Mitä seksimieltymyksesi paljastavat sinusta?

Anonyymi-ap

Tätä teemaa on nyt sivustolla, niin mikä jottei sitten leikkimielinen gallup sinkut-palstalle . Vastaa siihen, mikä tuntuu omalta – mitään ei tarvitse perustella. 😄

1. Kumpi kuvaa sinua paremmin?
A) Hidas viettely ja tunnelman rakentaminen
B) Suoraan asiaan
C) Vähän molempia tilanteen mukaan
D) Olen enemmän “katsotaan mitä tapahtuu” -tyyppi

2. Kumpi kiinnostaa enemmän?
A) Romanttinen ja hellä
B) Intohimoinen ja spontaani
C) Leikkisä ja kokeileva
D) Vähän kaikkea

3. Entä roolit?
A) Tykkään ottaa ohjat
B) Tykkään, että toinen ottaa ohjat
C) Vaihtelen roolia
D) En erityisemmin ajattele asiaa roolien kautta

4. Miten suhtaudut uusiin seksuaalisiin kokeiluihin?
A) Mitä enemmän ideoita, sen parempi
B) Olen utelias, jos luotan toiseen
C) Mieluummin tuttua ja turvallista
D) Riippuu täysin ideasta

5. Kumpi olisi pahempi?
A) Tylsä mutta teknisesti taitava
B) Intohimoinen mutta vähän kömpelö
C) Kumpikaan ei haittaa, jos kemiat pelaavat
D) Molemmat kuulostavat painajaiselta 😄

6. Mikä tekee seksistä parhaimmillaan hyvää?
A) Fyysinen kemia
B) Luottamus ja läheisyys
C) Jännitys ja uutuudenviehätys
D) Huumori ja rentous
E) Kaikki edellä mainitut

7. Bonus: mikä näistä kuvaa seksuaalista luonnettasi parhaiten?
🔥 Intohimoinen
😇 Kiltti
😈 Kokeileva
🧊 Rauhallinen
🎭 Vaihteleva
🤷 “En minä osaa itseäni luokitella”

Ja tärkein kysymys:
Uskotko, että ihmisen seksimieltymykset kertovat jotain hänen persoonastaan – vai ovatko makuuhuone ja arkiminä kaksi aivan eri ihmistä?

PS. Vastauksia ei tarvitse ottaa liian vakavasti. foorumin psykoanalyysit omalla vastuulla. 😂

🤓

68

346

Äänestä

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

b ja d ok monissa , treenit jatkuu kämmenen kanssa simuloidaa

• Anonyymi00002

1. B
      2. B
      3. B
      4. B
      5. B
      6. B
      7. 🔥

Kyllä

• Anonyymi00003

Haluaisin joskus koskettaa kielellä peräreikää 😊

• Anonyymi00004

Voi iih, en mie tohdi kertoa 👵🏻

• Anonyymi00005

D) Vähän kaikkea

3. Entä roolit?
      D) En erityisemmin ajattele asiaa roolien kannalta.

5. Kumpi olisi pahempi?

🧊 Rauhallinen

Ja tärkein kysymys:
      Uskotko, että ihmisen seksimieltymykset kertovat jotain hänen persoonastaan – vai ovatko makuuhuone ja arkiminä kaksi aivan eri ihmistä?

Ihminen vain on mitä on, silloin kun toimii sisimpänsä mukaisesti. Eli persoona määrää, ja mielestäni oikeaan suuntaan jos sitä toteuttaa eikä yritä itseään muuksi muuttaa.

• Anonyymi00006

Voin sanoa että kaikki on koettu

• Anonyymi00009

Kukaan ei epäile.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kukaan ei epäile.

Vai niin toverillisesti toista miestä selkään lä iskivät tai joku markan tapettiin katoava maalittaja T naiselta

• Olen joustava ihminen. Pitäisikö minulla olla jotain omia mieltymyksiä? Vastaa varmaankin parhaiten vaihtoehtoa vaihteleva.

Yhdessä ihmisessä ei ole kahta ihmistä. Jos joku on kovin sekä Jekyll että Hide, niin tuskin haluan sellaista lähelleni.

• Anonyymi00008

B) Suoraan asiaan

A) Romanttinen ja hellä

3. Entä roolit?
      C) Vaihtelen roolia

5. Kumpi olisi pahempi?
      C) Kumpikaan ei haittaa, jos on rakkautta.
      En tiedä, mitä sana "kemia" tarkoittaa. Vaihdoin sen tilalle "rakkaus". 💖

😇 Kiltti
      🧊 Rauhallinen

Ja tärkein kysymys:

Vaikea sanoa. Eivät ne nyt varmaan ihan kaksi eri ihmistä ole. Olen aika herkkä, ja sängyssä sekä fyysinen että emotionaalinen herkkyys korostuu. Ja kai minä olen ihan kiltti sängyn ulkopuolellakin. 😇

🦄

• Anonyymi00013

D) Vähän kaikkea, mutta harvemmin C

3. Entä roolit?
      D) En (erityisemmin) ajattele asiaa roolien kautta

5. Kumpi olisi pahempi?
      A) Tylsä mutta teknisesti taitava (todennäköisesti lopetan tämän kesken)

🎭 Vaihteleva (kai)
      🤷 “En minä osaa itseäni luokitella”

"Ja tärkein kysymys:
      Uskotko, että ihmisen seksimieltymykset kertovat jotain hänen persoonastaan – vai ovatko makuuhuone ja arkiminä kaksi aivan eri ihmistä?"

Kaiketi ne jotain kertovat. Tuskin nämä asiat kenelläkään täysin toisistaan irrallisia ovat. Se on tietysti sitten vähän eri juttu, että piilottaako ihminen ihtsestään joitain puolia erilaisissa tilanteissa. Valtaosa luultavasti piilottaa.

• Anonyymi00018

Koska ne analyysit muuten tulevat? Ihan vaan, että osaan tulla katsomaan lopputulokseni.

• Anonyymi00014

En muista. Seksiä viimeksi 8v sitten, vaikka olen parisuhteessa. Ilmeisesti haluan tälläistä. Vaikeaa oli monta vuotta hyväksyä asia. Kumppani suuttuu ja vaikenee kuin muuri jos kysyn asiasta.

• Anonyymi00015

1.C
      2.D
      3.C
      4.A
      5.B
      6.E
      7. Ehdottomasti ei sitä toisesta tiedä millainen hän on sängyssä, jos muuten tietäisikin ihmisen.

• Anonyymi00016

Hetkonen... 7 jäi välistä...unohtui. siis tuo eka vastauksen 7 oli bonus...

Ja 7 on A.

• Syntyvyystilastojen valossa, kysymysten ajankohtaisuus on erittäin matala.
      (ehkä ne kannattaisi suunnata menneiden aikojen suuntaan)

• Anonyymi00017

Ai siilleen, että kaikkiin vastaus "seksiä vain lisääntymistarkoituksessa"`?

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Ai siilleen, että kaikkiin vastaus "seksiä vain lisääntymistarkoituksessa"`?

No, väistämättä aktiivisen harrastuksen myötä, syntyvyys kasvaisi väestötasolla, mutta ei näytä kasvavan.

• Anonyymi00036
        buddy-love kirjoitti:

No, väistämättä aktiivisen harrastuksen myötä, syntyvyys kasvaisi väestötasolla, mutta ei näytä kasvavan.

Jotenkin epäilen, ettei tällä palstalla ja sen vastauksilla pääsyä vielä koko väetön tasolle. Omalla kohdallani täytyy myös todeta, ettei aktiivinen harrastus ole lisännyt syntyvyttä. Mistä lienee sitten johtuukaan.

• Anonyymi00048
        buddy-love kirjoitti:

1943 syntyneellä isälläni oli n. 50 ensimmäistä serkkua. Minä olen syntynyt 1978 ja minulla on 11 serkkua. Minun 2;lla lapsella on 2 serkkua...

Siskono on sinkku ja enoni... muut noudattaa noin 2 lasta/pari..

Vaikea sanoa miksi ei haluta lapsia... ei seksuaalisuus vaan ehkä mukavuus...

En tiedä? Pykäsin pari ja tykkään... en haluis enempää, enkä yhtään vähempää...ps. onneks oli lasten äiti kaverina. Ei ois yksin kyenny...

• UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

1943 syntyneellä isälläni oli n. 50 ensimmäistä serkkua. Minä olen syntynyt 1978 ja minulla on 11 serkkua. Minun 2;lla lapsella on 2 serkkua...

Siskono on sinkku ja enoni... muut noudattaa noin 2 lasta/pari..

Vaikea sanoa miksi ei haluta lapsia... ei seksuaalisuus vaan ehkä mukavuus...

En tiedä? Pykäsin pari ja tykkään... en haluis enempää, enkä yhtään vähempää...ps. onneks oli lasten äiti kaverina. Ei ois yksin kyenny...

Minulla ei ole ainuttakaan serkkua ja pikkuserkkujakin vain muutama.

• Leikkimielinen = Piähän huoli, ettet ainakaan julkisesti kamaloidu kysymyksistä!

• Anonyymi00019

Aloittaja ei ole leikkimielellä. Poistaa. Siis harjoittaa seksuaalista diskriminointia.
        Ja tämäkin on ihan h:n leikkimielistä.

• Anonyymi00031

Tykkäsitkö niistä piiskaleikeistä? Olen ajatellut sinua yhtenä vaihtoehtona (kamaloittaen leikkimielisesti kysyn).

🤓

• Kyllähän tälläiseen galluppiin on ihan pakko osallistua. Olen aika avoin seksin suhteen ja kaikki riippuu pitkälle siitä kumppanista.

C) Vähän molempia tilanteen mukaan

D) Vähän kaikkea

3. Entä roolit?

5. Kumpi olisi pahempi?

A) Fyysinen kemia
      D) Huumori ja rentous
      E) Kaikki edellä mainitut

😇 Kiltti
      🧊 Rauhallinen

Ja tärkein kysymys:

Toisilla on ja toisilla ei. Noin niinkuin mielestäni.

• Anonyymi00020

Yksisarvinen Pietariin tällaisilla aloituksilla. Jostain naistenlehdestä?
      Puute ja kurjuus?

• Anonyymi00026

ADDBCD vaihtuva

• Anonyymi00021
      • Anonyymi00024

Sarvinen!

Kommenttiin liittyen veikkaan, että eräs Venäjältä turvapaikan saanut Ano on kiirehtinyt Pietarista kommentoimaan seksikyselyäni. 🤓

Sinulle teen erikoisanalyysin omista vastauksistasi:

Ydinprofiili: herkkä, turvallisuushakuinen romantikko, joka ei kuitenkaan ole erityisen passiivinen.

* B) Suoraan asiaan + A) romanttinen ja hellä on kiinnostava yhdistelmä. Se ei kuulosta siltä, että tarvitsisit pitkän viettelyrituaalin, mutta itse läheisyydeltä kaipaat pehmeyttä ja tunnetta.
        * C) Vaihtelen roolia kertoo joustavuudesta. Et ehkä halua määritellä itseäsi tiukasti sen perusteella, kumpi “johtaa”, vaan tilanteen ja kumppanin mukaan.
        * C) Tuttua ja turvallista vahvistaa kokonaisuutta: tärkeämpää näyttää olevan luottamus kuin jatkuva uutuuden etsiminen.
        * Kohdan 5 muutos “kemiat” → “rakkaus” on ehkä koko vastauksen paljastavin yksityiskohta. 😄 Se kertoo, että sinulle seksuaalinen yhteensopivuus ei näyttäydy ensisijaisesti jonkinlaisena mystisenä fyysisenä “kemiana”, vaan rakkauden ja välittämisen jatkeena.
        * Luottamus ja läheisyys kohdassa 6 sopii tähän täydellisesti.
        * 😇 + 🧊 antaa vaikutelman, että et hae seksuaalisuudessa ensisijaisesti draamaa, vallankäyttöä tai jännitystä, vaan rauhallista ja turvallista yhteyttä.

Ja tuo loppuvastaus on ehkä kaikkein kiinnostavin:

“Olen aika herkkä, ja sängyssä sekä fyysinen että emotionaalinen herkkyys korostuu.”

Se tekee vastauksesta paljon henkilökohtaisemman kuin pelkät monivalinnat. Siinä ei oikeastaan sanota vain “pidän hellästä seksistä”, vaan että seksuaalisuus voimistaa sinussa jo olemassa olevaa herkkyyttä. Silloin on loogista, että luottamus, läheisyys ja rakkaus ovat tärkeitä.

Samalla “olen ihan kiltti sängyn ulkopuolellakin” tekee vastauksesta sympaattisen itseironisen. 😇 Et yritä rakentaa itsestäsi mitään erityisen villiä tai mystistä seksuaalista persoonaa, vaan vaikutat hyväksyvän sen, että olet pohjimmiltasi aika sama ihminen makuuhuoneessakin.

Jos tästä pitäisi tehdä yhden lauseen “foorumin psykoanalyysi”:

“Et kaipaa makuuhuoneeseen niinkään jännitystä kuin luvan olla täysin herkkä toisen ihmisen kanssa – mutta kun luottamus on olemassa, et myöskään tarvitse mitään erityistä roolia esitettäväksesi.”

Ja sitten omat vastaukseni 🤓:

1. C
        2. D
        3. C ja D
        4. C ja D
        5. C
        6. A, B ja D
        7. Intohimoinen, kiltti ja vaihteleva
        8. Seksimieltymykset kertoo persoonasta. Ei vaihtele tutun ihmisen tunteman arkiminän kanssa.

Meidän roolien eroavuudet: Ensimmäinen on enemmän herkkä romantikko, toinen on enemmän joustava ja kokonaisvaltainen nautiskelija. 😄

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sarvinen!

Kommenttiin liittyen veikkaan, että eräs Venäjältä turvapaikan saanut Ano on kiirehtinyt Pietarista kommentoimaan seksikyselyäni. 🤓

Sinulle teen erikoisanalyysin omista vastauksistasi:

Ydinprofiili: herkkä, turvallisuushakuinen romantikko, joka ei kuitenkaan ole erityisen passiivinen.

* B) Suoraan asiaan A) romanttinen ja hellä on kiinnostava yhdistelmä. Se ei kuulosta siltä, että tarvitsisit pitkän viettelyrituaalin, mutta itse läheisyydeltä kaipaat pehmeyttä ja tunnetta.
        * C) Vaihtelen roolia kertoo joustavuudesta. Et ehkä halua määritellä itseäsi tiukasti sen perusteella, kumpi “johtaa”, vaan tilanteen ja kumppanin mukaan.
        * C) Tuttua ja turvallista vahvistaa kokonaisuutta: tärkeämpää näyttää olevan luottamus kuin jatkuva uutuuden etsiminen.
        * Kohdan 5 muutos “kemiat” → “rakkaus” on ehkä koko vastauksen paljastavin yksityiskohta. 😄 Se kertoo, että sinulle seksuaalinen yhteensopivuus ei näyttäydy ensisijaisesti jonkinlaisena mystisenä fyysisenä “kemiana”, vaan rakkauden ja välittämisen jatkeena.
        * Luottamus ja läheisyys kohdassa 6 sopii tähän täydellisesti.
        * 😇 🧊 antaa vaikutelman, että et hae seksuaalisuudessa ensisijaisesti draamaa, vallankäyttöä tai jännitystä, vaan rauhallista ja turvallista yhteyttä.

Ja tuo loppuvastaus on ehkä kaikkein kiinnostavin:

“Olen aika herkkä, ja sängyssä sekä fyysinen että emotionaalinen herkkyys korostuu.”

Se tekee vastauksesta paljon henkilökohtaisemman kuin pelkät monivalinnat. Siinä ei oikeastaan sanota vain “pidän hellästä seksistä”, vaan että seksuaalisuus voimistaa sinussa jo olemassa olevaa herkkyyttä. Silloin on loogista, että luottamus, läheisyys ja rakkaus ovat tärkeitä.

Samalla “olen ihan kiltti sängyn ulkopuolellakin” tekee vastauksesta sympaattisen itseironisen. 😇 Et yritä rakentaa itsestäsi mitään erityisen villiä tai mystistä seksuaalista persoonaa, vaan vaikutat hyväksyvän sen, että olet pohjimmiltasi aika sama ihminen makuuhuoneessakin.

Jos tästä pitäisi tehdä yhden lauseen “foorumin psykoanalyysi”:

“Et kaipaa makuuhuoneeseen niinkään jännitystä kuin luvan olla täysin herkkä toisen ihmisen kanssa – mutta kun luottamus on olemassa, et myöskään tarvitse mitään erityistä roolia esitettäväksesi.”

Ja sitten omat vastaukseni 🤓:

1. C
        2. D
        3. C ja D
        4. C ja D
        5. C
        6. A, B ja D
        7. Intohimoinen, kiltti ja vaihteleva
        8. Seksimieltymykset kertoo persoonasta. Ei vaihtele tutun ihmisen tunteman arkiminän kanssa.

Meidän roolien eroavuudet: Ensimmäinen on enemmän herkkä romantikko, toinen on enemmän joustava ja kokonaisvaltainen nautiskelija. 😄

Kiitos analyysistä! Sehän meni nappiin. Terveisiä vain kaikille palstalaisille, joiden mielestä minä olen tunteeton. 😎

Kiitos myös omista vastauksistasi.

Pietarikommentin selitystä ymmärsin tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itse kommenttiakin. Mutta ehkä joidenkin asioiden elämässä kuuluu jäädä arvoituksiksi. 🤔

🦄

• Anonyymi00022

C) Vähän molempia tilanteen mukaan +

D) Vähän kaikkea

3. Entä roolit?

5. Kumpi olisi pahempi?
      D) Molemmat kuulostavat painajaiselta 😄

A) Fyysinen kemia
      D) Huumori ja rentous

En luokittele itseäni.

Ja tärkein kysymys:

Pääsääntöisesti kaksi eri asiaa.

- Sheena

• Anonyymi00035

Sheena, voin tehdä analyysin vastauksista jos haluat. Ja muillekin kommentoin, kun ehdin.

Nyt täytyy mennä 🤓

• Mjaa, mitä käyttöhistoriaan tulee niin sen tietoihin 😂 nojaten sanoisin että vähän kaikkea vähän joka paikassa, riippuupi kumppanista.

Tosin hädintuskin enää muistan miltä alaston ihminen näyttää tai tuntuu, joka tapauksessa vähän hoopoilija eikä luultavasti mikään tekniikan ihmelapsi 😄.

Tunne edellä

• Anonyymi00027

Vaikuttaa siltä, että sitä pitäisi ensin hieman harjoitella 😂

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että sitä pitäisi ensin hieman harjoitella 😂

Juu, eikä vain vaikuta 😂

• Anonyymi00030
        Ex-Lukka kirjoitti:

Juu, eikä vain vaikuta 😂

Tästä ei muuta kuin tykätä 👍. Sama lähtötaso tukee molempien onnistumisen tunnetta 😂

• Anonyymi00034

Ex-Lukka, kuten huomaat joku tarjoutui jo harjoituskaveriksi 🤓

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Tästä ei muuta kuin tykätä 👍. Sama lähtötaso tukee molempien onnistumisen tunnetta 😂

Noh tuota, eikun treeniaikataulut kuntoon niin eiköhän se siitä lähde suttaantumaan 😂

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Niinpä näkyy, harjoitus tekee mestarin :)

• Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kyllä kyllä.

Alkuun tietysti ufosti. Ääni kuuluu, mutta ihmistä ei näy missään. Vapaasti saa käyttää mielikuvitusta millainen hohto-olento olis kyseessä 😅

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Kyllä kyllä.

Alkuun tietysti ufosti. Ääni kuuluu, mutta ihmistä ei näy missään. Vapaasti saa käyttää mielikuvitusta millainen hohto-olento olis kyseessä 😅

Tyrkkään infoa näkyviin tuonne profiiliini jos kyseessä sattuu olemaan jokin muu kuin eteerinen henkiolento palstalla, ihan kaiken varalta :).
        Ei sisällä käyttöpakkoa, eikä tutustumispakkoa

• Anonyymi00023

Otan nyt kuitenkin pikkuisen tosissani. Kyllähän noi riippuu seksikumppanistakin. Tilanteet ja vireystilakin vaihtelee. Mitä milloinkin.

Nöf 🐷

• Anonyymi00033

Tosi peleissä, meissä jokaisessa asuu pieni tai isompikin possu.

🤓

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tosi peleissä, meissä jokaisessa asuu pieni tai isompikin possu.

🤓

Kyllä,

Swiik! 🐷

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kyllä,

Swiik! 🐷

Nimimerkki >simiti< kirjoittaa välillä näin:
        🐖💨

En tiedä tarkoittaako se nopeasti liikkuvaa possua vai sellaista possua, jolta purkautuu suolikaasua, vai noita molempia yhtä aikaa. 🤔

🦄

• Anonyymi00028

Ovat täällä ihmiset todella kiinnostuneita toisten lemmiskelystä?
      Ovatko Me Naiset asialla?
      Vilma

• Anonyymi00029

Kiitos vastauksista, voitte nyt etsiä itsellenne sopivimmat kumppaniehdokkaat ja pariutua keskenänne.

Anolle vielä erikoisterveiset Moskovaan tai Pietariin! Pakolaisstatus on ihan yhtä hyvä kuin turvapaikan hakijalla 🤓

• Kaikki tuo selvinnee aina käytännössä. En osaa arvioida.

• Jäi tähän vastaamatta, se sinun tärkein.

"Ja tärkein kysymys:
        Uskotko, että ihmisen seksimieltymykset kertovat jotain hänen persoonastaan – vai ovatko makuuhuone ja arkiminä kaksi aivan eri ihmistä?"

-Kaitpa ne kertoo ainakin mieltymyksistä ja ehkä vähän millä asenteella suhtautuu kumppaneihinsa. Noin muuten en sekottaisi asioita seksi ja arki toisiinsa, jollei tee seksiä työkseen. Seksi on lyhyt hetki elämästä, arki määrittää isompia osa-alueita ja kokonaisuuksia.

• Anonyymi00038
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jäi tähän vastaamatta, se sinun tärkein.

"Ja tärkein kysymys:

-Kaitpa ne kertoo ainakin mieltymyksistä ja ehkä vähän millä asenteella suhtautuu kumppaneihinsa. Noin muuten en sekottaisi asioita seksi ja arki toisiinsa, jollei tee seksiä työkseen. Seksi on lyhyt hetki elämästä, arki määrittää isompia osa-alueita ja kokonaisuuksia.

Onko seksi sinulle yhtä kuin fyysinen yhdyntä?

🦄

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Onko seksi sinulle yhtä kuin fyysinen yhdyntä?

🦄

Ei ole. Enemmänkin tantrinen.

• Anonyymi00041
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei ole. Enemmänkin tantrinen.

Miksi sitten kirjoitit, että seksi on lyhyt hetki elämästä?

🦄

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Miksi sitten kirjoitit, että seksi on lyhyt hetki elämästä?

🦄

Koska se on. Sitten on jo muut asiat to do. Ei kai kukaan jatkuvasti seksissä leiju?

• Anonyymi00042
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Koska se on. Sitten on jo muut asiat to do. Ei kai kukaan jatkuvasti seksissä leiju?

Ajattelin enemmän sitä seksuaalienergiaa. Joka ei ilmeisesti ole käsitteenä sinulle vieras, jos tiedät jotain tantrasta.

🦄

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Ajattelin enemmän sitä seksuaalienergiaa. Joka ei ilmeisesti ole käsitteenä sinulle vieras, jos tiedät jotain tantrasta.

🦄

Ei ole vieras, se ei vaan kulje mulla mukana kaikkialla.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei ole vieras, se ei vaan kulje mulla mukana kaikkialla.

Kaikki ei ole aina kivaa ja energistä, silti ne asiat tarvii tehdä. Minä jos kuka energioitten kanssa säätelee, kun koko jaksaminen perustuu energiaan.

Sairaudet syö sitä energiaa, elämän iloa, voimaa, luovuutta jne.

• Anonyymi00043
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kaikki ei ole aina kivaa ja energistä, silti ne asiat tarvii tehdä. Minä jos kuka energioitten kanssa säätelee, kun koko jaksaminen perustuu energiaan.

Sairaudet syö sitä energiaa, elämän iloa, voimaa, luovuutta jne.

Miksi et sitten kanna mukanasi kaunista, luovaa energiaa? 😇🌱

🦄

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Miksi et sitten kanna mukanasi kaunista, luovaa energiaa? 😇🌱

🦄

Virtapiikit, sairaudet tuo haasteita, joita kutsun virtapiikeiksi. Energiakenttä sakkaa, virtaa tulee epätasaisesti ja purkautuu miten sattuu. Siinä on koetuksella luovakin energia.

Mieti taloa jossa on 24/7 virtaa pätkien. Eikä sitä voi korjata, eikä ennustaa milloin piikki tulee. Siinä voi vähän kaikki silloin häiriintyä.

• Anonyymi00044
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Virtapiikit, sairaudet tuo haasteita, joita kutsun virtapiikeiksi. Energiakenttä sakkaa, virtaa tulee epätasaisesti ja purkautuu miten sattuu. Siinä on koetuksella luovakin energia.

Mieti taloa jossa on 24/7 virtaa pätkien. Eikä sitä voi korjata, eikä ennustaa milloin piikki tulee. Siinä voi vähän kaikki silloin häiriintyä.

On normaalia, että energiatasot vaihtelevat. 😊 Sitten täytyy vain mukautua niihin.

No, tarkoitin sitä että mielestäni seksuaalisuuden energia voi olla mukana muulloinkin kuin seksin aikana.

🦄

• Anonyymi00044 kirjoitti:

On normaalia, että energiatasot vaihtelevat. 😊 Sitten täytyy vain mukautua niihin.

No, tarkoitin sitä että mielestäni seksuaalisuuden energia voi olla mukana muulloinkin kuin seksin aikana.

🦄

Tottakai voi, sehän tarkoittaa paljon muutakin kuin vain seksiin liittyvää energiaa. Elinvoimaa jne. 🙂

Niin se täytyy sopeutua ja elellä piikkien mukaan. 👍

• Anonyymi00045

Mielestäni ihmisten kohtaaminen on paljon muuta kuin seksiä, vaikka nykypäivänä sitä korostetaan ihan liikaa niin kuin kaikkea muutakin pintapuolista. Ihmiset rikkoo itseään hakemalla intiimistä läheisyydestä sellaista rakkautta, mikä on tarkoitettu kahden ihmisen välille sitoutuneeseen parisuhteeseen.

Tämä oli tällainen ketju tällä kertaa. 🤓 Joku kyseli, milloin saa vastauksia. Katson jos ensi viikolla ehtisin joku päivä tähän hassutteluun paneutua.

• Anonyymi00046

"Ihmiset rikkoo itseään hakemalla intiimistä läheisyydestä sellaista rakkautta, mikä on tarkoitettu kahden ihmisen välille sitoutuneeseen parisuhteeseen."

Tuo riippuu siitä, mihin seksiä vertaa. On "etuoikeutetun" puhetta olettaa, että parisuhde olisi saatavilla kaikille silloin kun sitä haluaa.

Jos sitoutunutta parisuhdetta ei ole saatavilla kymmeneen vuoteen, seksi alkaa olla paljon parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys.

Minä olen kerran ollut yhden yön puuhissa vain sen vuoksi, että kukaan ei ollut halannut minua moneen vuoteen, ja kaipasin kovasti sitä, että joku olisi minua vasten. ☺️ Ja siihen puuhaan löytyi sitten eteläeurooppalainen "halaaja". 😅 Tietysti olisin ollut mieluummin parisuhteessa, mutta sitä vaihtoehtoa ei ollut ollut saatavilla melkein kymmeneen vuoteen.

🦄

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

"Ihmiset rikkoo itseään hakemalla intiimistä läheisyydestä sellaista rakkautta, mikä on tarkoitettu kahden ihmisen välille sitoutuneeseen parisuhteeseen."

Tuo riippuu siitä, mihin seksiä vertaa. On "etuoikeutetun" puhetta olettaa, että parisuhde olisi saatavilla kaikille silloin kun sitä haluaa.

Jos sitoutunutta parisuhdetta ei ole saatavilla kymmeneen vuoteen, seksi alkaa olla paljon parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys.

Minä olen kerran ollut yhden yön puuhissa vain sen vuoksi, että kukaan ei ollut halannut minua moneen vuoteen, ja kaipasin kovasti sitä, että joku olisi minua vasten. ☺️ Ja siihen puuhaan löytyi sitten eteläeurooppalainen "halaaja". 😅 Tietysti olisin ollut mieluummin parisuhteessa, mutta sitä vaihtoehtoa ei ollut ollut saatavilla melkein kymmeneen vuoteen.

🦄

Ymmärrän. Hyvä, kun avarsit näkökulmaani. Haluan oppia ymmärtämään tätä asiaa paremmin. Nyt, kun uni karkaa jonnekin, olen täällä vielä hetken.🤓

• UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

🦄

Tuossakin on pointtia. Toisaalta sitten on meitäkin joille riittää paijailla eläimiä, jos sitä läheistä parisuhdetta ei ole.

Itse en ole mitenkään riippuvainen nimenomaan ihmisen hellyydestä, mulle riittää oikein hyvin silitellä eläimiä ja hoivata niitä. Saada niiltä sitä ehdotonta hellyyttä.

Ehkä jos seksi olis mulle edes vähän tärkeää ja saatava asia, voisi olla toisin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tuossakin on pointtia. Toisaalta sitten on meitäkin joille riittää paijailla eläimiä, jos sitä läheistä parisuhdetta ei ole.

Itse en ole mitenkään riippuvainen nimenomaan ihmisen hellyydestä, mulle riittää oikein hyvin silitellä eläimiä ja hoivata niitä. Saada niiltä sitä ehdotonta hellyyttä.

Ehkä jos seksi olis mulle edes vähän tärkeää ja saatava asia, voisi olla toisin.

Joskys törmänny ihmisiin, jotka ei voi uskoa ettei ole ainuttakaan yhden yön juttua. Johtuu juuri edellämainituista. Ja etten tarvi seksiä seksin takia. Enkä haleja halien takia, tarvin sen ihmisen kokonaan jolta jotain kaipaan sitten.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Joskys törmänny ihmisiin, jotka ei voi uskoa ettei ole ainuttakaan yhden yön juttua. Johtuu juuri edellämainituista. Ja etten tarvi seksiä seksin takia. Enkä haleja halien takia, tarvin sen ihmisen kokonaan jolta jotain kaipaan sitten.

Ja tää ei ollu tuomioksi, ihan vaan erilainen näkökulma kokijansa mukaan. 🙂

• UUSI

Sehän se osaltaan ainakin mulla tekee refleksin, ettei ihmisiin tee mieli edes tutustua. Pyöritään seksin ja kaiken sellaisen minun mielestä liian pinnallisen ympärillä, ettei oikein yhteyttä synny.

Silloin jätän mielummin moikkailu asteelle koko ihmissuhteen. Kaveri tai kuka tahansa. Ei jaksa merkityksettömien juttujen äärellä ähistä.

• Anonyymi00049

En mahdu tällaisiin raameihin. Olen fiksu pervo ja kohteena on nainen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43