No aina jauhetaan miehistä

Miten, millaiset ja ketkä miehet saa naisen. Aika puhki jynssätty aihe?

Mites sitten miten nainen saa naisen, saisinko minä millään nausta kumppaniksi, jos ryhtyisin etsimään? Riittääkö mitkään speksit?

Sana on vapaa. Älkää pahastuko nauruani, tulkitkaa se hyväntuulisuudeksi. 👍

52

170

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI
      • Anonyymi00002
        UUSI

Lapsia ja ala ikäisiä teinejä luulin että aikuisia naisia mut ei vaan lapsia ja nekin joitain kiinalaisia

• Anonyymi00001
      UUSI

Et saisi naista niin millään ilveellä. Ei niin minkäänlaisia mahdollisuuksia. Kokeile jos et usko.

• UUSI

En mä voi kokeilla, se olisi uskottomuutta ja en salli itselleni uskottomuutta. Sori. No can do.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En mä voi kokeilla, se olisi uskottomuutta ja en salli itselleni uskottomuutta. Sori. No can do.

Pyydä siltä mielikuvitusmieheltäsi lupa siihen. Eihän sinun tarvitse mennä fyysiselle tasolle vaan platoninen suhde voisi olla hyvä.

Haluan vaan että näet mitä se todellisuudessa on.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pyydä siltä mielikuvitusmieheltäsi lupa siihen. Eihän sinun tarvitse mennä fyysiselle tasolle vaan platoninen suhde voisi olla hyvä.

Haluan vaan että näet mitä se todellisuudessa on.

Ei kyse ole mulla koskaan luvista. Ihan sama vaikka saisin luvan mihin tahansa, kun oma moraalinen selkärankani toimii näin. En mä tee mitään millä rikon itseäni, edes siksi että jotain jää kokematta.

Vähemmän se satuttaa ettei kaikkea koe, kun se että rikkoo rankansa.

• Anonyymi00003
      UUSI

En näe mitään syytä, miksi et voisi saadakin. Itse en ole naisista kiinnostunut, joten varsinaisia keinoja en osaa neuvoa, mutta tuskin se nyt niiiin hirveästi heteroiden riiuutouhuista eroaa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ja siis jos nyt oikeasti lähtisit etsimään, niin katse suoraan reilusti nuorempiin. Siellä on selvästi enemmän tarjontaa.

• UUSI

Koko ajatus lähti liikkeelle moukarimimmistä. Lööpin mukaan seurustelee naisen kanssa ja mistä olen hemmetin onnellinen, että ihmiset nykyään uskaltaa paremmin olla jo mitä ovat. Myös rakkaudessaan muutakin kun pakkoheteroita. 👍

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja siis jos nyt oikeasti lähtisit etsimään, niin katse suoraan reilusti nuorempiin. Siellä on selvästi enemmän tarjontaa.

Noo, kysymys oli hypoteettinen en nyt muutakaan kohdetta alttiiksi arvannut laittaa kun itseni. Yleensä minä olen mielipiteitä jakava, niin pitihän se koittaa.

Mutta kyllähän keskustelut yleensä etenee heterokaavalla, jäätä saa murtaa. 😅

En oikeasti usko olevani suhteiluista enää kiinnostunut. Olen jotenkin huomannut, etten tarvitse enää kaikkea mitä nuorempana luulin tarvitsevani. Parisuhde yksi niistä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Koko ajatus lähti liikkeelle moukarimimmistä. Lööpin mukaan seurustelee naisen kanssa ja mistä olen hemmetin onnellinen, että ihmiset nykyään uskaltaa paremmin olla jo mitä ovat. Myös rakkaudessaan muutakin kun pakkoheteroita. 👍

Juu, jonkin ajatusleikin oletinkin olevan kyseessä. Siinä olin kuitenkin ihan tosissani, etten mä näe mitään syytä miksi et voisi löytää, jos haluaisit.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Noo, kysymys oli hypoteettinen en nyt muutakaan kohdetta alttiiksi arvannut laittaa kun itseni. Yleensä minä olen mielipiteitä jakava, niin pitihän se koittaa.

Mutta kyllähän keskustelut yleensä etenee heterokaavalla, jäätä saa murtaa. 😅

En oikeasti usko olevani suhteiluista enää kiinnostunut. Olen jotenkin huomannut, etten tarvitse enää kaikkea mitä nuorempana luulin tarvitsevani. Parisuhde yksi niistä.

Vaikka olikin hypoteettinen, nini tuossakin olin tosissani, että nuoremmista löytyisi helpommin. Syynä juuri tuo minkä itsekin edellä totesit, että ihmiset uskaltavat olla paremmin mitä ovat, varsinkin nuoret ihmiset. Nuorissa on yllättävän paljon sellaisia, joille sukupuoli ei ole se oleellisin tekijä.

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu, jonkin ajatusleikin oletinkin olevan kyseessä. Siinä olin kuitenkin ihan tosissani, etten mä näe mitään syytä miksi et voisi löytää, jos haluaisit.

Voisin ehkä, en usko luonteenlaatuni olevan ainakaan este miksei joku voisi minusta ihan oikeasti tykätä ja viihtyä kanssani.

Itse vaan en koe olevani enää niin aidosti itsestäni antava ja väkinäisyys olisi molemmille epämukavaa. Haluan jotenkin antaa itselleni enemmän kaikkea mitä olen vuosikaudet antanut kaikille muille. Tullut sellainen itsensä kokoon kuivattaminen käyneeksi ja tarve korjata tilanne voi olla jo olemassa olevalle kumppanillekin hämmentävää.

Oon muuttunut melko paljon ihmisenä epävarmuuksistani varmuuksiin ja se näkyy myös heikkona miellyttämisenhaluna.

Ja ihan vakavissani luulen ehkä jopa vähän pelkäänkin, etten tiedä pystyisinkö olemaan mukavasti itseni naisena naisen kanssa. Seksuaalista kanssakäymistä mietin. Se voisi olla kynnys.... Tavallaan se etten ole mies on se mikä voisi vaikuttaa minun puoleltani kokemuksena aliravitsemustila sillä saralla.

Ei seksuaalisuus muuten olisi ongelma n+n.

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vaikka olikin hypoteettinen, nini tuossakin olin tosissani, että nuoremmista löytyisi helpommin. Syynä juuri tuo minkä itsekin edellä totesit, että ihmiset uskaltavat olla paremmin mitä ovat, varsinkin nuoret ihmiset. Nuorissa on yllättävän paljon sellaisia, joille sukupuoli ei ole se oleellisin tekijä.

Juu, niin olen laittanut merkille. Panseksuaalisuus on yllättävän yleistä. Mikä on sekin mainiota, että rakastutaan ihmiseen eikä sukupuoleen ja osataan kuitenkin arvistaa toisen kehon sukupuolisuuttakin. Rakastettava ihminen ja sen ihmisen rakastettava keho.
        Puhun bi:nä mutta taidan itsekin olla enemmän jopa pan.

Jaan itsekkin sukupuolet perinteisemmin biologisesti kahteen ja kolmansiin biologisiin ilmentymiin. Siinä se bi termi toimii. Odotan mielenkiinnolla mitä selviää syyksi miksi osa meistä ei ole vahvasti binäärillä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Voisin ehkä, en usko luonteenlaatuni olevan ainakaan este miksei joku voisi minusta ihan oikeasti tykätä ja viihtyä kanssani.

Itse vaan en koe olevani enää niin aidosti itsestäni antava ja väkinäisyys olisi molemmille epämukavaa. Haluan jotenkin antaa itselleni enemmän kaikkea mitä olen vuosikaudet antanut kaikille muille. Tullut sellainen itsensä kokoon kuivattaminen käyneeksi ja tarve korjata tilanne voi olla jo olemassa olevalle kumppanillekin hämmentävää.

Oon muuttunut melko paljon ihmisenä epävarmuuksistani varmuuksiin ja se näkyy myös heikkona miellyttämisenhaluna.

Ja ihan vakavissani luulen ehkä jopa vähän pelkäänkin, etten tiedä pystyisinkö olemaan mukavasti itseni naisena naisen kanssa. Seksuaalista kanssakäymistä mietin. Se voisi olla kynnys.... Tavallaan se etten ole mies on se mikä voisi vaikuttaa minun puoleltani kokemuksena aliravitsemustila sillä saralla.

Ei seksuaalisuus muuten olisi ongelma n n.

"Ja ihan vakavissani luulen ehkä jopa vähän pelkäänkin, etten tiedä pystyisinkö olemaan mukavasti itseni naisena naisen kanssa. Seksuaalista kanssakäymistä mietin. Se voisi olla kynnys.... Tavallaan se etten ole mies on se mikä voisi vaikuttaa minun puoleltani kokemuksena aliravitsemustila sillä saralla."

Niin, eihän tuota voi etukäteen tietää. Toisaalta sehän ei olisi vain sinusta kiinni, vaan sillä toisellakin osapuolella on yleensä suuri merkitys tuohon. 🙂

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"Ja ihan vakavissani luulen ehkä jopa vähän pelkäänkin, etten tiedä pystyisinkö olemaan mukavasti itseni naisena naisen kanssa. Seksuaalista kanssakäymistä mietin. Se voisi olla kynnys.... Tavallaan se etten ole mies on se mikä voisi vaikuttaa minun puoleltani kokemuksena aliravitsemustila sillä saralla."

Niin, eihän tuota voi etukäteen tietää. Toisaalta sehän ei olisi vain sinusta kiinni, vaan sillä toisellakin osapuolella on yleensä suuri merkitys tuohon. 🙂

Juu, se että riittäisin itsenöni toki olisi unelma tilanne. Mutta se riitänkö itse itselleni, kun sydämessäni palaa maskuliinimpi liekki kun mitä kehoni on ja voi antaa itselleni. Tuskin se ikinä siitä toisesta kiinni jäisikään. Itseäni epäilen vahvasti tässä asiassa ja vain itseäni.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, se että riittäisin itsenöni toki olisi unelma tilanne. Mutta se riitänkö itse itselleni, kun sydämessäni palaa maskuliinimpi liekki kun mitä kehoni on ja voi antaa itselleni. Tuskin se ikinä siitä toisesta kiinni jäisikään. Itseäni epäilen vahvasti tässä asiassa ja vain itseäni.

Ja jos ei itselleen riitä kehonaan, niin sehän helposti käy rasitteeksi kumppanillekin. Tuo ongelmia ja turhaa kipua molempien elämään ja tunteisiin ja en halua satuttaa ketään sillä, etten itse ole ehyt.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja jos ei itselleen riitä kehonaan, niin sehän helposti käy rasitteeksi kumppanillekin. Tuo ongelmia ja turhaa kipua molempien elämään ja tunteisiin ja en halua satuttaa ketään sillä, etten itse ole ehyt.

Se on vaan sitä, että kun tietää omat railonsa ja haluaa rakastaa vilpittömästi ja täysillä, niin tämmösetkin asiat pitää noteerata.

• Anonyymi00026
        UUSI

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei voi olla totta tuo kuva, olen aivan pihalla 😂

• UUSI

Olen aivan järkyttynyt ja siksi ilme. 😄

• Anonyymi00008
      UUSI

Tämä in aiheena kiinnostava kuin, miten Jeesukseksi itseään luulevat hullut suhtautuvat toisiinsa. Alun ihmettelyn jälkeen aihe lakkaa kuitenkin nopeasti kiinnostamasta, koska se ei ole relevanttia muille ihmisille. Sirkuksen parrakas nainen kiinnostaa vain pienen hetken, kun sirkuksella on kapungissa näytös.

Ai vastaus:
      Jeesukseksi itseään luulevat henkilöt eivät yleensä luovu harhaluulostaan kohdatessaan toisen saman toteamuksen tehneen. Sen sijaan he pitävät toista huijarina tai mielisairaana ja selittävät ristiriidan parhain päin oman todellisuuskäsityksensä sisällä.
      Reaktiot ja selitykset

• Kiistäminen: Molemmat ovat varmoja siitä, että he itse ovat se ainoa oikea Jeesus, ja pitävät toisen väitettä mahdottomana.
      • Rationalisointi: Harhaisen mielen suojausmekanismi ei murru, vaan tilanteelle kekstään uusi selitys. Toinen saatetaan leimata mielisairaaksi, paholaisen kätyriksi, kuolleeksi tai ihmiseksi, jonka sisällä on puhetta tuottava kone.
      • Konfliktit: Kohtaamiset voivat aluksi johtaa kiivaaseen väittelyyn tai sanalliseen yhteenottoon siitä, kuka on pyhempi tai kuka on oikea Herra.

Esimerkki tosielämästä
      Kuuluisa esimerkki tästä saatiin 1950-luvulla toteutetussa psykologisessa tutkimuksessa (The Three Christs of Ypsilanti), jossa kolme itseään Jeesuksena pitävää miestä pistettiin tarkoituksella saman katon alle. Miehet kiistelivät aluksi kiivaasti siitä, kuka heistä on Jumalan poika, mutta kukaan ei kyseenalaistanut omaa identiteettiään. Sen sijaan he päätyivät kukin tahollaan toteamaan, että ne kaksi muuta ovat vain hulluja

• UUSI

Eihän epäkiinnostaviin juttuihin tarvitse mitenkään panostaa, antaa niitten olla vaan. 👍

• Anonyymi00011
      UUSI

Jos mä munaskuut paljaana ja joulupukin parralla identifioin itseni naiseksi ja kesytän ittelleni naisen niin lasketaanko se että nainen on hankkinut itselleen naisen? Rahalla saa.

Naiselle rakkaus = raha 💸 ja miehelle 💗 = naisen naama. Rahalla mies voi tarpeen vaatiessa ehostaa naistaan (vaikka kumibarbieksi ankkahuuleksi muuttaminen tekeekin siitä entistä rumemman). Barbien kanssa voi hairahtua samaan petiin mutta vaimoksi siitä ei oo. Nää on näitä absoluuttisia totuuksia. -💊-.

• UUSI

Mulle rakkaus= vilpittömästi rakastunut kaikkeen itse ihmisessä x. En ymmärrä tota laatua rakkautta olleskaan, missä omaisuus vaikuttaa tunteisiin. Sehän on kaikki vain looulta pelkkää sälää ja keksittyä wauta.

Ihminen joka on wau ihan ittenään perseaukisenakin on oikeesti se ainoa tärkee asia. Ainoo mihin kannattaa kiinnittää huomio. Muuten ei voi olla oikeesti onnellinenkaan.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulle rakkaus= vilpittömästi rakastunut kaikkeen itse ihmisessä x. En ymmärrä tota laatua rakkautta olleskaan, missä omaisuus vaikuttaa tunteisiin. Sehän on kaikki vain looulta pelkkää sälää ja keksittyä wauta.

Ihminen joka on wau ihan ittenään perseaukisenakin on oikeesti se ainoa tärkee asia. Ainoo mihin kannattaa kiinnittää huomio. Muuten ei voi olla oikeesti onnellinenkaan.

Mua on jitkut pitänyt kysipäänä, kun olen seurystellut työttömien kanssa, pitkäaikaistyöttömien etupäässä. Kerran on sattunu matalapalkka mies eteeni, joka kuutenkin muutti mun matalapalkkaisen ok-taloon. Silläkään kun ei oo mitään väliä kenen se koti on, vaan se ihminen.

Sillä on koti kellä on ollu resursseja sellanen hommata, sukupuoli yks v hailee.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mua on jitkut pitänyt kysipäänä, kun olen seurystellut työttömien kanssa, pitkäaikaistyöttömien etupäässä. Kerran on sattunu matalapalkka mies eteeni, joka kuutenkin muutti mun matalapalkkaisen ok-taloon. Silläkään kun ei oo mitään väliä kenen se koti on, vaan se ihminen.

Sillä on koti kellä on ollu resursseja sellanen hommata, sukupuoli yks v hailee.

Ja nyt mun exällä on se sama talo, joka mulla oli vuosia jo ennen hänen ilmestymistä elämääni. Elämä etenee anyway.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja nyt mun exällä on se sama talo, joka mulla oli vuosia jo ennen hänen ilmestymistä elämääni. Elämä etenee anyway.

En oo silleen piitannu ikinä näistä ihmisten höpöhöpö säännöistä, kuka mitäkin saa ja voi tai mihin rakastuu mihin ei. Kuljen oman pääni ja sydämeni mukaan, tehköö muut elämästään vaikeeta jos tykkää rakastaa kaikkee turhaa. Mä en viitti.

• Anonyymi00014
        UUSI

Miksi sä kalastelet rahanaisia?

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En oo silleen piitannu ikinä näistä ihmisten höpöhöpö säännöistä, kuka mitäkin saa ja voi tai mihin rakastuu mihin ei. Kuljen oman pääni ja sydämeni mukaan, tehköö muut elämästään vaikeeta jos tykkää rakastaa kaikkee turhaa. Mä en viitti.

Ei nykyinenkään olis tätä taloa saanut hommattua itselleen ja meille kidiksi, jollen olisi myynyt omaa osakettani pois ja käyttänyt ne rahat perheemme elinkuluihin, sillä välin kun mies tienasi rahaa millä remppa täällä eteni ja maksoi lainaa talosta. Hänellä ei olus rahat riittäneet elättää minut ja laoset velkojen janssa ja peruskorjausten kanssa, eikä kapasiteettiä ittaa enempää lainaakaan millä peitota kaikki juoksevat kulut.

Miehet toki mieluusti haluaa näyttää itse kaiken mahdollistaneilta. Vaikka ilman toisen tukea mitään tätä mitä nyt on, ei olisi hälläkään.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Pelkistinkö liikaa 😁? Mun silmistä on kadonnut se kuuluisa pilke. Noin vuonna -23 oli viimeks jotain tunteita mun ja naisten välillä. Ne ilmeisesti haistaa etten ui rahoissa. Jos nostaisin tautisia seteleitä automaatista ja hieroisin niitä itteeni nii naiset kiehnäis kiinni mussa.

Naisten salainen ase on vabbing. Kyllä miehet helpompikin on kellistää kuin kyseenalaisilla menetelmillä. Täytyy mennä nukkumaan koska naapurin psykoakka kolistelee taas aikaisin aamulla. Onneks ei oo sentään mun vakiokämppä. -💊-.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Miksi sä kalastelet rahanaisia?

Huvikseen. Koska mä voin. Ja niiltä saa rahaa koska täälä "liskosysteemissä" 🦎 eläminen vaatii fyrkkaa. Ep-stein ☝🤭😅😂🤣! -💊-.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Rakkaus on subjektiivinen käsite https://spankbang.party/6pu2n/video/xm+0082. Riippuu keneltä kysyy.

• Anonyymi00012
      UUSI

No tottahan toki sinä naisen saisit. Luulen että ymmärtäisit naista keskimäärin paljon herkemmin kuin tyypillinen mies ja esim henkinen yhteys voisi muodostua paljon vaivattomammin.

Muutenhan kyse on kaikissa parisuhteissa siitä, että kohtaako kaksi ihmistä toisiaan tunnetasolla, osuvatko arvot riittävästi yhteen ja muodostuuko vahvaa, romanttista yhteyttä, joka antaa edellytykset parisuhteeseen. Tietenkin parisuhteitakin on monenlaisia, eivät kaikki kaipaa tällaista tunteiden ja intohimon ilotulittelua kuin minä, joten vähemmälläkin romanttisella yhteydellä pärjää, mutta sielujen yhteys pitää kyllä olla. Muuten se on pelkkä kaveri- tai kämppissuhde.

Aletheias

• UUSI

Mä taasen itse nään jopa hankalamoana sen yhteyden syntymisen naisen kanssa, kun en itse ole silleen naistyypillinen asioissa mitkä monia naisia nimenomaan yhdistää. Mun kanssa joutuisi menemään vähän kuten hetero meiningillä, kun ne tyttöjen jutut puuttuu. Se naisten jännä tiimi homma, se on mulle just se mitä en handlaa ollenkaan.

Ei synny yhteyttä tyttöjen jutuilla. 😅

• Anonyymi00018
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mä taasen itse nään jopa hankalamoana sen yhteyden syntymisen naisen kanssa, kun en itse ole silleen naistyypillinen asioissa mitkä monia naisia nimenomaan yhdistää. Mun kanssa joutuisi menemään vähän kuten hetero meiningillä, kun ne tyttöjen jutut puuttuu. Se naisten jännä tiimi homma, se on mulle just se mitä en handlaa ollenkaan.

Ei synny yhteyttä tyttöjen jutuilla. 😅

Mutta juuri tuon takia ajattelisin, että se romanttinen yhteys löytyisi ehkä helpommalla 🤔 En minä syty eroottisesti/romanttisesti naispuolisiin ystäviini, vaikka meillä menee "naisten jutut" hyvin yksiin tai ymmärrämme toisiamme hyvin. Se on erilaista energiaa. Sytyn maskuliinisemmasta energiasta, jostain mikä toimii ikään kuin kipinän sytyttäjänä.

Ihastunut kyllä olen toiseen naiseen aikoinaan, mutta se oli sellainen lempeän eroottinen ihastus. Tämä toinen nainen oli pitkä, eteerisen kaunis ja hyvin naisellinen, mutta samalla hänessä oli jotain androgyynisyyttäkin. En osaa selittää, mutta hänessä oli jotain minuun vetoavaa. Ei kuitenkaan sitä samaa järisyttävän alkukantaista poltetta ja tunnetta, jota olen tuntenut miestä kohtaan.

Ehkä olen ihan hakoteillä, kun en ole koskaan ollut rakastunut toiseen naiseen eli tämä on pelkkää ajatusten virtaa 😊

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mutta juuri tuon takia ajattelisin, että se romanttinen yhteys löytyisi ehkä helpommalla 🤔 En minä syty eroottisesti/romanttisesti naispuolisiin ystäviini, vaikka meillä menee "naisten jutut" hyvin yksiin tai ymmärrämme toisiamme hyvin. Se on erilaista energiaa. Sytyn maskuliinisemmasta energiasta, jostain mikä toimii ikään kuin kipinän sytyttäjänä.

Ihastunut kyllä olen toiseen naiseen aikoinaan, mutta se oli sellainen lempeän eroottinen ihastus. Tämä toinen nainen oli pitkä, eteerisen kaunis ja hyvin naisellinen, mutta samalla hänessä oli jotain androgyynisyyttäkin. En osaa selittää, mutta hänessä oli jotain minuun vetoavaa. Ei kuitenkaan sitä samaa järisyttävän alkukantaista poltetta ja tunnetta, jota olen tuntenut miestä kohtaan.

Ehkä olen ihan hakoteillä, kun en ole koskaan ollut rakastunut toiseen naiseen eli tämä on pelkkää ajatusten virtaa 😊

Aletheias

Useinmiten naiset pyrkii juuri tiimiytymään eli niillä tyttöjen jutuilla mistä se me henki hegemoituu. Luulen että se kemia pitää olla aika vahvaa, jotta se ylittää tuon kaveri hegemonian mikä naisporukat yhdistää.

Niinno, en tiedä muuta kuin sen, että ne naiset joihin olen ihastunut olen kokenut femiiniä energiaa pursuaviksi ja se energia ruokkii mun maskuliinia energiaa eli herättää minut eloon niinsanotusti.

Muuten olen kuin imuri lataustelakassa, ei toimi on vaan.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Useinmiten naiset pyrkii juuri tiimiytymään eli niillä tyttöjen jutuilla mistä se me henki hegemoituu. Luulen että se kemia pitää olla aika vahvaa, jotta se ylittää tuon kaveri hegemonian mikä naisporukat yhdistää.

Niinno, en tiedä muuta kuin sen, että ne naiset joihin olen ihastunut olen kokenut femiiniä energiaa pursuaviksi ja se energia ruokkii mun maskuliinia energiaa eli herättää minut eloon niinsanotusti.

Muuten olen kuin imuri lataustelakassa, ei toimi on vaan.

Itse koen juuri tuon feminiinisen ja maskuliinisen vetovoiman oleelliseksi romanttisen yhteyden muodostumisessa. Siihen viittasin aiemmin mainitsemallani kipinällä.

Mies, jolla on maskuliinista energiaa, herättää minussa feminiinisen energian ja siitä lähtee muodostumaan kahden ihmisen välinen tunne, kipinä, intohimo. Sinulla tuo vastaava tunne näyttää muodostuvan omalla tavallasi niitä henkilöitä kohtaan, jotka ovat osuneet oikealla tavalla energiakenttääsi. Sinulla sukupuoli näyttelee vain hieman erilaista roolia kuin minulla.

Joskus olen miettinyt, miten helppoa olisi ihastua toiseen naiseen, kun niin hyvin osuu monen naisen kanssa ajatukset yksiin ja naisethan ovat kaikin puolin ihania, mutta kun ei niin ei.

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Itse koen juuri tuon feminiinisen ja maskuliinisen vetovoiman oleelliseksi romanttisen yhteyden muodostumisessa. Siihen viittasin aiemmin mainitsemallani kipinällä.

Mies, jolla on maskuliinista energiaa, herättää minussa feminiinisen energian ja siitä lähtee muodostumaan kahden ihmisen välinen tunne, kipinä, intohimo. Sinulla tuo vastaava tunne näyttää muodostuvan omalla tavallasi niitä henkilöitä kohtaan, jotka ovat osuneet oikealla tavalla energiakenttääsi. Sinulla sukupuoli näyttelee vain hieman erilaista roolia kuin minulla.

Joskus olen miettinyt, miten helppoa olisi ihastua toiseen naiseen, kun niin hyvin osuu monen naisen kanssa ajatukset yksiin ja naisethan ovat kaikin puolin ihania, mutta kun ei niin ei.

Aletheias

Juu, elän ikään kuin sipuli ja eri kuorikerroksissa on erilainen energialataus. Tämä missä elän nk. tasaista, jopa tylsääkin elämää heterosuhteessa on se helpoin. En koe mitään suuria mullistuksia mieskumppanin kanssa suuntaan enkä toiseen. Menee omalla painollaan.

Kipinä voi puuttua tai se voi olla erilaista ja onkin. Se ei tunnu niin raiteiltaan suistavalta olla toisen flegun kanssa, kun että päästäisi itsensä irti ja energiansa villiintymään ihastuen naiseen. Luultavasti olisin helvetin onnellinen biologisena heteromiehenä. Ymmärrän miksi joku AV hehkuttaa nausia miehenä joja saa naisensa taivaisiin. Ymmärrän kokemuksen olematta edes biologinen mies ikään kuin olisin silti sen kokenut ihan kaikin tavoin joskus.

Se huumannuttaa. Ottaa valtaansa, intohimoa. Jota en koe tässä muodostelmassa missä elän. Ja hyväksyn sen osaksi kohtaloani.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, elän ikään kuin sipuli ja eri kuorikerroksissa on erilainen energialataus. Tämä missä elän nk. tasaista, jopa tylsääkin elämää heterosuhteessa on se helpoin. En koe mitään suuria mullistuksia mieskumppanin kanssa suuntaan enkä toiseen. Menee omalla painollaan.

Kipinä voi puuttua tai se voi olla erilaista ja onkin. Se ei tunnu niin raiteiltaan suistavalta olla toisen flegun kanssa, kun että päästäisi itsensä irti ja energiansa villiintymään ihastuen naiseen. Luultavasti olisin helvetin onnellinen biologisena heteromiehenä. Ymmärrän miksi joku AV hehkuttaa nausia miehenä joja saa naisensa taivaisiin. Ymmärrän kokemuksen olematta edes biologinen mies ikään kuin olisin silti sen kokenut ihan kaikin tavoin joskus.

Se huumannuttaa. Ottaa valtaansa, intohimoa. Jota en koe tässä muodostelmassa missä elän. Ja hyväksyn sen osaksi kohtaloani.

Tuo on se puoli sinussa, joka tosiaan tuntuu "miehiseltä" minun näkökulmastani. En osaa selittää paremmin, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Sinä itse tiedät parhaiten, mikä on sinulle oikea tapa elää ja olla. Tunnistat upeasti itsessäsi näitä tunteita ja tuntemuksia ja toivon, että jollain tavalla saat elämässäsi toteutettua tätäkin puolta itsessäsi vaikka tiedänkin, että olet sinut nykyisen elämäntilanteesi kanssa ja tärkeysjärjestyksessäsi tulee perheesi ennen kaikkea, mukaan lukien eläimet.

Tuo kuvailemasl on se kokemus, jota minä olen naisena miehiltä saanut. Sen, että mies saa minut taivaisiin. Siinä on jotain hämmentävääkin, sillä noina hetkinä mies tuntuu asettavan itsensä taka-alalle ja minun nautintoni on hänelle sillä hetkellä tärkein, vaikken sitä millään tavalla pyydä tai vaadi tai odota. Voi apua, nousi ihan kyyneleet silmiin 😅🫣 Mutta siinä on jotain ihmeellisen kaunista..

Aletheias

• Anonyymi00013
      UUSI

Alkaako aiheet loppua?

• UUSI

Ne vaan muuttuu, minä muutan niitä eri suuntaan.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ne vaan muuttuu, minä muutan niitä eri suuntaan.

Jaa. Aattelin vaan, kun tuo aloitus oli siihen malliin kirjoitettu, että sai sen käsityksen kuin ne loppuisi. Illanjatkoa sinne.

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jaa. Aattelin vaan, kun tuo aloitus oli siihen malliin kirjoitettu, että sai sen käsityksen kuin ne loppuisi. Illanjatkoa sinne.

Jaa, ei sentään. Ei vaan jaksa aina samaa rainaa samoilla asetelmilla. Iltoja.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jaa, ei sentään. Ei vaan jaksa aina samaa rainaa samoilla asetelmilla. Iltoja.

Näinhän se tahtoo olla. Aamuja.

• Anonyymi00015
      UUSI

Olen hämmentynyt, kuka on mitä.

Ymmärrän ihmisen kaipuun, etsitään hyvää aikuista seuraa.
      Alkaa olla koht’ sillään harvinaista.

En kaipaa sitä monimutkaista seksipuolta. Sellaisen suhteen kaaoottinen
      draamakkuus. Ihmeellistä kuurupiiloa, odotuksia. Ei jaksa.

Siinä ei ole oikeastaan mitään järkeä.
      Ihmiset keskittyy siihen ihan liikaa. Ihmiset on ihmisiä, ja
      olis hyvä keskittyä henkiseen kasvuun.

Hyviä kasvattavia, lolaajeja, lämpimiä
      ystäviä tarvitaan aina.

• Anonyymi00017
      UUSI

Miten nainen saa miestä jolla seisoo???

• UUSI

Kerro sinä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Olen suudellut monia naisia ja kerran eksynyt sänkyynkin. Oli senverran ... tapaus. No ei ollut se mun juttu kuitenkaan mutta nythän se on nähty.😅🤷‍♀️

• UUSI

Noh...
      Lähes kaikessa markkinoinnissa on kyse kohderyhmän huomion saavuttamisesta ja perinteisesti se on tuolla alueella toteutunut tiettyjen baarien ym. kautta.
      Nykyisin netti lienee tehokkain markkinointikanava myös tässä tapauksessa.

• UUSI

Aivan taatusti saisit naisen. Tykkään sinun palstapersoonasta, mutta olen sen ilmaissut jo monesti.

Itse olen joskus teininä kokeillut lähinnä sitä seksuaalista puolta, mutta ei ollut minun juttuni.

Huomaan myös, että mulla olisi edelleen vientiä naisten parissa, mutta koska olen vain haarovälissä roikkuvien killuttimien perään, niin skippaan sellaiset baarit alta aikayksikön.

• Anonyymi00024
      UUSI

Aiai. Aihe joka potkaisee juutupittelijalta jakkaran alta 😁

Varmasti löytäisit. Vaikken etsimiseen siinä mielessä uskokaan. Osuu kohdalle. Antaa mahdollisuuden.

xLiner

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1583
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1016
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      665
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      232
      546
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    6. 31
      500
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      454
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      184
      452
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      403
    Aihe