Kukaan ei halua keskiajalle, kuin umpijunttipersu.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
En seuraa politiikkaa, enkä tee niin kuin sinä haluat.
Haluan diesel auton. Olen kai mielestäsi junttipersu.
Sori siitä! :D- Anonyymi00004
Olet hyvin vähän tuumaileva umpijunttipelle.
- Anonyymi00002
Kelpaa se sekin, kiitos. Milloin toimitat sen?
- Anonyymi00006
Heti kun sulla umpijuntilla on rahaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heti kun sulla umpijuntilla on rahaa
Voihan ulina. Vuhhuu!
- Anonyymi00003
Älä moktargubta ota taas kuonoosi
- Anonyymi00005
Vuh vuh. Kiljun persutrollina
- Anonyymi00007
Uli uli. Työttömänä paskana vihaan kaikkea ja kuvittelen populistiien tekevän hienoa
- Anonyymi00009
En ole persu, mutta kaikkia polttoaineita on saatava.
Vilma - Anonyymi00010
Mitää vasurit ovat saaneet almunsa, olut on halpaa ja päiväraha juoksee?
- Anonyymi00016
Persuthan siellä kelalla juoksee
- Anonyymi00011
Jahas, kommarin persus vuotaa taas jonkun siemeniä.😆
- Anonyymi00012
Diesell -kalja on hyvää kaljaa sillä silloin rohkenen tuoda täydestä sydämmestäni esille sisäisen persuni. Näin niinku Jari Sarasvuota soveltaen ja Jari jos kuka on "kaappipersu".
- Anonyymi00013
Onko joku "persu" jättänyt huomiotta vai miten tämä tänne liittyy? Kyllä ne poliisiasemalla tälläiset selvittää jos on tarvetta.
- Anonyymi00014
Persut kaipaa pikemminkin itsenäisen Suomen aikaa. Vasenjalkaiset ja Virheät haluavat mahdottoman yhtälön, jossa omien vätyksien ja rikollisten lisäksi koko maailman vastaavien on saatava tulla tänne elämään yltäkylläistä ja rauhaisaa elämää työtä tekevien kustannuksella. Lienee sanomattakin selvää, että turvallisuus, taloudellinen turva ja rauha laskevat vuosi vuodelta, kuin lehmän häntä.
- Anonyymi00017
Hehehehee...
- Anonyymi00015
Ei tietenkään.
- Anonyymi00018
Kun kaikilla on sähköauto, sähköhinta voidaankin nostaa kahteen euroon kilowatilta ja bensan verotuskin pitää kompesoida, niin hinnaksi tulee 3,5 euroa.
- Anonyymi00019
Ei se auto kesäkurpitsalla kulje, vaikka hanuriisi sellaisen olet tunkenutkin :D
- Anonyymi00020
Diesel työautona on ainoa vaihtoehto. Suomessa on monia teollisuuden kohteita, jonne ei ole bensa-autolla ja sähkövatkaimella mitään asiaa.
Mua voisi hiustyylin osalta (perinnöllinen hiustenlähtö) luulla perbejuntiksi, eli perusbelgialaiseksi, mutta mä kyllä täällä Suomessa äänestän käytännössä aina vasemmistopuolueita. Ääneni eduskuntavaaleissa menee todennäköisesti Demarien, Vasemmistoliiton tai Vihreiden edustajalle.🙂🙂🙂
Samaten mun autojen puolesta mua voisi luulla persujuntiksi, kun parkkiksella on Ford Crown Victoria ja keuliva Chevy Silverado. Silveradossa sitä kun onkin oikein GM:n isolohko-tuplaturbo-V8 ilokaasujärjestelmällä, Polaris-mönkijän perällä, ja metrin pitkällä vetokoukulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639