Muistatteko peruskoulun kauneimman tytön

Anonyymi-ap

Komeimman pojan?

19

195

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ala-asteelta muistan fiksuimmat ja he ovatkin päässeet hyviin asemiin elämässä.

Yläasteen kahlasin jotenkin läpi. Minulle pojat edustivat ilkeää sukupuolta.

Peruskoulun jälkeen tapasin komean nuoren miehen, josta pistin merkille jäänsiniset silmät...

• Anonyymi00001

Ei ole aavistustakaan ketä mahtoivat olla. Ei ole jäänyt kukaan tuossa mielessä mieleen.

• Anonyymi00002

Kuten tuossa ylläkin todettiin, niin fiksut tyypit muistan ja mukavat ... toki myös oman ihastukseni, josta haaveilin likipitäen koko peruskoulun ajan. Hiljainen ja ujo, söpö poika❤.

• Jotenkin hämärästi, kun en oikeen silloinkaan miettinyt muitten ulkonäköjä. Ala-asteella yks Marika oli mun silmään kaunotar, selkeesti klassisesti kaunis yksilö. Nukkemaisen kaunis

Yläasteella yks Hentta oli todella kaunis ja näyttää olevan edelleen vielä vanhempanakin. Pojista en muista tälleen ajatelleen. Ehkä yks Tuomo ja Tuomas voisi mennä tähän komeita poikia kansioon.

• Ja yläasteella olin tasan yhteen poikaan ihastunut muutaman vuoden ja ei se ollut se jonka kanssa seurustelinkin, vaan yks Pasi joka kartteli mua.

Mä en silloin vielä tuntenu mitään seksuaalista vetoa kehenkään, vain sellaista onpa ihana, huumori puri. Lapsenomaista.

Eka johon ikinä tunsin mitään seksuaalista oli mun vaikea on-off kumppani. Se vaikein rakkaussuhde ja kipein. 7 vuoden jojoilu.

• Anonyymi00003

En mä ollu koskaan niistä komeimmista kiinnostunut mulla oli oma ihastus. Mut sanoisin Marko ja Jukka.

• Anonyymi00008

Aijoo, ne tyypit.

• Anonyymi00004

jonkun voisim musistaa niin pitkiä aikoja en enäää etyä..

elokuva james 00 7 --- ei ole4 golf-kerho...

• Anonyymi00006

En. Kävin peruskoulun niin monessa paikkaa.

• Anonyymi00007

No siellä oli monia kauniita tyttöjä. Yhden kanssa seurustelinkin lähes koko yläasteen ja ammattikoulun. Erottiin kun lähdin armeijaan. Tapasin sen tytön 8 vuotta armeijan jälkeen baarissa. Mentiin lähes heti panemaan.

• Anonyymi00009

Oikein hyvin. Oli minun mielestä kaunein ja sain hänet vaikka vain vähäksi aikaan. Oltiin peruskoulun ajan on-off suhteissa.

Pakko todeta että meidän porukassa ja koulussa ketkään ei ollut yksimielisiä siitä kuka olisi kaunein. Tyttöillä oli enemmän yksimielistä, neljä poikaa oli suurimman osan mieleen. Oli yksi hikkari ja kaksi pahaa poikaa ja yks pitkä..

Terveiset vain Mariannalle. 😘

• Anonyymi00010

Jari S:n kanssa harrasteltiin seksiä pokien vessassa useampaa nkertaan. Molemmat mentiin lopulta naisten kanssa naimisiin ja perustettiin perheet. Hyvät muistot jäi kuitenkin :9

• Anonyymi00011

Enpä muista. En tainnut katsella ihmisiä pinnan perusteella kovinkaan paljoa. Mua on aina säväyttänyt jokin muu piirre kuin ulkonäkö. Tosin sitten ulkomuotokin on jo kiinnostava kun pään sisältökin on.

xLiner

• Anonyymi00012

Muista ekan vuoden 5 poikaa joihin olin ihastunut.

• Anonyymi00013

Kyllä, olin se komein poika ja kaunein tyttö oli kovasti ihastunut minuun.

Se oli sitä aikaa!

• Anonyymi00014

En muista koskaan ajatelleeni kenestäkään, että hän olisi kaunein tai komein. Toki oli paljon sellaisia, joita pidin kauniina tai komeina, mutta ei tule yhtäkään nimeä mieleen ylitse muiden.

Sen kyllä muistan, ketkä olivat niitä ilkimyksiä ja ketkä kilttejä.

Aletheias

• Anonyymi00015

En nyt tiedä mutta paljon nuo pari tyttöä pyllisteli minua kohti ja olisi pitänyt vaaleamman kanssa "eikä me tehdäkään sitä esitelmää yhdessä", ei sitä koululais aikaan mitään resursseja ole ollut semmoisiin..
      sitten yksi tyttö teki huomattavan edistyneen esitelmän, oli opetellut temppuja siihen, myöhemmin elämässä huomaan hänen menestyneen

• Anonyymi00016

en varma oliko se esitelmä yhdessä tarjous vai jotain läksyjä tai joku .. oikeastihan siellä olisi lihaa piiloon laitettu.. ?

• Anonyymi00017

En muista ulkonäköä,
      muistan kivat ja kammottavat.

Ja yhden pisamaisen,
      hymyilevän pojan.
      Ihana kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43