Mitä ruokia teet

Anonyymi-ap

Jos käytät retkikeitintä niin mitä ruokia teet retkillä yms eli helpot nopeat hyvät ruuat

18

100

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lihaa tai kalaa tai valmis keitto

• Anonyymi00003

Ihan hyviä ideoita itse tein eli paistoin kalaa kätevä oli

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ihan hyviä ideoita itse tein eli paistoin kalaa kätevä oli

Ja pari kertaa grillimakkaroita lämmittänyt paistinpannulla en käyttänyt rasvaa ja täysillä keitin niin kuumensi nopeasti mut paistinpannuun jäi palanutta mustaa ja sai jynssätä että sai puhtaaksi eli siinä on minun kokkailuni keittimellä

• Anonyymi00005

Olis kyllä hyvä saada ideoita eli kyllä sitä retkikeitintä voisi enemmänkin käyttää

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olis kyllä hyvä saada ideoita eli kyllä sitä retkikeitintä voisi enemmänkin käyttää

Niiku miksi? Täytyy olla joku vaellus että lähtisin huvikseni kahvia luontoon keittään 🤣 kahvitki saa termarii

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niiku miksi? Täytyy olla joku vaellus että lähtisin huvikseni kahvia luontoon keittään 🤣 kahvitki saa termarii

Saa mutta kyllä luonnossakin kahvin keitto on hyvä esim kalareissulla tai autoajelulla ja tekee kahvia mieli tai olet kaupoissa kymmeniä tunteja niin kuskilla voi tulla nälkä niin voi keittää kahvia ja teetä ja lämmittää jotain syötävää tai mökillä tai missa vain

• Anonyymi00002

grillattuja käpyjä

• Anonyymi00007

Uppomunat mutta nekin voi tehdä himas. Mitä järkee raahaa niitä mettään

• Anonyymi00008

Kuivattuja vihanneksia ja yrttejä suolattuun veteen keitettynä, sekaan kuivalihaa tai säilykelihaa.

• Anonyymi00010

Ei paha ihan hyvältä kuulostaa mutta vihannesten kuivattelu ei ehkä ole kovin helppoo ja varmaankin aikaa vievää

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei paha ihan hyvältä kuulostaa mutta vihannesten kuivattelu ei ehkä ole kovin helppoo ja varmaankin aikaa vievää

Saa myös ostettua kuivattuina. Vaikka ei se kai niin iso homma olisi vähän niitä kuivatakin.

• Anonyymi00009

En retkeile enkä käytä retkikeitintä. (Jotkut ne nauttivat ruuan tekemisestä ankeissa olosuhteissa: minä en)

- Sheena

• Anonyymi00011

Kyllä keitintä voi käyttää missä vain

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä keitintä voi käyttää missä vain

Retkikeitintä ei SAA käyttää missä vain.

- Sheena

• Anonyymi00014

En käy retkillä, joilla laittaisin ruokaa.

• Olen joskus paistanut Norjanreissulla lättyjä ilman voita (unohtui matkasta), mutta onneksi lohesta irtoaa riittävästi rasvaa.
      Vähän outoja mansikkahillon kanssa, mutta silti ihan syötäviä.

• Anonyymi00016

Kaikki valmisretkiruuat pusseissa uppoaa. Oli sitten blåbandia tai mitä vaan. Helppoa ja nopeaa, kuumaa vettä, pussin sisältö ja näkkäriä toiseen käteen, valmista

Ei mene aikaa turailuun, vaan päästään nauttimaan retken päätarkoituksesta eli kalastuksesta.

Tosin kalakin kypsyy nopeasti retkikeittimen liekeillä foliokääreessä. Heittää pikkutomaatit, mausteet, suolat joukkoon ja kääreeseen, niin kohta on valmista tuoretta kalaa.

-keinovaginamies-

• No miksei niitä pataruokia, joita teet muutenkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1368
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1124
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      929
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      922
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      4
      909
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      715
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      55
      679
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      590
    Aihe