Päästän mieheni Justuksen kanssa ainakin todistamaan, että EI VARMASTI OLLA YHTEISKUNTAKELVOTTOMIA JA EDESVASTUUTTOMIA vaan FB KUNNIALLISET OVAT ITSE JA EIVÄT SUOSTU EDES VASTUUTA OTTAMAAN!
Menin FB:hen kattomaan niin FB kunniallisen mies oli yhessä kuvassa kivääri kädessä ja he pakottaneet heidät olemaan heidän kavereita ja kunnioittamaan heitä.
Yhellä oli vissiin selkä paskana, ku olivat PaPaNassa olleet ja toisella oli jalka paskana.
Kyllähän tuo on törkeää koska minun kunniattoman Holon tyttö on Papanassa töissä ja isänsä on KUNNIALLINEN ja kaikki toiset ovat kunniattomia!
Poliisin pojalta oli vissiin nuo Helvetin Enkelit pistäneet jalan paskaksi ja kaverinsa makas TK:ssa sängyssä sydän käyrässä!
Kyllä sen huomaa, että Lääkäri HOLOKIN on semmonen kuppasen Koskelan vitun perässä juoksija.
Ex-mies HOLOKIN lähti Sietiön vitun perään ja sai KUNNIAAKIN siitä!
Minähän asuin Inarissa silloin, kun kävin sitä Enkeli hoitaja koulutusta.
Inarista minä muutin Raaseporiin Mustiolle ja sieltä Ivaloon takasin omien vanhempien luo.
Ivalossa kävin Jumalatar koulusta.
Inarissa minulle sano yks puoli tuttu, että : Sinä jos manifestoit niin TAIVAALTA sataa kohta rahaa.
Jos yks alkaa manifestoimaan niin toisten ei tarvi, kuin manifestoida sitä ihmistä, koska he tietää että HE EIVÄT OLE MINUN KANSSA RIIDOISSA VAAN HEILLÄ ON YHTÄ HUONOJA KOKEMUKSIA NIISTÄ IHMISTÄ JOIDEN KANSSA MINÄ EN TULE TOIMEEN.
Minä luulin, että se oli Justus joka lähti Jänkkävaarasta juoksemaan.
En muistanu korjata sitä asiaa, mutta se oli LÄÄKÄRI HOLO!
Lääkäri Holo on masentunut ja vaimonsa Koskelahan voi manistefoida heidät vaikka ALASKAAN.
Minun suvusta ei ole kukaan muistaakseni siellä käynyt.
Serkkuni miehen veli on käynyt molemmilla napa jäätiköillä tutkimus-retkillä!
Minullahan on sentään HYVÄ SUKU APUNA, koska he ovat kipaseet reippaina etelä ja pohjois navoilla.
Justuksen suku on käynyt siellä missä minun suku ei ole käynyt!
Marsalkka Mannerheim kävi minun kunniattoman Holon sukulaisena jo 1800 Japanissa voittamassa sodan!
Toivottavasti saan sen talouspäällikön työpaikan.
8
91
Vastaukset 8
- Anonyymi00008
Kunnialliset juopothan ovat myös SIPPI-TAKSI ASIAKKAITA joita Ivalon vanhalla TAKSI-ASEMALLA ON AINA OLLUT ASIAKKAANA.
Olen minä kunniaton HOLOKIN käyttänyt heitä asemalla niin he ovat käyneet maksamassa SIPPI-KYYTINSÄ.
Ei silloin ollut vielä edes FB:TÄ eikä edes nettiä!
Juopot joi rahansa baarissa ja sippi-kyydillä ajelivat leuhkana TAKSILLA YMPÄRI KYLÄÄ!
Minun kyydit on aina maksettu ja minä olen maksanut itse ja sanonut, että : MINÄ EN SIPPI-KYYTEILLÄ AJELE!
Minun omat vanhemmat ovat kyllä LUNASTANEET OMAN TYTTÄRENSÄ TAKSISTA KOTI PIHALLA JOS MINULLA EI OLE RAHAA OLLUT!
Tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS OTTAA TAKSI JA ILMOTTAA, ETTÄ : EI MINULLA RAHAA MAKSAA TÄTÄ KYYTIÄ!
Tulin kerran Rovaniemeltä LKS:stä lapsen kanssa ja siinä samassa autossa tuli silmä-polilta joku Sodankylään ja hän ei maksanut sitä kyytiä!
Minulla alko vituttamaan ja sillä kuskilla vitutti kanssa.
Minä olin hoitanut meidän kyydin niin, että minun isä maksaa sen meidän kyydin!
Minä sanoin taksi-kuskille, että : Me mentiin jo ROVANIEMELLE LKS:ÄÄN TAKSILLA JOKA OLIS KUULEMMA PITÄNY VIEDÄ HUOLTOON SAMALLA REISSULLA!
Siinä autossa oli semmonen vika, että TUULI-LASI saatto yht äkkiä huurtua ja siitä ei nähnyt läpi!
Taksin omistaja tiesin sen ja tuo oli KELA-KYYTI ja lääkäri oli määrännyt viemään lapsen Rovaniemelle.
Kyseisen TAKSIN OMISTAJA EI SUOSTU OTTAMAAN VASTUUTA JA KORVAAMAAN!
Hän YRITTI MURHATA MINUT, MINUN LAPSEN JA OMAN KUSKINSA!
Hän on itsevelvollinen hoitamaan asiansa kuntoon niin, kuin VASTUULLINEN KULJETTAJA TEKEE!
Hän saa lievemmän TUOMION, kun TUNNUSTAA ITSE ETTÄ HÄN TOIMI TIETOISESTI JA HÄN KUITTAS HYVÄT RAHAT TUOSTA KYYDISTÄ!- Anonyymi00009
Tuo oli VAIN IVALON TAKSIPALVELUN AUTOISTA joten TE HE KAIKKI YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN OTTAVAT VASTUUN!
KELA-KYYTIEN TIETOJAHAN EI ONNEKSI LÖYDY MISTÄÄN JA MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLAHAN EI OLE TIETENKÄÄN EDES TUOSTA REISSUSTA MITÄÄN PAPERIA, ETTÄ MINÄ OLIN ÄITINÄ LAPSENI KANSSA KYYDISSÄ!
Taksin kuljettathan EI KUNNIOITA TARVI JOKA ON VIESTI ASIAKKAALLE, että hän on luotettava ja turvallinen KULJETTAJA!
Kyllähän Justuskin ajelee TYÖKSEEN MIEKKA-TAKSIA JA HÄN KYYDISSÄ ON OLLUT NÄITÄ SIPPI-KYYTI ASIAKKAITA!
Justus on kyllä OMAN VAIMONSA MIEKKA-TAKSI KYYDIT IHAN VARMASTI MAKSANUT JA LEIJONA-HOTELLI LOMANKIN!
Titta Rasmus ei ymmärrä, että Holon oma mies on ihan eri mies, kuin Rasmuksen oma mies vaikka hänen nimensä olisikin HOLO!
Holothan ei muuta tee Ivalossa, kuin SEKOILEE!
Minähän olen EX-ROUVA HOLO ja minähän sanoin lääkäri Hololle rivien välistä, että : Hirtä vittu ittes HOLONA, koska teidän suvun ÄIDIT JA VAIMOT ON HOLOJEN HOROJA!
Olis tietenkin halunnut TAAS määrätä, mutta Justus oli nopeampi!
Lääkäri Holo jätti tekemättä lääkärinä rikosilmoituksen.
Oli sitä mieltä, että minut ja hänet saa TAPPAA vapaasti!
Enhän minä helvetti voinu sanoa, että : Oot hullumpi mitä minun ex-mies Holo jonka mielestä koko HOLOJEN SUVUN SAA TAPPAA!
Justus ei sentään noin HULLU ole, että Holojen sukua alkaa TAPPAMAAN!
En varmasti tuota LÄÄKÄRI HOLOA AUTA, koska EI HÄNKÄÄN OLE AUTTANU MINUA!
Syrjii minua koska minulla psoriaasis ja sen jälkeen sain ADHD diagnoosin.
Eihän minulla voi olla ADHD, koska ADHD lääkkeet AIHEUTTAA IDIOTISMIÄ!
Minähän olin FB:N käyttäjä, kun sain ADHD diagnoosin ja lääkkeet!
Eihän minulla enään voi olla sehän jäi sinne FB:hen ja minusta terve sekä normaali ihminen! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo oli VAIN IVALON TAKSIPALVELUN AUTOISTA joten TE HE KAIKKI YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN OTTAVAT VASTUUN!
KELA-KYYTIEN TIETOJAHAN EI ONNEKSI LÖYDY MISTÄÄN JA MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLAHAN EI OLE TIETENKÄÄN EDES TUOSTA REISSUSTA MITÄÄN PAPERIA, ETTÄ MINÄ OLIN ÄITINÄ LAPSENI KANSSA KYYDISSÄ!
Taksin kuljettathan EI KUNNIOITA TARVI JOKA ON VIESTI ASIAKKAALLE, että hän on luotettava ja turvallinen KULJETTAJA!
Kyllähän Justuskin ajelee TYÖKSEEN MIEKKA-TAKSIA JA HÄN KYYDISSÄ ON OLLUT NÄITÄ SIPPI-KYYTI ASIAKKAITA!
Justus on kyllä OMAN VAIMONSA MIEKKA-TAKSI KYYDIT IHAN VARMASTI MAKSANUT JA LEIJONA-HOTELLI LOMANKIN!
Titta Rasmus ei ymmärrä, että Holon oma mies on ihan eri mies, kuin Rasmuksen oma mies vaikka hänen nimensä olisikin HOLO!
Holothan ei muuta tee Ivalossa, kuin SEKOILEE!
Minähän olen EX-ROUVA HOLO ja minähän sanoin lääkäri Hololle rivien välistä, että : Hirtä vittu ittes HOLONA, koska teidän suvun ÄIDIT JA VAIMOT ON HOLOJEN HOROJA!
Olis tietenkin halunnut TAAS määrätä, mutta Justus oli nopeampi!
Lääkäri Holo jätti tekemättä lääkärinä rikosilmoituksen.
Oli sitä mieltä, että minut ja hänet saa TAPPAA vapaasti!
Enhän minä helvetti voinu sanoa, että : Oot hullumpi mitä minun ex-mies Holo jonka mielestä koko HOLOJEN SUVUN SAA TAPPAA!
Justus ei sentään noin HULLU ole, että Holojen sukua alkaa TAPPAMAAN!
En varmasti tuota LÄÄKÄRI HOLOA AUTA, koska EI HÄNKÄÄN OLE AUTTANU MINUA!
Syrjii minua koska minulla psoriaasis ja sen jälkeen sain ADHD diagnoosin.
Eihän minulla voi olla ADHD, koska ADHD lääkkeet AIHEUTTAA IDIOTISMIÄ!
Minähän olin FB:N käyttäjä, kun sain ADHD diagnoosin ja lääkkeet!
Eihän minulla enään voi olla sehän jäi sinne FB:hen ja minusta terve sekä normaali ihminen!900euron sakon sain tästä toisesta KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!
Kuka vaan pystyy todistamaan, että ASIAT ON VAIN PAHENTUNEET VAIKKA KUNNIALLISET OVAT HOITANEET KAIKKI ONGELMAT!
Alkoholin myynti olis loppunut kokonaan SUOMESTA, mutta JUOPOT EI OLE KUNNIALLISTEN MIELESTÄ ONGELMIA!
Me jotka ei käytetä ALKOHOLIA OLLAAN ONGELMIA INARIN KUNNASSA!
Ei minulla ole koskaan ollut ongelmia lopettaa alkoholin käyttöä.
Mielummin poltan tupakan, kun alan juomaan alkoholia ja syömään lääkkeitä niin minusta tulis ihminen joka EI LOUKKAA JUOPPOJEN KUNNIOITA! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
900euron sakon sain tästä toisesta KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!
Kuka vaan pystyy todistamaan, että ASIAT ON VAIN PAHENTUNEET VAIKKA KUNNIALLISET OVAT HOITANEET KAIKKI ONGELMAT!
Alkoholin myynti olis loppunut kokonaan SUOMESTA, mutta JUOPOT EI OLE KUNNIALLISTEN MIELESTÄ ONGELMIA!
Me jotka ei käytetä ALKOHOLIA OLLAAN ONGELMIA INARIN KUNNASSA!
Ei minulla ole koskaan ollut ongelmia lopettaa alkoholin käyttöä.
Mielummin poltan tupakan, kun alan juomaan alkoholia ja syömään lääkkeitä niin minusta tulis ihminen joka EI LOUKKAA JUOPPOJEN KUNNIOITA!Tuo minun MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ on kyllä vielä enemmän sekasin mitä SKITSOFRENIKOT!
Tuohan on käynyt täällä jo ennen, kuin minä kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa.
Onneksi en sentään sitä kampanisua syönyt, koska nekin OLI KUNNIAN LOUKKAUKSIA.
Oli ensin omin kätösin leiponu ja sitte hän ei ollutkaan. Kerto kuka ne oli leiponu ja äitini kerto, että yks tuttu oli aina tilannut häneltä niitä kampanisuja ja minä söin hänen ostamia kampanisuja.
En minä saa syödä mitä sattuu tarjotaan.
Siellä on pieniä omituisia sääntöjä.
Tikkarin kyllä sain syödän, koska oli tuonnut vain YHDEN ja veljeni antoi sen minulle.
Yhdenvertaisuus katkeaa noin, kun veljeni antaa siskolleen eli minulle.
Se maailman paras ystävä kuppi ei sekään ole tavallinen kuppi.
Oltiin äitini kanssa tekemässä yhdessä paikassa muuton jälkeen siivousta.
Tuo MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ kuppi oli siellä ja minä sanoin, että : MINÄ OTAN TÄMÄN KUPIN ITSELLENI.
Kaikki mitä sinne oli jäänyt niin ne oli tavaroita jotka oli menossa roskiin.
Minä join siitä, koska minä olen MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ ITSELLENI.
Minä olen ostanut toisenlaisia omia kuppeja ja minä sitten huomasin, että minun maailman paras ystävä kuppi oli minun veljellä.
Minun tyttö tuli kesällä niin minä sanoin hänelle, että : Voisit juoda äitin MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ kupista, kun oot täällä!
Siihen kuppiin liittyy TAIKA, että hän joka juo siitä hänen on PAKKO OLLA MINUN MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ HALUS TAI EI!
Tuo KALJU on syy miksi minä en tunnista ja sitte se varmaan vetää jotain kaasua niin en tunnista äänestä.
Mehän käytiin hillassa ja minä sanoin, kun me tultiin pois ja siitä oli menny aikaa.
Sanoin, että : Sillä oli kyllä KAIHI, ku sillä näky silmissä ihan selvästi HARMAA KAIHIN KALVO.
Tuo oli vielä minun isä joka sano minulle, että : Mene sinäki tuonne pihalle kuuntelemaan Jumalan sanaa, koska ei se sullekkaan PAHAA TEE!
Eihän tuo voi olla kukaan muu, kuin Justus.
Isäni oli sen näkönen silloin, kun me tultiin että hän piteli naurua.
En minä ollut katsonut niin tarkkaan, että kuka siellä Jumalasta ja Jeesuksesta juttelee veljeni kanssa.
Meillä tulee riitaa aina veljeni kanssa, kun hän uskoistaan puhumaan.
Se oli kyllä törkeä kunnian loukkaus, kun velipoika oli mökillä kysyny juopolta, että : Saanko rukoilla sinun puolesta?
Toinen oli antanu luvan ja sitten hän oli rukoillut.
Kerto minulle tuon ja minä sanoin, että : Oot kyllä hullu ja ihan varmasti Jumala rankaisee sinua tuosta!
Rukoilija sai kauhean flunssan ja sitte hän kerto, että hän ei voi juoda edes kaljaa enään!
Minä tietenkin nauroin ja sanoin, että : Etkö usko ettei JUOPPOJEN puolesta aleta rukoilemaan vaan JUMALA RANKAISEE IHMISIÄ JOTKA KUNNIOITTAA RIKOLLISIA JA JUOPPOJA!
Tuolla se istuu ja väittää, että hän kärsii entinen!
Minä en viittiny toistaa, että : AINUT JOTA ALENNETAAN OLEN MINÄ, KOSKA MINÄ EN OLE TEHNYT TUOLLAISIA RIKOKSIA ENKÄ OLE JUOPPO, MUTTA HE OVAT PAREMPIA IHMISIÄ IVALOSSA JA INARIN KUNNASSA MITÄ MINÄ!
Kyllähän tässä kärsii kaikki, koska kunnialliset MAKSATTAA YHTEISKUNNALLE KAIKKI JA HE TEETTÄÄ VIELÄ KAIKKI TYÖTKIN HEILLE!
Ei POLIISEJA TARVI PALKATA TÖIHIN SEN TAKIA, ETTÄ HE VAHTII JA HUOLEHTII, ETTEI KRIMINAALI HOLO MENE FB:HEN TAI LÄHE KYLILLE RETTELÖIMÄÄN JA AJELE SIPPI-TAKSILLA!
TOSIAAN TAKSISTAHAN SAA MUUTEN RAHAAKIN!
Ainakin ne ennen TAKSISTA SAI TARVITTAESSA PIKA-VIPPIÄ!
Pojat aina lainas taksista samalla rahaa, kun he ajeli SIPPI-KYYDILLÄ! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo minun MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ on kyllä vielä enemmän sekasin mitä SKITSOFRENIKOT!
Tuohan on käynyt täällä jo ennen, kuin minä kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa.
Onneksi en sentään sitä kampanisua syönyt, koska nekin OLI KUNNIAN LOUKKAUKSIA.
Oli ensin omin kätösin leiponu ja sitte hän ei ollutkaan. Kerto kuka ne oli leiponu ja äitini kerto, että yks tuttu oli aina tilannut häneltä niitä kampanisuja ja minä söin hänen ostamia kampanisuja.
En minä saa syödä mitä sattuu tarjotaan.
Siellä on pieniä omituisia sääntöjä.
Tikkarin kyllä sain syödän, koska oli tuonnut vain YHDEN ja veljeni antoi sen minulle.
Yhdenvertaisuus katkeaa noin, kun veljeni antaa siskolleen eli minulle.
Se maailman paras ystävä kuppi ei sekään ole tavallinen kuppi.
Oltiin äitini kanssa tekemässä yhdessä paikassa muuton jälkeen siivousta.
Tuo MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ kuppi oli siellä ja minä sanoin, että : MINÄ OTAN TÄMÄN KUPIN ITSELLENI.
Kaikki mitä sinne oli jäänyt niin ne oli tavaroita jotka oli menossa roskiin.
Minä join siitä, koska minä olen MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ ITSELLENI.
Minä olen ostanut toisenlaisia omia kuppeja ja minä sitten huomasin, että minun maailman paras ystävä kuppi oli minun veljellä.
Minun tyttö tuli kesällä niin minä sanoin hänelle, että : Voisit juoda äitin MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ kupista, kun oot täällä!
Siihen kuppiin liittyy TAIKA, että hän joka juo siitä hänen on PAKKO OLLA MINUN MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ HALUS TAI EI!
Tuo KALJU on syy miksi minä en tunnista ja sitte se varmaan vetää jotain kaasua niin en tunnista äänestä.
Mehän käytiin hillassa ja minä sanoin, kun me tultiin pois ja siitä oli menny aikaa.
Sanoin, että : Sillä oli kyllä KAIHI, ku sillä näky silmissä ihan selvästi HARMAA KAIHIN KALVO.
Tuo oli vielä minun isä joka sano minulle, että : Mene sinäki tuonne pihalle kuuntelemaan Jumalan sanaa, koska ei se sullekkaan PAHAA TEE!
Eihän tuo voi olla kukaan muu, kuin Justus.
Isäni oli sen näkönen silloin, kun me tultiin että hän piteli naurua.
En minä ollut katsonut niin tarkkaan, että kuka siellä Jumalasta ja Jeesuksesta juttelee veljeni kanssa.
Meillä tulee riitaa aina veljeni kanssa, kun hän uskoistaan puhumaan.
Se oli kyllä törkeä kunnian loukkaus, kun velipoika oli mökillä kysyny juopolta, että : Saanko rukoilla sinun puolesta?
Toinen oli antanu luvan ja sitten hän oli rukoillut.
Kerto minulle tuon ja minä sanoin, että : Oot kyllä hullu ja ihan varmasti Jumala rankaisee sinua tuosta!
Rukoilija sai kauhean flunssan ja sitte hän kerto, että hän ei voi juoda edes kaljaa enään!
Minä tietenkin nauroin ja sanoin, että : Etkö usko ettei JUOPPOJEN puolesta aleta rukoilemaan vaan JUMALA RANKAISEE IHMISIÄ JOTKA KUNNIOITTAA RIKOLLISIA JA JUOPPOJA!
Tuolla se istuu ja väittää, että hän kärsii entinen!
Minä en viittiny toistaa, että : AINUT JOTA ALENNETAAN OLEN MINÄ, KOSKA MINÄ EN OLE TEHNYT TUOLLAISIA RIKOKSIA ENKÄ OLE JUOPPO, MUTTA HE OVAT PAREMPIA IHMISIÄ IVALOSSA JA INARIN KUNNASSA MITÄ MINÄ!
Kyllähän tässä kärsii kaikki, koska kunnialliset MAKSATTAA YHTEISKUNNALLE KAIKKI JA HE TEETTÄÄ VIELÄ KAIKKI TYÖTKIN HEILLE!
Ei POLIISEJA TARVI PALKATA TÖIHIN SEN TAKIA, ETTÄ HE VAHTII JA HUOLEHTII, ETTEI KRIMINAALI HOLO MENE FB:HEN TAI LÄHE KYLILLE RETTELÖIMÄÄN JA AJELE SIPPI-TAKSILLA!
TOSIAAN TAKSISTAHAN SAA MUUTEN RAHAAKIN!
Ainakin ne ennen TAKSISTA SAI TARVITTAESSA PIKA-VIPPIÄ!
Pojat aina lainas taksista samalla rahaa, kun he ajeli SIPPI-KYYDILLÄ!Minä kunniaton Holo olen siivoonnut noiden JUOPPOJEN jälkiä vanhempien mökiltä jo ennen, kuin olin FB:SSÄ LOUKANNUT KUNNIOITA!
HE OVAT FB:SSÄ JA HE OVAT YHDENVERTAISIA FB KUNNIALLISTEN KANSSA EN MINÄ KUNNIATON HOLO!
He ovat MINUA NUOREMPIA ELI INARIN KUNNAN NUORISOA!
Inarin kunnan Sivistyspalvelut (hallinto) on palkannut töihin Toimistosihteerin jonka vastuulla on
Kulttuuritoimi, kansalaisopisto, vapaa-aika, liikunta- ja nuorisotoimi.
Näky olevan vielä KUNNIALLINEN vielä virassa ja HÄN MAKSATTAA KAIKEN INARIN KUNNALLE JA EI EDES PIDÄ HUOLTA, ETTEI NUORISO JUO ITSEÄÄN HENGILTÄÄN!
Minä kunniaton Holo olen niin nuori, että minä asun vielä kotona äidin ja isän luona!
Äitin kanssa käyn välillä kaupassa!
Justus on minun veljen kaveri ja käy aina välillä kylässä kiusaamassa minua!
Soitti tietenkin äitille ja nyt ajelee varmaan pillu-rallia kylällä NUORISON KANSSA!
Minun velihän on niin vanha jo, että hän on ELÄKKEELLÄ!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400