Aihealue ei nyt ole sitä mitä otsikko kun ei löytynyt edes makeiseen oikeaa aihealuetta.
Purkka on lähes jokaisen suussa, mutta ei ajattele sitä seikkaa, että peruskaupat jotka myyvät purukumia ne kaikki sisältävät mikromuovia jota takuuvarmasti joutuu elimistöön.
Mikromuovista paasataan tämän tästä, mutta ei puututa siihen, että jopa makeisissa voi olla mikromuoviakin tai ainakin purukumissa.
Itse en purkkaa pureskele vaikkakin on kyllä olemassa orgaanistakin purkkaa joita myy luontaistuote kaupat hieman kyllä kalliimmalla hinnalla.
Kuinka paljon piilossa on tuotteissa mikromuovia, sitä ei tiedä?
Muovipulloistakin on paasattu, että niiden juomiin tulee mikromuovia, mutta kukaan ei ole näyttänyt mikroskoopin kautta, että onko todellisuudessa näin ja jos näin on niin minkä ihmeen takia niitä pulloja saa käyttää edelleen.
Pesuaineissa muovipullot päästävät mikromuovia ja sen kautta sitä joutuu kaivoon, mutta luulisi, että on sellaiset puhdistamot jotka suodattavat varmasti ihan kaiken muovin vaikka sitten suodatus olisi useamman kerran varmistaakseen sen, että kaikki mikromuovi saadaan pois.
Tämä aihe oli tässä, jokainen voi itse päättää, että syökö purukumia tästä lähtien vai vaihtaako sellaiseen purukumiin joka on ilman mikromuovia.
Purukumi ja mikromuovi
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501