Iltasuihkun hyviä puolia: iho puhdistuu ja lihakset rentoutuu. Uni maittaa paremmin. Kävin ennen suihkussa, se herätti.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Laulatteko suihkussa?
Mä kävin tossa suihkussa ja lauloin Mixet tahdo olla mun kaa -biisiä.
"Mullon harrikka ja reibanit ja lentäjänlakki, pepperoni-bootsit ja bikernahkatakki..."
Käyn suihkussa aina työpäivän jälkeen. Teen fyysisesti keskiraskasta työtä, joten hajuhaittojen vuoksi pesulle mars.
Minua ei haittaa haista työpäivän jälkeen. Käyn aina ennen töitä suihkussa, sillä en halua haista asiakkaiden nenään.
Palstakamu kirjoitti:
Minua ei haittaa haista työpäivän jälkeen. Käyn aina ennen töitä suihkussa, sillä en halua haista asiakkaiden nenään.
En ehdi alkaa haisemaan ennen seuraavaa päivää. Onneksi myöskään harvemmin kohtaan ketään fyysisesti.
- Anonyymi00014UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
En ehdi alkaa haisemaan ennen seuraavaa päivää. Onneksi myöskään harvemmin kohtaan ketään fyysisesti.
Mutta yks kaks se herra oikea tupsahtaa eteesi ja elämääsi ja kun se pussaa niin mietit olis kantsinu käydä suihkussa ja mietit saispa sen taikasauvaa
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta yks kaks se herra oikea tupsahtaa eteesi ja elämääsi ja kun se pussaa niin mietit olis kantsinu käydä suihkussa ja mietit saispa sen taikasauvaa
Ei se voi tupsahtaa, usko pois. Semmonen työ mulla. :D
- Anonyymi00015UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei se voi tupsahtaa, usko pois. Semmonen työ mulla. :D
Kyllä se vaan voi tulla
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä se vaan voi tulla
Olen sellaisessa tilassa, että soittaisin poliisit, jos joku tunkisi samaan tilaan.
- Anonyymi00016UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen sellaisessa tilassa, että soittaisin poliisit, jos joku tunkisi samaan tilaan.
Ehei vaan sanoisit miehelle tavataanko illemmalla ja kysyisit lähtisitkö kanssani treffeille
- Anonyymi00002
Asuttua melkeinpä suihkussa. Lentokoneesta näkee ettei muualla oo näitä vesiä. Juoksutellan pohjavesiä siinähän se maa hoitaa loput.
- Anonyymi00003
Vesi on myös muistiteknologia, siinä on hyvä pohtia syntejään.
- Anonyymi00004
Suomessa gravitaation "etelänapa" negaatiopiste.
- Anonyymi00005
Kaakelit vanhassa kalliopohjassa. Muuta ko madonreikää avaruuksiin.
- Anonyymi00006
Kissanpissa joidenki ominaisTuoksu
- Anonyymi00007
Aamusuihkussa olis se pointti, että menee suihkunraikkaana töihin / tai muuten ihmisten ilmoille. Iltasuihkussa petivaatteet pysyy kauemmin puhtaana.
- Anonyymi00008
Kultainen...
- Anonyymi00009
Yleensä iltasuihku, sillä urheilen pääsääntöisesti iltaisin, joten jo senkin takia suihkut ajoittuvat iltaan. Rakastan myös mennä nukkumaan puhtaana.
Aletheias - Anonyymi00010UUSI
Molemmat, aamu- ja iltapesu.
xLiner Iltasuihku on itselleni mieluisempi.
- Anonyymi00011UUSI
Ylä vai alapesu.
- Anonyymi00012UUSI
Illalla päivän liat pois. Aamuun mennessä ei ehdi likaantua mihinkään, kun ei edes tee muuta kun nukkuu. Likaisena nukkumaan on melko yöks ajatus.
- Anonyymi00013UUSI
Ei mitään vaikutusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432