Ostin Saksan Amazonista Westmarkin oliivikiven poistajan koska halusin kokeilla kivellisten oliivien makua. Tässä linkki tuotesivustoon.
https://www.westmark.de/en-us/olive-stoner-olivus-40402270
Oliivikivenpoistaja toimi juuri niin kuin pitääkin. En ole koskaan aiemmin käyttänyt tällaista välinettä ja ensivaikutelma oli positiivinen yllätys. Kivi lähtee siististi napsauttamalla ja oliivi pysyy aivan ehjänä. Työskentely on nopeaa. Pihdit on helppo puhdistaa ja vie vain vähän tilaa säilytyslaatikossa. Kivelliset oliivit ovat muuten paljon maukkaampia kuin kivettömät. Lisäksi näillä pihdeillä itse puhdistamalla varmistuu, ettei kivettömissä oliiveissa ole ikäviä yllätyksiä hampaille.
Tänään ostin salaattiin tuoreita kirsikoita koska halusin kokeilla kiven poistajaa niihin. Kivi lähti kirsikoistakin todella siististi ja kirsikka säilyi aivan ehjänä. 500g kirsikoiden puhdistamiseen meni alle 5 minuuttia. Tästä seuraava parannus olisi joku sähkötoiminen teollisuuskone, mutta kyllä näillä pientalouden kirsikat puhdistaa syksyn hilloihin ja säilykkeisiin.
Arvosteluni tuotteesta Westmark oliivikiven poistaja
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Chez Mariuksessa on samanlaiset pihdit myynnissä mutta kun tilasin Amazonista muutakin ja sain ilmaisen kuljetuksen niin en jaksanut erikseen tilata Chez Mariuksesta, jossa se oli vitosen kalliimpi ja postimaksut päälle.
- Anonyymi00002
Ostitko myös tomaatin kannan poistajan ja shamppaniavispilänkin?
- Anonyymi00003
Ja taas suuhengittävä ja ikkunaa kuolaava tollo ryömii tynnyrin alta öyhöttämään ja esittelemään julkisesti typeryyttään.
Kysymys tekoälylle: Onko kirsikankiven poistaja hyödyllinen keittiötyökalu verrattuna samppanjavispilään tai tomaatin kannan poistajaan?
Kirsikankiven poistaja on näistä kolmesta selvästi hyödyllisin ja käytännöllisin keittiötyökalu, sillä se tekee työläästä ja sottaisesta urakasta nopeaa ja siistiä. Samppanjavispilä ja tomaatin kannan poistaja ovat erikoistuneempia tai helposti tavallisella veitsellä korvattavia välineitä.
Kirsikankiven poistaja
Hyödyllisyys: Erinomainen, jos syöt tai leivot kirsikoista (tai oliiveista) paljon kerralla.
Miksi toimii: Poistaa kiven sekunneissa hedelmälihaa turmelematta ja sormia sotkematta.
Tomaatin kannan poistaja
Hyödyllisyys: Kohtalainen apu.
Miksi toissijainen: Helpottaa ja nopeuttaa salaattien tekoa, mutta aivan saman asian tekee pieni, terävä keittiöveitsi ilman erillistä työkalua.
Samppanjavispilä
Hyödyllisyys: Hyvin rajattu.
Miksi turha: Poistaa kuohuvan viinin liiallisia kuplia, jos hiilihappo ärsyttää, mutta useimmille tarpeeton erikoisharvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494