulkona hämärtää.
Myös syödä jotain hyvää on mukava näin syksyn lähestyessä ja käpertyä nauttimaan.

Tähtitaivas palaa itkän tauon jälkeen ja tuntuu, kuin tervehtisi ystävää pitkän tauon jälkeen
Tähtitaivaan katselun paras aika on vielä edessä, kun illat piemnevät, maa on musta,e eikä ole vielä kylmä, toivon näkeväni tunnistamattoman aluksen, joka tulisi ja pääisis sen kyydissä matkustamaan jonnekin kaukaiselle galaksille, lähtisin heti, jos sellainen
tilaisuus vaan koittaisi.

Myös kuutamoillat ovat näin syksyisin tunnelmallisia, ohrankeltainen kuu ja usvaa, ai että....
Enää kolme kuukautta, niin on lokakuu ja alkaa joulun tunnelma näkymään kaupoissa...

14

74

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nautitaan kesästä kun voidaan. Valoisa aika korreloi hyvin lämpimien säiden kanssa. Halvat tunnelmavalot sopivat pimeneviin iltoihin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Rakastan kesää ja kesän valoisuutta. Erityisesti kesäillat ovat minulle jonkinlainen erityisen rakkauden kohde. Sen vuoksi iltojen pimeneminen tuntuu hieman haikealta.

En aio liikaa ajatella edessä olevaa syksyä saati talvea sillä kesä on ihmisen parasta aikaa ja sitä on edessä vielä vaikka miten pitkään. Tänäänkin vietin yli neljä tuntia luontopoluilla ja laiturilla auringosta ja veden kimmellyksestä nauttien 🌞Lisää tällaisia päiviä!

Aletheias

• Anonyymi00003
        UUSI

Juu, onhan se kesä parasta aikaa, jos lämpötila pysyy inhimillisissä asteissa eli 15-20 astetta, vettä sataa välillä, välillä on selkeää ja välillä pilvistä.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Juu, onhan se kesä parasta aikaa, jos lämpötila pysyy inhimillisissä asteissa eli 15-20 astetta, vettä sataa välillä, välillä on selkeää ja välillä pilvistä.

Kesä on parasta kun lämpötila pysyy 20-30 astetta, aurinko paistaa valtaosin, mutta välissä on raikkaita kesäsateita 🤗 Illalla voi sitten olla vähän viileämpää. Toissailtana olin iltalenkillä, aurinkoinen ilta ja 17 astetta oli aivan täydellinen sää ulkotreenille 🌞

Aletheias

• UUSI

Kesälomaa on vielä viikko jäljellä. Nautin kesäpäivistä viimeiseen asti.

Nyt alkavat ns. elokuun samettiset illat. Romanttista!

• Anonyymi00005
      UUSI

syksyn tuntua on jo, mutta mitä siitä? tämä ei ole mitään uutta, Suomessa neljä vuoden aikaa

• Anonyymi00006
      UUSI

Tänään oli auåivan ihana ilma n. kuuden aikaan sauvakävelyä.
      Maa on lämmin ja se tuuli. Raikas muttei kylmä.
      Minä nautin.
      Vilma

• Anonyymi00007
      UUSI

Ihanalta! Rakastan syksyä ja joulun aikaa.

• UUSI

Nautiskelen vielä hetken tästä valosta, mutta huomasin viime yönä kuskin hommissa ollessani, että ilmassa oli selkeä syksyn tuntu. Jouduin myös käyttämään pitkiä ajovaloja nähdäkseni paremmin sumussa. Määrätynlainen haikeushan siinä tulee, kun ei täällä kotopuolessa ole ollut yhtään virallista hellepäivää, mutta toisaalta onhan siinä syksyn tunnelmassakin puolensa. :)

• Anonyymi00008
      UUSI

Tänään tunsin ensimmäistä kertaa halua iltaterassille.
      Kävelin kello 17:00 jälkeen veden äärellä olevan terassin ohitse, aurinko paistoi ja oli sellainen seesteinen rauhallinen olo.
      Illat ovat nyt parhaimmillaan kaikenlaisille aktiviteeteille.

AV

• Anonyymi00009
      UUSI

Odotan kovasti.

• UUSI

Tympeää, kun tulee taas talvi. En siedä talvia. Mutta elokuu ja syyskuu vielä menee, sitten alkaa se kituminen.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tykkään kun illat hämärtyy, kynttilälyhdyt valaisee ulkona ja sopivan viileä ilma.
      Paras aika vuodesta 🩷

• Anonyymi00011
      UUSI

Paras aika kesästä ja vuodesta. On lämmintä ja yöt ovat pimeitä. Tykkään. 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1457
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1012
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      897
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      753
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      46
      490
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      126
      483
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      32
      445
    Aihe