Nainen lähtisitkö vielä

Anonyymi-ap

Esim telttailemaan ja retkeilemään ja mikä kuukausi tai mikä lämpötila olis sellainen että jättäisit tältä vuodelta retkeily yöt väliin ja tykkäätkö loppu keväästä ja loppu syksystä mökkeillä vai käykö läpi vuoden siis että yötä olisit mökillä

13

94

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Eiköhän tossa ollut uutisissa nähty jo ihan tarpeeks sui miehen telttailu retkeä. Oli naisen viiminen reisu

• Anonyymi00002
      UUSI

Lähtisin tietysti, jos mies olisi minua taidokkaampi retkeilijä. Millään pakkasilla en ehkä enää lähtisi, mutta niin kauan kuin plussalla pysyy, niin mikäs siinä.

Kerrankin voisi nukkua kiinni miehessä, kun miehet ovat yleensä sellaisia lämpöpatteteita, että normaalisti tulee liian kuuma, jos nukkuu liian lähellä miestä.

Aletheias

• Anonyymi00003
        UUSI

Jos teltassa niin kummallekkin oma makuupussi vai sellaiset että vetoketjuilla voi yhdistää kaksi tai kolme makuupussia yhdeksi makuupussiksi tai mökillä yksi yhteinen peitto vai kummallekkin omat peitot

• Anonyymi00004
        UUSI

Itselläni tekis mieli lähteä retkeilemään

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos teltassa niin kummallekkin oma makuupussi vai sellaiset että vetoketjuilla voi yhdistää kaksi tai kolme makuupussia yhdeksi makuupussiksi tai mökillä yksi yhteinen peitto vai kummallekkin omat peitot

Sellainen iso makuupussihan voisi olla ihana, saisi olla ihan lähellä toista 🤗 Paitsi jos tulee riitaa siitä, miten peitto kiedotaan. Ehkä sittenkin parempi ottaa omat makuupussit, olen omistushaluinen peitostani 😄

Aletheias

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Itselläni tekis mieli lähteä retkeilemään

Nythän siihen on oivat kelit. Pohjoisessakin kohta alkaa ruska-aika niin sinne vaan retkeilemään 👍🏻

Aletheias

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sellainen iso makuupussihan voisi olla ihana, saisi olla ihan lähellä toista 🤗 Paitsi jos tulee riitaa siitä, miten peitto kiedotaan. Ehkä sittenkin parempi ottaa omat makuupussit, olen omistushaluinen peitostani 😄

Aletheias

Ehkä parempi että kummallekkin omat mutta lemmen puuhiin vois ottaa yhdistetyt makuupussit

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nythän siihen on oivat kelit. Pohjoisessakin kohta alkaa ruska-aika niin sinne vaan retkeilemään 👍🏻

Aletheias

Ei ole nyt rahaa lähteä nykyään leirintä alueetkin maksaa paljon ja sais olla retkikaverikin jonka kanssa retkeillä ja pussailla

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ehkä parempi että kummallekkin omat mutta lemmen puuhiin vois ottaa yhdistetyt makuupussit

Kyllä, lemmenpuuhiin sopii paremmin yhdistetty. Riippuu tietysti myös lämpötiloista, tarvitaanko lemmenpuuhissa makuupussia laisinkaan. Teltassahan tulee aika herkästi kuuma.

Aletheias

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä, lemmenpuuhiin sopii paremmin yhdistetty. Riippuu tietysti myös lämpötiloista, tarvitaanko lemmenpuuhissa makuupussia laisinkaan. Teltassahan tulee aika herkästi kuuma.

Aletheias

Totta tuokin mut jos on kylä tai kylmiä öitä niin parempi kun on peitto päällä ettei kumpikaan vilusta kärsi

• Anonyymi00005
      UUSI

En ylipäänsä lähde telttailemaan tai retkeilemään, eikä mökkeilykään ole minun juttuni.

• Anonyymi00012
      UUSI

Eipä minua kukaan kysele… lähtisin muuten

• UUSI

Ehkä elokuu on se raja, että sen jälkeen en enää telttaile. Kesämökille voisin mennä ja olen mennytkin vielä lokakuussa kuin myös korkannut kauden pääsiäisenä. Pidin ehdottomasti enemmän keväästä, kun aurinko jo lämmitti ja oli kestohanki. Loppusyksystä tuli vain haikea kesästä luopumisen fiilis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1583
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1016
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      665
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      232
      546
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    6. 31
      500
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      454
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      184
      452
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      403
    Aihe