Nuori nainen kertoo suhteilustaan

Anonyymi-ap

Tarvitaan valkotaulu mihin kirjoitetaan tussilla kaavakuva jotta saadaan selvyyttä naisen suhteista sekä lukuisista lapsista mitä nuorelle naiselle on kertynyt. Nuori nainen pääsi juuri vapaaksi huumeidenkäyttäjien kuntoutuksesta ja on taas parhaillaan raskaana.

https://www.youtube.com/watch?v=nUXdhxMdaCI

15

82

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saa veroalennuksia ja tukea kun on paljon lapsia. Huono idea. Ei lapsia niille joilla ei ole niihin varaa, eivätkä kykene itse niitä elättämään. Luonnon laki takaisin...

• Anonyymi00002

Vetää vapea suorassa lähetyksessä ja selittää ettei nikotiini haittaa lasta mitenkään, ja naisella on joka tapauksessa niin paljon lääkityksiä päällä ettei se tunnu enää missään

• Anonyymi00003

Käyttää myös kannabista ja sanoo ettei se vaikuta lapseen millään tavoin, kun edellinen lapsi oli "kannabislapsi" ja se voi ihan hyvin.

• Anonyymi00004

Nainen on velkaa tuhansia kaikille sukulaisilleen, talo menee alta koska ei ole maksanut lainaa viiteen kuukauteen, ruokakupongit eivät piisaa ruokaan.

• Anonyymi00005

Joiden ihmisten (myös miesten) ihmissuhdekuviot ovat varsinaista saippuasarjaa. Aikanaan eräälle pikkupaikkakunnalle muuttaessani törmäsin ihmeelliseen ihmissuhdeverkostoon, jossa kaikki vaikuttivat suhteilleen ja panneen kaikkien kanssa ja kaikilla oli lapsia ristiin. Mietin silloin, että lapsiaraukkojen on kyllä täysin mahdoton pariutua kotipaikkakunnallaan. Outoa touhua.

Omani ihmissuhteeni ovat kuitenkin hyvin suoraviivaisia ja selkeitä. Niistä on vaikea edes keksiä suurempaa selitettävää.

• Anonyymi00006

Olisin heti seuraavana päivänä valmistellut muuttoa pois tuolta paikkakunnalta. Tuo on kuin joistain kauhuelokuvista mitä olen joskus nähnyt.

Ja valitettavasti ne lapsiraukat kyllä pariutuvat ihan samanlailla kuin vanhempansa.

• Anonyymi00008

No, ihmiset vaan on erilaisia. Itse en olisi halunnut olla yhtään missään tekemisissä tuollaisen porukan kanssa, varsinkaan olisi halunnut asua heidän keskellään.
        Selvästi et ole nähnyt niitä elokuvia mitä minä olen nähnyt.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olisin heti seuraavana päivänä valmistellut muuttoa pois tuolta paikkakunnalta. Tuo on kuin joistain kauhuelokuvista mitä olen joskus nähnyt.

Ja valitettavasti ne lapsiraukat kyllä pariutuvat ihan samanlailla kuin vanhempansa.

Sitä paitsi, tuo oli ehkä vähän selvempää siellä, mutta kaikki pikkupaikkakunnat Suomessa, joissa olen aikaani viettänyt, ovat tuollaisia ihan samanlaisia.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No, ihmiset vaan on erilaisia. Itse en olisi halunnut olla yhtään missään tekemisissä tuollaisen porukan kanssa, varsinkaan olisi halunnut asua heidän keskellään.

Minua eivät muiden touhut hirveämmin ahdista. Tehkööt mitä tekevät, kunhan touhut pysyvät laillisina.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Elokuvat ovat elokuvia. En sotke niitä todellisuuteen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Elokuvat ovat elokuvia. En sotke niitä todellisuuteen.

Monet elokuvat pohjautuvat tositapahtumiin, ne pahimmat niistä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Monet elokuvat pohjautuvat tositapahtumiin, ne pahimmat niistä.

Hyvin harvat ja yksikään ei ole dramatisoimaton ja täysin autenttinen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hyvin harvat ja yksikään ei ole dramatisoimaton ja täysin autenttinen.

Todellisuutta ei koskaan voida kuvata elokuvissa sellaisena kuin se oikeasti on, koska sellaisen elokuvan esittäminen kiellettäisiin kaikkialla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe