Utsjoen kuntalaiset ovat kyllä outoja.

Anonyymi-ap

Minä olin Utsjoen kunnan Karigasniemen kylässä 2023 kesällä niin Inarin kunnassa asuvien Utsjoen kuntalaisten mielestä se oli KUNNIAN LOUKKAUS.

Siirtolan Rainerin ex-vävykin on Utsjoen kunnan miehiä ja hänestä sekä hänen tytöstäkin tuo oli kunnian loukkaus sekä muista FB kunniallista, mutta miksi he eivät mene sinne Utsjoen kuntaan jos oli kerta kunnian loukkaus heistä, kun minä ja Justus ollaan oltu Utsjoen kunnassa.

Ei me kyllä Justuksen kanssa Utsjoen eikä Karigasniemen kyliin voida enään mennä, koska se on KUNNIAN LOUKKAUS!

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kävin Karigasniemellä ISO-ENONI luona mummolan korvikkeena, koska minun mummo ja vaari oli kuolleet.
      Hän aina itse soitti ja sano, että : Joutasko TYTTÖ välillä tänne meillekkin?
      Minun äitini oli tuo joka sano minulle, että : Sinun pitäs lähteä Karigasniemelle, koska iso-eno soitti ja pyysi sinua heille.
      Ensin olin aina, että : En kyllä lähde, koska ei siellä ole mitään tekemistä.
      Miten kävi? Minä en ollut lähdössä enään pois, niin äitini ilmoitti, että : Sinä tuut kotia ja minä menen enoni luo meidän molempien poikien kanssa.
      Me oltiin isäni kanssa kahdestaan kotona.

Noin kävi kesälläkin, kun olin siellä.
      Ensin olin, että en kyllä tänne jää.
      Lomakylässä ja kaupassa näin ihmisiä, mutta muuten hengailin siellä yksin tai heidän kanssa joiden luona olin.

Olin kyllä outo aina, kun Karigasniemellä olin.
      En käynyt koskaan edes missään ravintolassa, koska minä kävin Ivalossa sen mitä kävin.

Olin ” mummon” kaverina siellä vaikka hän ei ollutkaan minun mummo vaan iso-enoni vaimo.
      He itse pyysivät heille seuraksi joten minä kunnioitin heitä nautin niistä hetkistä, kun he olivat vielä elossa.
      Minun 2 mummoa ja vaari sekä hänen veljensä jonka kanssa vaari oli Petsamoon mennyt he olivat kaikki kuolleet. Olin heidän kanssa niin paljon pienenä joten opin, että jos ei muuta niin minulla on ainakin hyvät sekä kauniit muistot ihmistä jotka olivat minulle rakkaita sekä tärkeitä ihmisiä.

Kyllä minä sanoin monesti, että : Miksi he minua pyytää heille vaikka heillä on omia tyttöjä jotka joutas olla heidän kanssa, koska minun mummot ovat molemmat kuolleet!

Minun mummot kuoli, kun minä olin 13 ja 17vuotias.
      Kyllä minusta tuntu oikeesti pahalta, kun heidän omat lasten lapset eivät koskaan käyneet heillä.
      Ei me koskaan edes puhuttu heistä.
      He olisivat kertoneet jos TYTÖT OLISIVAT KÄYNEET, koska minä olin leikkinyt heidän kanssa, kun oltiin pieniä.

Minä sanoin SEILOSEN PELLOLLA OLEVISTA JYRKIN ROMU AUTOISTA, että : TÄMÄHÄN ON, KUIN KUOLLEIDEN KULJETTAJIEN HAUTAUSMAA!

Minähän olisin kaivanut sieltä NAVETASTA niitä ISO-ENONI ostamia vaate ja kenkä varastoja joita hän oli aikoinaan ostanut!
      Hän oli OSTANUT LAPSILLEEN PERINTÖJÄ, mutta EN OLE NÄHNYT EDES JYRKILLÄ VAARINSA PERINTÖNÄ JÄTTÄMIÄ VAATTEITA PÄÄLLÄ!

Seiloset on niin LEUHKAA VÄKEÄ, ettei heille kelpaa edes OMAT PERINNÖT!

Kyllä meille Justuksen kanssa KELEPAA KAIKKI niin EI TARVI TÄSTÄ PERINTÖ ASIASTA RIIDELLÄ!

Minua oikein jännittää, että mitähän kaikkea sieltä oikein löytyy!
      Se on sentään TSAARIN AJAN IHMISEN PERINTÖ JA SIELTÄ PÄÄSEE KUNNIALLA KEISARINNAKSI JA KEISARIKSI!

Karigasniemen kyläläiset ovat halukkaita lähtemään tähän mukaan, mutta he eivät kyllä muualla voi käydä töissä, kun KEISARIKUNNASSA.
      Ei tipu sosiaalitukia ja RIKOLLISET SAA SUOMEN VALTIO KUNNAN HOITAA POIS!

Rasmus on etunimi eikä SUKUNIMI ja Titta Rasmus voi viedä omansa pois niin EI TARVI TURHASTA ENÄÄN HEIDÄN KANSSA INTTÄÄ!
      Guttorm on Norjassa etunimi, mutta EI SUOMESSA!

He käyvät kaikkien kunnioiden päälle, mutta EI HE PYSTY IKINÄ MAKSAMAAN KUNNIAN LOUKKAUS KORVAUKSIA!

Kuttormi ei osaa lausua Poktanohovia oikein joten EN VOI LOUKATA HEIDÄN KUNNIOITA, mutta Rasmus kyllä voi loukata meidän molempien kunnioita!
      Seilosen ämmä on sama, kuin Poktanohovin ämmä joka on KUNNIATON HOLO NYKYSIN!

• Anonyymi00002
        UUSI

En minäkään saanut käyttää TOISTA ETUNIMEÄNI, koska sekin loukkasi FB kunniallisten kunniaa vaikka minulla on oikeus päättää kumpaa ETUNIMEÄ KÄYTÄN!

6 teki kunnianloukkaus rikosilmoituksen siitä, kun olin toisella etunimellä FB:ssä.
        Rikosilmoitukset oli tehty ihan eri nimellä mitä minä käytin!

Tässä kunnassa toiset päättää ihan VAINOTTUJEN IHMISTEN NIMI ASIAT, koska he tietävät kaikkien asiat paremmin mitä ihminen itse!
        He eivät ole edes IVALOLAISIA vaan muualta Ivaloon ja Inarin kuntaan muuttaneita!

Rikosilmoituksia ei tehdä millä sattuu nimillä!
        Jos minua vainottiin omalla nimellä niin minä otin toisen etunimeni käyttöön niin pääsin VAINOAJISTA EROON niin sain 6 VAINOAJAA TILALLE, mutta sen verran hyvä asia, että Justuksen sain tähän samaan, koska he ovat VAINONNEET MEITÄ MOLEMPIA ALUSTA ASTI!

Ollaan ainakin opittu, että VAINOTUT EI SAA MITÄÄN APUA INARIN KUNNASSA VAAN VAINOAJIA PITÄÄ KUNNIOITTAA!

Minulta kysyttiin FB:ssä, että : Etkö sinä ollut vainottu?
        Vastasin, että : En ollut vaan minä olin loukannut kunnioita joten otin toisen etunimeni käyttöön niin vainoaja ei löydä minua.

6 vainoajaa löysi ja vielä tekivät rikosilmoitukset eri nimellä.
        Näin saa vainoajat kiinni, koska he paljastaa itse itsensä ja syyttävät heidän kunnioiden loukkauksesta.

Ei heitä tarvi laittaa vankilaan, koska ei heitä vainota vaan tarkkaillaan miten he toimivat, koska on jo tiedossa että he vainoaa POLIISEJA JA RAJAVARTIJOITA JOTKA OVAT MIEHIÄ.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En minäkään saanut käyttää TOISTA ETUNIMEÄNI, koska sekin loukkasi FB kunniallisten kunniaa vaikka minulla on oikeus päättää kumpaa ETUNIMEÄ KÄYTÄN!

6 teki kunnianloukkaus rikosilmoituksen siitä, kun olin toisella etunimellä FB:ssä.
        Rikosilmoitukset oli tehty ihan eri nimellä mitä minä käytin!

Tässä kunnassa toiset päättää ihan VAINOTTUJEN IHMISTEN NIMI ASIAT, koska he tietävät kaikkien asiat paremmin mitä ihminen itse!
        He eivät ole edes IVALOLAISIA vaan muualta Ivaloon ja Inarin kuntaan muuttaneita!

Rikosilmoituksia ei tehdä millä sattuu nimillä!
        Jos minua vainottiin omalla nimellä niin minä otin toisen etunimeni käyttöön niin pääsin VAINOAJISTA EROON niin sain 6 VAINOAJAA TILALLE, mutta sen verran hyvä asia, että Justuksen sain tähän samaan, koska he ovat VAINONNEET MEITÄ MOLEMPIA ALUSTA ASTI!

Ollaan ainakin opittu, että VAINOTUT EI SAA MITÄÄN APUA INARIN KUNNASSA VAAN VAINOAJIA PITÄÄ KUNNIOITTAA!

Minulta kysyttiin FB:ssä, että : Etkö sinä ollut vainottu?
        Vastasin, että : En ollut vaan minä olin loukannut kunnioita joten otin toisen etunimeni käyttöön niin vainoaja ei löydä minua.

6 vainoajaa löysi ja vielä tekivät rikosilmoitukset eri nimellä.
        Näin saa vainoajat kiinni, koska he paljastaa itse itsensä ja syyttävät heidän kunnioiden loukkauksesta.

Ei heitä tarvi laittaa vankilaan, koska ei heitä vainota vaan tarkkaillaan miten he toimivat, koska on jo tiedossa että he vainoaa POLIISEJA JA RAJAVARTIJOITA JOTKA OVAT MIEHIÄ.

Hyvä asia on se, että vainoajia voidaan käyttää hyödyksi eli tutkia, että onko kyseessä GEENI PERIMÄ joka voidaan ennalta ehkäistä jos tuo on GEENEISSÄ.

Kyllä minuakin on tutkittu ja sitä kautta löytyy tietoja, että millaiset ihmiset joutuu VAINOTUKSI ja heille ei todellakaan TIPU APUA, koska vainoajat tarvii TUKEA!

Vainotut saa uudet identtiteetit, mutta ei me uusia nimiä kerrota vaan vanhat tutut kutsuu vanhoilla nimillä!
        Se on uus vainous jos taas tongitaan nimet ja tehdään KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvä asia on se, että vainoajia voidaan käyttää hyödyksi eli tutkia, että onko kyseessä GEENI PERIMÄ joka voidaan ennalta ehkäistä jos tuo on GEENEISSÄ.

Kyllä minuakin on tutkittu ja sitä kautta löytyy tietoja, että millaiset ihmiset joutuu VAINOTUKSI ja heille ei todellakaan TIPU APUA, koska vainoajat tarvii TUKEA!

Vainotut saa uudet identtiteetit, mutta ei me uusia nimiä kerrota vaan vanhat tutut kutsuu vanhoilla nimillä!
        Se on uus vainous jos taas tongitaan nimet ja tehdään KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA.

Pitää muistaa laittaa rikosilmoitukseen myös, että FB kunnialliset Helvetin enkelit vaatii minun kunniattoman Holon omaa miestäni Justusta mies työkavereidensa POLIISEINA, RAJAVARTIJOINA, TULLI-MIEHINÄ JA VANKILAN VARTIJOINA KUNNIOITTAMAAN HELVETIN ENKELEITÄ.

Suomeen pitää laittaa punaiset tiet niin Justus voi työkavereidensa kanssa seisoa tien reunassa ja kumartaa, kun tuovat HUUME LASTIA SUOMEEN HELVETIN ENKELEIDEN LIIVIT LÄPÄTTÄEN JA KATKASTUT HAULIKOT MUKANA!

Eihän hekään ammu eikä käytä huumeita. He jotka ovat vankilassa pystyy todistamaan, että : EI VARMASTI OLLA KÄYTETTY HUUMEITA EIKÄ EDES JUOTUU VIINAA! ASEET ON KAAPISSA, KOSKA KYLLÄ IDIOOTINKIN PITÄS YMMÄRTÄÄ, ETTEI VANKILASSA PAHEMMIN BAILATA EDES NAHKA HAULIKON KANSSA. EIHÄN ME SENTÄÄN HOMOJA OLLA VAIKKA FB KUNNIALLISET EDUSTAA SEKSUAALI VÄHEMMISTÖJÄ!

Sebastian Tynkkynen ON SENTÄÄN HOMO JA KANSAN KIIHOTTAJA JOKA ON SAANUT TUOMIOT SOMESTA! Ja hänkin on FB kunniallinen!

Minä vain ohjeistin KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA JA SUOMI 100 VANHEMPANA PANOSTAJANA, että : ÄÄNESTÄKÄÄ SEBASTIAN TYNKKYSTÄ NIIN, ETTE AINAKAAN SYYLLISTY HOMOJEN ELI SEKSUAALI VÄHEMMISTÖJEN SYRJINTÄÄN!

Ei me oltu FB:ssä, koska EI MINULLA OLLUT OMAA PUHELINTA KÄYTÖSSÄ.
        En käyny vankilan tietokoneella FB:ssä enkä lukenut edes sähköposteja!

Vankilassa kyllä katsotaan TELEVISIOSTA UUTISIA SEKÄ MUITA OHJELMIA VAIKKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KAIKKI NORMAALIIN ELÄMÄÄN LIITTYVÄT ASIAT LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kävin ottamassa puhelimella kuvan, koska FB KUNNIALLISEN INARIN KUNNAN EDUSTAJAN JOKA ON MYÖS NAIS YRITTÄJÄ JA VUOKRAA TALOAAN TURISTEILLEEN!
        HÄNEN ASIAKKAAT EI OSAA AUTOA AJAA PIHALLE VAAN TAAS OLI JÄTETTY TUOHON TIEN REUNAAN, ETTEI YKS NAAPURI VARMASTI MAHDU SILLÄ ISOLLA PAKETTI-AUTOLLAAN AJAMAAN TÄSTÄ MEIDÄN TALON OHI!

Auton koosta päätellen niin tuo on ihan varmasti JUSTUKSEN AUTO, koska se on niin pieni auto.
        Justuksella ei ole PENIKSEN JATKETTA, mutta hänellä on muna mallinen auto!

Tuo on sen verran ISO MUNA, että EI MERSULLA AJAMAAN OHI VAAN MERSULLA JOUTUU KIERTÄMÄÄN KOKO KORTTELIN.

Helevetin Justus ajo munansa tuohon ja se on RASMUKSEN MERSU JONKA PITÄS MAHTUA TUOSTA MENEMÄÄN JA TÄSTÄ TULEE KYLLÄ RIITA!
        Koltta Poliisi Holo ja Saamelais Poliisi Rasmus joutuu tätä asiaa hoitamaan, koska Suomalainen Turjake Mieheni JUSTUS PÄÄTTI, että RASMUS AJELEE MERSULLAAN TOISTA KAUTTA!

Onkohan heille tullu joku riita? Viimeksi, kun näin heitä niin he olivat vielä HYVIÄ KAVEREITA!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kävin ottamassa puhelimella kuvan, koska FB KUNNIALLISEN INARIN KUNNAN EDUSTAJAN JOKA ON MYÖS NAIS YRITTÄJÄ JA VUOKRAA TALOAAN TURISTEILLEEN!
        HÄNEN ASIAKKAAT EI OSAA AUTOA AJAA PIHALLE VAAN TAAS OLI JÄTETTY TUOHON TIEN REUNAAN, ETTEI YKS NAAPURI VARMASTI MAHDU SILLÄ ISOLLA PAKETTI-AUTOLLAAN AJAMAAN TÄSTÄ MEIDÄN TALON OHI!

Auton koosta päätellen niin tuo on ihan varmasti JUSTUKSEN AUTO, koska se on niin pieni auto.
        Justuksella ei ole PENIKSEN JATKETTA, mutta hänellä on muna mallinen auto!

Tuo on sen verran ISO MUNA, että EI MERSULLA AJAMAAN OHI VAAN MERSULLA JOUTUU KIERTÄMÄÄN KOKO KORTTELIN.

Helevetin Justus ajo munansa tuohon ja se on RASMUKSEN MERSU JONKA PITÄS MAHTUA TUOSTA MENEMÄÄN JA TÄSTÄ TULEE KYLLÄ RIITA!
        Koltta Poliisi Holo ja Saamelais Poliisi Rasmus joutuu tätä asiaa hoitamaan, koska Suomalainen Turjake Mieheni JUSTUS PÄÄTTI, että RASMUS AJELEE MERSULLAAN TOISTA KAUTTA!

Onkohan heille tullu joku riita? Viimeksi, kun näin heitä niin he olivat vielä HYVIÄ KAVEREITA!

Se on KIINTEISTÖN OMISTAJAN VELVOLLISUUS HUOLEHTIA, että hänen kiinteistön edestä on esteetön kulku.
        Ei ole meidän puolella tietä tuo auto.

Ei siitä ollut mitään haittaa eikä vaaraa meille vaikka he tuossa viereisellä tontilla olivat jättäneet autot KESKELLE TIETÄ.

Kävin hakemassa POSTIN ja en voinu olla näkemättä, että miten tyhmiä he ovat!

Parempi talohan tuo vasta päätä oleva talo on ja he voivat ostaa sen Saajontien talon ja vuokrata sitä turisteille.

Parpalalla on Saariselän ryhmän ylläpitäjä ja siinä on yli 64 tuhatta jäsentä ja MINÄ KUNNIATON HOLO EN OLE KOSKAAN EDES KUULUNUT HÄNEN RYHMÄÄN!
        Heidän ryhmässä on semmoset säännöt, että heidän ryhmä pistää vankilaan ihan kenet vaan jos EI NAAMA TAI MIELIPITEET MIELLYTÄ HEITÄ!
        Helvetin Enkelit toimii samalla tavalla!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on KIINTEISTÖN OMISTAJAN VELVOLLISUUS HUOLEHTIA, että hänen kiinteistön edestä on esteetön kulku.
        Ei ole meidän puolella tietä tuo auto.

Ei siitä ollut mitään haittaa eikä vaaraa meille vaikka he tuossa viereisellä tontilla olivat jättäneet autot KESKELLE TIETÄ.

Kävin hakemassa POSTIN ja en voinu olla näkemättä, että miten tyhmiä he ovat!

Parempi talohan tuo vasta päätä oleva talo on ja he voivat ostaa sen Saajontien talon ja vuokrata sitä turisteille.

Parpalalla on Saariselän ryhmän ylläpitäjä ja siinä on yli 64 tuhatta jäsentä ja MINÄ KUNNIATON HOLO EN OLE KOSKAAN EDES KUULUNUT HÄNEN RYHMÄÄN!
        Heidän ryhmässä on semmoset säännöt, että heidän ryhmä pistää vankilaan ihan kenet vaan jos EI NAAMA TAI MIELIPITEET MIELLYTÄ HEITÄ!
        Helvetin Enkelit toimii samalla tavalla!

Tuossa Parpalan FB kunniallisessa ryhmässä voi olla KONKURSSIN tehneitä ihmisiä jotka ovat SYYLLISTYNEET VEROPETOKSEEN joka on syy miksi yritykset haetaan konkurssiin.

En minä kunniaton Holo kiistänyt sitä ettenkö olis KONKURSSIA TEHNYT!
        Lopetin yritystoiminnat sen jälkeen, koska en suostu alkamaan yrittäjäksi ennen, kuin olen saanut maksettua KAIKKI VELKANI!

Eihän hän edes tiedä keitä RIKOLLISIA JA YLI-VELKAISIA ULOSOTTO SEKÄ PERINTÄTOIMISTON ASIAKKAITA SAARISELKÄ RYHMÄSSÄ ON!

Hänellä on vara FB:n käyttäjien kanssa vaatia minulta PUHDASTA LUOTTOREKISTERIÄ JA EI SAA OLLAA MIHINKÄÄN VELKAA!

Suomen valtiollakin on velkaa ja kaikki toiset saa kyllä olla FB:SSÄ VELKOJENSA KANSSA!

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun FB:N käyttäjät vaativat minulta VELATTOMUUTTA, mutta toisilta eivät!

Olin unohtanut tämän asian kokonaan!

Onneksi Justus parkkeeras sen munansa tuohon naapurin talon eteen!
        Siitä on helppo hilpasta postilaatikon kautta vanhempien luo katsomaan miten he pärjää.
        Justus reippaana miehenä hoitaa lumityöt talvella ja minä leikkaan kesällä nurmikot sekä teen kaikkea muuta.

Minusta tämä vaikuttas hyvältä ja hauskalta ratkaisulta, kun asuttais 2 taloa ja meillä on vielä mökki siihen lisäksi jossa voidaan käydä välillä!

Justuksen anoppi sentään tietää hyviä kalapaikkojakin niin EI TARVI SAMALLA JÄRVELLÄ KALASTAA TOISTEN KANSSA!

Justuksella pitkät hyvät jalat joilla se loikkii niin, kuin jänis ja kalastaa kaloja sillä aikaa, kun minä poimin marjoja!

Ei meillä nykysin enään ole edes poimia marjoja jos ei halua!

Minä lopetin, koska se oli kunnian loukkaus poimia myyntiin ja yli omien tarpeiden marjoja ja sieniä!

Minulla on vielä viime vuotisia MARJOJA SYÖMÄTTÄ, koska en ole tänä vuonna menossa HILLAAN!

Olen elämäni aikana syönyt sekä poiminut niin paljon marjoja, että MINÄ KUNNIATON HOLO KYLLÄ PÄRJÄÄN ILMANKIN NIITÄ!

Kasvihuoneen kyllä voisin haluta tai terassin jossa voisin kasvattaa ympäri vuoden kaikkea mitä tykkään syödän niin EI TARVI FB KUNNIALLISTEN KANSSA RIIDELLÄ JOSTAIN VITUN MARJOISTA JOTKA HE JÄTTÄÄ POIMIMATTA.
        He poimii vain 1/3 osan marjoista ja ei ne ulkomaalaisetkaan poimineet KAIKKIA MARJOJA!

Kaikki poimii VAIN TIEN VIERESTÄ!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuossa Parpalan FB kunniallisessa ryhmässä voi olla KONKURSSIN tehneitä ihmisiä jotka ovat SYYLLISTYNEET VEROPETOKSEEN joka on syy miksi yritykset haetaan konkurssiin.

En minä kunniaton Holo kiistänyt sitä ettenkö olis KONKURSSIA TEHNYT!
        Lopetin yritystoiminnat sen jälkeen, koska en suostu alkamaan yrittäjäksi ennen, kuin olen saanut maksettua KAIKKI VELKANI!

Eihän hän edes tiedä keitä RIKOLLISIA JA YLI-VELKAISIA ULOSOTTO SEKÄ PERINTÄTOIMISTON ASIAKKAITA SAARISELKÄ RYHMÄSSÄ ON!

Hänellä on vara FB:n käyttäjien kanssa vaatia minulta PUHDASTA LUOTTOREKISTERIÄ JA EI SAA OLLAA MIHINKÄÄN VELKAA!

Suomen valtiollakin on velkaa ja kaikki toiset saa kyllä olla FB:SSÄ VELKOJENSA KANSSA!

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun FB:N käyttäjät vaativat minulta VELATTOMUUTTA, mutta toisilta eivät!

Olin unohtanut tämän asian kokonaan!

Onneksi Justus parkkeeras sen munansa tuohon naapurin talon eteen!
        Siitä on helppo hilpasta postilaatikon kautta vanhempien luo katsomaan miten he pärjää.
        Justus reippaana miehenä hoitaa lumityöt talvella ja minä leikkaan kesällä nurmikot sekä teen kaikkea muuta.

Minusta tämä vaikuttas hyvältä ja hauskalta ratkaisulta, kun asuttais 2 taloa ja meillä on vielä mökki siihen lisäksi jossa voidaan käydä välillä!

Justuksen anoppi sentään tietää hyviä kalapaikkojakin niin EI TARVI SAMALLA JÄRVELLÄ KALASTAA TOISTEN KANSSA!

Justuksella pitkät hyvät jalat joilla se loikkii niin, kuin jänis ja kalastaa kaloja sillä aikaa, kun minä poimin marjoja!

Ei meillä nykysin enään ole edes poimia marjoja jos ei halua!

Minä lopetin, koska se oli kunnian loukkaus poimia myyntiin ja yli omien tarpeiden marjoja ja sieniä!

Minulla on vielä viime vuotisia MARJOJA SYÖMÄTTÄ, koska en ole tänä vuonna menossa HILLAAN!

Olen elämäni aikana syönyt sekä poiminut niin paljon marjoja, että MINÄ KUNNIATON HOLO KYLLÄ PÄRJÄÄN ILMANKIN NIITÄ!

Kasvihuoneen kyllä voisin haluta tai terassin jossa voisin kasvattaa ympäri vuoden kaikkea mitä tykkään syödän niin EI TARVI FB KUNNIALLISTEN KANSSA RIIDELLÄ JOSTAIN VITUN MARJOISTA JOTKA HE JÄTTÄÄ POIMIMATTA.
        He poimii vain 1/3 osan marjoista ja ei ne ulkomaalaisetkaan poimineet KAIKKIA MARJOJA!

Kaikki poimii VAIN TIEN VIERESTÄ!

Pietikäisen Vesa kulkee ex-vaimonsa joka on hänen lastensa äiti kala- ja marjapaikoilla.

Miksi pitää kunnioittaa Siirtolan Anne joka kulkee partakkolaisten kala- ja marjapaikoilla!?

Minä en ole ikinä edes käynyt SEVETINTIEN varressa HILLASSA TAI KALASSA!

Meillä on omat vanhat paikat joissa me käydään, mutta EI ME HALUTA, että niitä MERKKAILLAAN NETTIIN.
        Linnut pesii niillä samoilla paikoilla ja hirvet vasoo sekä monia muita eläimiä asuu minun KUNNIATTOMAN HOLON MARJA PAIKOILLA!

Ei luonnon eläimiä saa turhaa häiritä, koska niistä TULEE VIHAISIA, kun heiltä viedään METSÄSTÄ RAUHA!

Ihminen itse on eläinten pahin vihollinen.
        Metsästää kyllä saa, mutta EI SITÄ RIISTA SAA PYYTÄÄ MÄÄRÄÄNSÄ ENEMPÄÄ, koska LUONNON HENGET SUUTTUU.

Susi joka tappo poroja niin sehän on merkki, että IHMISET HÄIRITSEE ELÄINTEN RAUHAA METSÄSSÄ NIIN PETO ELÄIMET ALKAA SAALISTAMAAN.
        He puolustaa omaa reviiriään ja tappaa heikoimmat ensin!

Turistit saa tämän aikaan, koska heille järjestetään OPASTETTUJA päivä reissuja metsään. He saavat rahat, mutta me toiset maksetaan HEIDÄN AIHEUTTAMAT VAHINGOT petokorvauksina porojen omistajille.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pietikäisen Vesa kulkee ex-vaimonsa joka on hänen lastensa äiti kala- ja marjapaikoilla.

Miksi pitää kunnioittaa Siirtolan Anne joka kulkee partakkolaisten kala- ja marjapaikoilla!?

Minä en ole ikinä edes käynyt SEVETINTIEN varressa HILLASSA TAI KALASSA!

Meillä on omat vanhat paikat joissa me käydään, mutta EI ME HALUTA, että niitä MERKKAILLAAN NETTIIN.
        Linnut pesii niillä samoilla paikoilla ja hirvet vasoo sekä monia muita eläimiä asuu minun KUNNIATTOMAN HOLON MARJA PAIKOILLA!

Ei luonnon eläimiä saa turhaa häiritä, koska niistä TULEE VIHAISIA, kun heiltä viedään METSÄSTÄ RAUHA!

Ihminen itse on eläinten pahin vihollinen.
        Metsästää kyllä saa, mutta EI SITÄ RIISTA SAA PYYTÄÄ MÄÄRÄÄNSÄ ENEMPÄÄ, koska LUONNON HENGET SUUTTUU.

Susi joka tappo poroja niin sehän on merkki, että IHMISET HÄIRITSEE ELÄINTEN RAUHAA METSÄSSÄ NIIN PETO ELÄIMET ALKAA SAALISTAMAAN.
        He puolustaa omaa reviiriään ja tappaa heikoimmat ensin!

Turistit saa tämän aikaan, koska heille järjestetään OPASTETTUJA päivä reissuja metsään. He saavat rahat, mutta me toiset maksetaan HEIDÄN AIHEUTTAMAT VAHINGOT petokorvauksina porojen omistajille.

Minä kunniaton Holo käyn marjassa KARHU METSÄSSÄ.
        Heillä on RIISTA-KAMERAT siellä, koska he tietää, että kunniaton Holo ja KARHU löytää aina toisensa samasta metsästä.

Heillä on lupa AMPU KARHU, mutta ei KUNNIATONTA HOLOA.

Ei karhu tee mitään vaan katselee ja tulee sellainen OUTO OLO, kun KARHU ON LÄHELLÄ.
        Naiset menee ensin metsään ja miehet menee sen jälkeen, kun naiset on tulleet pois.
        He pyytävät sen KARHUN pois.

Koirat on niitä jotka houkuttelee SUSIA!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo käyn marjassa KARHU METSÄSSÄ.
        Heillä on RIISTA-KAMERAT siellä, koska he tietää, että kunniaton Holo ja KARHU löytää aina toisensa samasta metsästä.

Heillä on lupa AMPU KARHU, mutta ei KUNNIATONTA HOLOA.

Ei karhu tee mitään vaan katselee ja tulee sellainen OUTO OLO, kun KARHU ON LÄHELLÄ.
        Naiset menee ensin metsään ja miehet menee sen jälkeen, kun naiset on tulleet pois.
        He pyytävät sen KARHUN pois.

Koirat on niitä jotka houkuttelee SUSIA!

Kerää pois Karhu kamerat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      441
      1150
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      993
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      642
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe