https://keskustelu.suomi24.fi/t/19334304/raiskauskulttuureista-tuleville-pitaisi-rajalla-heristaa-puukkoa-saatesanoilla
haluan kuulla
linjan Lapista
Kokoomuksen Autto allekirjoittaa?
19
76
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Kohta PS on jo toiseksi suurin puolue
- Anonyymi00002
Bju
- Anonyymi00003
Eihän Autto ole ottanut minkäänlaista kantaa tähän niin kuin ei mihinkään muuhunkaan. Lentelee vain Rovaniemen ja Helsingin väliä ja katsoo, että palkkio ja muut edut tulleet tililleen.
- Anonyymi00005
Ahaa
- Anonyymi00006
Jaa, heristeleekö kokoomuksen puujumalakin puukkoaan Sammallahden leveän selän suojista?
- Anonyymi00007
Autto ajelee taksilla ja kerryttelee lentopisteitä. Eipä se ota kantaa mihinkään asiaan. Istuskelee eduskunnassa vain ajan kuluksi samoin noissa kaikissa luottamuspaikoissa. Tyhjästä istumisesta hänelle maksetaan kovat korvaukset.
- Anonyymi00008
Ahaa
- Anonyymi00009
hyvä että kokoomuskin herää siihen mitä kansa ajattelee
- Anonyymi00010
Mielenkiinnolla odottelen mikä taho se nyt pelastaa Autton suojatyöhön, kun putoaa eduskunnasta. Viimeksi keksimällä keksittiin pesti yliopistolle. Niin läpinäkyvää ja rumaa hyvävelitoimintaa. Sitä marinoituu vaikka kuinka vaativaan pestiin, kun istuu jakarandatuolilla tuppisuuna muutaman vuoden, niin nähty kuinka moni eduskunnan kehäraakki asetetaan suuriin saappaisiin. Esimerkkejä löytyy.
- Anonyymi00011
Kok
- Anonyymi00012
ddd
- Anonyymi00013
Kml
- Anonyymi00014
xxxx
- Anonyymi00015
mrrrr
- Anonyymi00019
Sammallahti uskaltaa sanoa asian ääneen
- Anonyymi00020
444
- Anonyymi00021
ssss2
- Anonyymi00022
mennään taksilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611326Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45755Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126693VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495