edes voisi kuvitella aloittavansa mitään suhdetta, jos nainen avoimesti jakaa itseään, tuntemattomille ihmisille. Varmaan tosi luotettava ihminen.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Siis niihin suhteisiinhan nuo just sopiikin, mutta ei mihinkään vakavaan. Sitä vaan pitää olla tosi tarkkana hygienian suhteen, itse en edes suutelisi tuollaista. Kumikäsineet, kuminaamari ja kumipuku (ja kumisukat) tarvitaan kanssakäymiseen, ja tietenkin kumit "sinne" myös, tottakai.
- Anonyymi00004
Hyvin olet perillä toisten jakamisesta..?..
- Anonyymi00002
Niin semmoisia naisia. Ei pidä kaikkia naisia sekoittaa semmoisiin naisiin.
Vaikka mulla on tatuointeja, en ole ollut koskaan semmoinen nainen. - Anonyymi00003
Entä semmoiset miehet🙃
- Anonyymi00005
"avoimesti jakaa".
Mjaa, kaikki ok kunhan ei avoimesti sitä tee?
Käyttöä vartenhan tänne on synnytty.
AVTäällä kaikki ovat niin naurettavan pyhiä, mutta jos alat kertomaan omia havaintojasi tosielämästä, niin...
Itse ainakin kohdannut kaikista pahimmat metsästäjät varatuista miehistä. Ehkä niillä on joku vapaudenkaipuu. Noh, kannattaisko erota ensin?
- Anonyymi00006
Varatut miehet loistavat Tinderissä😅😅hetken hupia yrittävät hakea.
Viihteellä yrittävät iskeä oman tyttären ikäisiä naisia😘 - Anonyymi00007
No mitä on ihmisten touhuja katsellut, niin ei tuollainen tunnu ede hidastavan pariutumista, olipa jakelija kumpi vaan.
- Anonyymi00008
Ja siis eiväthän nuo parisuhteet tietenkään mitään vuosikymmeniä kestä, mutta ei niillä tunnu olevan tarkoituskaan kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459