Nainen kumpi maistuis nyt

Anonyymi-ap

1 köyhän työläismiehen grillikioskista tarjoama kerroshamburilainen kaikilla mausteilla vai 2 rikkaan miehen huippuravintolasta tarjoama talon hamburilainen talon tapaan mestarikokin valmistamana

25

118

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Teen itte herkkupurilaiset meille, jotka voimme nauttia söpösti parvekkeella pimenevässä illassa bossa novan soidessa taustalla.

• Anonyymi00003
        UUSI

Kuulostaa hyvältä mutta voisiko tehdä puoliksi kun mies halusi tarjota sinulle että sinun ei tarvis muuta kuin nauttia ja yhdessä syödä parvekkeella mutta sinä voit osata kyllä tehdä paremmin kuin mies

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä mutta voisiko tehdä puoliksi kun mies halusi tarjota sinulle että sinun ei tarvis muuta kuin nauttia ja yhdessä syödä parvekkeella mutta sinä voit osata kyllä tehdä paremmin kuin mies

Tehdään puoliksi. Sovittu. 👍

• Anonyymi00004
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Se sopii kyllä

• Anonyymi00006
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mies ei ole mikään kokki

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mies ei ole mikään kokki

Ei haittaa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei haittaa.

Kyllä sopii mut siksi köyhä mies ajatteli grillikioskilta että viette ne kotiin ja syötte parvekkeella ne ja mitä juomiseksi

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä sopii mut siksi köyhä mies ajatteli grillikioskilta että viette ne kotiin ja syötte parvekkeella ne ja mitä juomiseksi

Ihan zero Colaa / Pepsi makea tai vettä käy juomaksi. Joskus, kun oikein lähtee lapasesta, niin maitoviiksetkin käy. :)

• Anonyymi00017
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ihan zero Colaa / Pepsi makea tai vettä käy juomaksi. Joskus, kun oikein lähtee lapasesta, niin maitoviiksetkin käy. :)

Ihan hyviä ehdotuksia ja ilta olis täydellinen

• UUSI

• UUSI

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei hampurilaisia kiitos.

• Anonyymi00005
        UUSI

Se on hamppari sanoo aristokraatti ja oligarkki

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se on hamppari sanoo aristokraatti ja oligarkki

Ei kiitos. Ei nyt tee mieli hampurilaisia. Mies voi hakea annoksen kanansiipiä mulle, jos haluaa jotakin tarjota.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei kiitos. Ei nyt tee mieli hampurilaisia. Mies voi hakea annoksen kanansiipiä mulle, jos haluaa jotakin tarjota.

Köyhä mies voisi tehdä noin mutta rikas mies ei vaan kutsuu toisen naisen hampparille ja siitä jatko bileisiin he juhlii nyt

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Köyhä mies voisi tehdä noin mutta rikas mies ei vaan kutsuu toisen naisen hampparille ja siitä jatko bileisiin he juhlii nyt

Saahan sitä kutsua. Ei kiinnosta ravintolat. Siipiä voi hakea mukaan ja syödään kotona. Se kelpaa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Saahan sitä kutsua. Ei kiinnosta ravintolat. Siipiä voi hakea mukaan ja syödään kotona. Se kelpaa.

Ja dippikasvikset tietenkin siipien kaveriksi. 👍

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hovimestari ja sisäköt sanoo voisitko poistua kun boss tulee takaisin kotiin niin se haluaa olla naisensa kanssa kahden ja kysy jos joku renki heittäis sinut kotiin ja ostais siipiä sinulle

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hovimestari ja sisäköt sanoo voisitko poistua kun boss tulee takaisin kotiin niin se haluaa olla naisensa kanssa kahden ja kysy jos joku renki heittäis sinut kotiin ja ostais siipiä sinulle

Mun kotonani ei mitään hovimestareita tai sisäkköjä ole.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mun kotonani ei mitään hovimestareita tai sisäkköjä ole.

Olis kannattanut lähtee rikkaan miehen matkaan olisit voinut päästä rikkaisiin naimisiin mut köyhil miehil voit esittää toiveitasi

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ihan sama onko köyhä vai rikas,mietippä jos rakastaa toista,kaikki ruoka hänen aviomieheni kanssa on hyvää!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olis kannattanut lähtee rikkaan miehen matkaan olisit voinut päästä rikkaisiin naimisiin mut köyhil miehil voit esittää toiveitasi

Mitäs halusi ravintolaan. Rikkaan miehen oma moka.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kärkkärikin ois ihan hyvä tai vaikka porilainen.
      Niistä oon tykännyt.

• Anonyymi00012
        UUSI

Ja nakkikopilla on aina tunnelmaa.

• Anonyymi00021
      UUSI

Tyhmä kysymys... et saa naisilta ikinä suoraa vastausta noin johdattelevaan kysymykseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1434
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      549
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      505
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe