Eräs persuvaltuutettu ihmettelee tapahtumien päällekkäisyyttä Facebookissa ja moittii organisoinnin puutteellisuudesta. Itse näen kuitenkin niin, että tässä on juurikin organisoitu, ajateltu logistiikkaa. Kyse on tietoisesta yhteistyöstä. Tapahtumat tekevät tiivistä yhteistyötä, jotta huippumuusikoita voidaan tuoda Lappiin tehokkaasti. Mutta aina vaan pitää nähdä asiat negatiivisesti ja yrittää mollata muita. Tyypillistä tälle henkilölle.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hänellä on oikeus sanoa.
- Anonyymi00002
Vaan ei tarvis kaikilla olla,,, päästäis paljon helpommalla, jos kaikki kansakoulun käyneet pistettäis suoraan honkakankaalle,,,
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vaan ei tarvis kaikilla olla,,, päästäis paljon helpommalla, jos kaikki kansakoulun käyneet pistettäis suoraan honkakankaalle,,,
Kuule ei ihmisen arvoa mittaa! Kouluja ei kaikki oo saaneet käydä. Jotkut ei päässy edes keskikouluun. Siitä ei tartte kaunaa kantaa. Jelloniin ja rotariin voi päästä, vaikkei olis korkeaa koulupohjaa, kunhan käyttäytyy hyvin siellä. Lions Ladyt pukeutuu tyylikkäästi, vaikka ei oo kaikki nekään "rohvessooria!"
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuule ei ihmisen arvoa mittaa! Kouluja ei kaikki oo saaneet käydä. Jotkut ei päässy edes keskikouluun. Siitä ei tartte kaunaa kantaa. Jelloniin ja rotariin voi päästä, vaikkei olis korkeaa koulupohjaa, kunhan käyttäytyy hyvin siellä. Lions Ladyt pukeutuu tyylikkäästi, vaikka ei oo kaikki nekään "rohvessooria!"
Kyllä ois sinunki päälle pitäny pari kirjahyllyä kaataa, oisit saattanu oppia jotaki!
- Anonyymi00004
Yhteistyötä on pakko harrastaa. Kemijärven festareillekin saatiin samoja staroja kuin Tornioon, kun keikat olivat samaan viikonloppuun soviteltuja.
Sami Pitkämölläkin on keikkaa Lapissa muuallakin. Hyvin soivat torvet sotilassoittokunnalla eilen liikkahallilla. Tänään on vielä kvintettikokoonpanolla Kulttuurikeskuksessa.
Alun perin Lehtolan venefestarit piti olla nyt, mutta ne siirrettiin viime viikonloppuun, jotta väki ei aivan hajoilisi.
Meidän Sobetsu-vieraatkin saavat kokea happeningia tunturi- ja torvisoittoexperimenttejä.
Vieläkin olisi yhteistoiminnalle tilaa. Organisointia se vain vaatii. Meitä on vähän täällä koko Lapissa, vaikka kahdella kerrottaisiin. - Anonyymi00006
Miten voi olla suomi 24 n kirjoituksissa vain yksi ihminen joka voi sabotoida muitten kirjoituksia no koska muita kirjoittajia ei ole koska ne poistetaan
- Anonyymi00010
Aloite oli Shengelinsopimuksesta joka poistettiin.......
- Anonyymi00007
Olet melko sairas jolle ei lääkärikään mitään voi!
- Anonyymi00008
Mulle ei voi kukaan mitään, mutta mä isoankin SUOMULLE!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulle ei voi kukaan mitään, mutta mä isoankin SUOMULLE!
Vittu, millä oikeudella poistelet aloituksia? Kun kaikki lukijat tietävät ettei tämä pyöri ainoastaan sinun sairaan valehtelun voimin enää kauan luulisi jo ylläpitäjienkin sen ymmärtävän vai ovatko yhtä sairaita no silloin se on jo aika vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501