Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja JEESUKSEN USKON.
Ef.6
17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja HENGEN MIEKKA, joka on JUMALAN SANA.
JEESUS = Jumalan Sana.
Joh.1:14
Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme...
JEESUS = miekka.
Hebr.4:12 (1992 käännös)
Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, SE PALJASTAA SISIMMÄT AIKEEMME JA AJATUKSEMME.
Jeesuksen usko PALJASTAA helposti, ketkä ovat todellisia Jeesuksen seuraajia ja ketkä huijareita/eksyttäjiä. Siionistikristityt kuuluvat jälkimmäiseen joukkoon, sillä he eivät ole lainkaan Uuden liiton kristittyjä.
SIIONISTIKRISTITYT OVAT VALEKRISTITTYJÄ, SILLÄ HEILLÄ EI OLE JEESUKSEN USKOA
22
89
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Siionistikristityt ovat "vuohikristittyjä".
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19510318/keita-ovat-quotvuohikristitytquot
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.- Anonyymi00009
Siionistikristityt sivuuttavat todellisen Jumalan Sanan eli JEESUKSEN opetukset ja levittävät Israelin propagandaa perustellen opetuksiaan "Jumalan sanalla" eli Vanhalla testamentilla.
Vanha testamentti ei kuitenkaan ole enää voimassa, sillä Jeesuksen ristinkuolemasta alkoi Uuden liiton aika. Jeesus ei siunannut Israelia, eikä siunaa sen sotarikoksia, joten miksi Jeesuksen seuraajien pitäisi tehdä näin? Ja vieläpä "pelastuakseen" !
Jeesus pelastaa. Ei Israel tai Israelin siunaaminen.
Siionismi on eksytystä, sillä kaikki Israelin toiminta on vastoin Jeesuksen opetuksia ja Jeesuksen uskoa.
Kun tutkii Jeesuksen opetuksia, niin pysyy erossa eksytyksistä, sillä JEESUS = Jumalan Sana, ei siis mikään kirkkoisien kokoama Raamattu-niminen kirja, sillä kirjan avulla voi perustella lähes mitä tahansa, mutta Jeesuksen opetuksia on mahdotonta vääristellä.
Joh.1:14
Ja SANA TULI LIHAKSI ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme HÄNEN kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Hebr.4:12 (1992 käännös)
Jumalan Sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään KAKSITERÄINEN MIEKKA, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se **PALJASTAA** sisimmät aikeemme ja ajatuksemme.
Ilm. 2:12
Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo HÄN, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka
Ilm. 19:15
JA HÄNEN SUUSTAAN LÄHTEE TERÄVÄ MIEKKA...
Joh.12:48
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: SE SANA, JONKA MINÄ OLEN PUHUNUT, SE ON **TUOMITSEVA** HÄNET VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ.
- Anonyymi00002
Sionismi on lähiidässä keksitty kans , mut jo 600 eaa . Sionismi on aivan eri juttu kuin kristinusko . Yhtä älytöntä olis islamkristitty .
- Anonyymi00003
Siionismi perustuu Vanhaan testamenttiin ja Vanhaan LIHAN liittoon.
Uusi testamentti kumoaa Vanhan testamentin.
Uuden liiton kristitty voi turvautua HENGEN MIEKKAAN eli JUMALAN SANAAN, joka on JEESUS. Jeesuksen usko paljastaa eksytykset, sillä siionistien harhaopetukset karahtaa heti karille, kun niitä alkaa vertaamaan Jeesuksen opetuksiin.
Ilm. 1:16
Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTI KAKSITERÄINEN, TERÄVÄ MIEKKA, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
Ilm. 19:15
Ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTEE TERÄVÄ MIEKKA, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
- Anonyymi00004
Vuohia ovat.
- Anonyymi00005
Jes. 44:24
Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.
Ei Jeesus väittänyt olevansa Jumala.
Se oppi on sisätty jälkikäteen Kreikkalaisten käännyttämiseksi, koska heidän oman opin mukaan heidän suurmiehet olivat jo kaikki Jumalan poikia, niin Jeesus ei olisi erottunut heistä mitenkään.
Uusi Testamentti on kirjoitettu kreikaksi Kreikkalaisten käännyttämiseksi.
Jeesus ja oikeat 12 apostolia puhuivat keskenään äidinkieltään arameankielen galilean murretta.- Anonyymi00007
Siionistille tiuli heti kiire yrittää viedä keskustelu väärille raiteille.
Tämä ketju ei käsittele Jeesuksen jumaluutta/ei-jumaluutta.
- Anonyymi00006
Jeesus oli ihminen, jonka Jumala kasteessa Jordanilla synnytti uudeksi vedestä ja Hengestä ikuista elämää varten. Joh.3:5
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani. - Anonyymi00008
Ilm.14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys. Tässä ne ovat, jotka Jumalan käskyt ja Jesuksen uskon pitävät. Biblia (1776) Ilm.2:13. 12:17. 13:10.
- Anonyymi00010
Sotahulluja vuohia.
- Anonyymi00011
Matt 5:17 Jeesus itse sanoo että hän ei ole tullut kumoamaan lakia tai profeettoja kumoamaan, vaan täyttämään.... Ja silloin oli käytössä vanha testamentti.
Ilmestyskirjassa 22:18-19 varoitetaan ottamasta tästä kirjasta... Ja aika paljon otetaan pois jos vanha testamentti otetaan pois.
Ja Raamattu sanoo; että hän ei ole hylännyt kansaansa Israelia, mm. Koko Israel on pelastuva, kun se kääntyy Jeesuksen Messiaan puoleen.
Israel studio ja Israel nyt esim YouTube videoiden kautta kertoo todellista faktaa tilanteista, ei antisemitismisistä uutisointia ja provosointia Israelia vastaan.
Raamattu varoittaa nousemasta kansaansa vastaan, joka siunaa Israelia tulee siunatuksi ja joka kiroaa tulee kirotuksi.
Tutki ensin asioita ja Raamattua ilman antisemitismisiä silmälaseja- Anonyymi00012
"Matt 5:17 Jeesus itse sanoo että hän ei ole tullut kumoamaan lakia tai profeettoja kumoamaan, vaan täyttämään.... Ja silloin oli käytössä vanha testamentti."
Kova on siionisteilla yritys mitätöidä Jeesuksen ristinkuolema ja jatkaa "Haagar-Israelin" palvomistaan...
Raamattu opettaa selvästi, että Jeesus täytti sen vanhan liiton lain, eikä vanha liitto ole enää voimassa. Jeesuksen kuolemasta lähtien on eletty Uuden liiton aikaa.
Hebr.8
6 Mutta tämä (Jeesus) taas on saanut niin paljoa jalomman viran, kuin HÄN ON MYÖS PAREMMAN LIITON VÄLIMIES, LIITON, JOKA ON PAREMMILLE LUPAUKSILLE PERUSTETTU.
7 SILLÄ JOS ENSIMMÄIMNEN LIITTO OLISI OLLUT MOITTEETOIN, EI OLISI ETSITTY SIJAA TOISELLE.
8 Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa ***UUDEN LIITON***,
9 en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.
10 Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: MINÄ PANEN LAKINI HEIDÄN MIELEENSÄ, JA KIRJOITAN NE HEIDÄN SYDÄMIINSÄ, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
11 Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
12 Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä."
13 SANOESSAAN "UUDEN" HÄN ON JULISTANUT ENSIMMÄISEN LIITON VANHENTUNEEKSI; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.
"Ja Raamattu sanoo; että hän ei ole hylännyt kansaansa Israelia, mm. Koko Israel on pelastuva, kun se kääntyy Jeesuksen Messiaan puoleen."
Ei tietenkään juutalaisia ole hylätty, vaan he ovat menettäneet erityisasemansa ja ovat nyt samalla lähtöviivalla kaikkien muiden kanssa eli heiltäkin vaaditaan uskoa Jeesukseen. "Jumala ei katso henkilöön".
Matt.21
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
43 Sentähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.
44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
Matt.23
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI '.
Ja "koko Israel" tarkoittaa kaikkia pelastuneita, sillä Jumalalla ei ole kuin yksi kansa ja on vain yksi "jalo Öljypuu". Tähän Öljypuuhun kuuluvat kaikki "oikeat israelilaiset" ja siihen oksastetaan "hengelliset israelilaiset" eli Jeesukseen uskovat pakanat.
Joh. 1:47
Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, OIKEA ISRAELILAINEN, jossa ei vilppiä ole!"
Room. 2
28 Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
29 vaan se on juutalainen, joka SISÄLLISESTI on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on SYDÄMEN YMPÄRILEIKKAUS HENGESSÄ, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.
Matt. 28:19
Menkää siis ja TEHKÄÄ KAIKKI KANSAT MINUN OPETUSLAPSIKSENI...
1. Piet.2
4 Ja TULKAA HÄNEN TYKÖNSÄ, ELÄVÄN KIVEN TYKÖ, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
5 ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja JOKA HÄNEEN USKOO, ei ole häpeään joutuva".
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10 TE, JOTKA ENNEN "ETTE OLLEET KANSA", MUTTA NYT OLETTE "JUMALAN KANSA", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut". - Anonyymi00013
"Ilmestyskirjassa 22:18-19 varoitetaan ottamasta tästä kirjasta... Ja aika paljon otetaan pois jos vanha testamentti otetaan pois."
Tuossa kohdassa ei puhuta mitään Vanhasta testamentista, eikä mistään muustakaan kirjasta, vaan ainoastaan Ilmestyskirjasta.
Ei vanhaa testamenttia silti tarvitse ottaa pois, mutta Uuden testamentin ja Jeesuksen opetukset ovat kuitenkin ne, joita kristityt pitävät ohjenuoranaan, mikäli väittävät olevansa Jeesuksen seuraajia.
Vanhasta testamentista oppinsa etsivät ovat Israelin seuraajia, jotka uskovat, että Israel tai Israelin siunaaminen pelastaa heidät.
"Raamattu varoittaa nousemasta kansaansa vastaan, joka siunaa Israelia tulee siunatuksi ja joka kiroaa tulee kirotuksi."
Israel ei ole JEESUKSEN TODISTUKSEN MUKAAN enää missään erityisasemassa muihin nähden, eikä tuollainen taikauskoinen "Israelin siunaaminen" perustu mihinkään muuhun kuin Israelin propagandaan.
Käytännössähän se tarkoittaa sitä, ettei juutalaisia ja maallista Israelin valtiota saisi kritisoida yhtään mistään, tekipä se sitten ihan mitä tahansa, kuten murhaa avuttomia ihmisiä - naisia ja lapsia - sillä heti se leimataan "antisemitismiksi. Jos Israelin kritisoiminen on "antisemitismiä", niin silloin suuri joukko juutalaisiakin on antisemitistejä, sillä eivät kaikki juutalaiset ole siionisteja, eivätkä hyväksy Israelin sotarikoksia ja murhia.
Tällainen "Israelin siunaaminen" ei perustu Raamattuun, ei edes Vanhaan testamenttiin, sillä se on täynnä profeettoja, jotka tuomitsivat Israelin pahat teot. Samoin teki Jeesus, joten onko Jeesuskin nyt sitten kirottu siionistikristittyjen mielestä ?!!
Joh.8
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
- Anonyymi00014
adventisti aloitus on vanhaa pläp- pläp huuhaata- ja sapatti papatti juttuja.
aivan huuhaata ja ohi sanan.
eli vanhaa trollia mennen tullen.- Anonyymi00016
Minä ap EN OLE ADVENTISTI, enkä ole maininnut sanallakaan sapattia.
Kuten näkyy, niin sinulla tai muillakaan vuohikristityillä ei ole esittää yhden yhtä todistetta Raamatusta, että olisin väärässä.
Minä taas pystyn perustelemaan Jeesuksen opetuksilla väitteeni eli ne ovat SINUN kommenttisi, jotka ovat täyttä HUUHAATA...siis pelkkää tyhjänpäiväistä hölynpölyä ilman mitään perusteluita. - Anonyymi00017
Älä sano väärää todistusta !!!!!!!!!!!!!!!!!.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älä sano väärää todistusta !!!!!!!!!!!!!!!!!.
Tämä oli tarkoitettu tuolle vanhaa pläp- pläp huuhaata kirjoittajalle.
- Anonyymi00015
1Aikak.21:14 Ja Herra antoi ruttotaudin tulla Israeliin, niin että Israelista lankesi seisemänkymmentä tuhatta miestä. Biblia (1776)
- Anonyymi00019
Valejuutalaiset kannattaa siionismia, sotahullutta ja Paavalin herjaamista.
- Anonyymi00020
Ketkä sitten ovat oikeita kristittyjä...?
- Anonyymi00021
Kannattaa keskittyä Jeesuksen opetuksiin, niin sillä tavoin välttää jo pahimmat eksytykset, kuten tämä rasistinen "Israelin siunaaminen", jossa Israel on nostettu jalustalle ja muslimit epäinhimillistetty.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Epäinhimillistäminen
Jeesuksen opetuksista käy selvästi ilmi, että Jeesus ei ole rasisti, eivätkä juutalaiset ole enää missään erityisasemassa muihin nähden.
Ap.t 10
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että JOKAISESSA KANSASSA se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, JULISTAEN EVANKELIUMIA **RAUHASTA** JEESUKSESSA KRISTUKSESSA, joka on KAIKKIEN Herra,
Jeesus kehottaa seuraajiaan tekemään KAIKKI KANSAT hänen opetuslapsikseen, mutta sen sijaan, että Israelin palvojat julistaisivat evankeliumia Jeesuksesta sekä juutalaisille että myöskin muslimeille, he vihaavat muslimeja ja palvovat/siunaavat näiden murhaajia. Tällaisessa uskossa ei ole mitään hengellistä. Se on täysin maallista, sielullista, josta puuttuu kaikki lähimmäisen rakkaus.
Jeesus ei palvonut eikä korottanut juutalaisia, vaikka oli itsekin juutalainen, eikä myöskään siunannut murhaajia, joten miksi nämä "Jeesuksen seuraajat" tekevät niin ja vaativat vielä muitakin tekemään niin...uhkailemalla jopa, että muuten nämä tulevat kirotuiksi?!!
Tuollainen on törkeätä HENGELLISTÄ VÄKIVALTAA ja aiheuttaa kongnitiivista dissonanssia.
"Kognitiivinen dissonanssi on epämiellyttävä psyykkinen jännitystila, joka syntyy, kun ihmisellä on keskenään ristiriitaisia ajatuksia, arvoja tai uskomuksia, tai kun oma teko on ristiriidassa omien arvojen kanssa. Tämä ristiriita pakottaa mielen etsimään keinoja jännityksen lievittämiseksi." (hmmm...selittäisiköhän tuo helluntailaisten hurmostelun jännityksen lievittäjänä...)
Jeesus sanoi suorat sanat juutalaisista ja juutalaiset murhasivat hänetkin. Ja nyt nämä "Jeesuksen seuraajat" yrittävät uskotella, että nämä avuttomien lasten murhaajat (=siionistit, huom eivät siis kaikki juutalaiset) ovat "valittuja Jumalan silmäteriä"...
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja JEESUKSEN USKON.
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: SE SANA, JONKA MINÄ OLEN PUHUNUT, SE ON TUOMITSEVA HÄNET VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ.
Kannattaa siis tutkia JEESUKSEN SANOJA Israelin propagandan sijaan... - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kannattaa keskittyä Jeesuksen opetuksiin, niin sillä tavoin välttää jo pahimmat eksytykset, kuten tämä rasistinen "Israelin siunaaminen", jossa Israel on nostettu jalustalle ja muslimit epäinhimillistetty.
Jeesuksen opetuksista käy selvästi ilmi, että Jeesus ei ole rasisti, eivätkä juutalaiset ole enää missään erityisasemassa muihin nähden.
Ap.t 10
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että JOKAISESSA KANSASSA se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, JULISTAEN EVANKELIUMIA **RAUHASTA** JEESUKSESSA KRISTUKSESSA, joka on KAIKKIEN Herra,
Jeesus kehottaa seuraajiaan tekemään KAIKKI KANSAT hänen opetuslapsikseen, mutta sen sijaan, että Israelin palvojat julistaisivat evankeliumia Jeesuksesta sekä juutalaisille että myöskin muslimeille, he vihaavat muslimeja ja palvovat/siunaavat näiden murhaajia. Tällaisessa uskossa ei ole mitään hengellistä. Se on täysin maallista, sielullista, josta puuttuu kaikki lähimmäisen rakkaus.
Jeesus ei palvonut eikä korottanut juutalaisia, vaikka oli itsekin juutalainen, eikä myöskään siunannut murhaajia, joten miksi nämä "Jeesuksen seuraajat" tekevät niin ja vaativat vielä muitakin tekemään niin...uhkailemalla jopa, että muuten nämä tulevat kirotuiksi?!!
Tuollainen on törkeätä HENGELLISTÄ VÄKIVALTAA ja aiheuttaa kongnitiivista dissonanssia.
"Kognitiivinen dissonanssi on epämiellyttävä psyykkinen jännitystila, joka syntyy, kun ihmisellä on keskenään ristiriitaisia ajatuksia, arvoja tai uskomuksia, tai kun oma teko on ristiriidassa omien arvojen kanssa. Tämä ristiriita pakottaa mielen etsimään keinoja jännityksen lievittämiseksi." (hmmm...selittäisiköhän tuo helluntailaisten hurmostelun jännityksen lievittäjänä...)
Jeesus sanoi suorat sanat juutalaisista ja juutalaiset murhasivat hänetkin. Ja nyt nämä "Jeesuksen seuraajat" yrittävät uskotella, että nämä avuttomien lasten murhaajat (=siionistit, huom eivät siis kaikki juutalaiset) ovat "valittuja Jumalan silmäteriä"...
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: SE SANA, JONKA MINÄ OLEN PUHUNUT, SE ON TUOMITSEVA HÄNET VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ.
Kannattaa siis tutkia JEESUKSEN SANOJA Israelin propagandan sijaan...Jostain syystä tuo linkki ei toimi.
Epäinhimillistäminen eli dehumanisaatio on henkilön ihmisyyden kieltämistä.[1][2]
Jaottelu
Epäinhimillistämisen muotoja ovat esineellistäminen, eläimellistäminen, demonisointi, biologisointi ja mekanisointi sekä ihmisten jakaminen yli- ja ali-ihmisiin.
Esineellistämisessä ihminen nähdään esineenä, välineenä tai tavarana, jota voidaan esimerkiksi katsella tai käyttää hyväksi välittämättä hänen tunteistaan tai yksilöllisyydestään.
Eläimellistämisessä ihmiseltä kiistetään hänen inhimilliset piirteensä, jotka nostavat hänet eläinten yläpuolelle, ja hänet esitetään irrationaalisena, hillittömänä ja sivistymättömänä.
Demonisoinnissa ihminen rinnastetaan vaaralliseen demoniin, paholaiseen tai noitaan.
Biologisoinnissa käytetään sairauteen, hygieniaan ja puhtauteen liittyviä vertauskuvia ihmisten vainoamisen yhteydessä.
Mekanisoinnissa ihminen nähdään tunteettomana koneena tai robottina esimerkiksi teollisuustuotannossa.[1]
Käyttö
Epäinhimillistämistä on käytetty historian aikana ryhmien marginalisoimisen sekä ryhmien välisen väkivallan, joukkosurmien ja kansanmurhien yhteydessä. Epäinhimillistämisellä estetään empatian ja säälin kokeminen toisia ja heidän kokemaansa kärsimystä kohtaan.[1]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398