Onko kukaan koskaan

Tullut suojamuureistasi läpi niin, että olet hetkellisesti menettänyt järkesi?

69

307

Äänestä

Vastaukset 69

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten tuollainen edes olisi mahdollista.

• Siis se, että menee jalat alta? En tiedä, tunneryöppy?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Siis se, että menee jalat alta? En tiedä, tunneryöppy?

Järkevyyteni on järkähtämätöntä laatua.

• buddy-love kirjoitti:

Järkevyyteni on järkähtämätöntä laatua.

Ihanan järkevä kommentti. :D

• Anonyymi00001

Miten menettänyt järkensä?

• No että ei toimi järkevästi, vaan esim. pakenee.

• Anonyymi00002

On, kiihkeän rakastelun viimeisissä ryöpsähdyksissä. Ei siinä hetkessä järki ole niin läsnä. Sama miten käy, nautinnon määrä kyllä "korvaa" kaiken.

AV

• Seksipuheet on toinen. Yks poikkis muisteli jotain mun heittämää kommenttia viikkojen päästä. Ei ollut kivaa kuunnella omia kiimakommentteja. 😅

• Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

Seksipuheet on toinen. Yks poikkis muisteli jotain mun heittämää kommenttia viikkojen päästä. Ei ollut kivaa kuunnella omia kiimakommentteja. 😅

Kyllähän sängyssäkin voi harrastaa miellyttäviä harrasteita joissa tulee jotain ääniä. Huutavathan ne pesäpallossakin kilpaa "väärä", toivottavasti tuota huuhahdusta ei makuuhuoneesta koskaan kuule...

AV

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllähän sängyssäkin voi harrastaa miellyttäviä harrasteita joissa tulee jotain ääniä. Huutavathan ne pesäpallossakin kilpaa "väärä", toivottavasti tuota huuhahdusta ei makuuhuoneesta koskaan kuule...

AV

"Laiton!"

• Anonyymi00005 kirjoitti:

AV

Toivotaan näin. 😅

• Anonyymi00007
        buddy-love kirjoitti:

"Laiton!"

"Paloi pesälle"...aika kuumaa peliä tuokin on.

AV

• Anonyymi00007 kirjoitti:

"Paloi pesälle"...aika kuumaa peliä tuokin on.

AV

Kunnarikin on joskus koettu! 🤣

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aleksilla.

• Anonyymi00028
        Mu5tasydän kirjoitti:

Säälistä ovat gubbe hihkaisseet

• Anonyymi00035
        Mu5tasydän kirjoitti:

Semmost se on, ku tarttuu joka mikkiin. Kuulemma.

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Semmost se on, ku tarttuu joka mikkiin. Kuulemma.

Missä vaiheessa olen sanonut tarttuvani joka mikkiin? Se että Välis tai myrkynsylkijä luulotietää asioita ei ole todiste yhtään mistään.

• On. Eräs nainen teki sen ja silläpä olenkin nykyään varovainen ja tehny tuplamuurin. 🫠

• Vaikuttaako tuo nainen edelleen elämässäsi?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Vaikuttaako tuo nainen edelleen elämässäsi?

Ei vaikuta. Eikä vaikuttanut silloinkaan muutoin, kun päässäni. Sekosin, onneksi järki tuli takas.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei vaikuta. Eikä vaikuttanut silloinkaan muutoin, kun päässäni. Sekosin, onneksi järki tuli takas.

No niin, onneksi.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No niin, onneksi.

Joo, olen oppinut että naisten kanssa täytyy olla varovainen, ettei mee päästään tunteisiin, eikä liian lähelle vaikka olis miten puhutteleva. Miesten kanssa ei enää tarvitse, ei mee tunteisiin. En ihastu heihin, niin ei ole oltava suojamuuriakaan.

Miehiin suhtaudun neutraalisti.

• Anonyymi00003

MINÄ! Kuulemma. Ja näköjää.

• Olipa jännä kommentti.

• Anonyymi00004

Ai Jatkoroikan takia?

• Voi kai sen noinkin ilmaista? 🤔

• Anonyymi00006

Ei oikeastaan. Ensirakkauteni toki yllätti, mutta en mä koe hänen tulleen muureista läpi. Toisaalta kyllähän jokainen rakastumiseni on ollut omalla tavallaan yllättävä. Kai ne aina vähän ovat, yllättäviä. Mä en kuitenkaan kiinnostu, ihastu, enkä rakastu ikinä niin nopeasti, että muureistani oikein pääsisi läpi.

• Pidätkö itseäsi järkevänä rakastujana?

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pidätkö itseäsi järkevänä rakastujana?

Järkevänä ... no tuskinpa. Ei niitä nyt kovin järkeviksi ole voinut kutsua. Onko sellainen edes mahdollista?

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pidätkö itseäsi järkevänä rakastujana?

Oletko muuten itse koskaan kokenut tuota? Siis, että joku on tullut suojamuureistasi läpi niin, että olet hetkellisesti menettänyt järkesi?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletko muuten itse koskaan kokenut tuota? Siis, että joku on tullut suojamuureistasi läpi niin, että olet hetkellisesti menettänyt järkesi?

Ei näköjään halua vastata.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei näköjään halua vastata.

Tai ehkä hän vain ei ole juuri nyt paikalla, eikä siksi voi vastata.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä olen, mutta en välitä sitä muistella.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Tai ehkä hän vain ei ole juuri nyt paikalla, eikä siksi voi vastata.

Juu, välillä pitää nukkua.

• Anonyymi00008

Eihän mitään suojamuuria tarvita sen kummemmin, jos ihminen on norm. ok.
      Arveluttavampaa on saada vaaleanpunaiset lasit.
      Ja onneksi ne saa kyllä irti.
      Vilma

• Minkä verran sulla on huonoja rakkauskokemuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

• Anonyymi00011
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minkä verran sulla on huonoja rakkauskokemuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

En tiedä pitääkö mitään rakkauskokemusta luokitella.
        Ne ovat kunkin omakohtaisia eikä mitään retosteltavaa sen kummemmin.
        Kaikki jää omaksi historiaksi.
        En olisi tämä minä, jos en olisi elänyt.
        Vilma

• Anonyymi00011 kirjoitti:

En tiedä pitääkö mitään rakkauskokemusta luokitella.
        Ne ovat kunkin omakohtaisia eikä mitään retosteltavaa sen kummemmin.
        Kaikki jää omaksi historiaksi.
        En olisi tämä minä, jos en olisi elänyt.
        Vilma

Kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi00009

On joku joskus päässyt suojamuurieni läpi. Minullahan on ne aika korkealla tällä hetkellä, ollut jo pitkään. En tiedä onko enää mahdollista, että joku niiden läpi pääsisi. Minulla on kova tarve suojella sisintäni ja sydäntäni enkä halua, että niitä enää hajotetaan. Siksi käytän suojakeinona paljon esim huumoria ja vaikutan ulospäin ehkä vahvemmalta kuin olenkaan.

Aletheias

• Näinpä se tuppaa menemään. Jokainen huono kokemus kasvattaa uuden tiilirivin ja se on ihan ok.

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

Näinpä se tuppaa menemään. Jokainen huono kokemus kasvattaa uuden tiilirivin ja se on ihan ok.

Se on ihan ok, mutta joskus mietin estänkö itse omat mahdollisuuteni? Tai siis tiedän, että estän. Minulla olisi valtavasti rakkautta annettavana ja kaipaan sitä omaa sielunkumppania, mutta sitten kuitenkin pidän kaikki kädenmitan päässä.

Aletheias

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Se on ihan ok, mutta joskus mietin estänkö itse omat mahdollisuuteni? Tai siis tiedän, että estän. Minulla olisi valtavasti rakkautta annettavana ja kaipaan sitä omaa sielunkumppania, mutta sitten kuitenkin pidän kaikki kädenmitan päässä.

Aletheias

Olen aina ajatellut, että Rande on sinun sielunkumppani. 🤭

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen aina ajatellut, että Rande on sinun sielunkumppani. 🤭

No Rande ainakin tajuaa mun huonoa huumoria 😄 Mutta ihana tyyppi kyllä 😊

Aletheias

• Anonyymi00010

Positiivisessa mielessä kiinn, että rakastuu päätähuimaavasti? Valitettavasti ei.

Vähemmän positiivisessa mielessä niin, että on epäillyt mielenterveyttään kylmää-kuumaa ja rakkauspommitus-lytistäminen-pyörityksessä? Valitettavasti kyllä.

• Ikävä kokemus varmasti tuo rakkauspommittaminen.

• Anonyymi00012

Kyllähän ihminen voi ihastua niin paljon, että menettää ruokahalun ja sekoaa täysin sanoissaan 😍

• Niin voi. :)

• Anonyymi00017

Voi kyllä. Nyt on muurit taas korkealla. Jatkossa suhtaudun hyvin epäilevästi uusiin ihmisiin. Käytös ja kohtelu pitää olla hyvää ennen kuin pystyn luottamaan.

• Ihailen kaltaisiasi varovasti eteneviä.

• Anonyymi00018

Vain hänen yhteydessään halu ja pelko ovat aina niin vieretysten sydämessäni terävöittäen toinen toistaan.

• Anonyymi00022

Miksi pelko myös?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi pelko myös?

Minuakin kiinnostaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi pelko myös?

Koska gubbe luo näitä euron draamankaaria monologiinsa

• Anonyymi00021

Sellaista ei ole minulle koskaan tapahtunut!

• Luin kyllä koko keskustelun, mutta en päässyt kärryille. Teki enämpikin omituisen vaikutelman.

• Anonyymi00024

Kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi00025

"Odd-Asat".

• Heh, ihmisillä taitaa olla vähän luonnostaankin suojamuurit minkä takaa ihmisiä ja tilanteita tarkkaillaan ja arvioidaan. Sitten joku tulee sen muurin läpi, tosta vaan. Ei ehtiny edes varautumaan olemaan valpas, että mikäs tää ihminen on.

Niin mä sen ymmärrän. Se tuli kun hurrikaani sisään ovista ja ikkunoista.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, ihmisillä taitaa olla vähän luonnostaankin suojamuurit minkä takaa ihmisiä ja tilanteita tarkkaillaan ja arvioidaan. Sitten joku tulee sen muurin läpi, tosta vaan. Ei ehtiny edes varautumaan olemaan valpas, että mikäs tää ihminen on.

Niin mä sen ymmärrän. Se tuli kun hurrikaani sisään ovista ja ikkunoista.

Vähän niin kun näin...

https://youtu.be/gTbr77atD3M?is=l9hVRxV8aoNflwsj

Silleen mä sen ymmärrän. Positiivisella ryminällä sisään ja muurit nurin.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

"Odd-Asat".

Jaa minä ku kelasin, että oisit nk novostin miehiä, toverits. Sivusta

• Anonyymi00026

Yhden kerran olen elämässäni tehnyt peliliikkeen, joka olisi saanut jäädä tekemättä.

Mutta viisas oppii vahingosta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00030

"Marine Sea Sport". -sivu

• Hyvä, että opit kerrasta.

• Anonyymi00027

Juu kerran gubbe. Hautasin sen. Hohhoijaa

• Anonyymi00032

Kantokassissa Jokeen.

• Anonyymi00034

Silloin kun joskus lähti sokat pois polvista ja annoin mennä, ei ollut mitään muureja. Kun pari kertaa teki niin ja satutti itsensä, muurit vasta tulikin.

Ja miehenä niitten muurien ei tarvitse ihmeellisiä olla. Kunhan itse osaa nostaa jonkun suojaverhon ja vetäytyy.

• No näin se tuppaa menemään. Jos ei ole huonoja kokemuksia, niin ei synny muureja.

• Anonyymi00036

Kyllä epäilin mutta ostin otsalampun ja kokeilin niin tykästyin heti tai rakastuin siitä tulikin minun ystävä odotan oikein et tulis jo pimeetä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      1367
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      252
      1194
    3. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      68
      1014
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      60
      1000
    5. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      890
    6. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      42
      853
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      795
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      782
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      736
    10. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      720
    11. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      67
      713
    12. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      124
      652
    13. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      26
      620
    14. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      618
    15. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      85
      601
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      187
      544
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      524
    18. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      514
    19. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      507
    20. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      487
    Aihe