ja naisenmieliset, että olette ihania omina itsenänne! Sitä ei kukaan vie teiltä. Ja tiedän, että moni teistä on niin vahva, että ei kaipaa kehuja, mutta sanonpa silti!
🌺
Muistakaa naiset
10
99
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Sinulla on hyvä sydän, ei musta vaan ihan kultainen.
Just thinkingKiitos. Tulen parhaiten toimeen vilpittömien ja suorien ihmisten kanssa, en sellaisten, jotka tieten tahtoen haastaa riitaa.
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos. Tulen parhaiten toimeen vilpittömien ja suorien ihmisten kanssa, en sellaisten, jotka tieten tahtoen haastaa riitaa.
Mulla on se, että mä en tieten tahtoen halua haastaa riitaa, mutta tykkään hassutella ja ärsyttää ihmisiä leikkimielisesti. Jotkut vaan ottaa sen raskaasti eikä ymmärrä alkuunkaan mun huumoria. Joskus menee kyl vähän yli
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos. Tulen parhaiten toimeen vilpittömien ja suorien ihmisten kanssa, en sellaisten, jotka tieten tahtoen haastaa riitaa.
Sehän on usein miten ihmisillä juuri noin.
Just thinking
- Anonyymi00002
Mä en koe tarvetta olla mitenkään ihana. Olen oikein mielelläni vähemmän ihana ja huvitun siitä miten se osaa (yleensä miehistä) ahdistaa. En mä myöskään koe olevani erityisen vahva, vaikka on mua sellaiseksikin haukuttu. Olen lähinnä vain tasapainoinen ja itseeni tyytyväinen.
- Anonyymi00003
Olet vaan ihan tyypillinen suomalainen vmäinen ä mm ä
Niin. Vaikea se on kaikkia miellyttää eikä se ole tarkoituskaan. Hyvä, että olet tasapainossa ja itseesi tyytyväinen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet vaan ihan tyypillinen suomalainen vmäinen ä mm ä
Höpsis. En ole lainkaan v.ttumainen, ellei vastapuoli sitten ole tuollainen v.ttumainen ämm. kuin sinä olet. Teikäläiset toki saavat samalla mitalla takaisin ja samalla hymeilen ystävällisesti.
Muutoin olen vain olematta ihana. Siihen ei tarvita mitään v.ttumaisuutta tmv. Sen kun on vain olematta sen kummemmin ihana.
Ihania ollaa kukin itsenämme. Jatketaan sillä tiellä. ❤️🙂
- Anonyymi00007
Just näin, hauska kuva taas 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792