Tullut suojamuureistasi läpi niin, että olet hetkellisesti menettänyt järkesi?
Vastaukset 69
Miten tuollainen edes olisi mahdollista.
Mu5tasydän kirjoitti:
Siis se, että menee jalat alta? En tiedä, tunneryöppy?
Järkevyyteni on järkähtämätöntä laatua.
- Anonyymi00001
Miten menettänyt järkensä?
- Anonyymi00002
On, kiihkeän rakastelun viimeisissä ryöpsähdyksissä. Ei siinä hetkessä järki ole niin läsnä. Sama miten käy, nautinnon määrä kyllä "korvaa" kaiken.
AVSeksipuheet on toinen. Yks poikkis muisteli jotain mun heittämää kommenttia viikkojen päästä. Ei ollut kivaa kuunnella omia kiimakommentteja. 😅
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Seksipuheet on toinen. Yks poikkis muisteli jotain mun heittämää kommenttia viikkojen päästä. Ei ollut kivaa kuunnella omia kiimakommentteja. 😅
Kyllähän sängyssäkin voi harrastaa miellyttäviä harrasteita joissa tulee jotain ääniä. Huutavathan ne pesäpallossakin kilpaa "väärä", toivottavasti tuota huuhahdusta ei makuuhuoneesta koskaan kuule...
AV Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllähän sängyssäkin voi harrastaa miellyttäviä harrasteita joissa tulee jotain ääniä. Huutavathan ne pesäpallossakin kilpaa "väärä", toivottavasti tuota huuhahdusta ei makuuhuoneesta koskaan kuule...
AV"Laiton!"
Anonyymi00005 kirjoitti:
AVToivotaan näin. 😅
- Anonyymi00007
buddy-love kirjoitti:
"Laiton!"
"Paloi pesälle"...aika kuumaa peliä tuokin on.
AV Anonyymi00007 kirjoitti:
"Paloi pesälle"...aika kuumaa peliä tuokin on.
AVKunnarikin on joskus koettu! 🤣
- Anonyymi00023
Mu5tasydän kirjoitti:
Kunnarikin on joskus koettu! 🤣
Aleksilla.
- Anonyymi00028
Mu5tasydän kirjoitti:
Säälistä ovat gubbe hihkaisseet
- Anonyymi00035
Mu5tasydän kirjoitti:
Semmost se on, ku tarttuu joka mikkiin. Kuulemma.
Anonyymi00035 kirjoitti:
Semmost se on, ku tarttuu joka mikkiin. Kuulemma.
Missä vaiheessa olen sanonut tarttuvani joka mikkiin? Se että Välis tai myrkynsylkijä luulotietää asioita ei ole todiste yhtään mistään.
On. Eräs nainen teki sen ja silläpä olenkin nykyään varovainen ja tehny tuplamuurin. 🫠
Mu5tasydän kirjoitti:
Vaikuttaako tuo nainen edelleen elämässäsi?
Ei vaikuta. Eikä vaikuttanut silloinkaan muutoin, kun päässäni. Sekosin, onneksi järki tuli takas.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei vaikuta. Eikä vaikuttanut silloinkaan muutoin, kun päässäni. Sekosin, onneksi järki tuli takas.
No niin, onneksi.
Mu5tasydän kirjoitti:
No niin, onneksi.
Joo, olen oppinut että naisten kanssa täytyy olla varovainen, ettei mee päästään tunteisiin, eikä liian lähelle vaikka olis miten puhutteleva. Miesten kanssa ei enää tarvitse, ei mee tunteisiin. En ihastu heihin, niin ei ole oltava suojamuuriakaan.
Miehiin suhtaudun neutraalisti.
- Anonyymi00003
MINÄ! Kuulemma. Ja näköjää.
- Anonyymi00004
Ai Jatkoroikan takia?
- Anonyymi00006
Ei oikeastaan. Ensirakkauteni toki yllätti, mutta en mä koe hänen tulleen muureista läpi. Toisaalta kyllähän jokainen rakastumiseni on ollut omalla tavallaan yllättävä. Kai ne aina vähän ovat, yllättäviä. Mä en kuitenkaan kiinnostu, ihastu, enkä rakastu ikinä niin nopeasti, että muureistani oikein pääsisi läpi.
- Anonyymi00015
Mu5tasydän kirjoitti:
Pidätkö itseäsi järkevänä rakastujana?
Järkevänä ... no tuskinpa. Ei niitä nyt kovin järkeviksi ole voinut kutsua. Onko sellainen edes mahdollista?
- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Pidätkö itseäsi järkevänä rakastujana?
Oletko muuten itse koskaan kokenut tuota? Siis, että joku on tullut suojamuureistasi läpi niin, että olet hetkellisesti menettänyt järkesi?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko muuten itse koskaan kokenut tuota? Siis, että joku on tullut suojamuureistasi läpi niin, että olet hetkellisesti menettänyt järkesi?
Ei näköjään halua vastata.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei näköjään halua vastata.
Tai ehkä hän vain ei ole juuri nyt paikalla, eikä siksi voi vastata.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä olen, mutta en välitä sitä muistella.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tai ehkä hän vain ei ole juuri nyt paikalla, eikä siksi voi vastata.
Juu, välillä pitää nukkua.
- Anonyymi00008
Eihän mitään suojamuuria tarvita sen kummemmin, jos ihminen on norm. ok.
Arveluttavampaa on saada vaaleanpunaiset lasit.
Ja onneksi ne saa kyllä irti.
Vilma- Anonyymi00011
Mu5tasydän kirjoitti:
Minkä verran sulla on huonoja rakkauskokemuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
En tiedä pitääkö mitään rakkauskokemusta luokitella.
Ne ovat kunkin omakohtaisia eikä mitään retosteltavaa sen kummemmin.
Kaikki jää omaksi historiaksi.
En olisi tämä minä, jos en olisi elänyt.
Vilma Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä pitääkö mitään rakkauskokemusta luokitella.
Ne ovat kunkin omakohtaisia eikä mitään retosteltavaa sen kummemmin.
Kaikki jää omaksi historiaksi.
En olisi tämä minä, jos en olisi elänyt.
VilmaKiitos mielipiteestä.
- Anonyymi00009
On joku joskus päässyt suojamuurieni läpi. Minullahan on ne aika korkealla tällä hetkellä, ollut jo pitkään. En tiedä onko enää mahdollista, että joku niiden läpi pääsisi. Minulla on kova tarve suojella sisintäni ja sydäntäni enkä halua, että niitä enää hajotetaan. Siksi käytän suojakeinona paljon esim huumoria ja vaikutan ulospäin ehkä vahvemmalta kuin olenkaan.
AletheiasNäinpä se tuppaa menemään. Jokainen huono kokemus kasvattaa uuden tiilirivin ja se on ihan ok.
- Anonyymi00013
Mu5tasydän kirjoitti:
Näinpä se tuppaa menemään. Jokainen huono kokemus kasvattaa uuden tiilirivin ja se on ihan ok.
Se on ihan ok, mutta joskus mietin estänkö itse omat mahdollisuuteni? Tai siis tiedän, että estän. Minulla olisi valtavasti rakkautta annettavana ja kaipaan sitä omaa sielunkumppania, mutta sitten kuitenkin pidän kaikki kädenmitan päässä.
Aletheias Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on ihan ok, mutta joskus mietin estänkö itse omat mahdollisuuteni? Tai siis tiedän, että estän. Minulla olisi valtavasti rakkautta annettavana ja kaipaan sitä omaa sielunkumppania, mutta sitten kuitenkin pidän kaikki kädenmitan päässä.
AletheiasOlen aina ajatellut, että Rande on sinun sielunkumppani. 🤭
- Anonyymi00014
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen aina ajatellut, että Rande on sinun sielunkumppani. 🤭
No Rande ainakin tajuaa mun huonoa huumoria 😄 Mutta ihana tyyppi kyllä 😊
Aletheias
- Anonyymi00010
Positiivisessa mielessä kiinn, että rakastuu päätähuimaavasti? Valitettavasti ei.
Vähemmän positiivisessa mielessä niin, että on epäillyt mielenterveyttään kylmää-kuumaa ja rakkauspommitus-lytistäminen-pyörityksessä? Valitettavasti kyllä. - Anonyymi00012
Kyllähän ihminen voi ihastua niin paljon, että menettää ruokahalun ja sekoaa täysin sanoissaan 😍
- Anonyymi00017
Voi kyllä. Nyt on muurit taas korkealla. Jatkossa suhtaudun hyvin epäilevästi uusiin ihmisiin. Käytös ja kohtelu pitää olla hyvää ennen kuin pystyn luottamaan.
- Anonyymi00018
Vain hänen yhteydessään halu ja pelko ovat aina niin vieretysten sydämessäni terävöittäen toinen toistaan.
- Anonyymi00022
Miksi pelko myös?
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi pelko myös?
Koska gubbe luo näitä euron draamankaaria monologiinsa
- Anonyymi00021
Sellaista ei ole minulle koskaan tapahtunut!
Luin kyllä koko keskustelun, mutta en päässyt kärryille. Teki enämpikin omituisen vaikutelman.
- Anonyymi00024
Kiitos mielipiteestä.
- Anonyymi00025
"Odd-Asat".
Heh, ihmisillä taitaa olla vähän luonnostaankin suojamuurit minkä takaa ihmisiä ja tilanteita tarkkaillaan ja arvioidaan. Sitten joku tulee sen muurin läpi, tosta vaan. Ei ehtiny edes varautumaan olemaan valpas, että mikäs tää ihminen on.
Niin mä sen ymmärrän. Se tuli kun hurrikaani sisään ovista ja ikkunoista.Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, ihmisillä taitaa olla vähän luonnostaankin suojamuurit minkä takaa ihmisiä ja tilanteita tarkkaillaan ja arvioidaan. Sitten joku tulee sen muurin läpi, tosta vaan. Ei ehtiny edes varautumaan olemaan valpas, että mikäs tää ihminen on.
Niin mä sen ymmärrän. Se tuli kun hurrikaani sisään ovista ja ikkunoista.Vähän niin kun näin...
https://youtu.be/gTbr77atD3M?is=l9hVRxV8aoNflwsj
Silleen mä sen ymmärrän. Positiivisella ryminällä sisään ja muurit nurin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Vähän niin kun näin...
https://youtu.be/gTbr77atD3M?is=l9hVRxV8aoNflwsj
Silleen mä sen ymmärrän. Positiivisella ryminällä sisään ja muurit nurin.Ja sitten se kun pää menee sekasin, niin se alkaa kelaa näin...
https://youtu.be/hzTtl0_KxDg?is=EUQgCNimZDk3t_h5- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Odd-Asat".
Jaa minä ku kelasin, että oisit nk novostin miehiä, toverits. Sivusta
- Anonyymi00026
Yhden kerran olen elämässäni tehnyt peliliikkeen, joka olisi saanut jäädä tekemättä.
Mutta viisas oppii vahingosta.
-keinovaginamies-- Anonyymi00030
"Marine Sea Sport". -sivu
- Anonyymi00027
Juu kerran gubbe. Hautasin sen. Hohhoijaa
- Anonyymi00032
Kantokassissa Jokeen.
- Anonyymi00034
Silloin kun joskus lähti sokat pois polvista ja annoin mennä, ei ollut mitään muureja. Kun pari kertaa teki niin ja satutti itsensä, muurit vasta tulikin.
Ja miehenä niitten muurien ei tarvitse ihmeellisiä olla. Kunhan itse osaa nostaa jonkun suojaverhon ja vetäytyy. - Anonyymi00036
Kyllä epäilin mutta ostin otsalampun ja kokeilin niin tykästyin heti tai rakastuin siitä tulikin minun ystävä odotan oikein et tulis jo pimeetä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1261367- 2521194
- 681014
- 601000
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal251890Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki42853Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70795Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72782- 42736
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58720- 67713
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää124652- 26620
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26618- 85601
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen187544Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47524- 24514
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12507- 40487