Minne matkustaisit?

Jos joku toinen maksaisi. Itse lähtisin paratiisisaarelle jonnekin lämpimään.

Lämpöä mieluiten yli 30 astetta, hyvä asiakaspalvelu ja ruoka, mielenkiintoisia historiallisia paikkoja, kristallinkirkkaita vesiä...

😎

62

244

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Lähikauppaan ja apteekkiin.

• Anonyymi00003

Jos katselee Unelma-asuntoa auringon alla, niin miettii, mikä itseä kiinnostaisi ja missä.
      Sitten erimaalaisten makueroja kiinnostaa.
      Vilma

• Anonyymi00004

Joko mökkiin tai asuntovaunuun johonkin leirintä alueelle

• Anonyymi00005

Haittaisko ketään, jos katoisit sinne pysyvästi? -sivu

• Anonyymi00006

Kenen pitäisi kadota?

• Varmasti moni täällä olisi kirjoituksista ja asenteesta päätellen ikionnellinen. Hassua sinänsä, koska aloitettuani aikanaan ikävässä, en halunnut kärpäsellekään pahaa. Ja sekös narsistisia sekopäitä harmitti niin paljon, että kaikkensa ovat antaneet ja yrittäneet saada minua voimaan huonosti. Sinäkin, siinä onnistumatta. 🙂

• Anonyymi00007
        Mu5tasydän kirjoitti:

Varmasti moni täällä olisi kirjoituksista ja asenteesta päätellen ikionnellinen. Hassua sinänsä, koska aloitettuani aikanaan ikävässä, en halunnut kärpäsellekään pahaa. Ja sekös narsistisia sekopäitä harmitti niin paljon, että kaikkensa ovat antaneet ja yrittäneet saada minua voimaan huonosti. Sinäkin, siinä onnistumatta. 🙂

Banksya sitte lisää vaa. Mut mulla ei tulis mielenkä törmäystippailla tai täsmäpiikitellä ventovieraita, ku ei oo semmosia välineitäkä edes omiin "tarpeisiin".

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Banksya sitte lisää vaa. Mut mulla ei tulis mielenkä törmäystippailla tai täsmäpiikitellä ventovieraita, ku ei oo semmosia välineitäkä edes omiin "tarpeisiin".

Juuri näin!

• Anonyymi00018

Paljon vihaa jonkun sisällä…

• Anonyymi00020
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juuri näin!

Nii varmasti, ku salakyttäät kaikkia. Ja minä ku en oo rekkautunu mihkään, ni vuotoski jo sitte tiedossa. ;)

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Paljon vihaa jonkun sisällä…

No mä oon ollu vihankohteena jo vuosikymmeniä että ei mitää uutta. ;)

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Nii varmasti, ku salakyttäät kaikkia. Ja minä ku en oo rekkautunu mihkään, ni vuotoski jo sitte tiedossa. ;)

Lopetapa tuo pskan puhuminen. Mulla ei ole edes tietoteknisiä taitoja stalkata ketään. Mene sinne ikävään takaisin mistä tulitkin.

• Mustis🖤, ei mun enää tee mieli matkustella. Nuorena matkusteltiin paljon. В гостях хорошо, а дома лучше. V gostjah harašo, a doma lutše. 'Vieraissa on kiva, mutta kotona parempi.'

• Talvet voisin asua melkein missä vaan missä on tasaisen lämmintä, aurinkoista, hyvä ilmasto ja kaunis luonto. Meri.

Eikä myrkkykäärmeitä ja hämähäkkejä hiivi bungalowiin. 😅

• Tökstöksnöö

Toisaalta realismi, eläimien vuoksi en voi muutella minnekkään edes talveksi. Sitten kun ja jos niitä ei ole, enkä ehkä uusia kotiini kanna niin sitten kyllä aion en vain suunnittele asua talvisin jonkun pätkää etelässä. Kivuttomia viikkoja kaivaten näin oon päättänyt.

• Anonyymi00008

Englanti ja Irlanti on ainoot paikat, jotka tiedän luontaisesti käärmevapaiks, mut myrkkyhämppyjä löytyy. Mitehän Grönlanti? Sivusta vaa mietin.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Englanti ja Irlanti on ainoot paikat, jotka tiedän luontaisesti käärmevapaiks, mut myrkkyhämppyjä löytyy. Mitehän Grönlanti? Sivusta vaa mietin.

Noista mielummin Irlanti. Thaimaa ja Egypti ei kiitos. Eikä muutkaan käärmeparatiisit, missä myrkyllisiä ja kuristavia riittää. Tai myrkkyhämppejä.

Kiva yöllä huomata olevansa kuristusotteessa omassa sängyssäs tai tarantula kävelee päällä.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Gibraltarille muuttoa harkitsin vakavissani ennen, kun alkoi lapsia ilmoittelemaan tulosta. Siinä on Espanja käytännössä askeleen päässä ja ilmaston edut.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Gibraltarille muuttoa harkitsin vakavissani ennen, kun alkoi lapsia ilmoittelemaan tulosta. Siinä on Espanja käytännössä askeleen päässä ja ilmaston edut.

Olis ollut kaupunkikoti ja pizzahutti tarjolla, koti ja tilapäinen ainakin työ. Eläinkauppa tarvikkeineen oli kyllä se mitä ajattelin pyörittää silloin.

• Anonyymi00012
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Siellähän voisi uida Marokkoon eikä tulis kalliiksi. Vai oliko tää huono...

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Siellähän voisi uida Marokkoon eikä tulis kalliiksi. Vai oliko tää huono...

Heh, niin vois apinoita pakoon. 🤣 Apinoitten luo eiku marokkolaisten. Ups. Suljen suuren suuni.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, niin vois apinoita pakoon. 🤣 Apinoitten luo eiku marokkolaisten. Ups. Suljen suuren suuni.

Apinat marokossa tuli mieleen jo edesmenneen enoni Marokon matkoista. Hän siellä kävi usein ja valitti, kun ne apinat aloittaa sen joikumisen aina silloin kun hän tykkäisi nukkua. Siitä se apina yhteys, Gibraltillahan ne apinat on liiankin tuttavallisia. Tulee syliin.

• Anonyymi00030
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Onko nykyiset tli 40 asteen helteet viikkotolkulla "ilmastoetu"?

- Sheena

• Anonyymi00009

Minä voisin kyllä maksaa matkani ihan itse. Enemmän nyt on ajasta kiinni kuin rahasta. Olen aina tykännyt kovasti kotimaasta ja ihan simppeleistä jutuista, historiasta ja luonnosta. Mutta ulkomaille voisin lähteä Skotlantiin opastetulle reissulle. 10 päivän fiilistely. Tai edes viikko, ei saisi olla kiire mihinkään... Ai että... 😊

xLiner

• Anonyymi00010

En ole ikinä käynyt Norjaa pidemmällä. Ehkä matkustelu ei vain ole minun juttuni. Jos joku toinen maksaisi kaikki reissun kulut, niin ehkäpä kävisin lähikaupassa. Jopa rommikaupassa saattaisin käydä.

>Simiti<

• Anonyymi00011

Matkustaisin Costa Ricaan. Voisin kyllä maksaa itsekin, mutta juuri nyt on sille rahalle parempaa käyttöä. Katsastaisin paikkoja ja hankkisin suhteita paikallisiin. Se on hieno maa, Väli-Amerikan helmi. Poikkeuksellisen edistynyt ja turvallinen maa sielläpäin. Eläkkeelle jäätyäni muuttaisin sinne ja hankkisin oman talon meren rannalta. Ehkä nuori vaimokin saattaisi löytyä..

• Anonyymi00013

Etelän rannat eivät kiinnosta.
      Jännä seurata, mitä mainitsemassani ohjelmassa ihmiset pitävät kauniina.
      Kuiva mäkirivi takana ja loputon kohiseva meri, pöllyävää hiekka.
      Kyllä Suomi on tuhat kertaa kauniimpi.
      Pohjois-Sardiniassa voisin osan talvea viettää, muttei missään turistirysässä.
      Vilma

• Sardinia?

No johan on paikalle nimi keksitty?

• Anonyymi00035

Kyllä suomessa pimeän metsän keskellä itikoitten ja karhujen kanssa on se suomalaisen mökin paikka, suon laidalla. Ne hiekkarannat ja sinivihreät meret on ulkolaisten juttuja, ei kuulu meille mitään.

• Anonyymi00014

Tällä palstalla miehet on liian köyhiä maksamaan naisten matkoja etelään. Mutta Talous palstalta voi kysellä, jos sieltä löytyisi.

• Kyllä ne on liian köyhiä täällä IRL:kin. Hyvä kun salaatin raaskii ostaa.

• Anonyymi00016

Kokoomuspalsta olisi toinen mahdollisuus. Mutta naisella pitää todellakin olla jotain tarjottavaa, partanaiset ja paksut kääpiöt voivat unohtaa suosiolla koko jutun.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Kokoomuspalsta olisi toinen mahdollisuus. Mutta naisella pitää todellakin olla jotain tarjottavaa, partanaiset ja paksut kääpiöt voivat unohtaa suosiolla koko jutun.

Partanaiset ostaa itse, nehän on enemmän miehiä kun moni inisevä letkunroikottaja koskaan voi olla.

• Anonyymi00015

Vain f e m i nis ti nen moderni nainen voi esittää tuollaisen kysymyksen. Taidat olla femcel?

• No eipä ole ollut vaikeuksia löytää miehiä. Se on eri asia, kenet kelpuuttaa. Ainakaan kaltaistasi arvostelijaa tuskin kukaan täysipäinen kelpuuttaa. ☺️

• Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

No eipä ole ollut vaikeuksia löytää miehiä. Se on eri asia, kenet kelpuuttaa. Ainakaan kaltaistasi arvostelijaa tuskin kukaan täysipäinen kelpuuttaa. ☺️

Moniko niistä miehistä on maksanut sinun matkasi etelään? Yksi? (nimi oli Danny).

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Moniko niistä miehistä on maksanut sinun matkasi etelään? Yksi? (nimi oli Danny).

Missä olen sanonut, että haluan itselleni jonkin elättäjän? Kyllä minä maksan matkani ihan itse. Harmi, kun ei edes ajatuksilla saa leikkiä.

En myöskään miestä alkaisi elättämään.

Itsekin pitänyt taas töiden loppumisen takia aloittaa rakentamaan nollasta asiakaskunta. Siihen pystyy kyllä, jos on sisua ja halua sekä työtä tekevä mieli.

• Anonyymi00019
        Mu5tasydän kirjoitti:

Missä olen sanonut, että haluan itselleni jonkin elättäjän? Kyllä minä maksan matkani ihan itse. Harmi, kun ei edes ajatuksilla saa leikkiä.

En myöskään miestä alkaisi elättämään.

Itsekin pitänyt taas töiden loppumisen takia aloittaa rakentamaan nollasta asiakaskunta. Siihen pystyy kyllä, jos on sisua ja halua sekä työtä tekevä mieli.

Jos kelaat keskustelun alkuun niin ihan tuossa ensimmäisessä viestissä, mikäli olet se aloittaja.

Siinä ajatuksena oli juuri se että joku muu maksaa sinun kulusi tai matkasi. Ja kuka muu se voisi yleensä olla kuin mies. Jos nyt yhtään ollaan loogisia ja realistisia.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos kelaat keskustelun alkuun niin ihan tuossa ensimmäisessä viestissä, mikäli olet se aloittaja.

Siinä ajatuksena oli juuri se että joku muu maksaa sinun kulusi tai matkasi. Ja kuka muu se voisi yleensä olla kuin mies. Jos nyt yhtään ollaan loogisia ja realistisia.

Se oli ajatusleikki, jos joku maksaisi matkasi. Voisin ihan hyvin maksaa hänen matkan esim. ystävänä, eihän se sukupuolesta kiinni ole kuka maksaa, vaan rahasta.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Vois olla myös esmes työnantaja tai voitto jostain ja määränpään sais valita itse. Nii.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Vois olla myös esmes työnantaja tai voitto jostain ja määränpään sais valita itse. Nii.

Seli seli, naisten selityksiä kaikki tyynni.

• En kauas. Johonki saksaan. Siellähän on tänä kesänä ollu hienoja ilmoja. Ihan etelä euroopan tunnelma. Joka on muuten aika erikoinen juttu. Että näin lyhyellä välillä voi sää muuttua paratiisilämpötiloista tälläiseen järkyttävään koleuteen. Taitaa olla tänään kesän ainoo lämmin päivä.

Omalta osalta rahasta ei oo puute. Sen puolesta vois kiertää vaikka maapallon ympäri. Aikahan tässä on kortilla.

• Jos joku muu maksaa matkan, niin optimoin johonkin kauas. Ensin ajattelin että Uusi Seelanti, mutta ehkä sittenkin Tulimaa tai Patagonia. Odottelisin ehkä kuitenkin niiden kesää.

• Anonyymi00022

Los Angeles.

• Anonyymi00023

Lähtöoletukseni on, että ihan ite maksan.

Vilma

• Anonyymi00024

Älä perskatti mene niin kuumaan, siellähän paistuu, olet vaan viileässä. Panet puita takkaan, olet mieluummin takan lämmössä.

• Biarritz

• Mutta en lähtisi kenenkään maksamalle reissulle.

• buddy-love kirjoitti:

Mutta en lähtisi kenenkään maksamalle reissulle.

(enkä oikeastaa omakustanteisellekaan)
        ((paitsi jos olisi hyvä syy))

• Anonyymi00025

Naiset ovat ytmien perään, jotka kustantavat heille paratiisisaarilomat. Kysy Trumpilta taikka Hjallikselta jotta josko he kustantaisivat sinulle ilmaisen loman. Epstein on poissa muonavahvuudesta. Pidä kuitenkin kiirettä ennekuin markkina-arvosi romahtaa.

• Anonyymi00028

Olen nainen, ja aina maksanut paratiisi- ja muut matkani itse, parikymppisestä lähtien. Mikä siinä maksellessa, jos mahdollisuus.

Muiden maksamille reissuille en lähtisi, siitä tulisi ikävä fiilis.

- Sheena

• Anonyymi00027

Miksi joku toinen maksaisi?
      Maksan matkani aina itse ja olen muutaman viikon lähdössä matkalle (vaihteeksi Italiaan).

- Sheena

• Anonyymi00031

Jos joku muu maksaisi niin seychelleille lähtisin

• Anonyymi00032

En haluaisi että kukaan muu maksaisi ja joutuisin olemaan mielinkielin ja viihdyttämään. Vapaus!

• Huomaa tästäkin ketjusta, että jotkut lukevat kuin piru raamattua. Ei haluta olla leikkisiä, mutta riitaa kyllä osataan haastaa.

Tyypillistä tämän syksyn ilmiötä sinkut-palstalla. Harmi homma.

Painotan nyt viimeisen kerran, että olen aina maksanut ja maksan tästedeskin matkani ihan omilla rahoillani. Enkä maksa kuin itseni ja täysi-ikäisten lasteni matkan, jos sellainen on edessä.

• Anonyymi00034

Tuostahn saa vaan uuden hyvän keskustelun aiheen. Kysymyksellä lähtisitkö matkalle, jos joku maksaisi sen. Puolesta ja vastaan, perustelut.

xLiner

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Tuostahn saa vaan uuden hyvän keskustelun aiheen. Kysymyksellä lähtisitkö matkalle, jos joku maksaisi sen. Puolesta ja vastaan, perustelut.

xLiner

No tee ihmeessä.

• Anonyymi00036

KUKAAN TÄÄLLÄ EI ENÄÄ USKO MITÄÄN MITÄ SANOT.

Aloitus oli erittäin selkeä ja kertoi täydellisesti sinun mielenlaatusi ja mielihalusi. Ei ollut mitään epäselvää tai tulkinnanvaraista.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

KUKAAN TÄÄLLÄ EI ENÄÄ USKO MITÄÄN MITÄ SANOT.

Aloitus oli erittäin selkeä ja kertoi täydellisesti sinun mielenlaatusi ja mielihalusi. Ei ollut mitään epäselvää tai tulkinnanvaraista.

Asian aloituksesta voisi nähdä näinkin....
        Jos joku maksaisi, rva x voisi lähteä hitsin kuukkeliin 30 C° helteeseen.
        Mutta ei itse laittaisi omistasn latiakaan moiseen trippiin.
        Josta seuraa:
        Rva x mieluiten matkailee muuten omiin nimiin.
        Vilma
        Minäkin voisin sanoa joistain asioista, ettei kiinnosta pätkääkään, mutta jos joku h***u maksaa, voin käydä kuussa.

• Anonyymi00038

Ottaisin rahana vaan matkan ja touhuilisin sitä mitä ennenkin.

Se matka vois olla pari kertaa maapallon ympäri. Risteilijällä.

• Anonyymi00040

Haluaisin matkustaa moneen maahan, mutta ehkä esim. Uusi-Seelantl olisi sellainen erityisen mieluisa kohde. Tai yksi niistä. Uuudessa-Seelannissa on mielettömän kaunis luonto. Sinne tosin kannattanee suunnata silloin kun siellä on kesä eli silloin kun meillä on talvi.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      374
      1340
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      654
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      625
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      374
      583
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      86
      513
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe