Kemiin ei tule tehdasta ?

Anonyymi-ap

Lisäksi syitä voi olla?
Sähkön hinnanvaihtelut + siirtohinnat, ajateltuna myös työntekijöiden asuminen?
Alueellinen asumisen hinnan muutokset eli sijoittajien hankkimien kohteiden ylihinnoittelu? Kun kyseessä olisi ollut tehdastoiminta jossa matalpalkkaisia työntekijöitä, olisi ollut jatkuva vaikeus saada alan osaavia työntekijöitä?

Vastaava tilanne oli Uudella kaupungilla kun autotehdas kävi hakemassa työntekijöitä jopa Mikkelistä, ryntäsi joukko sijoittajia Uuteen kaupunkiin ostaan huoneistja joita sitten ylihinnoitteli uusille asukkaille. Siinä tuotanto kärsi kun kaikki eivät enää voinetkaa tulla alueelle asumaan?

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kemin tehdas ei osta sähköä. Tehdas puolestaan myy sähköä ja kaukolämpöä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Rahat ei enää riittänyt kun rakentaa samalla Äänekoskelle uuden pakkaustuotteita valmistavan tuotantolinjan.
      Ei mopolla mahottomuuksiin.

• Anonyymi00003
        UUSI

Muutenkin persaukinen firma kun taas tulossa muutosneuvottelut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      490
      979
    2. 57
      628
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      489
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      440
    Aihe