Joo mä olen huolestunut siihen mopomiittiin osallistuneiden nuorten kriisiturvasta, jotka todistivat silminnäkijöinä aikuisen ihmisen kiilaamassa ikätoverin ja kaverin pusikkoon. Voisin ajatella, että tuollainen kokemus saattaa traumatisoida ja tuoda myöhemmin pelkotiloja anakin uniin. En kyl nähnyt paikalla ketään sosiaalityöntekijää, jolle olisi voinut muut nuoret tuntojaan purkaa tuollaisen aikuisen aiheuttaman onnetomuuden jälkeen!
Vastaukset 20
Kriisiapu on humpuukia. Mitä enemmän käydään läpi tapahtunutta kriisiä (briefing), sitä tarkemmin se jää muistiin ja painaa jatkossa.
'Kriisiavun' vaikutus on psykologistien eli kyökkipsykologien haitallinen toimi, joka luo vieläpä VALEMUISTOJA, jotka ovat entistä haitallisempia.- Anonyymi00002
Minkälaisella koulutuksella ja kompetenssilla annat lausuntosi?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No varmaan esim rennon miehen mandaatilla? Sivusta jaksamisia
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Selksauna kaikille mopomiittiin osallistuneille
ja pysähtykää, kun Poliisii käskee pysähtyä, ei suinkaa Pakoon pidä lähteä - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Selksauna kaikille mopomiittiin osallistuneille
ja pysähtykää, kun Poliisii käskee pysähtyä, ei suinkaa Pakoon pidä lähteäJoo niinpä gubbe, esim koiraa kun lähtee juoksemaan pakoon tulee niitä projektiin liittyviä muistoja koiran haukunnasta ja. Vai mitä itsensä kanssa debattia?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo niinpä gubbe, esim koiraa kun lähtee juoksemaan pakoon tulee niitä projektiin liittyviä muistoja koiran haukunnasta ja. Vai mitä itsensä kanssa debattia?
Niin tämä huru-ukkelihan esittää usein molempia tärkeiden yhteiskunnallisten keskusteluiden osapuolia on vasemmalta ja oikealta ja kommentointi lievästi sanoen överiksi vedettyä puutaheinää. Kuuluu vissiin skit soidiseen voyerismiinsa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin tämä huru-ukkelihan esittää usein molempia tärkeiden yhteiskunnallisten keskusteluiden osapuolia on vasemmalta ja oikealta ja kommentointi lievästi sanoen överiksi vedettyä puutaheinää. Kuuluu vissiin skit soidiseen voyerismiinsa
So how about my cookie now? Gimme.
Anonyymi00002 kirjoitti:
00002: "Minkälaisella koulutuksella ja kompetenssilla annat lausuntosi?" Olen kertonut koulutuksestani LUKUISIA kertoja, koska aina tulee uusia henkilöitä, jotka tulevat palstalle.
JOKA kerran kun olen kertonut koko historian, taas muutamat ovat väittäneet, että leveilen koulutuksellani, vaikka AINA ja joka kerran olen vain vastannut KYSYMYKSEEN.
Kerron sinulle vain lyhyen version. Olen kahden eri tiedekunnan maisteri, ja sen lisäksi suorittanut opintokokonaisuuksia eri tiedekunnissa n. 10 kpl, yhteensä määrältään yli kolmannen tutkinnon edestä.- Anonyymi00015
rennosti.m kirjoitti:
00002: "Minkälaisella koulutuksella ja kompetenssilla annat lausuntosi?" Olen kertonut koulutuksestani LUKUISIA kertoja, koska aina tulee uusia henkilöitä, jotka tulevat palstalle.
JOKA kerran kun olen kertonut koko historian, taas muutamat ovat väittäneet, että leveilen koulutuksellani, vaikka AINA ja joka kerran olen vain vastannut KYSYMYKSEEN.
Kerron sinulle vain lyhyen version. Olen kahden eri tiedekunnan maisteri, ja sen lisäksi suorittanut opintokokonaisuuksia eri tiedekunnissa n. 10 kpl, yhteensä määrältään yli kolmannen tutkinnon edestä.Ja silti hengaillet tällaisella keskustelupaltalla?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja silti hengaillet tällaisella keskustelupaltalla?
Jossain se on humanistinkienki pädettävä. Gubbe mukaan lukien
- Anonyymi00001
Kas kun et ihmetellyt ettei mopedisteille jaettu veronmaksajien piikkiin kanisterillista löpöä.
Poliisin kaaharille tarjoama "kriisiapu" oli parasta henkistä hoitoa kaikille tapahtumasta liikuttuneille. Pistää hieman miettimään oman käyttäytymisen seurauksia. Josko siellä omassa ajatusmaailmassa heräisi joku aatos, että asioihin voi vaikuttaa itse eikä kaikki ole aina kulloinkin vallassa olevan hallituskoalition syytä.- Anonyymi00006
Avaaja pitää toimittaa hoitoon.
On sitä nähty kummempiakin, mm kuolleita teini-ikäisenä.
Pakeneva poikahan tarvitsee nokialaista.
Poliisi valvoo järjestystä ja lakia ja poika selvästi rikkoi lakia. - Anonyymi00007
Just näin boomeri luulot pois heti
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Avaaja pitää toimittaa hoitoon.
On sitä nähty kummempiakin, mm kuolleita teini-ikäisenä.
Pakeneva poikahan tarvitsee nokialaista.
Poliisi valvoo järjestystä ja lakia ja poika selvästi rikkoi lakia.Et voi yksäri vajota taas näin alas. Aika lennokas startti kommentillasi, enkä edes valvo sinun puhelinta. En eilen viittiny kommentoida avaustas sen enempiä
- Anonyymi00003
Meinasitko gubbe lypsää reaktioita viikkotolkulla tästäkin teemasta? Aina kannattaa mennä siitä mistä sitä on matalin👍
- Anonyymi00008
Pikku kusipää sai mitä ansaitsi ja nyt kaikki tarvitsevat apua sen takia. 😂
- Anonyymi00010
Iskä ja äiskä eivät
estäneet
liikenteeseen lähtöä
viritetyllä mopolla.
Olisiko aika keskustella siellä
perheissä,
miten liikutaan liikenteessä ja
saako mopoa virittää, ja
onko ok, polttaa kumia kauppakeskuskuksen parkkipaikalla
ONKO OK AJAA
TOISEN PUSKURISSA KIINNI?!!
Liikennesäännöt maittaa aina vaan huonommin nuorisoa.
YHTEISET TURVALLISET LIIKENNESÄÄNNÖT.
Missä on kasvattajien vastuu liikennevalistuksessa?
VANHEMMAT NÄYTTÄÄ ITSE HUONOA MALLIA? - Anonyymi00014
Ennen vanhaan kylän talkootoimikunta olisi yksissä tuumin antanut pojille selkään. Koko kylä naiset ja lapset mukaanlukien olisivat kokoontuneet ihmettelemään piiskaamista.
Tämä tapa lopetettiin haitallisena, mutta samaan aikaan nuoret voivat pahemmin kuin koskaan ennen, kaikki käyttävät joko psyykelääkkeitä tai huumeita, ja kaikilla on jonkin sortin persoonallisuushäiriötä. Piiskaaminen on näin ollen evoluution suosittelema tapa tuhannessa sukupolvessa, mikä vain karaisee lasta.
Suomessa pitää myös aina huomioida, että jos venäläinen tulee rajan yli, eikä koskaan ole saanut kunnolla piiskaa, niin miten sellainen soturi kestää sitten rintamalla?Vaikka hekumoitsetkin sadistisilla fantasioillasi, Suomen edeskunta on päättänyt, että kaikenlainen väkivalta kaiken ikäisiä kohtaan on kielletty. Jos rikot lakia, ansaitset rangaistuksen ja ikuisen omantunnon rääkkääntymisen.
- Anonyymi00016
Nilkinalut eivät tarvitse muuta kuin pamppua takaläskiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476