Moka on ollut suuri kun jopa Hesarikin joutuu myöntämään että ne "valemediat" oli oikeassa.
"Cambridgen yliopisto seisoi pitkään Ardayn takana. Tulkinta oli, että Arday oli joutunut vihamielisen herjauskampanjan kohteeksi. Rivien välistä saattoi myös lukea, että syytöksiä pidettiin rasismina."
"”Oikean laidan sanomalehdet yrittävät loata häntä tekaistuilla syytöksillä plagioimisesta. Sitä emme voi sallia. Allekirjoita ja tule mukaan vastustamaan vihaa ja vastakkainasettelua”, verkkoadressi sanoo."
https://www.hs.fi/tiede/art-2000012190174.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
-ArtoTTT-
Tiede alistuu ideologialle.
27
89
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
ArtoTTT
Aivan kuin Mummonmuorin kynästä .... - Anonyymi00002
Mikä on yhteys kristinuskoon. jätin linkin lukematta. Artikkeli tapahtuneesta oli hesarissa enkä löytänyt yhteyttä kristinuskoon saati hesarin virhettä uutisoinnissa.
- Anonyymi00003UUSI
ArtoTTT
Tiedehän on länsimaissa nostettu ylimmän auktoriteetin asemaan, silti tiede itsekin on alisteinen vallitsevalle ideologialle. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
ArtoTTT
Tiedehän on länsimaissa nostettu ylimmän auktoriteetin asemaan, silti tiede itsekin on alisteinen vallitsevalle ideologialle.Vasemmistowokeilla asia menee näin että ensin tiede ja sitten usko!! Luterilainen kirkko taasen laskee mielessään piispojen kautta, että ensin politiikka ja sitten ei mitään muuta kuin liturgista höpötystä.
- Anonyymi00010UUSI
"enkä löytänyt yhteyttä kristinuskoon saati hesarin virhettä uutisoinnissa"
Arto on tämän palstan Arday.
- Anonyymi00005UUSI
Mistähän "valemediasta" oli Arto kyse? Se, joka oli oikeassa ennen valtamediaa?
- Anonyymi00006UUSI
ArtoTTT
Ettekö koskaan ole tyytyväisiä, jos lainaan niitä "huonompia" medioita, valitatte siitä, nyt kun lainaan Hesaria niin sekään ei kelpaa, halutaan niitä huonompia medioita.
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/ - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
ArtoTTT
Ettekö koskaan ole tyytyväisiä, jos lainaan niitä "huonompia" medioita, valitatte siitä, nyt kun lainaan Hesaria niin sekään ei kelpaa, halutaan niitä huonompia medioita.
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/Eli jos Suomen Uutiset lainaa brittiläisen keskustavasemmistolaisen Guardianin uutista, niin Hesari joutuu sen takia myöntämään että "valemedia" oli väärässä? Mikä sinun logiikkasi tässä on? Hesari yritti pimittää uutista, mutta kun persulehti julkaisi sen vasemmistolehti lähteenä, niin Hesarinkin oli pakko myöntää jutun olevan totta? Mikset keskity itse juttuun, joka tukee sinun käsityksiäsi? Miksi sinun täytyy suoltaa näitä typeryyksiä siihen mukaan?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli jos Suomen Uutiset lainaa brittiläisen keskustavasemmistolaisen Guardianin uutista, niin Hesari joutuu sen takia myöntämään että "valemedia" oli väärässä? Mikä sinun logiikkasi tässä on? Hesari yritti pimittää uutista, mutta kun persulehti julkaisi sen vasemmistolehti lähteenä, niin Hesarinkin oli pakko myöntää jutun olevan totta? Mikset keskity itse juttuun, joka tukee sinun käsityksiäsi? Miksi sinun täytyy suoltaa näitä typeryyksiä siihen mukaan?
ArtoTTT
Suomen Uutiset lainaa Telegraphia, joka on konservatiivimedia. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/"Ettekö koskaan ole tyytyväisiä"
Jos sinusta tuntuu, että saat jatkuvasti tyytymätöntä palautetta, niin kannattaa 'katsoa peiliin' ja pohtia olisiko kirjoittelussasi jotain vinksallaan. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/Se on ihan hyvä, että lainaat laatumedioitakin, mutta kun samalla heittelet sekavia väitteitä, niin se voi aiheuttaa epäilyksiä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
ArtoTTT
Suomen Uutiset lainaa Telegraphia, joka on konservatiivimedia.Tarkistapa linkit, Arto hyvä. Uutiset tulevat pääosin Guardianin tai Timesin puolelta, ja kommentaarilainaukset Telegraphista. Jäät jatkuvasti kiinni valehtelusta vaikka yrität esittää asioita muka faktoina. Häpeäisit.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tarkistapa linkit, Arto hyvä. Uutiset tulevat pääosin Guardianin tai Timesin puolelta, ja kommentaarilainaukset Telegraphista. Jäät jatkuvasti kiinni valehtelusta vaikka yrität esittää asioita muka faktoina. Häpeäisit.
ArtoTTT
Suomen Uutisten artikkelissa joka on siis kirjoitettu kaksi päivää aikaisemmin ennen Hesarin kirjoitusta aiheesta, ei ole mainintaa Quardianista, Telegraphista ja Timesistä kylläkin. Saivartelusi tarkoitus lienee kuitenkin saada huomio pois itse asiasta.
"Koska Ardayn ensimmäisten epäilijöiden joukkoon kuului äänekkäitä woke-kriitikoita, heidän taustansa antoi tekosyyn välttää itse havaintojen käsittelyä. Kun Arday oli nostettu asemaansa osittain moraalisena symbolina, häneen kohdistuva kritiikki tulkittiin yliopistolla hyökkäyksenä instituution omia arvoja vastaan.
Tässä tapauksessa yksi Euroopan arvostetuimmista tiedeinstituutioista näytti muodostaneen käsityksensä kriitikoiden moraalista ja faktakysymyksistä ennen kuin se oli itse käsitellyt heidän esittämänsä aineiston."
"Woke-ajattelu yritti suojata itseään täydellisellä kehäpäätelmällä. Arday nostettiin asemaan, jota voitiin käyttää todisteena järjestelmän edistyksellisyydestä. Kun häneen kohdistui kritiikkiä, sitä käytettiin suoriltaan osoituksena rakenteellisesta rasismista. Jälleen instituutio käytti tarjoamaansa suojaa todisteena omasta edistyksellisyydestään.
Järjestelmä siis vahvisti itse itseään, kunnes ulkopuolinen todellisuus kävi kestämättömäksi. "
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/ - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ArtoTTT
Suomen Uutisten artikkelissa joka on siis kirjoitettu kaksi päivää aikaisemmin ennen Hesarin kirjoitusta aiheesta, ei ole mainintaa Quardianista, Telegraphista ja Timesistä kylläkin. Saivartelusi tarkoitus lienee kuitenkin saada huomio pois itse asiasta.
"Koska Ardayn ensimmäisten epäilijöiden joukkoon kuului äänekkäitä woke-kriitikoita, heidän taustansa antoi tekosyyn välttää itse havaintojen käsittelyä. Kun Arday oli nostettu asemaansa osittain moraalisena symbolina, häneen kohdistuva kritiikki tulkittiin yliopistolla hyökkäyksenä instituution omia arvoja vastaan.
Tässä tapauksessa yksi Euroopan arvostetuimmista tiedeinstituutioista näytti muodostaneen käsityksensä kriitikoiden moraalista ja faktakysymyksistä ennen kuin se oli itse käsitellyt heidän esittämänsä aineiston."
"Woke-ajattelu yritti suojata itseään täydellisellä kehäpäätelmällä. Arday nostettiin asemaan, jota voitiin käyttää todisteena järjestelmän edistyksellisyydestä. Kun häneen kohdistui kritiikkiä, sitä käytettiin suoriltaan osoituksena rakenteellisesta rasismista. Jälleen instituutio käytti tarjoamaansa suojaa todisteena omasta edistyksellisyydestään.
Järjestelmä siis vahvisti itse itseään, kunnes ulkopuolinen todellisuus kävi kestämättömäksi. "
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/Tämä on muuten hyvä esimerkki siitä että teitä hörhöjä ei oteta enää tosissaan vaikka olisitte oikeassa. Oletko miettinyt miksi näin?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.suomenuutiset.fi/cambridge-rekrytoi-tosielaman-woke-turhapuron-yliopistomaailma-ihastui-plagioinnista-epailtyyn-rotuaktivistiin-unohti-tyystin-lahdekritiikin-ja-syyti-hanelle-kunniatohtoruuksia-kuin-saippua/" Saivartelusi tarkoitus lienee kuitenkin saada huomio pois itse asiasta."
Katso ne linkit. Uutisosuus vie suoraan Guardianin saitille. Times oli muuten ensimmäinen lähde, tosin persulehdessä viitataan tutkivan journalismin saittiin Retraction Watch, joka oli jo tekemässä juttua asiasta ennenkuin Times teki sen. Älä pistä sitaattia useampaan kertaan. Asia ei muutu vaikka toistat sitä itsepäisesti, voin ihan hyvin lukea sen linkistä. Mitä sinä et ilmeisesti ole tehnyt Suomen uutisten lähteille, eikö totta? Kovasti vaahtoat faktoista ja objektiivisuudesta, mutta et itse näytä erottavan niitä millään tasolla ideologisesta sepustuksesta. Anonyymi00016 kirjoitti:
" Saivartelusi tarkoitus lienee kuitenkin saada huomio pois itse asiasta."
Katso ne linkit. Uutisosuus vie suoraan Guardianin saitille. Times oli muuten ensimmäinen lähde, tosin persulehdessä viitataan tutkivan journalismin saittiin Retraction Watch, joka oli jo tekemässä juttua asiasta ennenkuin Times teki sen. Älä pistä sitaattia useampaan kertaan. Asia ei muutu vaikka toistat sitä itsepäisesti, voin ihan hyvin lukea sen linkistä. Mitä sinä et ilmeisesti ole tehnyt Suomen uutisten lähteille, eikö totta? Kovasti vaahtoat faktoista ja objektiivisuudesta, mutta et itse näytä erottavan niitä millään tasolla ideologisesta sepustuksesta.No Arto TTT on Arto TTT. Hänen on aivan mahdotonta tunnustaa olleensa väärässä. Tuttu juttu uskoon tulleelle alkoholistille.
- Anonyymi00015UUSI
Ja miten tiede liittyy tähän yhtään mihinkään? Etkö taaskaan ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi00018UUSI
Ehkä Arto ajattelee Ardayn kiksauttaneen tiedettä, koska hän oli juoninut Cambridgessä.
- Anonyymi00019UUSI
ArtoTTT
Kyllähän tässä "tieteen" uskottavuus melkoisesti lässähtää.
"Ardayn menestystarina siivitti hänet Cambridgen yliopiston historian nuorimmaksi mustaksi professoriksi. Nimityshetkellä maaliskuussa 2023 hän oli vasta 37-vuotias ja yksi Ison-Britannian nuorimmista professoreista. Ardayn tarina ehti hurmata instituutiomaailmaa niin kauan, että hänelle oli ehditty jo myöntää kuusi kunniatohtorin titteliä eri yliopistoista."(Suomen uutiset) - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
ArtoTTT
Kyllähän tässä "tieteen" uskottavuus melkoisesti lässähtää.
"Ardayn menestystarina siivitti hänet Cambridgen yliopiston historian nuorimmaksi mustaksi professoriksi. Nimityshetkellä maaliskuussa 2023 hän oli vasta 37-vuotias ja yksi Ison-Britannian nuorimmista professoreista. Ardayn tarina ehti hurmata instituutiomaailmaa niin kauan, että hänelle oli ehditty jo myöntää kuusi kunniatohtorin titteliä eri yliopistoista."(Suomen uutiset)No ei todellakaan lässähdä, koska tämä ei liity mtienkään tieteeseen. Sinulla todellakin näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaasi.
- Anonyymi00017UUSI
HUOMAA HYVIN: Tässä uutisessa tärkeintä oli se hirvittävä vääryys, että TOIMITTAJAA yritettiin kyykyttää! Vasta SEN TÄHDEN Hesarin TOIMITTAJA heräsi. Toimittaja puolustaa aina toista toimittajaa, koska toimittajat ovat aina vainottuja uhreja. Itse neekeripojan huijaus on tässä sivuseikka.
- Anonyymi00021UUSI
Eli sinusta ihmisiä kyykyttää, eikä sitä saa kritisoida? Saako uskovia myös kyykyttää ilman että sitä saisi kritisoida?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eli sinusta ihmisiä kyykyttää, eikä sitä saa kritisoida? Saako uskovia myös kyykyttää ilman että sitä saisi kritisoida?
Eli minusta, jos on tarkoitus tehdä uutinen yliopistohuijauksesta, silloin se tehdään siten, että keskitytään siihen eikä ruveta toimittajien ay-jyräksi. Sinusta on siis ihan okei, että yliopistoissa suojellaan huijaria, koska hän on musta.
- Anonyymi00025UUSI
"Ardayn tapaus todistaa MYÖS siitä, kuinka brittiläisen huippuyliopiston professori ja brittipoliisi voivat kyykyttää työtään tekevää journalistia."
Niin se vain rasistisen setämiehen päässä kääntyi taas kafkamaiseksi salaliitoksi häntä vastaan.
Siis eihän näitä Arto TTT juttuja voi kuin ihmetellä. Sen tulkinnat ovat aina niin ihmeellisiä ja ylitseampuvia, että ei niistä ota selvää pirukaan,
- Anonyymi00023UUSI
OHO enpä olisi hesarin tällaista tekstiä kuvitellut julkaisevansa 🙂 meininki oli muutama vuosi sitten ihan toista , eli se poliittinen kusetus on kadonnut
- Anonyymi00024UUSI
ei kyllä osmon älykkyysosamäärä on 180 tai ainakin vähintään 160 🤣🤣🤣
tällaista meininki oli muinoin , no 10v siihen meni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091733Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272898- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö108661- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520